Bak hier je taart.
+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Bak hier je taart.
Die bevestiging stond er wel in het MT, van zusje.Smikkell schreef:Lach me nu dood. Ben er nooit over aangesproken en heb het ook nooit gepost. Ik zie geen bevestiging.Maple schreef:Dan heb jij blijkbaar een slecht geheugen, want mijn woorden waren in het modtopic bevestigd door Zusje, en zij heeft dat met jou besproken, destijds. Of dat in de vorm van een waarschuwing was, dat weet ik niet.Smikkell schreef:Wil alleen kwijt dat ik niet achter de woorden van Maple sta en niets weet van een waarschuwing richting mij! Punt.
Maar maak jij mij maar lekker uit voor leugenaar. Ik doe er niet meer aan mee. Mijn verhaal is inmiddels bevestigd door Zusje en daarmee is de kous voor mij wel af.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lach me nu dood. Ben er nooit over aangesproken en heb het ook nooit gepost. Ik zie geen bevestiging.Maple schreef:Dan heb jij blijkbaar een slecht geheugen, want mijn woorden waren in het modtopic bevestigd door Zusje, en zij heeft dat met jou besproken, destijds. Of dat in de vorm van een waarschuwing was, dat weet ik niet.Smikkell schreef:Wil alleen kwijt dat ik niet achter de woorden van Maple sta en niets weet van een waarschuwing richting mij! Punt.
Maar maak jij mij maar lekker uit voor leugenaar. Ik doe er niet meer aan mee. Mijn verhaal is inmiddels bevestigd door Zusje en daarmee is de kous voor mij wel af.
De bevestiging staat in het moderator topic.
Gast- Gast
Nou, omdat ik bij Doedel logeer ben ik nog niet verantwoordelijk voor haar woorden. Zou mooi worden. Sommigen zien dat blijkbaar anders. Bijzonder!
Gast- Gast
Ergens een gaatje in je hoofd misschien Smikkel?
Alleen de dingen onthouden die jou uitkomen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dat vraag ik mij nu ook af inderdaad..Steep schreef:Smikkell schreef:Lach me nu dood. Ben er nooit over aangesproken en heb het ook nooit gepost. Ik zie geen bevestiging.Maple schreef:Dan heb jij blijkbaar een slecht geheugen, want mijn woorden waren in het modtopic bevestigd door Zusje, en zij heeft dat met jou besproken, destijds. Of dat in de vorm van een waarschuwing was, dat weet ik niet.Smikkell schreef:Wil alleen kwijt dat ik niet achter de woorden van Maple sta en niets weet van een waarschuwing richting mij! Punt.
En dan is er nu toch echt iemand aan het liegen.. Want Zusje zei net toch echt iets anders. Sowieso dat ze jouw er over had (aan)gesproken.
Gast- Gast
Dit vind ik echt niet kunnen tegenover mensen die echt problemen met hun geheugen of een gaatje in hun hoofd hebbenLejow schreef:Ergens een gaatje in je hoofd misschien Smikkel?
Gast- Gast
Nee, je bent niet verantwoordelijk voor haar woorden, Smikkell, maar je vond het wel maar al te leuk om lekker mee te doen gisteren en van de zijlijn het vuurtje een beetje op te stoken. Jij bent iemand die ik bewust een beetje links laat liggen op het forum en dat zal ik ook blijven doen, maar ik vond jou ook vrij vervelend gisteren, daar ga ik nu niet geheimzinnig over doen.
Laatst aangepast door Susan op vr 14 sep 2012 - 21:44; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Joan schreef:Ik wil ook wel een Pm van Lejow!
Haha, wat ben je toch ook een lekker wijf
Gast- Gast
Oh daar heb ik geen problemen mee hoor!Smikkell schreef:Dit vind ik echt niet kunnen tegenover mensen die echt problemen met hun geheugen of een gaatje in hun hoofd hebbenLejow schreef:Ergens een gaatje in je hoofd misschien Smikkel?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat vraag ik mij nu ook af inderdaad..Steep schreef:Smikkell schreef:Lach me nu dood. Ben er nooit over aangesproken en heb het ook nooit gepost. Ik zie geen bevestiging.Maple schreef:Dan heb jij blijkbaar een slecht geheugen, want mijn woorden waren in het modtopic bevestigd door Zusje, en zij heeft dat met jou besproken, destijds. Of dat in de vorm van een waarschuwing was, dat weet ik niet.Smikkell schreef:Wil alleen kwijt dat ik niet achter de woorden van Maple sta en niets weet van een waarschuwing richting mij! Punt.
En dan is er nu toch echt iemand aan het liegen.. Want Zusje zei net toch echt iets anders. Sowieso dat ze jouw er over had (aan)gesproken.
Ik heb dat ook gelezen daar. Er speelt hier veel meer dan dat we gisteren in het topic hebben kunnen lezen, en vandaag in het modtopic.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Jongens, ik heb het er maar druk mee!!!
Smikkel.. ja.. uhuh
Smikkel.. ja.. uhuh
Lejow- Lady Post-a-lot
Wow, ik heb heel wat gemist geloof ik...
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Susan schreef:Nee, je bent niet verantwoordelijk voor haar woorden, Smikkell, maar je vond het wel maar al te leuk om lekker mee te doen gisteren en van de zijlijn het vuurtje een beetje op te stoken. Jij bent iemand die ik bewust een beetje links laat liggen op het forum en dat zal ik ook blijven doen, maar ik vond jou ook vrij vervelend gisteren, daar ga ik nu niet geheimzinnig over doen.
+111111
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Oh dear... Wordt straks weer het No-cafe geopend?
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Joan schreef:Ik wil ook wel een Pm van Lejow!
Hoezo stuur je eigen berichtjes over Doedel, Lejow? Ze is nu toch weg, ze heeft zich onsterfelijk belachelijk gemaakt. Ik snap dat je er kwaad over bent, wat dat betreft ben ik ook erg licht ontvlambaar als het over R. Gaat. Maar steek een dikke vinger naar d'r op en hou je hoofd hoog joh, hier bereik je niks mee, misschien nog wel een ban..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Het is hier nog nooit zo druk geweest op zaterdagochtend, heel mijn planning loopt in de soep...
Gast- Gast
Ik heb vanochtend het topic gelezen en ik werd er echt naar van. Hoe haalt een volwassen vrouw, een moeder notabene, het in haar hoofd een andere moeder die het duidelijk niet makkelijk heeft zo te kakken te zetten? Dan ben je echt niet helemaal lekker wat mij betreft.
Gast- Gast
eens met rywRYW schreef:Smikkell schreef:Dat vraag ik mij nu ook af inderdaad..Steep schreef:Smikkell schreef:Lach me nu dood. Ben er nooit over aangesproken en heb het ook nooit gepost. Ik zie geen bevestiging.Maple schreef:Dan heb jij blijkbaar een slecht geheugen, want mijn woorden waren in het modtopic bevestigd door Zusje, en zij heeft dat met jou besproken, destijds. Of dat in de vorm van een waarschuwing was, dat weet ik niet.Smikkell schreef:Wil alleen kwijt dat ik niet achter de woorden van Maple sta en niets weet van een waarschuwing richting mij! Punt.
Ik heb dat ook gelezen daar. Er speelt hier veel meer dan dat we gisteren in het topic hebben kunnen
lezen, en vandaag in het modtopic.
Gast- Gast
Eens met Minneke!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Eens, ik kan er ook met mijn hoofd niet bij. Dieptriest.Minneke schreef:Ik heb vanochtend het topic gelezen en ik werd er echt naar van. Hoe haalt een volwassen vrouw, een moeder notabene, het in haar hoofd een andere moeder die het duidelijk niet makkelijk heeft zo te kakken te zetten? Dan ben je echt niet helemaal lekker wat mij betreft.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Stofzuiger schreef:Het is hier nog nooit zo druk geweest op zaterdagochtend, heel mijn planning loopt in de soep...
Ik had al bij de kapper willen zitten
Roza- Kletskop
Gizmo schreef:Oh dear... Wordt straks weer het No-cafe geopend?
Oh ja, die hebben we ook nog ergens!
Roza- Kletskop
Roza schreef:Stofzuiger schreef:Het is hier nog nooit zo druk geweest op zaterdagochtend, heel mijn planning loopt in de soep...
En ik aangekleed en bijna onderweg naar zoonlief..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Roza schreef:Stofzuiger schreef:Het is hier nog nooit zo druk geweest op zaterdagochtend, heel mijn planning loopt in de soep...
En ik aangekleed en bijna onderweg naar zoonlief..
Die van mij slaapt! Alleen het huishouden schiet niet op
Ontopic: Volgens mij gebeurd er idd veel meer achter de schermen (of speelde er meer achter de schermen) dan wij nu weten. Dat maakt niet uit, maar ik snap wel dat de betreffende personen dit rechtgezet willen hebben.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: