Taart?
+9
Elliot
Ella
Burn
SuperGrover
Bazinga
RYW
Pompoen
Poubelle
Discordia
13 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Taart?
Wie wil binnenkort een meeting doen met taart? Vriendelijke taart. Dat er ook ruimte is om eens met elkaar te praten ipv over elkaar.
Ik meen het serieus trouwens. Wie wil? Ik merk dat er wel behoefte is aan wat acties om het hier wat hechter en gezelliger te krijgen met en voor elkaar.
Ik meen het serieus trouwens. Wie wil? Ik merk dat er wel behoefte is aan wat acties om het hier wat hechter en gezelliger te krijgen met en voor elkaar.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Re: Taart?
I'm in, ik wil jou meeten!
En ik houd van taart.
En ik houd van taart.
Laatst aangepast door Pixie op za 15 sep 2012 - 22:09; in totaal 1 keer bewerkt
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ja man, want die luchttaarten die ik hier voorbij zie komen smaken mij niet zo!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Rood schreef:Not me. Ik ben al vriendelijk zat :-).
Goed punt. Jij bent net als ik ook best een oude taart.
Discordia- Prater
En met ouderdom komt wijsheid, heerlijk. Dan ga je ineens mensen bij elkaar brengen, ipv dat je ze tegen elkaar uitspeelt.Discordia schreef:Goed punt. Jij bent net als ik ook best een oude taart.
Gast- Gast
Zolang je maar geen oude taart bákt.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik lust ook wel vriendelijke taart
(mocht het misgaan, dan kunnen we er ook mee gooien, werkt vast heel bevrijdend en verbroederend)
Bij jou thuis dus, Discordia?
(mocht het misgaan, dan kunnen we er ook mee gooien, werkt vast heel bevrijdend en verbroederend)
Bij jou thuis dus, Discordia?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik peil eerst de interesses. Dan zal ik eens kijken wat leuk, handig en centraal gelegen ligt.
Bij mij thuis , grapjas.
Bij mij thuis , grapjas.
Discordia- Prater
Ik wil wel, maar vind grote meetings nog steeds eng om alleen naar toe te gaan, bang dat ik straks als enige daar zit zonder gesprekspartner en etc etc
Gast- Gast
Dan gooi je gewoon een stuk taart naar een willekeurig groepje, wedden dat je aanspraak hebt
RYW- Ratel
Ik ben ook wel in voor een meeting, hoor.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik ben meer voor tompoucen, als ik eerlijk ben.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Doe mij ook maar een stukje. Maar wel graag één die zorgvuldig, laag voor laag, is opgebouwd. Want wij houden van duidelijkheid.
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Ik ben meer voor tompoucen, als ik eerlijk ben.
Goed voorbeeld van mijn bovenstaande post.
Gast- Gast
Als taart symbool moet staan voor verbroedering op het forum, is tompouce misschien niet het beste idee. De meeste mensen trekken die bij voorbaat al uit elkaar en eten de delen apart van elkaar op. Degenen die dat niet doen, laten het geheel uiteen splashen bij de eerste hap. Misschien dan toch beter appeltaart.Youandi schreef:SuperGrover schreef:Ik ben meer voor tompoucen, als ik eerlijk ben.
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Als taart symbool moet staan voor verbroedering op het forum, is tompouce misschien niet het beste idee. De meeste mensen trekken die bij voorbaat al uit elkaar en eten de delen apart van elkaar op. Degenen die dat niet doen, laten het geheel uiteen splashen bij de eerste hap. Misschien dan toch beter appeltaart.Youandi schreef:SuperGrover schreef:Ik ben meer voor tompoucen, als ik eerlijk ben.
Maar appeltaart is niet transparant genoeg.
Gast- Gast
Maar het is wel gemengd en warm wanneer hij vers gebakken is.Youandi schreef:SuperGrover schreef:Als taart symbool moet staan voor verbroedering op het forum, is tompouce misschien niet het beste idee. De meeste mensen trekken die bij voorbaat al uit elkaar en eten de delen apart van elkaar op. Degenen die dat niet doen, laten het geheel uiteen splashen bij de eerste hap. Misschien dan toch beter appeltaart.Youandi schreef:SuperGrover schreef:Ik ben meer voor tompoucen, als ik eerlijk ben.
SuperGrover- Ratel
Cheesecake, of chocoladetaart in laagjes met glazuur? Transparant, maar makkelijk doorheen te komen. En je hebt er snel je buik vol van
RYW- Ratel
Cheesecake is wel heel kil.
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Maar het is wel gemengd en warm wanneer hij vers gebakken is.Youandi schreef:SuperGrover schreef:Als taart symbool moet staan voor verbroedering op het forum, is tompouce misschien niet het beste idee. De meeste mensen trekken die bij voorbaat al uit elkaar en eten de delen apart van elkaar op. Degenen die dat niet doen, laten het geheel uiteen splashen bij de eerste hap. Misschien dan toch beter appeltaart.Youandi schreef:SuperGrover schreef:Ik ben meer voor tompoucen, als ik eerlijk ben.
Dat is waar, maar de grote valkuil bij appeltaart is de stukjes appel: soms vallen ze zuurder uit dan je gedacht had en soms zit er een scherp randje aan.
Ik pleit voor Monchou-taart!
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: