Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:42

Youandi schreef:Gedeeltelijk eens met Eucalypta. Alleen denk ik (betreffende het topic van vannacht): waarom zet je het op een openbaar forum waar de halve wereld inclusief het onderwerp het kan lezen? Het wakkert reacties aan en het verergert.

PM dan naar diegene dat je je irriteert of dat iets je opvalt. Nu wordt het zo groot gemaakt allemaal.

Dat is ook suf. Het is ook suf om je zo aan andere mensen te irriteren. Heeft geen enkele zin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Minx vr 14 sep 2012 - 23:43

Daar ben ik het wel mee eens, maar wat ik wel erg kwalijk vind is dat de mods dus het biechtaccount met elkaar bespreken. Dat er onderling wat gezegd word ok. Dat kun je niet voorkomen maar wel wat er gezegd word.

Smikkell ik geloof gewoon echt niet dat je veel mensen aan de schrijfstijl in het biechttopic herkent. Je hebt zelf toentertijd aangegeven dat jij en zusje regelmatig misbruik maakten van de moderater account. Ergens heb ik het gevoel en dan zeg ik niet dat het waar is dat er nu ook zo'n soort spelletje bezig is. Daarbij vind ik het erg jammer dat je zo duidelijk laat merken hoe je in je vel zit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:45

Als in een IP-adres waarmee is ingelogd op het biechtaccount vergelijken met adressen in de lijst van gebruikers en zo een link maken? Of hoe moet ik dat zien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:46

Oh, ik weet wel zeker dat dat gebeurt eigenlijk, die biechtjes onderling bespreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Minx vr 14 sep 2012 - 23:47

Eucalypta schreef:Oh, ik weet wel zeker dat dat gebeurt eigenlijk, die biechtjes onderling bespreken.

Dat heeft zusje vanochtend ook toegegeven in het moderater topic.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:49

En logisch ook, al is het niet netjes. Want je hebt nou eenmaal geen geheimshoudingsplicht. Het is hún forum, dus er is geen enkele regel die ze verbied daarnaar te kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Minx vr 14 sep 2012 - 23:54

Dat klopt maar ga dan niet roepen dat het anoniem is. Dat gebeurde namelijk eerst wel tot er gepost werd dat het aan de hand van ip zo te checken is. En dat vind ik niet eerlijk.

Net als het topic van vannacht dat ging gewoon te ver. Het is inderdaad hun forum maar als ze willen dat mensen weggaan moet je zulke beledigingen gaan plaatsen.

Het ging namelijk echt te ver. Niet alleen Susan werd aangevallen maar ook andere forummers die best heftige problemen hebben.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:56

Als het inderdaad via ip is gecheckt dan vind ik dat ergens ook nog wel vallen onder inbreuk op de privacy. Je laat mensen denken dat ze anoniem hun verhaal kunnen doen en vervolgens ga je zelf alles bekijken? Dat is toch een omgekeerde wereld. Ik heb zelf nooit gepost onder dat account, maar voor de mensen die daar wel iets hebben gedeeld vind ik dit ronduit pijnlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Snoes vr 14 sep 2012 - 23:58

Minx schreef:Dat klopt maar ga dan niet roepen dat het anoniem is. Dat gebeurde namelijk eerst wel tot er gepost werd dat het aan de hand van ip zo te checken is. En dat vind ik niet eerlijk.

Net als het topic van vannacht dat ging gewoon te ver. Het is inderdaad hun forum maar als ze willen dat mensen weggaan moet je zulke beledigingen gaan plaatsen.

Het ging namelijk echt te ver. Niet alleen Susan werd aangevallen maar ook andere forummers die best heftige problemen hebben.
Maar hier hebben admin en de burgemeesters toch niets mee te maken? Zij hebben dat topic niet geplaatst en je kan niet verwachten dat ze 24/7 hier aanwezig zijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:58

Meer dan een jaar geleden heb ik een oude forumnaam laten verwijderen. Omdat ik Zusje niet te pakken kreeg via het forum, maar haar online zag staan op FB, heb ik haar daar aangesproken. Ze heeft gelijk mijn forumnaam verwijderd. Toen ik vertelde dat ik onder een andere naam terug zou komen, zei ze dat ze dat al had gezien. Dus zo anoniem als ik eigenlijk wil zijn, ben ik al tijden niet meer. En dat vind ik niet erg. Zolang het maar onder 'hun' blijft. Maar volgens mij gebeurd dat niet altijd. En dat vind ik wel jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:59

Minx schreef:Daar ben ik het wel mee eens, maar wat ik wel erg kwalijk vind is dat de mods dus het biechtaccount met elkaar bespreken. Dat er onderling wat gezegd word ok. Dat kun je niet voorkomen maar wel wat er gezegd word.

Smikkell ik geloof gewoon echt niet dat je veel mensen aan de schrijfstijl in het biechttopic herkent. Je hebt zelf toentertijd aangegeven dat jij en zusje regelmatig misbruik maakten van de moderater account. Ergens heb ik het gevoel en dan zeg ik niet dat het waar is dat er nu ook zo'n soort spelletje bezig is. Daarbij vind ik het erg jammer dat je zo duidelijk laat merken hoe je in je vel zit.

Dit vind ik toch wel een kwalijke zaak, soort van schenden van de privacy, of zie ik dat nu verkeerd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 0:00

Jaya schreef:
Minx schreef:Daar ben ik het wel mee eens, maar wat ik wel erg kwalijk vind is dat de mods dus het biechtaccount met elkaar bespreken. Dat er onderling wat gezegd word ok. Dat kun je niet voorkomen maar wel wat er gezegd word.

Smikkell ik geloof gewoon echt niet dat je veel mensen aan de schrijfstijl in het biechttopic herkent. Je hebt zelf toentertijd aangegeven dat jij en zusje regelmatig misbruik maakten van de moderater account. Ergens heb ik het gevoel en dan zeg ik niet dat het waar is dat er nu ook zo'n soort spelletje bezig is. Daarbij vind ik het erg jammer dat je zo duidelijk laat merken hoe je in je vel zit.

Dit vind ik toch wel een kwalijke zaak, soort van schenden van de privacy, of zie ik dat nu verkeerd?

Nee, dat is geen schending van privacy, iedereen die daar post kan weten dat er mensen zijn die zien wie wat post. Er zijn geen regels voor, dus wordt er ook niets geschonden. Niet netjes nee, maar geen overtreding van welke regel dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 0:00

Susan schreef:Er waren er overigens wel een paar die ook op een niet zo leuke manier zeiden dat ze het ermee eens waren, waaronder MissBlunt en Bacio. Volgens Bacio liet ik me ook erg kennen. Ja, gek hè. laughcry
Inderdaad, erg gek dat jij je laat kennen zodra het over je kinderen gaat en je zoiets belachelijks in je schoenen wordt geschoven zonder enige aanleiding,

Ik zou daar ook pislink van worden.

Die opmerking over PurpleSparkle vond ik trouwens ook zwaar onder de gordel. Voor zover ik weet is Doedel ook niet altijd even stabiel geweest en dat ze dan zo'n mes in iemands rug steekt, dat vind ik echt onbegrijpelijk. Bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 0:02

Eucalypta schreef:
Jaya schreef:
Minx schreef:Daar ben ik het wel mee eens, maar wat ik wel erg kwalijk vind is dat de mods dus het biechtaccount met elkaar bespreken. Dat er onderling wat gezegd word ok. Dat kun je niet voorkomen maar wel wat er gezegd word.

Smikkell ik geloof gewoon echt niet dat je veel mensen aan de schrijfstijl in het biechttopic herkent. Je hebt zelf toentertijd aangegeven dat jij en zusje regelmatig misbruik maakten van de moderater account. Ergens heb ik het gevoel en dan zeg ik niet dat het waar is dat er nu ook zo'n soort spelletje bezig is. Daarbij vind ik het erg jammer dat je zo duidelijk laat merken hoe je in je vel zit.

Dit vind ik toch wel een kwalijke zaak, soort van schenden van de privacy, of zie ik dat nu verkeerd?

Nee, dat is geen schending van privacy, iedereen die daar post kan weten dat er mensen zijn die zien wie wat post. Er zijn geen regels voor, dus wordt er ook niets geschonden. Niet netjes nee, maar geen overtreding van welke regel dan ook.

Bedankt voor de uitleg. Neemt niet weg dat ik het nog steeds een kwalijke zaak vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Minx za 15 sep 2012 - 0:03

Eucalypta schreef:
Jaya schreef:
Minx schreef:Daar ben ik het wel mee eens, maar wat ik wel erg kwalijk vind is dat de mods dus het biechtaccount met elkaar bespreken. Dat er onderling wat gezegd word ok. Dat kun je niet voorkomen maar wel wat er gezegd word.

Smikkell ik geloof gewoon echt niet dat je veel mensen aan de schrijfstijl in het biechttopic herkent. Je hebt zelf toentertijd aangegeven dat jij en zusje regelmatig misbruik maakten van de moderater account. Ergens heb ik het gevoel en dan zeg ik niet dat het waar is dat er nu ook zo'n soort spelletje bezig is. Daarbij vind ik het erg jammer dat je zo duidelijk laat merken hoe je in je vel zit.

Dit vind ik toch wel een kwalijke zaak, soort van schenden van de privacy, of zie ik dat nu verkeerd?

Nee, dat is geen schending van privacy, iedereen die daar post kan weten dat er mensen zijn die zien wie wat post. Er zijn geen regels voor, dus wordt er ook niets geschonden. Niet netjes nee, maar geen overtreding van welke regel dan ook.

Dit gebEurde al in de tijd dat het nog het yes forum was. Vandaar dat ik me niet voor kan stellen dat het nu niet meer gebeurt,
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Blair za 15 sep 2012 - 0:08

Susan schreef:Ben ik nu dom omdat ik dacht dat dit topic echt over taarten ging? Bak hier je taart.  - Pagina 6 827601

Hahahaha, ik dacht het ook, daarom opende ik hem niet, ik dacht uit verveling; 's ff kijken. Laughing
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Paper Crown za 15 sep 2012 - 0:09

Haha die Doedel! Is Doedel niet degene die op bepaalde meetings zich lekker uitte over alles wat ze prive wist van iedereen? Maf hoor. Zo indiscreet zijn, schaamteloos de viswijf uithangen.. Poeh, je zou maar een doodsaai leven hebben.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  RYW za 15 sep 2012 - 0:10

Babydoll schreef:
Susan schreef:Ben ik nu dom omdat ik dacht dat dit topic echt over taarten ging? Bak hier je taart.  - Pagina 6 827601

Hahahaha, ik dacht het ook, daarom opende ik hem niet, ik dacht uit verveling; 's ff kijken. Laughing

Haha, echt? 10 pagina's over taarten? Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Ibbeltje za 15 sep 2012 - 0:15

Ik heb mij ingehouden om te reageren maar kan het toch niet laten.

Ik snap nog steeds niet dat iemand dit zo op het forum knalt, dat je je zo ergert aan mensen. Dan ben je toch naar mijn idee teveel bezig met het forum. Ik vind het ook echt onder de gordel wat er in de openingspost stond, echt dit doe je toch niet Evil or Very Mad
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Blair za 15 sep 2012 - 0:16

RYW schreef:
Babydoll schreef:
Susan schreef:Ben ik nu dom omdat ik dacht dat dit topic echt over taarten ging? Bak hier je taart.  - Pagina 6 827601

Hahahaha, ik dacht het ook, daarom opende ik hem niet, ik dacht uit verveling; 's ff kijken. Laughing

Haha, echt? 10 pagina's over taarten? Wink



Ja, serieus. Ik dacht ah, het zal wel over een meeting voor taarten ofzo gaan. Er is toch ook ooit een cupcake topic geweest met ik-weet-niet-hoeveel paginas. Nou, ff hoor RYW, ik ga even verder lezen, ben pas bij pagina 5. Bak hier je taart.  - Pagina 6 253468018

Ik ben wel al zover dat; ik niet wil dat Susan gaat!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Twellie za 15 sep 2012 - 0:44

Maar even voor de duidelijkheid, want ik heb het laatste deel gemist: Zusje heeft aangegeven dat zij en andere moderators het biechtaccoount bespreken? Dus wie er wat biecht en wat ze daarvan vinden?

En is verder dan bekend wie de moderators zijn, ik weet namelijk alleen dat Zusje een moderator is.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 0:47

Zusje is de admin en de burgemeesters zijn meegekomen van het oude forum. De nachtburgemeester was eerst slechts een titel en is later ook echt burgemeester geworden, om dat er vervolgens weer af te halen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Steep za 15 sep 2012 - 0:47

Nou wat ze zei ligt wel wat genuanceerder. Als er verontustende biechtjes waren bespraken ze dat, om te kijken of ze daar wat mee moesten of konden.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 0:48

Maura schreef:Zusje is de admin en de burgemeesters zijn meegekomen van het oude forum. De nachtburgemeester was eerst slechts een titel en is later ook echt burgemeester geworden, om dat er vervolgens weer af te halen?
Smikkel is nooit burgemeester geweest, zei Zusje vanmorgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Minx za 15 sep 2012 - 0:49

Twellie schreef:Maar even voor de duidelijkheid, want ik heb het laatste deel gemist: Zusje heeft aangegeven dat zij en andere moderators het biechtaccoount bespreken? Dus wie er wat biecht en wat ze daarvan vinden?

En is verder dan bekend wie de moderators zijn, ik weet namelijk alleen dat Zusje een moderator is.

Nee er is bij mij in ieder geval niet bekend wie de moderators zijn. Maar er is wel regelmatig wat besproken onder het mom van moeten we er wat mee of niet dat stond er iig.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 6 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum