Stemmen; wie twijfelt ook nog...
+36
Blond
roosje87
Aimee
Chocolate Cookie
Snoopy
Tazz
loesje
Spring
Linda
Ooh La La!
Caulfield
Stuiterbal
loura
Melis_je
Rush
Elliot
Atelier Madame
luenca
Liz
Zonnetje
SuperGrover
Darius
Yare
sterremaan
Susan
Sugarfall
Arwyn
Anmy
studiebol
Alex
girli
Antibes
Sarah1985
PinkStar
Kowalski
Printje
40 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Stemmen; wie twijfelt ook nog...
Ja shygirl, en ik moet nog maar zien of ik m'n volledige werkweek kan houden in de kinderopvang, anders sta ik ook zonder woning op straat. En zo voelen we die bezuinigingen allemaal wel, ieder op onze eigen manier. Jij bent niet een schrijnender geval dat mij, Marietje van de buurman met een ernstige spierziekte wiens persoonsgebonden budget drastisch minder wordt, Jan de ondernemer die failliet dreigt te gaan of wie dan ook. We hebben het allemaal financieel zwaarder en we voelen het allemaal.
Gast- Gast
shygirl87 schreef:Dijn82 schreef:Printje schreef:Maar vinden jullie de bezuinigingen van de VVD niet te ver gaan? Wat ze met de zorg en het onderwijs willen daar sta ik totaal niet achter.
Ik ook niet. De VVD is leuk als je zelf genoeg geld hebt om het allemaal uit eigen zak te kunnen betalen, maar dat heeft de gemiddelde Nederlander niet.
Precies, VVD is ieder voor zich, en de armen zijn de dupe. Dat er rijke mensen zijn die hier op stemmen snap ik, die willen alleen zelf er maar beter van worden, maar meiden hier op het forum? ben ik wel benieuwd naar hun beweegredenen? evt
Mensen die arbeidsongeschikt zijn tussen de vakkenvullers zetten ammeloeja!
Wanneer jij stemt op een partij of op een persoon, wil je toch ook dat jij er beter van wordt?
roosje87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 152
Registratiedatum : 13-08-11
Er zijn genoeg mensen die stemmen voor het land en niet voor zichzelf.roosje87 schreef:shygirl87 schreef:Dijn82 schreef:Printje schreef:Maar vinden jullie de bezuinigingen van de VVD niet te ver gaan? Wat ze met de zorg en het onderwijs willen daar sta ik totaal niet achter.
Ik ook niet. De VVD is leuk als je zelf genoeg geld hebt om het allemaal uit eigen zak te kunnen betalen, maar dat heeft de gemiddelde Nederlander niet.
Precies, VVD is ieder voor zich, en de armen zijn de dupe. Dat er rijke mensen zijn die hier op stemmen snap ik, die willen alleen zelf er maar beter van worden, maar meiden hier op het forum? ben ik wel benieuwd naar hun beweegredenen? evt
Wanneer jij stemt op een partij of op een persoon, wil je toch ook dat jij er beter van wordt?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dit kwam ik tegen op Internet;
Hierom heb ik VVD gestemd:
De 10 vrienden en hun stamkroeg "Nederland"
Tien vrienden gaan elke dag samen naar hun stamkroeg "Nederland" om een
paar biertjes te drinken. De rekening bedraagt iedere dag € 100. Normaal
gesproken zou iedereen € 10 moeten afrekenen, maar de vrienden hebben
uiteenlopende inkomsten en besluiten de rekening volgens de
verdeelsleutel van de Nederlandse belastingen te betalen. Dat geeft de
volgende verdeling:
De eerste twee (de armsten) betalen niets.
De 3de betaalt € 1
De 4de betaalt € 2
De 5de betaalt € 3
De 6de betaalt € 5
De 7de betaalt € 7
De 8ste betaalt € 10
De 9de betaalt € 16
De 10de betaalt € 56
Hoewel de rijkste meer betaalt dan de andere negen bij elkaar is
iedereen tevreden met de oplossing en treffen ze elkaar dag in dag uit
in de stamkroeg. Totdat de uitbater op een dag besluit de groep korting
te geven. "Omdat jullie al jaren goede klanten zijn en hier iedere dag
komen, geef ik jullie vanaf vandaag € 20 korting per dag. Ik zal dus nog
maar € 80 per dag berekenen voor de gedronken biertjes.
Op advies van de kroegbaas besluiten de vrienden de 20% korting door te
berekenen op de bedragen die ieder betaalt. Die avond rekenen de mannen
als volgt af:
De eerste twee betalen nog steeds niets
De 3de betaalt € 0,80 in plaats van € 1
De 4de betaalt € 1,60 in plaats van € 2
De 5de betaalt € 2,40 in plaats van € 3
De 6de betaalt € 4 in plaats van € 5
De 7de betaalt € 5,60 in plaats van € 7
De 8ste betaalt € 8 in plaats van € 10
De 9de betaalt € 12,80 in plaats van € 16
De 10de betaalt € 44,80 in plaats van € 56
Het lijkt een oplossing waarmee iedereen tevreden moet zijn: de twee
armste vrienden drinken nog steeds voor niks en iedereen is die avond
goedkoper uit. Wie zou er kunnen klagen?
Éénmaal buiten, begint iedereen te rekenen. "Ik heb maar 20 cent van de
korting gekregen!" roept de 3de vriend. De 4de zegt: "Ik krijg ook maar
40 cent van de 20 euro korting, terwijl de 10de er € 11,20 van krijgt!".
"Dat is waar," zegt de 5de, "waarom moet hij € 11,20 krijgen, terwijl
ik maar 60 cent krijg? De rijkste krijgt het grootste gedeelte van de
korting!". "Ho even," roepen de eerste twee. "Wij twee hebben helemaal
niets gekregen. Dit systeem buit de armen uit!"
De negen mannen omringen de 10de, intimideren hem en noemen hem asociaal.
De volgende avond is de 10de man niet aanwezig. De negen andere nemen
plaats en drinken hun biertje zoals altijd. Alles gaat goed tot op het
moment dat er betaald moet worden. Ze ontdekken dan iets interessants:
ze hebben niet genoeg geld om te betalen, zelfs niet om de helft van de
rekening te betalen!
Zo is het in het echt leven ook. Linkse partijen klagen steen en been
dat de rijksten het meeste profijt hebben van belastingverlagende
regelingen als de hypotheekrenteaftrek. Belast ze nog meer, beschuldig
ze van rijk zijn en ze zullen zich niet meer vertonen. We moeten
voorkomen dat de 10% rijkste mensen in Nederland hun biertje gaan
drinken in het buitenland.
Hierom heb ik VVD gestemd:
De 10 vrienden en hun stamkroeg "Nederland"
Tien vrienden gaan elke dag samen naar hun stamkroeg "Nederland" om een
paar biertjes te drinken. De rekening bedraagt iedere dag € 100. Normaal
gesproken zou iedereen € 10 moeten afrekenen, maar de vrienden hebben
uiteenlopende inkomsten en besluiten de rekening volgens de
verdeelsleutel van de Nederlandse belastingen te betalen. Dat geeft de
volgende verdeling:
De eerste twee (de armsten) betalen niets.
De 3de betaalt € 1
De 4de betaalt € 2
De 5de betaalt € 3
De 6de betaalt € 5
De 7de betaalt € 7
De 8ste betaalt € 10
De 9de betaalt € 16
De 10de betaalt € 56
Hoewel de rijkste meer betaalt dan de andere negen bij elkaar is
iedereen tevreden met de oplossing en treffen ze elkaar dag in dag uit
in de stamkroeg. Totdat de uitbater op een dag besluit de groep korting
te geven. "Omdat jullie al jaren goede klanten zijn en hier iedere dag
komen, geef ik jullie vanaf vandaag € 20 korting per dag. Ik zal dus nog
maar € 80 per dag berekenen voor de gedronken biertjes.
Op advies van de kroegbaas besluiten de vrienden de 20% korting door te
berekenen op de bedragen die ieder betaalt. Die avond rekenen de mannen
als volgt af:
De eerste twee betalen nog steeds niets
De 3de betaalt € 0,80 in plaats van € 1
De 4de betaalt € 1,60 in plaats van € 2
De 5de betaalt € 2,40 in plaats van € 3
De 6de betaalt € 4 in plaats van € 5
De 7de betaalt € 5,60 in plaats van € 7
De 8ste betaalt € 8 in plaats van € 10
De 9de betaalt € 12,80 in plaats van € 16
De 10de betaalt € 44,80 in plaats van € 56
Het lijkt een oplossing waarmee iedereen tevreden moet zijn: de twee
armste vrienden drinken nog steeds voor niks en iedereen is die avond
goedkoper uit. Wie zou er kunnen klagen?
Éénmaal buiten, begint iedereen te rekenen. "Ik heb maar 20 cent van de
korting gekregen!" roept de 3de vriend. De 4de zegt: "Ik krijg ook maar
40 cent van de 20 euro korting, terwijl de 10de er € 11,20 van krijgt!".
"Dat is waar," zegt de 5de, "waarom moet hij € 11,20 krijgen, terwijl
ik maar 60 cent krijg? De rijkste krijgt het grootste gedeelte van de
korting!". "Ho even," roepen de eerste twee. "Wij twee hebben helemaal
niets gekregen. Dit systeem buit de armen uit!"
De negen mannen omringen de 10de, intimideren hem en noemen hem asociaal.
De volgende avond is de 10de man niet aanwezig. De negen andere nemen
plaats en drinken hun biertje zoals altijd. Alles gaat goed tot op het
moment dat er betaald moet worden. Ze ontdekken dan iets interessants:
ze hebben niet genoeg geld om te betalen, zelfs niet om de helft van de
rekening te betalen!
Zo is het in het echt leven ook. Linkse partijen klagen steen en been
dat de rijksten het meeste profijt hebben van belastingverlagende
regelingen als de hypotheekrenteaftrek. Belast ze nog meer, beschuldig
ze van rijk zijn en ze zullen zich niet meer vertonen. We moeten
voorkomen dat de 10% rijkste mensen in Nederland hun biertje gaan
drinken in het buitenland.
Rush- Lady Post-a-lot
shygirl87 schreef:Dijn82 schreef:Printje schreef:Maar vinden jullie de bezuinigingen van de VVD niet te ver gaan? Wat ze met de zorg en het onderwijs willen daar sta ik totaal niet achter.
Wat ben jij kortzichtig zeg. Als jij stemt op de PvdA, dan wil je daar toch ook zelf beter van worden?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Er zijn genoeg mensen die stemmen voor het land en niet voor zichzelf.roosje87 schreef:shygirl87 schreef:Dijn82 schreef:Printje schreef:Maar vinden jullie de bezuinigingen van de VVD niet te ver gaan? Wat ze met de zorg en het onderwijs willen daar sta ik totaal niet achter.
Dat is ook zo, maar volgens mij kun je behoorlijk uit de posts van Shygirl opmaken dat ze bepaalde punten voor haar prive situatie wel erg belangrijk vind.
roosje87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 152
Registratiedatum : 13-08-11
Sorry Rush, maar ik vind dat toch een behoorlijk zwart- wit voorbeeld
Gast- Gast
Dat is het ook. Ik stem ook geen VVD, maar kwam het gewoon op Internet tegen. Leek me wel leuk om te plaatsen.Luce schreef:Sorry Rush, maar ik vind dat toch een behoorlijk zwart- wit voorbeeld
Rush- Lady Post-a-lot
PinkCoelho schreef:
Hoe zie jij dat als 'buiten jezelf leggen'?
Nu kost psychische behandeling, 200 euro eigen bijdrage, plus je volledige eigen risico (in 2012 220 euro) plús een bijdrage per opname periode. Vanaf maand 2 is dat 145 euro pér maand.
Dan is het toch redelijk realistisch om te stellen dat je een behandeling simpelweg niet aan kunt gaan omdat het niet te betalen is?
Inderdaad. En dat is heel sneu voor de patiënt zelf, maar als de patiënt als gevolg daarvan niet kan werken, lijdt Nederland daaronder. Een deel van de patiënten zal andere oplossingen kunnen vinden, bij een deel zullen de problemen zich alleen maar opstapelen. Juist sommige (groepen) psychische patiënten zijn (zolang ze zorg nodig hebben) niet in staat goede andere oplossingen te bedenken.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik zag hem ook voorbij komen op facebook en vond het ook wel een leuk voorbeeldje. Erg zwart wit natuurlijk, maar het zet je toch wel een beetje aan het denken.Rush schreef:Dat is het ook. Ik stem ook geen VVD, maar kwam het gewoon op Internet tegen. Leek me wel leuk om te plaatsen.Luce schreef:Sorry Rush, maar ik vind dat toch een behoorlijk zwart- wit voorbeeld
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Interessant hoe de meningen zo erg kunnen verschillen. Het zet mij alleen aan het denken waarom argumentatieleer niet echt een onderdeel van het onderwijs is hier in Nederland.Caroline. schreef:Ik zag hem ook voorbij komen op facebook en vond het ook wel een leuk voorbeeldje. Erg zwart wit natuurlijk, maar het zet je toch wel een beetje aan het denken.Rush schreef:Dat is het ook. Ik stem ook geen VVD, maar kwam het gewoon op Internet tegen. Leek me wel leuk om te plaatsen.Luce schreef:Sorry Rush, maar ik vind dat toch een behoorlijk zwart- wit voorbeeld
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb argumentatieleer gehad tijdens mijn studie, en ik zie heus wel dat dit niet klopt. Maar het gaat om het achterliggende idee, mensen die geholpen worden blijven klagen dat het niet genoeg is.SuperGrover schreef:Interessant hoe de meningen zo erg kunnen verschillen. Het zet mij alleen aan het denken waarom argumentatieleer niet echt een onderdeel van het onderwijs is hier in Nederland.Caroline. schreef:Ik zag hem ook voorbij komen op facebook en vond het ook wel een leuk voorbeeldje. Erg zwart wit natuurlijk, maar het zet je toch wel een beetje aan het denken.Rush schreef:Dat is het ook. Ik stem ook geen VVD, maar kwam het gewoon op Internet tegen. Leek me wel leuk om te plaatsen.Luce schreef:Sorry Rush, maar ik vind dat toch een behoorlijk zwart- wit voorbeeld
Elliot- Ratel
Maar dat zul je, helaas, altijd houden, mensen klagen altijd dat het niet goed is. Welke partij er straks ook gaat regeren.
Gast- Gast
Ja helemaal mee eens. Ik heb laatst toevallig een documentaire gekeken over het nastreven van geluk en jouw post was daar zo'n beetje de conclusie van, haha!Pippa schreef:Maar dat zul je, helaas, altijd houden, mensen klagen altijd dat het niet goed is. Welke partij er straks ook gaat regeren.
Elliot- Ratel
Nou ja, ik snap dat als je VVD stemt, dat je dat idee waarschijnlijk hebt. Ik stem geen VVD en heb dat idee absoluut niet. Ik hoor nooit studenten klagen dat ze te weinig stufi krijgen (en ook nauwelijks over dat we dat straks helemaal niet meer krijgen) bijvoorbeeld. Bijstandsgerechtigden kom ik weinig tegen, maar met uitzondering van shygirl, herinner ik me van hen ook geen klaagzangen. Ik herinner me persoonlijk vooral het geklaag van de mensen zonder subsidies, hoe oneerlijk het is dat zij geen geld krijgen. De mensen met een inkomen van meer dan een ton per jaar, die klagen over de verlaging/afschaffing van de kinderopvangtoeslag. Om maar te zwijgen van de hypotheekrenteaftrek. Mensen hebben verschillende politieke opvattingen, en dat is prima. Maar dit verhaaltje is onzin. Zeg dan alleen wat je idee is, zonder dit soort kromme redeneringen.Caroline. schreef:Ik heb argumentatieleer gehad tijdens mijn studie, en ik zie heus wel dat dit niet klopt. Maar het gaat om het achterliggende idee, mensen die geholpen worden blijven klagen dat het niet genoeg is.SuperGrover schreef:Interessant hoe de meningen zo erg kunnen verschillen. Het zet mij alleen aan het denken waarom argumentatieleer niet echt een onderdeel van het onderwijs is hier in Nederland.Caroline. schreef:Ik zag hem ook voorbij komen op facebook en vond het ook wel een leuk voorbeeldje. Erg zwart wit natuurlijk, maar het zet je toch wel een beetje aan het denken.Rush schreef:Dat is het ook. Ik stem ook geen VVD, maar kwam het gewoon op Internet tegen. Leek me wel leuk om te plaatsen.Luce schreef:Sorry Rush, maar ik vind dat toch een behoorlijk zwart- wit voorbeeld
SuperGrover- Ratel
Caroline. schreef:Ja helemaal mee eens. Ik heb laatst toevallig een documentaire gekeken over het nastreven van geluk en jouw post was daar zo'n beetje de conclusie van, haha!Pippa schreef:Maar dat zul je, helaas, altijd houden, mensen klagen altijd dat het niet goed is. Welke partij er straks ook gaat regeren.
Ik kan me daar soms echt aan irriteren (of is het ergeren?). Mijn zus heeft niet veel geld als student, en wij verdienen allebei, en nu vindt zij zichzelf ALTIJD zielig en vindt dat wij het zo goed hebben. Maar zij vergeet voor het gemak dan wel dat wij niks aan toeslagen krijgen, veel meer kosten hebben aan een koophuis, zorgverzekering en noem alles maar op, dus in verhouding is het nou niet dat wij het zoveel beter hebben? Zij moet blij zijn dat de mogelijkheid er is om toeslagen te krijgen en geholpen te worden, anders zou ze het sowieso niet redden. Wij doen het gewoon op eigen kracht. En dat is dan niet om mezelf voor de borst te slaan, want ik red me prima, maar ik vind het dan dubbel dat mensen die het slechter (denken) te hebben dan anderen altijd zo mopperen.
Gast- Gast
Caroline. schreef:
Ik heb argumentatieleer gehad tijdens mijn studie, en ik zie heus wel dat dit niet klopt. Maar het gaat om het achterliggende idee, mensen die geholpen worden blijven klagen dat het niet genoeg is.
Blijven ze klagen? Volgens mij gaan ze klagen zodra de hulp minder wordt en na een tijdje wordt 'minder hulp' het nieuwe referentiepunt. Hoeveelheid klachten is geen indicator voor hoe goed een situatie of voorstel is (ik bedoel niet dat jij dat zegt).
Melis_je- Kletskop
Pippa schreef: maar ik vind het dan dubbel dat mensen die het slechter (denken) te hebben dan anderen altijd zo mopperen.
Sommige mensen zullen inderdaad wel altijd zeuren, naar mijn ervaring zijn dat gewoon pessimisten op alle gebieden, even als nuancering bij m'n vorige post.
Melis_je- Kletskop
Het is ergeren aan, je irriteert je of je ergert je aan ietsPippa schreef:Caroline. schreef:Ja helemaal mee eens. Ik heb laatst toevallig een documentaire gekeken over het nastreven van geluk en jouw post was daar zo'n beetje de conclusie van, haha!Pippa schreef:Maar dat zul je, helaas, altijd houden, mensen klagen altijd dat het niet goed is. Welke partij er straks ook gaat regeren.
Ik kan me daar soms echt aan irriteren (of is het ergeren?). Mijn zus heeft niet veel geld als student, en wij verdienen allebei, en nu vindt zij zichzelf ALTIJD zielig en vindt dat wij het zo goed hebben. Maar zij vergeet voor het gemak dan wel dat wij niks aan toeslagen krijgen, veel meer kosten hebben aan een koophuis, zorgverzekering en noem alles maar op, dus in verhouding is het nou niet dat wij het zoveel beter hebben? Zij moet blij zijn dat de mogelijkheid er is om toeslagen te krijgen en geholpen te worden, anders zou ze het sowieso niet redden. Wij doen het gewoon op eigen kracht. En dat is dan niet om mezelf voor de borst te slaan, want ik red me prima, maar ik vind het dan dubbel dat mensen die het slechter (denken) te hebben dan anderen altijd zo mopperen.
Maar kijk, dit vind ik dan weer grappig. Jij klaagt nu over je zus, dat zij geen rekening houdt met het feit dat jij geen toeslagen e.d. krijgt. Dat vind ik juist weer zo typerend in discussies, dat mensen die genoeg verdienen steeds benadrukken dat zij immers geen toeslagen krijgen. Ik vind het sowieso irritant als mensen steeds klagen over hoe weinig geld ze hebben, van continu klagen wordt het niet beter. Dus ik begrijp absoluut dat je je ergert aan je zus. Maar ik kan me tegelijk ook weer voorstellen dat jouw zus zich zou ergeren aan jou
SuperGrover- Ratel
SG, dat ervaar ik echt totaal andersom. Ik ben zelf ook echt niet rijk, mijn vriend en ik werken allebei hard om rond te komen. Ik heb zelf bij de sociale dienst gewerkt en echt, de instelling van het gros van de cliënten daar is toch wel dat ze overal geld voor willen krijgen zonder dat daar iets tegenover staat. Tegen elke afwijzing van een aanvraag gaan ze in bezwaar, en ze vinden zelf dat ze overal recht op hebben. Deze mensen hebben het idee dat wij als Sociale Dienst er een sport van maken om hun uitkeringen af te wijzen, terwijl ik echt bezig was om de mazen in de wet te zoeken om ze toch nog te helpen. Ik ben hierdoor echt wel wat harder geworden met betrekking tot ons sociale stelsel.
Elliot- Ratel
Dat geloof ik ook gelijk. Mijn moeder doet soortgelijk werk, en als ik verhalen van haar hoor, dan wordt het mij ook echt wel duidelijk dat er vreselijke zeiklui zijn die echt totaal onterecht menen maar recht te hebben op alles. Dat zijn gewoon echt nare mensen, waar ik echt geen begrip voor heb. Maar die mensen zijn er ook absoluut in het rijke segment. Er bestaan mensen die proberen overal een slaatje uit te slaan en die lijken te denken dat de wereld om hen draait. Ik denk alleen niet dat dat iets te maken heeft met het sociale zekerheidstelsel en koppel dat dan ook niet aan beperking van bijstandsrecht oid. De mensen die er geen recht op hebben, moeten het niet krijgen, maar degenen die er wel recht op hebben wel. En voor die laatste groep is het belangrijk dat dat systeem overeind blijft.Caroline. schreef:SG, dat ervaar ik echt totaal andersom. Ik ben zelf ook echt niet rijk, mijn vriend en ik werken allebei hard om rond te komen. Ik heb zelf bij de sociale dienst gewerkt en echt, de instelling van het gros van de cliënten daar is toch wel dat ze overal geld voor willen krijgen zonder dat daar iets tegenover staat. Tegen elke afwijzing van een aanvraag gaan ze in bezwaar, en ze vinden zelf dat ze overal recht op hebben. Deze mensen hebben het idee dat wij als Sociale Dienst er een sport van maken om hun uitkeringen af te wijzen, terwijl ik echt bezig was om de mazen in de wet te zoeken om ze toch nog te helpen. Ik ben hierdoor echt wel wat harder geworden met betrekking tot ons sociale stelsel.
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Het is ergeren aan, je irriteert je of je ergert je aan ietsPippa schreef:Caroline. schreef:Ja helemaal mee eens. Ik heb laatst toevallig een documentaire gekeken over het nastreven van geluk en jouw post was daar zo'n beetje de conclusie van, haha!Pippa schreef:Maar dat zul je, helaas, altijd houden, mensen klagen altijd dat het niet goed is. Welke partij er straks ook gaat regeren.
Maar kijk, dit vind ik dan weer grappig. Jij klaagt nu over je zus, dat zij geen rekening houdt met het feit dat jij geen toeslagen e.d. krijgt. Dat vind ik juist weer zo typerend in discussies, dat mensen die genoeg verdienen steeds benadrukken dat zij immers geen toeslagen krijgen. Ik vind het sowieso irritant als mensen steeds klagen over hoe weinig geld ze hebben, van continu klagen wordt het niet beter. Dus ik begrijp absoluut dat je je ergert aan je zus. Maar ik kan me tegelijk ook weer voorstellen dat jouw zus zich zou ergeren aan jou
Ze hoeft daar totaal geen rekening mee te houden, zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat situaties helemaal niet te vergelijken zijn en dat ik dan niet snap dat ze gelijk zegt, ja maar jij...... IK ben niet te vergelijken met haar, omdat het een hele andere situatie is, of ik het nou beter of slechter heb.
Gast- Gast
Ik twijfel momenteel nog heel erg tussen D66 en VVD. Ik weet het niet...aaargh.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
zelfs in het stemhokje nog getwijfeld tussen pvda en d66.. toch maar d66 gedaan.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Hehe.SuperGrover schreef:Interessant hoe de meningen zo erg kunnen verschillen. Het zet mij alleen aan het denken waarom argumentatieleer niet echt een onderdeel van het onderwijs is hier in Nederland.
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Stemmen
» Strategisch stemmen?
» Solliciteren op een vacature waar je aan twijfelt?
» Hoe te stemmen?
» Stemmen
» Strategisch stemmen?
» Solliciteren op een vacature waar je aan twijfelt?
» Hoe te stemmen?
» Stemmen
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: