Stemmen; wie twijfelt ook nog...
+36
Blond
roosje87
Aimee
Chocolate Cookie
Snoopy
Tazz
loesje
Spring
Linda
Ooh La La!
Caulfield
Stuiterbal
loura
Melis_je
Rush
Elliot
Atelier Madame
luenca
Liz
Zonnetje
SuperGrover
Darius
Yare
sterremaan
Susan
Sugarfall
Arwyn
Anmy
studiebol
Alex
girli
Antibes
Sarah1985
PinkStar
Kowalski
Printje
40 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Stemmen; wie twijfelt ook nog...
Ik heb www.stembreker.nl ingevuld en krijg morgenochtend een smsje waar ik het beste op kan stemmen
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Antibes schreef:Yare schreef:Antibes schreef:Tjah en ik heb uit persoonlijke ervaring (ik moest naar het speciaal onderwijs) juist weer gezien dat er OOK een hoop kinderen zijn die beter af zouden zijn als ze op het regulier onderwijs konden en mochten blijven... Politiek blijft ook zo persoonlijk en dan ook nog eens net wat je zelf gelooft, want het is en blijft toch allemaal koffiedik kijken. Je zult nooit weten of de andere plannen beter/slechter werken/zouden werken, het is maar net wat je zelf gelooft..
Ze laten heus niet zomaar een kind naar speciaal onderwijs gaan, ik denk dat je een beetje een vertekend beeld hebt van het onderwijs;-)
Naja, ik had prima op normaal onderwijs kunnen functioneren destijds als er hooguit wat uitzonderingen werden gemaakt qua toetsen/deadlines/afwezigheid en als psychische ziektebeelden wat meer behandeld werden al fysieke ziektebeelden en ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat op mijn groep destijds (ene stuk of 15-20) er zeker 3 waren die ook op regulier onderwijs even goed of beter af waren geweest. Er worden OOK gewoon kinderen te snel naar speciaal onderwijs gestuurd.
En dat is juist een punt wat de VVD niet doet. Ben je psychisch ziek? Betaal maar even 200 euro extra bovenop je al enorm hoge eigen risico, maar als je je heup breekt, hoeft dit niet. Krom toch?
Gelukkig hoef je het nooit 100% eens te zijn met een partij om erop te stemmen, want dan zou iedereen altijd blanco moeten stemmen, komen we ook niet verder. Maar los daarvan, denk ik dat het bij bezuinigingen in de zorg ook wel slim is om te bezuinigen op dingen die het verschil maken. Zo is de psychische gezondheidszorg écht een enorme kostenpost en snap ik wel dat daar gericht op bezuinigd wordt. Ook bijv. een bepaalde ontzettend veel voorgeschreven maagbeschermer die recent uit het basispakket gehaald is. Die gebroken heup is helaas ook gewoon erg goedkoop! Hoe sneu en niet jouw schuld het ook is om ziek te zijn, ook daarvan vind ik eigenlijk wel dat het onderdeel van "het leven" is en dat is weer echt mijn meer liberale grondslag, dat ik niet vind dat het hele leven voor ons geregeld moet zijn. Leven kent geluk en tegenspoed en ook al is het niet altijd jouw schuld, toch draag je zélf ook verantwoordelijkheid voor je eigen gezondheid/inkomen/kosten/etc. en ik vind dus dat er best verschil mag blijven tussen mensen die zelf wat bereiken en mensen die dat (of dat nu wel of niet hun schuld is) niet gelukt is.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Leven kent geluk en tegenspoed en ook al is het niet altijd jouw schuld, toch draag je zélf ook verantwoordelijkheid voor je eigen gezondheid/inkomen/kosten/etc. en ik vind dus dat er best verschil mag blijven tussen mensen die zelf wat bereiken en mensen die dat (of dat nu wel of niet hun schuld is) niet gelukt is.
Dat ben ik met je eens, maar toch zijn er mensen die er echt niks aan kunnen doen, en die verantwoordelijkheid gewoonweg niet kunnen dragen. Ik heb een voorbeeld heel dicht in de familie, en vind het wel heel moeilijk om hier dan achter te blijven staan, omdat ze er gewoon niks aan kunnen doen en nu wel op de blaren zitten, en bij een deel van de veranderingen die gaan komen nu, helemaal erg, en dat is zo lastig in de politiek, niks is 'goed' eigenlijk om het zo te zeggen.
Gast- Gast
Ik vind dat eigenlijk wel een basis. Dat iedereen altijd de zorg moet kunnen krijgen die hij/zij nodig heeft. En ook moet iedereen de kans hebben om het beste uit zichzelf naar boven te halen dmv studie. Dat soort ''veiligheid'' moet er gewoon zijn vind ik..
Gast- Gast
Ik weet echt niet waar ik morgen op moet gaan stemmen. Ik heb zelfs nog geen richting.
Gast- Gast
Luce schreef:Ik vind dat eigenlijk wel een basis. Dat iedereen altijd de zorg moet kunnen krijgen die hij/zij nodig heeft. En ook moet iedereen de kans hebben om het beste uit zichzelf naar boven te halen dmv studie. Dat soort ''veiligheid'' moet er gewoon zijn vind ik..
Maar ik vind dus ook niet dat de VVD dat onmogelijk maakt. De VVD wil echt niet belastingen, uitkeringen en sociale zekerheid afschaffen natuurlijk. Ook zij willen de mensen die het écht nodig hebben echt wel helpen. Ik denk dat iedereen daar ook wel in gelooft, alleen ligt het er aan waar jij persoonlijk denkt dat die grens moet liggen qua welke mensen je in welke mate helpt.
Ik geloof er dus meer in om mensen bepaalde lasten zelf te laten dragen en eigenlijk ook anderen (degenen die het nog meer nodig hebben) daardoor efficienter te kunnen helpen. Ik geloof ook dat veel mensen meer kunnen dan ze doen en dat je sommige groepen ook niet helpt door dat niet écht te stimuleren. Zo zijn er ook op dit moment heel veel mensen die gewoon niet weten waar ze recht op hebben en die dáárdoor vastlopen, dat is ook zonde. En ik ben ook erg voor het zakenleven/economie, omdat welvaart voor de gehele samenleving goed is (en dan wordt er vanzelf ook weer wat linkser gestemd, wat ik dan ook helemaal niet zo erg vind).
Laatst aangepast door Antibes op di 11 sep 2012 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
Luce schreef:Ik vind dat eigenlijk wel een basis. Dat iedereen altijd de zorg moet kunnen krijgen die hij/zij nodig heeft. En ook moet iedereen de kans hebben om het beste uit zichzelf naar boven te halen dmv studie. Dat soort ''veiligheid'' moet er gewoon zijn vind ik..
Dat vind ik ook maar dan moeten ook echt alle mensen een kans krijgen en niet alleen degene die een studie volgen. Ik kan ook hardwerkende mensen die een studie niet konden volgen maar wel goed zijn met hun handen...dit staat er misschien heel fout naar ik bedoel praktijk mensen en niet alleen maar theoretische mensen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Lang getwijfeld maar ik ga toch PvdA stemmen, ik ben het op bijna alle punten met hen eens en ik wil absoluut niet dat de VVD de grootste gaat worden. De bezuinigingen die zij gaan doorvoeren maken dat ik me zorgen maak voor de toekomst mochten ze weer de grootste worden.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Luce schreef:Ik heb www.stembreker.nl ingevuld en krijg morgenochtend een smsje waar ik het beste op kan stemmen
Ik ook
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Antibes schreef:Ik ga voor VVD. Sowieso omdat ik altijd al ergens tussen D66 en VVD inzit en dus omdat ik absoluut niet wil dat de PvdA de grootste wordt. Ik vind PvdA in de regeren prima, maar ik wil Samsom niet in het torentje (als het nou nog Wouter Bos was geweest). Ook ben ik stiekem een beetje bang dat PvdA het eerst over links gaat proberen als de SP ook nog redelijk groot uitvalt en dat is helemaal funest voor ons land komende jaren. Dussss: VVD. =)
Voor mij geldt dus precies het tegenovergestelde. Ik stem SP, omdat het echt funest is als de VVD ons land de komende jaren nog verder verpest, zoals ze de afgelopen jaren al erg goed is gelukt.
Rijken worden rijker en armen worden armer, dat vind ik zo krom. Ik vind het belachelijk dat studeren steeds moeilijker en duurder wordt en dat je even 200 euro extra aan eigen bijdrage krijgt als je psychisch ziek bent. Alsof je daar zelf iets aan kan doen en er zelf voor kiest. Dat is juist een groep mensen van wie er veel al weinig geld hebben door de problemen waar ze tegenaan lopen, die moet je niet nog meer kaal willen plukken.
een hele dikke vette plus 1 , mooi gezegd dijn !!!
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Dijn82 schreef:Printje schreef:Maar vinden jullie de bezuinigingen van de VVD niet te ver gaan? Wat ze met de zorg en het onderwijs willen daar sta ik totaal niet achter.
Ik ook niet. De VVD is leuk als je zelf genoeg geld hebt om het allemaal uit eigen zak te kunnen betalen, maar dat heeft de gemiddelde Nederlander niet.
Precies, VVD is ieder voor zich, en de armen zijn de dupe. Dat er rijke mensen zijn die hier op stemmen snap ik, die willen alleen zelf er maar beter van worden, maar meiden hier op het forum? ben ik wel benieuwd naar hun beweegredenen? evt
Mensen die arbeidsongeschikt zijn tussen de vakkenvullers zetten ammeloeja!
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:Dijn82 schreef:Printje schreef:Maar vinden jullie de bezuinigingen van de VVD niet te ver gaan? Wat ze met de zorg en het onderwijs willen daar sta ik totaal niet achter.
Ik ook niet. De VVD is leuk als je zelf genoeg geld hebt om het allemaal uit eigen zak te kunnen betalen, maar dat heeft de gemiddelde Nederlander niet.
Precies, VVD is ieder voor zich, en de armen zijn de dupe. Dat er rijke mensen zijn die hier op stemmen snap ik, die willen alleen zelf er maar beter van worden, maar meiden hier op het forum? ben ik wel benieuwd naar hun beweegredenen? evt
Mensen die arbeidsongeschikt zijn tussen de vakkenvullers zetten ammeloeja!
Volgens mij heeft Antibes dit duidelijk uitgelegd (waarvoor hulde!).
Gast- Gast
Ik stem op de VVD, na lang twijfelen net zoals antibes tussen D66 en VVD. Ik wil absoluut geen links kabinet, die maken in mijn ogen de crisis alleen maar erger. Ben bang dat Samson met die verschrikkelijke Roemer mee mag doen van Samson, nee liever dan VVD.
Ideaal zou paars zijn, maar ja dan krijg je weer een waterbijdewijndoen kabinet.
Ideaal zou paars zijn, maar ja dan krijg je weer een waterbijdewijndoen kabinet.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Daarom houd ik me eigenlijk ook serieus zo weinig mogelijk bezig met politiek. Ik lees/zoek rustig de dingen die ik wil weten om mijn keuze te maken na en verder ontwijk ik het. Uiteindelijk is niets goed inderdaad (omdat je dus nooit weet of het andere beter was geweest en is er ook geen perfect beleid voor iederéén en zullen er altijd mensen in hoekjes zitten die tussen de regels doorvallen, dat kun je ook niet dichtlijmen en dat moet je -vind ik als liberaal- ook niet willen/proberen). Debatten zitten vol halve waarheden en beschuldigingen waar mijn rechtvaardigheidsgevoel niet tegen kan. Al met al vind ik politiek verschrikkelijk, maximaal prut tijdens campagnes/coalitievorming.. Aint I in for a treat!Pippa schreef:Dat ben ik met je eens, maar toch zijn er mensen die er echt niks aan kunnen doen, en die verantwoordelijkheid gewoonweg niet kunnen dragen. Ik heb een voorbeeld heel dicht in de familie, en vind het wel heel moeilijk om hier dan achter te blijven staan, omdat ze er gewoon niks aan kunnen doen en nu wel op de blaren zitten, en bij een deel van de veranderingen die gaan komen nu, helemaal erg, en dat is zo lastig in de politiek, niks is 'goed' eigenlijk om het zo te zeggen.Antibes schreef:Leven kent geluk en tegenspoed en ook al is het niet altijd jouw schuld, toch draag je zélf ook verantwoordelijkheid voor je eigen gezondheid/inkomen/kosten/etc. en ik vind dus dat er best verschil mag blijven tussen mensen die zelf wat bereiken en mensen die dat (of dat nu wel of niet hun schuld is) niet gelukt is.
Antibes- Ratel
Atelier Madame schreef:Ik stem op de VVD, na lang twijfelen net zoals antibes tussen D66 en VVD. Ik wil absoluut geen links kabinet, die maken in mijn ogen de crisis alleen maar erger. Ben bang dat Samson met die verschrikkelijke Roemer mee mag doen van Samson, nee liever dan VVD.
Is dat zo erg dan?
Ik zou paars ook ideaal vinden en natuurlijk wordt er dan water bij de wijn gedaan maar ik vind dat ook gewoon 'horen' zo in Nederland. Ons politieke landschap is nou eenmaal zo dat er (gelukkig!) niet 1 partij alles voor het zeggen kan hebben en dat er dus altijd wel aanpassingen gedaan moeten worden (naar elkaar). Sommige standpunten zul je dan iets losser moeten laten en andere partijen doen dat dan ook bij die van jou. Nee, ik vind dat een mooi systeem. Zo zit het in het leven zelf ook dus waarom niet in de politiek.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Atelier Madame schreef:Ik stem op de VVD, na lang twijfelen net zoals antibes tussen D66 en VVD. Ik wil absoluut geen links kabinet, die maken in mijn ogen de crisis alleen maar erger. Ben bang dat Samson met die verschrikkelijke Roemer mee mag doen van Samson, nee liever dan VVD.
Is dat zo erg dan?
Ik zou paars ook ideaal vinden en natuurlijk wordt er dan water bij de wijn gedaan maar ik vind dat ook gewoon 'horen' zo in Nederland. Ons politieke landschap is nou eenmaal zo dat er (gelukkig!) niet 1 partij alles voor het zeggen kan hebben en dat er dus altijd wel aanpassingen gedaan moeten worden (naar elkaar). Sommige standpunten zul je dan iets losser moeten laten en andere partijen doen dat dan ook bij die van jou. Nee, ik vind dat een mooi systeem. Zo zit het in het leven zelf ook dus waarom niet in de politiek.
In tijden van economische groei denk ik dat dat niet erg is nee, maar in tijden van economische crisis dat er duidelijke keuzes gemaakt moeten worden denk ik dat dat niet altijd goed is. Ik denk dat het echt hard nodig is omdat we anders die crisis alleen maar langer blijven voelen. Ik vraag me af in hoeverre een paars kabinet die keuzes op dit moment goed kan maken. Anderzijds zie ik een rechts kabinet ook niet zitten, cda en vvd krijgen hooguit 50 zetels samen en moeten dan toch echt regeren met een andere partij. Alternatief een links kabinet pvda, sp, groen links, 50+ (?) etc zal waarshijnlijk wel een meerderheid krijgen maar ik weet ook niet of dat wel een goed idee is. Misschien zou vvd, pvda en cda nog de beste mogelijkheid zijn.. ik weet het ook allemaal niet
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik stem denk ik ook op de VVD. D66 is ook nog wel een optie, maar ik denk dat de VVD meer kans maakt, dus gaat mijn stem daarheen. Ik verbaas me erover hoeveel meiden hier op een linkse partij stemmen. Juist in tijden van economische crisis lijkt dit mij geen goede optie. Ik snap dat we in een verzorgingsstaat leven en dat de mensen die het minder hebben bijgestaan moeten worden, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die hun eigen broek wel op kunnen halen en moeten stoppen om hun handje op te houden bij de overheid. Ik heb het hier niet over mensen die wegens lichamelijke/psychische problemen niet anders kunnen natuurlijk, maar gewoon de mensen die verwachten dat zij 'recht' hebben op geld om wat voor reden dan ook. Juist in de tijd van crisis moet dit gewoon over zijn.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik denk dat de VVD voor mij geen optie kan zijn, vanwege hun visie op psychische zorg.
Ik begrijp absoluut dat psychische zorg een enorme kostenpost is, en ik ben ook wel voorstander van een goede screening voor behandeling/opname en niet zomaar eindeloos verstrekken van medicatie en therapie.
Maar mij kost therapie dit jaar dus 420 euro, en daar komen nog kosten voor vervoer en andere dingen bij. Dat heb ik niet, waardoor ik dus steeds meer in de problemen raak, wat meer spanning geeft, waardoor ik dus meer en meer vastloop. Dus ik ga stemmen voor een partij die in ieder geval de eigen bijdrage GGZ niet wil doorvoeren voor het nieuwe jaar. Eigen risico zal weer hoger worden en dat red ik al niet (daar komt een deel van die 420 uit mijn berekening vandaan) dus..
Ik snap dat het in politiek niet gaat om individuele gevallen maar meer mensen met wie ik omga zitten in hetzelfde schuitje en het is écht zwaar als je niet zoveel te besteden hebt maar wel echt hulp nodig hebt...
(gelieve niet te quoten, tnx)
Ik begrijp absoluut dat psychische zorg een enorme kostenpost is, en ik ben ook wel voorstander van een goede screening voor behandeling/opname en niet zomaar eindeloos verstrekken van medicatie en therapie.
Maar mij kost therapie dit jaar dus 420 euro, en daar komen nog kosten voor vervoer en andere dingen bij. Dat heb ik niet, waardoor ik dus steeds meer in de problemen raak, wat meer spanning geeft, waardoor ik dus meer en meer vastloop. Dus ik ga stemmen voor een partij die in ieder geval de eigen bijdrage GGZ niet wil doorvoeren voor het nieuwe jaar. Eigen risico zal weer hoger worden en dat red ik al niet (daar komt een deel van die 420 uit mijn berekening vandaan) dus..
Ik snap dat het in politiek niet gaat om individuele gevallen maar meer mensen met wie ik omga zitten in hetzelfde schuitje en het is écht zwaar als je niet zoveel te besteden hebt maar wel echt hulp nodig hebt...
(gelieve niet te quoten, tnx)
Gast- Gast
Same here. Ik ben nu bijna zeker dat ik PvdA ga stemmen.Liz schreef:Lang getwijfeld maar ik ga toch PvdA stemmen, ik ben het op bijna alle punten met hen eens en ik wil absoluut niet dat de VVD de grootste gaat worden. De bezuinigingen die zij gaan doorvoeren maken dat ik me zorgen maak voor de toekomst mochten ze weer de grootste worden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Antibes schreef:Maar los daarvan, denk ik dat het bij bezuinigingen in de zorg ook wel slim is om te bezuinigen op dingen die het verschil maken. Zo is de psychische gezondheidszorg écht een enorme kostenpost en snap ik wel dat daar gericht op bezuinigd wordt.
(ik quote jou even, maar nodig iedereen uit om te reageren) Maar waar moeten die patiënten dan heen? Je kunt psychische patiënten niet zomaar op de arbeidsmarkt gooien en zeggen 'red je maar'. Juist die zware gevallen zitten zo in de ziektewet of thuis en zonder hulp komen ze daar ook niet meer uit. Het alternatief voor psychische gezondheidszorg is voor zo iemand een leven lang bijstand betalen. Je kunt denken dat het iemand's eigen pech is, maar niet alleen de patiënt, maar ook Nederland wordt daar slechter van.
Ook maak ik me met de VVD zorgen om op wat voor dingen ze straks 'ja' zeggen. De Forenzentaks ("reiskosten naar je werk duurder maken", in het heel kort) bijvoorbeeld klinkt als iets waar de VVD niet achter zou staan, omdat de VVD werken en banen zo belangrijk vindt. Toch zijn ze in het Catshuisakkoord en Lenteakkoord gewoon akkoord gegaan (en nu zeggen VVD, PVV en CDA alledrie dat het niet hun idee was, dus je weet dat één liegt, al zeggen PVV en CDA beiden dat het het idee van de VVD was). Terwijl met de Forenzentaks je het lastig maakt om ver van je werk te wonen, en juist nu er weinig banen zijn is het heel lastig om een baan in je buurt te vinden. Je kunt denken: Verhuis dan. Maar de woningmarkt zit op slot en dan woont je partner ver van het werk af (en je hebt een halfjaarcontract). Ik vind het een heel slecht idee, je maakt het mensen moeilijker om te werken. Nu is de VVD ook tegen die Forenzentaks, maar je weet niet waar ze op 13 september weer naartoe draaien. Ze hebben, na de verkiezingen, al "Ja" gezegd tegen heel wat rare voorstellen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:
Ook maak ik me met de VVD zorgen om op wat voor dingen ze straks 'ja' zeggen. De Forenzentaks ("reiskosten naar je werk duurder maken", in het heel kort) bijvoorbeeld klinkt als iets waar de VVD niet achter zou staan, omdat de VVD werken en banen zo belangrijk vindt. Toch zijn ze in het Catshuisakkoord en Lenteakkoord gewoon akkoord gegaan (en nu zeggen VVD, PVV en CDA alledrie dat het niet hun idee was, dus je weet dat één liegt, al zeggen PVV en CDA beiden dat het het idee van de VVD was). Terwijl met de Forenzentaks je het lastig maakt om ver van je werk te wonen, en juist nu er weinig banen zijn is het heel lastig om een baan in je buurt te vinden. Je kunt denken: Verhuis dan. Maar de woningmarkt zit op slot en dan woont je partner ver van het werk af (en je hebt een halfjaarcontract). Ik vind het een heel slecht idee, je maakt het mensen moeilijker om te werken. Nu is de VVD ook tegen die Forenzentaks, maar je weet niet waar ze op 13 september weer naartoe draaien. Ze hebben, na de verkiezingen, al "Ja" gezegd tegen heel wat rare voorstellen.
Dit doet iedere partij altijd. Ze roepen van alles in verkiezingstijden, maar als puntje bij paaltje komt gebeurt er iets heel anders.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik weet wel zeker dat ik voor SP stem. Ik hoop echt dat VVD niet wint vanavond, ik heb het wel gehad met die partij. Ook zou van mij PvdA nog wel mogen winnen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het erg moeilijk. Qua standpunten kom ik altijd weer uit bij een Christelijke partij. Ik snap zelf niet dat ik zo conservatief ben, maar ik heb echt alle partijpunten goed doorgenomen en kom daar toch op uit. Ik heb alleen geen vertrouwen in die partijen op dit moment. SGP zit er overigens niet bij, dat vind ik een verschrikkelijke partij. VVD is voor mij veel te rechts, ook al zou het voor mijn eigen situatie het beste zijn VVD te stemmen. D66 zou een compromis zijn, ware het niet dat ik op heel veel punten het met die partij oneens ben. Dit is de eerste keer dat ik ontzettend twijfel. Misschien een blanco stem?
Gast- Gast
Zojuist de stemwijzer nog een keer gedaan en weer staan Pvv en CDA boven aan.
In dat geval ga ik voor CDA.
Ik vind het heel lastig. Ik wil niet , niet gaan stemmen. Maar in elke partij zit wel iets waar ik me in kan vinden maar ook waar ik me helemaal niet kan vinden.
Dus ik ga nu uit van de stemwijzer en uit principe kwestie stem ik niet op PVV. Dus het word CDA.
In dat geval ga ik voor CDA.
Ik vind het heel lastig. Ik wil niet , niet gaan stemmen. Maar in elke partij zit wel iets waar ik me in kan vinden maar ook waar ik me helemaal niet kan vinden.
Dus ik ga nu uit van de stemwijzer en uit principe kwestie stem ik niet op PVV. Dus het word CDA.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik red mijzelf wel. Ik stem daarom op een partij die het geluk wil vergroten van degenen die dat niet of minder kunnen.
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Stemmen
» Strategisch stemmen?
» Solliciteren op een vacature waar je aan twijfelt?
» Hoe te stemmen?
» Stemmen
» Strategisch stemmen?
» Solliciteren op een vacature waar je aan twijfelt?
» Hoe te stemmen?
» Stemmen
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: