Stemmen; wie twijfelt ook nog...
+36
Blond
roosje87
Aimee
Chocolate Cookie
Snoopy
Tazz
loesje
Spring
Linda
Ooh La La!
Caulfield
Stuiterbal
loura
Melis_je
Rush
Elliot
Atelier Madame
luenca
Liz
Zonnetje
SuperGrover
Darius
Yare
sterremaan
Susan
Sugarfall
Arwyn
Anmy
studiebol
Alex
girli
Antibes
Sarah1985
PinkStar
Kowalski
Printje
40 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Stemmen; wie twijfelt ook nog...
Op welke punten twijfel je? Misschien kan ik je helpen in je afweging? En don't worry, ik ben in dit geval absoluut niet partijdig.Gympie schreef:Ik twijfel momenteel nog heel erg tussen D66 en VVD. Ik weet het niet...aaargh.
Gast- Gast
Goed zo, principieel gestemd. Deden maar meer mensen dat, dan kregen we een echt parlement van het volk.Mermaid schreef:zelfs in het stemhokje nog getwijfeld tussen pvda en d66.. toch maar d66 gedaan.
Gast- Gast
Rood schreef:Goed zo, principieel gestemd. Deden maar meer mensen dat, dan kregen we een echt parlement van het volk.Mermaid schreef:zelfs in het stemhokje nog getwijfeld tussen pvda en d66.. toch maar d66 gedaan.
Ja dat bedacht ik me ook toen ik daar stond. Heb eerder 'tactisch' gestemd en stom genoeg voelde dat dan toch niet helemaal goed ofzo.
Maar heel stiekem hielp het ook mee dat ik Pechtold sympathieker vind dan Samsom. maar natuurlijk vooral omdat ik meer met d66 heb dan met de pvda.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben niet echt aan het twijfelen geweest op welke volksvertegenwoordiger ik zou stemmen. Principieel stem ik sowieso op een vrouw, dat voorop. En ik kies D66.
Waar ik wel aan twijfel is de politiek in z'n geheel. Ik geloof er ook niet zo in dat het aankomende kabinet 4 jaar zit. Ik vind het wel positief dat er in de media steeds meer aandacht aan politiekschenkt wordt geschonken (ik ben moe).
Waar ik wel aan twijfel is de politiek in z'n geheel. Ik geloof er ook niet zo in dat het aankomende kabinet 4 jaar zit. Ik vind het wel positief dat er in de media steeds meer aandacht aan politiek
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Rood schreef:
Mythe 2: we stemmen niet op een partij, maar op een volksvertegenwoordiger.
Je kiest iemand uit het parlement die jouw stem het beste kan vertegenwoordigen. Een parlementslid mag namelijk altijd tegen de partij in stemmen (last of ruggespraak, weetjewel).
Meer weten? Lees deze interessante uiteenzetting: http://tinyurl.com/bnduafj.
Ik heb overigens op Carola Schouten gestemd. Haar strijd tegen vrouwen- en kinderhandel krijgt van mij een 10+. Daarnaast is ze betrouwbaar, sterk (alleenstaande moeder in de politiek) en zeer intelligent.
Ik heb de kieslijst erbij gepakt en de kandidaten gegoogled. Dat het CU werd stond al vast, maar Arie Slob, ik weet het niet. Hij is goed, maar kan mij niet overtuigen. Ik ga ook voor Carola! Zonder jouw post hadik er waarschijnlijk niet heel hard over nagedacht en Arie aangekruist. Dank je
Gast- Gast
Leuk om te horen. Graag gedaan, hoor! Voelt het goed? :-)
Gast- Gast
Ik weet nog steeds niet waar ik op moet gaan stemmen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Rood schreef:Op welke punten twijfel je? Misschien kan ik je helpen in je afweging? En don't worry, ik ben in dit geval absoluut niet partijdig.Gympie schreef:Ik twijfel momenteel nog heel erg tussen D66 en VVD. Ik weet het niet...aaargh.
Haha, heel aardig van je. Maar ik loop zo naar het stempunt, heb de knoop toch door kunnen hakken. Ik stem D66. Wel bedankt voor het aanbod van je hulp.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Rood schreef:Leuk om te horen. Graag gedaan, hoor! Voelt het goed? :-)
Ja, wat je eerder ook al zei, kiezen voor principe. VVD was ook een optie, maar dat zou tactisch zijn.
Ach, en ik stem yoch nog VVD voor mijn man
Gast- Gast
Fijn dat je de knoop hebt weten door te hakken, Gympie. Met overtuiging stemmen is fijn.
Alex, kan ik je misschien helpen?
Alex, kan ik je misschien helpen?
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Interessant hoe de meningen zo erg kunnen verschillen. Het zet mij alleen aan het denken waarom argumentatieleer niet echt een onderdeel van het onderwijs is hier in Nederland.Caroline. schreef:Ik zag hem ook voorbij komen op facebook en vond het ook wel een leuk voorbeeldje. Erg zwart wit natuurlijk, maar het zet je toch wel een beetje aan het denken.Rush schreef:Dat is het ook. Ik stem ook geen VVD, maar kwam het gewoon op Internet tegen. Leek me wel leuk om te plaatsen.Luce schreef:Sorry Rush, maar ik vind dat toch een behoorlijk zwart- wit voorbeeld
Begin een politieke partij en zet het in je programma
Ik heb gestemd op de partij waar ik het meeste achter sta, en heb niet strategisch gestemd. Ik ben erg benieuwd naar de uitslag!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Stemmen
» Strategisch stemmen?
» Solliciteren op een vacature waar je aan twijfelt?
» Hoe te stemmen?
» Stemmen
» Strategisch stemmen?
» Solliciteren op een vacature waar je aan twijfelt?
» Hoe te stemmen?
» Stemmen
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: