Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama´s op budget..!

+65
Alex
Happydobby
Jezzie
Steep
Tiara
Supertalentje
iloverose
Lilypie
-Ieniemienie-
Jazzlyn
sonly
holaagirl
Mute_
chipa
Roodkapje
Pussycat
TukTuk
maiadebij
pindaatje
Coco
Sophiee
studiebol
Liadan
*Troela*
_Lana_
smooch
mauwmauw
Monnie
Fearie
PiP
Lejow
Star007
pippeloentje
Rush
Lousanne
*Lookie*
Caroow
liesje
Tania
koNijntje
Laced
strawberry
CCC
blondje1313
Puggle
Gympie
Twellie
Purpleflower
Flower_L
Flip Fluitketel
Stuiterbal
Annie24
Parisienne
vlinder-19
Urban Naked
Printje
Fiwen
kwak
Darius
Viva
Mida4you
Mamsie
Aimee
Paper Crown
Parel
69 plaatsers

Pagina 11 van 26 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 18 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel vr 7 sep 2012 - 20:45

Gooooo Linda!

Ik spaar trouwens ook koopzegels (in mijn geval vd plus) dan betaal je in totaal zelf 3 euro en je krijgt van hun ook 3 euro! Alle kleine beetjes helpen hè?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda vr 7 sep 2012 - 20:57

Ik heb nog 40 euro over! Denk dat ik daarvan nog 20 euro voor boodschappen nodig heb. Echt netjes!

Wij doen altijd boodschappen bij hoogvliet. Daar kan je zegels sparen en voor gratis producten sparen, 3 weken per actie. Soms zijn het stomme dingen, een zakje tucjes of een fles drinken. Maar ook vaak vaatwastabletten en wasmiddel. Dus dat hoeven we nooit te kopen. Heel m'n kast staat nog vol. Visite krijgt ook vaak een fles wasmiddel mee, haha.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel vr 7 sep 2012 - 21:04

Haha, kom ik bij jou binnenkort op visite Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda vr 7 sep 2012 - 21:29

Parel schreef:Haha, kom ik bij jou binnenkort op visite Laughing

Haha, dat mag! Laughing

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel vr 7 sep 2012 - 22:05

Linda schreef:
Parel schreef:Haha, kom ik bij jou binnenkort op visite Laughing

Haha, dat mag! Laughing

Zal een lijstje opsturen met hetgeen wat we nog wel kunnen gebruiken alvorens ik kom!
lol!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  PapillonRose vr 7 sep 2012 - 22:47

Netjes Linda! Hier begin ik morgen met het nieuwe budget. Ik ga pinnen en doe het dan in mijn portemonnee, in plaats van alles steeds in de winkel te pinnen. Dan geef je vaak ongemerkt wat meer uit dan je denkt, en nu kan ik goed in de gaten houden hoe het ermee staat.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel za 8 sep 2012 - 3:09

Ging ik zo goed..
Vandaag in de stad Uggs gekocht voor L. Sowieso stond al vast dat ze die zou krijgen (mama loopt op nauwelijks iets anders), maar ze hadden ons droompaar en er nog maar 2 van staan .. Maar we hebben nog heel veel vlees in de vriezer, aardappelen zat, we hoeven nauwelijks boodschappen volgende week. Dus uiteindelijk komt het weer goed, en we zijn er heel blij mee Laughing

We kregen wel 30 euro van mn schoonouders, zomaar, dus dat was wel fijn! En heb ook weer wat kleding verkocht, dus ja .. Sparen hoeven we gelukkig niet van deze rekening! Heb ook nog 2 plastic slabben met zo`n opvangbakje gekocht en (helaas) was het parkeren ook nog 5 euro.. (Kon echt niet met de fiets, ik ging naar de stad om cadeautjes te shoppen voor het afscheid van een collega, moest de Action crashen en dat ging ik echt niet meekrijgen op de fiets!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Lejow za 8 sep 2012 - 4:07

Parel schreef:Eten jullie zo weinig brood?
En geen kaas of worst op brood?
Geen vlees?

Ja, ik eet meestal crackers, en dit is voor doordeweeks, dus ma tot do/vr. Mijn vriend redt de dag op 3 boterhammen.. (vraag me niet hoe...)
Vlees was ik vergeten inderdaad, dit was ook een voorbeeld lijstje. Haal ik vaak in de aanbieding en dus ook niet elke week, want dat vries ik dan in.
Kaas houden we beide niet zo van, en worst zo af en toe eens, maar dan haal ik bijv geen philadelphia.
Zoals ik al zei, het was een voorbeeld lijstje.
Melk drinken we niet en frisdrank eigenlijk ook nooit. Alcohol geven we ook beide niet om.
Soms chips, nootjes of koekjes, maar ook niet vaak.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  CCC za 8 sep 2012 - 4:34

Lejow schreef:
Parel schreef:Eten jullie zo weinig brood?
En geen kaas of worst op brood?
Geen vlees?

Ja, ik eet meestal crackers, en dit is voor doordeweeks, dus ma tot do/vr. Mijn vriend redt de dag op 3 boterhammen.. (vraag me niet hoe...)
Vlees was ik vergeten inderdaad, dit was ook een voorbeeld lijstje. Haal ik vaak in de aanbieding en dus ook niet elke week, want dat vries ik dan in.
Kaas houden we beide niet zo van, en worst zo af en toe eens, maar dan haal ik bijv geen philadelphia.
Zoals ik al zei, het was een voorbeeld lijstje.
Melk drinken we niet en frisdrank eigenlijk ook nooit. Alcohol geven we ook beide niet om.
Soms chips, nootjes of koekjes, maar ook niet vaak.

Best simpel als ik het zo lees... Wat dat betreft snap ik nu volkomen waarom wij zoveel kwijt zijn aan boodschappen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Lejow za 8 sep 2012 - 4:37

Ja klopt.
De koelkast is hier meer leeg dan vol laughcry
1 keer per week eet ik bij mijn pa macaroni, en mijn vriend heeft 2 keer per week koopavond. Hij neemt dan gewoon brood mee (hij houdt wel van brood). Ik zou echt gek worden als ik elke week 2 keer 's avonds brood moet eten. Ben helemaal geen brood fan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  CCC za 8 sep 2012 - 4:41

Hmmm... ja opzich ben ik ook niet zo'n broodfan... Het hoort erbij... Wij eten vooral veel ontbijtgranen met yoghurt (m. met melk) als ontbijt en 's middags brood. Als M. thuis is wilt hij altijd iets 'lekkers & speciaals' dus dan word er van alles uit de koelkast gehaald en van alles in elkaar geflanst ook restjes avondeten gaan er prima in bij M. als lunch haha. Ik ben meer van 4 boterhammen met wat vleeswaren. Voorbeeldlijstje zal ik maar niet maken, ik kan niet eens opnoemen wat wij allemaal halen joh... Maar in elk geval veel verse groenten en fruit, yoghurt, kaas en vleeswaren, vruchtensapjes, frisdrank, pasta's, kaasjes ed.

Als avondeten zou ik ook niet zo snel brood eten als ik elke week 2x avonddienst zou hebben, maar als hij dat lekker vind waarom niet toch? smile Ik zorg altijd dat M. dan een restje meekrijgt of hij neemt iets simpels zoals noodles/ soep mee... Anders zit ie weer aan de hamburgers....

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Lejow za 8 sep 2012 - 5:04

Ja hij vindt het prima, nou dan vind ik het ook prima.
Ohhhh eerlijke dag ontbijten met yoghurt met cornflakes ofzo zou ik heerlijk vinden. Alleen word ik dan echt ziek :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  CCC za 8 sep 2012 - 5:31

Ja dat begrijp ik Mama´s op budget..! - Pagina 11 1371890812 Lastig om daar iets alternatief voor te vinden ook... of je moet van die soja ongein houden... Ik eet het ook niet elke dag hoor, probeer wel af te wisselen tussen crackers, beschuit, kellogs en brood... Yoghurt is overigens het enige wat ik echt lekker vind qua zuivel.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Annie24 za 8 sep 2012 - 7:12

Ik had vandaag 2 zomerpyama's voor Y. bij de Wibra voor 2 hele euro's Laughing
Wel een maatje groter, dus voor volgend jaar smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Star007 za 8 sep 2012 - 8:17

Bijna het einde van de week, en ik heb nog 0,50 cent over van de 50 euro Laughing Ben zo trots op mezelf!
Het is nu 'noodgedwongen' dat we het deze maand met ongeveer 50/60 euro per week moeten doen ( zonder benzine en sigaretten hoor), maar op zich gaat het me goed af. Mocht het wel een probleem geweest zijn, dan gingen die sigaretten als eerste van het lijstje af natuurlijk! Ik begin het bewust boodschappen doen zelfs wel leuk te vinden. Ik weet nu tenminste wat een pakje kaas of zak chips kost, ik wist dat eerst echt niet Embarassed Ik gooide altijd maar van alles in het karretje zonder na te denken. Hoe is het met jullie weekbudget afgelopen dames?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Coco zo 9 sep 2012 - 8:37

Als we terug zijn van vakantie gaan we ook op budget qua kindershirts. Man vind de shirtjes van wibra enzo toch best leuk, zeker voor die prijs, dus ik ga als ze wat nodig hebben dan eerst eens langs wibra en primark, h&m voordat ik duurdere merken ga bestellen. Mijn dochtertje is echt een varkentje en veel shirts krijg ik niet helemaal schoon. Zonde natuurlijk.
Dat is heel wat, want mijn man is echt van de merken maar toen ik van de week een jurkje en legging van Zeeman mee had gebracht voor samen 8,49 Mama´s op budget..! - Pagina 11 394967 vond hij het toch wel wat belachelijk dat ze zoveel dure shirts hebben.
Wellicht kunnen we dan 2 keer extra per jaar op vakantie Laughing
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel zo 9 sep 2012 - 9:01

Nois schreef:Als we terug zijn van vakantie gaan we ook op budget qua kindershirts. Man vind de shirtjes van wibra enzo toch best leuk, zeker voor die prijs, dus ik ga als ze wat nodig hebben dan eerst eens langs wibra en primark, h&m voordat ik duurdere merken ga bestellen. Mijn dochtertje is echt een varkentje en veel shirts krijg ik niet helemaal schoon. Zonde natuurlijk.
Dat is heel wat, want mijn man is echt van de merken maar toen ik van de week een jurkje en legging van Zeeman mee had gebracht voor samen 8,49 Mama´s op budget..! - Pagina 11 394967 vond hij het toch wel wat belachelijk dat ze zoveel dure shirts hebben.
Wellicht kunnen we dan 2 keer extra per jaar op vakantie Laughing

lol!
Vind ik een prima optie om voor te besparen, lekker hoor!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  pindaatje zo 9 sep 2012 - 9:12

Wij zijn ook begonnen met een weekbudget.
Gisteren was de eerste dag.
Pinnen elke week een bedrag waar alles, behalve de benzine, van betaald gaat worden.
Ben benieuwd of het ons ook gaat lukken.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Parel zo 9 sep 2012 - 9:39

En wat is je weekbudget? Denk je dat je het gaat redden, of moet je beknibbelen denk je?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Linda zo 9 sep 2012 - 9:57

Haha, nois, 2 keer per jaar van op vakantie? Dan geef je nu wel echt een godsvermogen uit!


Ik heb nog 20 euro over van ons boodschappengeld. Ik heb wel 150 euro uitgegeven aan positiekleding, maar dat moest, ik heb weinig van de vorige keer. Maar dat geld gaat van een andere rekening af.
En we zijn uiteten geweest, maar m'n moeder trakteerde, dus dat was handig. Very Happy

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Coco zo 9 sep 2012 - 10:59

Valt nog wel mee hoor, max wat ik uitgeef is toch wel 300 per maand voor beiden samen, tenzij ze in zelfde maand schoenen nodig hebben. Volgens mij niet buitensporig als ik het laatst gekocht hier zie. Maar doordat we huis in M.arokko hebben kost het ons maar rond de 700 voor 4 personen als we budget vliegen. Bij wibra/primark heb ik voor 40 euro een paar blousjes en shirtjes, meestal ben ik voor mijn zoontje al 40-100 per shirt/blouse kwijt (maar heb voor hem wel stuk minder kleding dan dochter). Als ik 100-150 per maand bespaar door eerst langs primark etc te gaan hebben we al twee vakanties eruit. Heb mijn moeder ook al naar TerStal gestuurd.
En minder speelgoed voor op zolder kopen wat toch niet op zolder terecht komt zal ook een boel schelen laughcry
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  maiadebij zo 9 sep 2012 - 11:05

Ik probeer ook te letten op wat ik uitgeef, maar dat is nog best lastig hoor om geld over te houden!! Wij eten ook best aardig wat producten biologisch en dat is ook best duurder. Ook brood van de bakker omdat deze E-nummer vrij is bijvoorbeeld. Zo aten we eerst 3 broden voor 2 euro bij Deen vandaan, nu 3 broden voor €6,15 bij de bakker. We eten zo een brood per 1 á 2 dagen dus dat tikt wel aan!

Vandaag mazzel met de bio chips, de kassa rekende ipv €1,09, €0,54!! Geen aanbieding, vast een foutje. De kast ligt nu dus vol met die chips Very Happy

Leuk topic dit, lijkt me leuk om mee te schrijven / lezen!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  TukTuk zo 9 sep 2012 - 11:32

Nois schreef:Valt nog wel mee hoor, max wat ik uitgeef is toch wel 300 per maand voor beiden samen, tenzij ze in zelfde maand schoenen nodig hebben. Volgens mij niet buitensporig als ik het laatst gekocht hier zie. Maar doordat we huis in M.arokko hebben kost het ons maar rond de 700 voor 4 personen als we budget vliegen. Bij wibra/primark heb ik voor 40 euro een paar blousjes en shirtjes, meestal ben ik voor mijn zoontje al 40-100 per shirt/blouse kwijt (maar heb voor hem wel stuk minder kleding dan dochter). Als ik 100-150 per maand bespaar door eerst langs primark etc te gaan hebben we al twee vakanties eruit. Heb mijn moeder ook al naar TerStal gestuurd.
En minder speelgoed voor op zolder kopen wat toch niet op zolder terecht komt zal ook een boel schelen laughcry
:O ik geef voor mezelf nog niet eens 40 euro aan een shirtje uit :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Twellie zo 9 sep 2012 - 11:41

Ik kan er ook wel twee vakanties uit halen als ik ga besparen op kleding, maar dat is niet omdat ik zoveel uitgeef aan kleding maar omdat ik zo goed ben in goedkope vakanties te vinden smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Twellie zo 9 sep 2012 - 11:46

Ik denk dat ik momenteel trouwens 300 a 400 euro per jaar uitgeef aan kinderkleding inclusief schoenen. Voor de jongste koop ik zo goed als niks want ik heb alles van de oudste nog. Soms koop ik wat via het forum, schoenen altijd van Dr. Visser van de Scapino, ik heb net weer twee paar gehaald voor samen iets meer dan zestig euro (aanbieding). Verder let ik altijd op aanbiedingen: ik heb vrijdag bijvoorbeeld 6 maillots voor nog vijftien euro gehaald bij de Action.

En het scheelt ook vooral heel veel dat mijn oudste dochter nu langer in dezelfde maat zit, dus ik hoef alleen maar wat bij te vullen in plaats van steeds een compleet nieuwe garderobe aan te schaffen na alweer een groeispurtje.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama´s op budget..! - Pagina 11 Empty Re: Mama´s op budget..!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 26 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 18 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum