Uitgerekend in de zomervakantie of in december
+44
PiP
sanne-84
Parel
Thunder
Slakje
woezel
Viva
Aimee
Novalee
*Lookie*
Blue flower
vlinder-19
CCC
liesje
_Lana_
bolus26
Twellie
Susan
mickey
Puggle
Filoria
M-G
RYW
Ella
Alex
Flower_L
kwak
Printje
shadow
Darius
SarahKey
Katjing
Annie24
Ezzer
Paper Crown
Liadan
Creabea_28
Flip Fluitketel
Lejow
Happydobby
Annemie
Muppetje
Juutjepetuutje
PapillonRose
48 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Uitgerekend in de zomervakantie of in december
Wij hebben er ook niet echt rekening mee gehouden maar nu ben ik 17 januari uitgerekend maar ik hoop zo dat het niet met de feestdagen (of daartussen) geboren wordt. Mij lijkt zo rond 10 januari een mooie datum, beetje van die feestdagen af en ook weer wat verder vd verjaardag van ons zoontje af (14 febr)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben er ook absoluut geen rekening mee gehouden.
D. is toevallig op een dag geboren dat we nog 6 andere verjaardagen hebben van broers/zussen in 2 week tijd.
lekker druk maar iedereen is op een eigen dag jarig en iedereen komt op elke verjaardag.
Deze baby word in januari geboren en dan hebben we net 2 andere drukke maanden achter de rug hebben met feestdagen en verjaardagen. De verjaardag van je eigen kindje is toch het bijzonderst en mooist ook al heb je al 10 verjaardagen gehad in de paar week er om heen.
D. is toevallig op een dag geboren dat we nog 6 andere verjaardagen hebben van broers/zussen in 2 week tijd.
lekker druk maar iedereen is op een eigen dag jarig en iedereen komt op elke verjaardag.
Deze baby word in januari geboren en dan hebben we net 2 andere drukke maanden achter de rug hebben met feestdagen en verjaardagen. De verjaardag van je eigen kindje is toch het bijzonderst en mooist ook al heb je al 10 verjaardagen gehad in de paar week er om heen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Niet direct, raak snel zwanger maar nu het twee keer mis is gegaan, houd ik geen rekening mee. Hier verwacht ik zelf de kleine tijdens de kerst .... niets aan te doen. Krijg wel vaak opmerkingen over...tot vervelends toe.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb er ook geen rekening mee gehouden, ik was alleen maar heel blij dat ons een kindje gegund was. Bij een volgende houden we er ook geen rekening mee, ook dan zal ik mezelf gelukkig prijzen als het weer lukt.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Met kerst lijkt me minder leuk omdat je dan de verjaardag nooit op de dag zelf kan vieren,of je zit altijd met anderen met kerst.
Het lijkt me voor het kind zelf ook niet leuk.
Het lijkt me voor het kind zelf ook niet leuk.
Printje- Lady Post-a-lot
Helemaal mee eens. Denk er nu ik zwanger ben wel eens over na. Maar je veranderd er niks aanMuppetje schreef:We waren allang blij dat het gelukt was. Nee, daar hebben we geen seconde rekening mee gehouden
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Mijn oudste is jarig op 24 december en dat is best lastig, inderdaad. Maar toch ga ik daar geen rekening mee houden, hoor je weet tenslotte nooit wanneer het raak is
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik had niet verwacht direct zwanger te zijn. Zelf had ik verwacht dat ik (als het zou lukken) pas in 2013 ons eerste kindje ter wereld zou brengen. Nu ben ik uitgerekend op 30 november en denk ik er weleens aan dat het kindje dus ook zomaar op 5 december of rond 5 december geboren wordt dan denk ik niet zozeer aan bezoek maar wel aan sinterklaas. Buiten dat is het uiteraard welkom maar voor het kindje zelf zou ik het jammer vinden als 5 december zijn verjaardag wordt. Ik hoop dus op een weekje eerder maar zoals anderen ook al zeggen het valt eigenlijk niet te plannen want je weet niet wanneer het raak is.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik wil niet met negativiteit komen strooien hier, maar dat de eerste ongepland kwam wil niet persé zeggen dat je heel gemakkelijk zwanger zult worden van de tweede he?Elodie schreef:Maar ja, hij was ongepland en nu kunnen we er bewust voor gaan.
Je weet nooit hoe het loopt.
Vind mijzelf het wandelende voorbeeld van 'kinderen neem je niet, die krijg je'. Tomas kwam er zomaar en nu we graag een tweede willen lukt het zwanger worden niet. Ik sluit me dan ook helemaal aan bij Muppetje: ben allang blij als het lukt!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Nee, was allang blij dat het zover was. Ik snap ook niet echt waarom je daar überhaupt over na zou denken, maar dat ligt misschien aan mij dan.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wij hebben er geen rekening mee gehouden. Mijn vriend had wel gehoopt op zomer, vanwege de kans op mooi weer, maar de uitgerekende datum werd 24-11... Onze zoon vond het wel prima in mijn buik en werd er uiteindelijk op 7-12 uitgehaald d.m.v. keizersnede. Ik ben wel blij dat het niet 2 dagen eerder was, dat had ik voor hem niet leuk gevonden. Maar tot nu toe hebben wij nooit veel aan Sinterklaas gedaan, meer aan Kerst, dus we zullen zien hoe het zal gaan.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Zo dacht ik eerst ook. En toen werd mijn dochter geboren op 27 december en 2 kinderen rond kerst leek mij gewoon echt helemaal niet handig. Wij hadden het allebei geen probleem gevonden om 1 of 2 maanden over te slaan. Nu heb ik wel het geluk dat ik meteen zwanger was van onze dochter en ook van onze zoon was ik meteen zwanger, als ik moeilijk zwanger zou worden dan zou ik er ook geen rekening mee houden denk ik.Puggle schreef:Nee, was allang blij dat het zover was. Ik snap ook niet echt waarom je daar überhaupt over na zou denken, maar dat ligt misschien aan mij dan.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik zou ervoor tekenen hoor. Twee mooie gezonde kinderen die lekker dichtbij elkaar zitten qua leeftijd zodat ze leuk met elkaar kunnen spelen. Denk niet dat ze er trauma's aan over zullen houden als ze allebei met kerst jarig zijn.
Ik snap de vraag van TO heus wel, en ook jouw argumentatie hoor Liadan. Maar het heeft ook iets verwends. Het is echt een luxeprobleem.
Ik snap de vraag van TO heus wel, en ook jouw argumentatie hoor Liadan. Maar het heeft ook iets verwends. Het is echt een luxeprobleem.
Filoria- Ratel
Ik zou daar geen rekening mee houden. Wel even over nagedacht toen we voor een tweede kindje nadachten. Uiteindelijk was ik twee dagen voor kerst uitgerekend. Veel commentaar op gehad, ons boeide het niets. En hij werd bijna 3 maanden voor de uitgerekende datum geboren. Nu roep ik weleens dat we dat expres gedaan hebben omdat met kerst niet uitkwam maar je kunt het tóch niet plannen, dus waarom zou je je er zo mee bezig houden.
Gast- Gast
Amen.Eucalypta schreef:maar je kunt het tóch niet plannen, dus waarom zou je je er zo mee bezig houden.
Ik was trouwens op 5 december uitgerekend van Tomas. Ook heel veel opmerkingen over gekregen. En serieus: het maakt niks uit. Hij krijgt veel kadootjes die maand, dat is alles.
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Amen.Eucalypta schreef:maar je kunt het tóch niet plannen, dus waarom zou je je er zo mee bezig houden.
Ik was trouwens op 5 december uitgerekend van Tomas. Ook heel veel opmerkingen over gekregen. En serieus: het maakt niks uit. Hij krijgt veel kadootjes die maand, dat is alles.
Het maakt uiteindelijk ook niets uit maar ik ben wel benieuwd hoe hij het zelf vindt als we een jaar of 2-3 verder zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
Dan klaagt hij vast dat hij de rest van het jaar geen kadootjes krijgt. En daar bedenken we dan wel weer wat op.Printje schreef:Filoria schreef:Amen.Eucalypta schreef:maar je kunt het tóch niet plannen, dus waarom zou je je er zo mee bezig houden.
Het maakt uiteindelijk ook niets uit maar ik ben wel benieuwd hoe hij het zelf vindt als we een jaar of 2-3 verder zijn.
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Dan klaagt hij vast dat hij de rest van het jaar geen kadootjes krijgt. En daar bedenken we dan wel weer wat op.Printje schreef:Filoria schreef:Amen.Eucalypta schreef:maar je kunt het tóch niet plannen, dus waarom zou je je er zo mee bezig houden.
haha precies.
Hoe is het met zijn dino's inmiddels?
Printje- Lady Post-a-lot
Nee, daar hebben wij geen rekening mee gehouden, het zou mij ook niet veel uitmaken. In mijn ogen is er altijd wel een mouw aan zoiets te passen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben er ook geen rekening mee gehouden. Als het een heel onhandige datum was geweest, zou ik de verjaardag wel op een ander tijdstip geven.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
[quote="Susan"]Nee, daar hebben wij geen rekening mee gehouden, het zou mij ook niet veel uitmaken. In mijn ogen is er altijd wel een mouw aan zoiets te passen.[/quote+1
Van te voren zeiden we wel,in december is misschien niet zo handig, maar we hebben er geen rekening mee gehouden.ben 18 december uitgetekend
Van te voren zeiden we wel,in december is misschien niet zo handig, maar we hebben er geen rekening mee gehouden.ben 18 december uitgetekend
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik moet wel zeggen, nu ik vier keer zo snel zwanger ben geraakt, zal ik er tzt wel over nadenken...mochten we voor derde gaan. Niet dat het bepalend zou zijn, maar wel in achterhoofd. En weet...het kan dan ook lang duren, maar toch.
Laatst aangepast door Flower_L op za 1 sep 2012 - 10:36; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Het 'de-dino's-zijn-uitgestorven-trauma'? Heeft hij het niet meer over gehad. Misschien is het te pijnlijk voor hemPrintje schreef:Filoria schreef:Dan klaagt hij vast dat hij de rest van het jaar geen kadootjes krijgt. En daar bedenken we dan wel weer wat op.Printje schreef:Filoria schreef:Amen.Eucalypta schreef:maar je kunt het tóch niet plannen, dus waarom zou je je er zo mee bezig houden.
haha precies.
Filoria- Ratel
Ik heb wel voor de grap gezegd (heb een hekel aan carnaval en de carnavalsviering op school) dat ik het zo gepland heb dat carnaval in mijn verlof valt..
R is, als ik me niet vergis, met carnaval geboren Ik ging snachts naar het ziekenhuis zit de eerste hulp vol met van die gekke mensen hahahaha
R is, als ik me niet vergis, met carnaval geboren Ik ging snachts naar het ziekenhuis zit de eerste hulp vol met van die gekke mensen hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Filoria schreef:Het 'de-dino's-zijn-uitgestorven-trauma'? Heeft hij het niet meer over gehad. Misschien is het te pijnlijk voor hemPrintje schreef:Filoria schreef:Dan klaagt hij vast dat hij de rest van het jaar geen kadootjes krijgt. En daar bedenken we dan wel weer wat op.Printje schreef:Filoria schreef:Amen.Eucalypta schreef:maar je kunt het tóch niet plannen, dus waarom zou je je er zo mee bezig houden.
haha precies.
Ja dat bedoel ik. Ach jeetje de arme ziel hahaha ik heb er toen zo om moeten lachen, zo zou mijn R ook kunnen reageren hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: