Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in de zomervakantie of in december

+44
PiP
sanne-84
Parel
Thunder
Slakje
woezel
Viva
Aimee
Novalee
*Lookie*
Blue flower
vlinder-19
CCC
liesje
_Lana_
bolus26
Twellie
Susan
mickey
Puggle
Filoria
M-G
RYW
Ella
Alex
Flower_L
kwak
Printje
shadow
Darius
SarahKey
Katjing
Annie24
Ezzer
Paper Crown
Liadan
Creabea_28
Flip Fluitketel
Lejow
Happydobby
Annemie
Muppetje
Juutjepetuutje
PapillonRose
48 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Uitgerekend in de zomervakantie of in december - Pagina 5 Empty Re: Uitgerekend in de zomervakantie of in december

Bericht  Susan zo 2 sep 2012 - 8:16

Wij vieren met onze familie Kerst trouwens ook wel eens op een andere dag, met al die schoonfamilies enzo is het soms vrij lastig om het precies op Eerste en Tweede Kerstdag te plannen, dus we doen gewoon twee kerstdiners ergens in de kerstvakantie, maakt niet zoveel uit welke datum. Als er iemand met Kerst jarig zou zijn, zouden we waarschijnlijk op die dag zelf die verjaardag vieren en Kerst op een andere dag.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in de zomervakantie of in december - Pagina 5 Empty Re: Uitgerekend in de zomervakantie of in december

Bericht  Lumen zo 2 sep 2012 - 8:17

Ik wilde liever niet in december bevallen.

We zijn eind juli/begin augustus begonnen, ik was meteen zwanger. Als ik niet meteen zwanger zou zijn geweest zou ik in maart/april niet aan de anticonceptie gaan, maar gewoon ontzettend gelukkig zijn als het die maanden zou lukken.

We hebben dus wel opgelet wanneer we er voor wilden gaan, maar mocht het niet snel lukken, is het op elk ander moment hartstikke welkom!
Lumen
Lumen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in de zomervakantie of in december - Pagina 5 Empty Re: Uitgerekend in de zomervakantie of in december

Bericht  Roos zo 2 sep 2012 - 9:32

Bij de eerste hebben we er niet eens bij stil gestaan. Die is nu in de zomervakantie jarig!

Bij de tweede hadden we liever niet in de december maand. In maart zijn we getrouwd en hebben we getwijfeld om al een poging te wagen, maar zou dan midden in de december maand uitgerekend zijn. Dit, en omdat we de kwaaltje wilde voorkomen ivm onze bruiloft hebben we het toch even uitgesteld. De maand erop lag mijn man in het ziekenhuis en de maand daarop was het al raak. En nu ben ik uitgerekend op mijn vaders verjaardag angel

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in de zomervakantie of in december - Pagina 5 Empty Re: Uitgerekend in de zomervakantie of in december

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 10:04

Ik ben op 6 december geboren. What ever. Sinterklaas kwam bij ons gewoon een paar dagen eerder. Geen trauma's o.i.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in de zomervakantie of in december - Pagina 5 Empty Re: Uitgerekend in de zomervakantie of in december

Bericht  Parel zo 2 sep 2012 - 10:09

L. is van het weekend voor Sinterklaas, ik ben wel blij dat ze niet een weekend daarvoor of een weekend daarna is geboren, daarvoor was net de intocht en daarna pakjesavond.. Ze krijgt idd veel cadeautjes die maand, maar daar kunnen we nu toch niks meer aan doen... Ze mag van mij ook net zo vaak dr schoen zetten als ieder ander kind.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in de zomervakantie of in december - Pagina 5 Empty Re: Uitgerekend in de zomervakantie of in december

Bericht  Snoes zo 2 sep 2012 - 23:26

Het is voor ons al een hele opgave geweest om zwanger te kunnen worden, dus ik heb er ook echt geen seconde over nagedacht om bijv. maart over te slaan zodat ik zeker niet in december uitgerekend zou zijn. Ik ben nu uitgerekend voor 5 december.

Zelf ben ik jarig op 11 nov, schoonvader 19 nov, vader 24 nov, vriend 29 nov. Dan hebben we ook nog Sinterklaas 6 dec en Kerstmis 25 dec. Sowieso erg drukke maanden dus.

29 november en 6 december hebben inderdaad niet mijn voorkeur om te bevallen, omdat ik ons kindje graag een 'eigen' dag wil geven. Maar als het zo is, is dat ook echt geen probleem. Wij zullen er wel voor zorgen dat zijn/haar dag heel speciaal wordt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in de zomervakantie of in december - Pagina 5 Empty Re: Uitgerekend in de zomervakantie of in december

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum