Lieve eendjes, kijk toch uit!
+20
loura
Ibbeltje
Minx
Urban Naked
Linnie1985
Schaapke
Raindrop
Magenta
sterremaan
Alex
Marin
Caro
Kqip
Atelier Madame
Herfstblaadjes
Plien84
bolus26
Bazinga
Rush
Caribbeanlover
24 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Lieve eendjes, kijk toch uit!
Francaise schreef:Ja, laten we erop gaan gokken omdat jij denkt dat het kan. Ik rij liever een dier dood dan dat ik een mens achter mij moet verwonden door een noodstop te maken.Sunprincess schreef:Maple schreef:Sunprincess, blijkbaar lees je enkel wat je wilt lezen.
Nee, jij bent van mening dat mensen stoppen als ze kunnen stoppen, ik niet.
Ik denk dat mensen veel vaker zouden kunnen stoppen dan ze doen en ik vind dat er aantal mensen het maar wat lollig vinden in dit topic.
Ja, ik gok daar al 12 jaar op en dat is altijd goed gegaan.
Dat mensen liever dieren doodmaken is inmiddels duidelijk.
Gast- Gast
SP, hoeveel mensen denk je nu dat er daadwerkelijk in dit topic zijn die dieren doodgereden hebben? Ik heb het idee dat jii denkt dat mensen hier maandelijks of op z'n minst jaarlijks wel een dier onder de auto hebben?
Jij gokt het er 12 jaar op en het ging altijd goed, maar je heb wel een konijn aangereden. Anderen die reageren gokken het er ook heus net zo lang al op als ze hij rijbewijs hebben en hebben ook hooguit 1x een dier doodgereden omdat ze het niet konden ontwijken. Ik vind dat je anderen hier wel als de verschrikkelijke Hulk aan het neerzetten bent terwijl ze geen haar slechter zijn dan jij, jij hebt immers ook een dood dier op je geweten. En ga nou niet zeggen dat dat vast anders is, want dat is niet zo. Niemand rijdt bewust een dier dood, niemand denkt: goh, ik heb een eend/konijn voor me en een auto achter me, laat ik maar dat dier doodrijden want dat interesseert me toch geen zak.
Ik denk dat iedereen die een dier aanrijdt vast even onder de indruk is als jij dat was. Misschien ben jij langer onder de indruk en voel je je nóg wat rotter, maar dat betekent niet dat een ander maar emotieloos is.
Jij gokt het er 12 jaar op en het ging altijd goed, maar je heb wel een konijn aangereden. Anderen die reageren gokken het er ook heus net zo lang al op als ze hij rijbewijs hebben en hebben ook hooguit 1x een dier doodgereden omdat ze het niet konden ontwijken. Ik vind dat je anderen hier wel als de verschrikkelijke Hulk aan het neerzetten bent terwijl ze geen haar slechter zijn dan jij, jij hebt immers ook een dood dier op je geweten. En ga nou niet zeggen dat dat vast anders is, want dat is niet zo. Niemand rijdt bewust een dier dood, niemand denkt: goh, ik heb een eend/konijn voor me en een auto achter me, laat ik maar dat dier doodrijden want dat interesseert me toch geen zak.
Ik denk dat iedereen die een dier aanrijdt vast even onder de indruk is als jij dat was. Misschien ben jij langer onder de indruk en voel je je nóg wat rotter, maar dat betekent niet dat een ander maar emotieloos is.
Gast- Gast
Het verschil zit hem niet in het rotgevoek maar in de bereidheid er iets aan te doen om het te voorkomen. Ik zou het geen probleem vinden als er hier drempels worden geplaatst en daar misschien een kat euro meer belasting voor moet betalen.
Het gaat mij erom dat er wordt gezegd dat het nu eenmaal gebeurd en dat er niets aan te doen is. Dat CBL wordt uitgelachen omdat ze wil dat er minder eendjes worden doodgereden. Dat vind ik te makkelijk.
Het gaat mij erom dat er wordt gezegd dat het nu eenmaal gebeurd en dat er niets aan te doen is. Dat CBL wordt uitgelachen omdat ze wil dat er minder eendjes worden doodgereden. Dat vind ik te makkelijk.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Caribbeanlover schreef:WTF! Wat heeft jouw buurvrouw gezegd tegen dat mens? Die vrouw moet erop aan worden gesproken zeker ook omdat haar kind het ook heeft gezien. Het is echt belachelijk. Als iemand haar kind aanrijd/dood rijd en zegt dat ze '' het geen probleem vind'' dan loopt ze wel te janken.Sunprincess schreef:Maple schreef:De plek waar de eenden hier oversteken ligt gewoon in een 50km-zone en daar kun je anders best nog aardig wat letsel oplopen. En zelfs zo niet: een whiplash kan iemand deels of zelfs volledig arbeidsongeschikt maken, dan rijd ik liever een eendje dood dan dat ik op de rem zou moeten en mijn achterligger een whiplash heeft. Nogmaals: Mens boven eend. Als mensen kúnnen stoppen dan stoppen ze heus wel, niemand rijdt moedwillig dieren dood. Als je dat denkt, dan denk je wel heel slecht over de gemiddelde mens. En dat mensen foto's maken van doodgereden dieren heb ik sowieso al nooit gezien.Sunprincess schreef:Wij doorkruisen inderdaad de natuur. Waar is daar raar aan?
Wanneer er foto's geplaatst worden van aangereden dieren, krijg ik de indruk dat men er trots op is.
Nogmaals ik vind dat er nogal laconiek en lacherig over gedaan wordt en ik vraag me af of het nog steeds zo grappig is wanneer het iemands eigen huisdier is.
En een zwaargewond gezin als je binnen de woonwijk remt? Lijkt me niet.
De foto's zijn hier in het topic geplaatst.
Ik heb toch al vaak genoeg meegemaakt dat mensen duif het niet waard vinden om af te remmen, ook niet als het k
Mijn buurvrouw dr hondje is hier bij het kinderdagverblijf doodgereden. Moeder vond het niet zo'n probleem, heeft haar kind afgezet en is naar haar werk gespoed.
Ik ben in ieder geval blij dat mijn katten niet op straat komen als ik dit topic lees.
Het merendeel is er van overtuigd dat je meestal niet kunt remmen.
Buurvrouw was van de rel natuurlijk maar moeders mompelde alleen maar "Sorry, ook heb haast" en was al weer weg.
Belachelijk zeg moest dat mens maar eerder van huis weg gaan, dan had ze geen haast. Heeft je buurvrouw niet het adres en tel. nr van die vrouw weten te achterhalen?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Maar als ik een euro meer belasting zou moeten betalen voor eendendrempels, waar houdt het dan op? Een eurooje oor eendendrempels, een eurootje om dit dier te redden, een eurootje om dat dier te redden... mijn budget trekt dat echt niet, en dat van meer mensen met mij. En dan nog, jij zegt dat het een mentaliteitskwestie is, veranderen die drempels meteen de mentaliteit dan?
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Maple schreef:Nevermind SP. Blijkbaar verschillen we te erg van mening en ben jij niet bereid even een kijkje te nemen in de mening van anderen. Nouja, prima, maar ik vind dat je wel erg zwart-wit denkt. Ben ik van jou niet gewend.
Tja, ik denk dat je hier op een breekpunt van mij stuit. Ik ben gewoon van mening dat men veel te makkelijk omgaat met hetgeen wij aanrichten in de natuur en alles wat daar in leeft. We willen best nadenken over hoe we dierenleed kunnen verminderen maar het mag niet teveel moeite en vooral niet teveel geld kosten. Ik ben daar gewoon heel erg fel op tegen en ben van mening dat wij helemaal niet zoveel meer waard zijn dan dieren. Dat denken we alleen maar. Weer voelen ons zo superieur maar ondertussen zijn we het enige wezen dat zijn eigen wereld en zichzelf vernietigd.
Hier ben ik het helemaal mee eens SP.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb eens met 80 km/h een vogel onthoofd, dat was op een weg waar je 80 mag rijden. Als ik had geremd waren de gevolgen niet te overzien geweest.
Heel sneu voor het vogeltje, maar mijn eigen leven en dat van mijn medeweggebruikers is vele malen belangrijker. Ook volgens de wet trouwens...
Heel sneu voor het vogeltje, maar mijn eigen leven en dat van mijn medeweggebruikers is vele malen belangrijker. Ook volgens de wet trouwens...
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Maple schreef:Maar als ik een euro meer belasting zou moeten betalen voor eendendrempels, waar houdt het dan op? Een eurooje oor eendendrempels, een eurootje om dit dier te redden, een eurootje om dat dier te redden... mijn budget trekt dat echt niet, en dat van meer mensen met mij. En dan nog, jij zegt dat het een mentaliteitskwestie is, veranderen die drempels meteen de mentaliteit dan?
De drempels veranderen de mentaliteit niet maar dwingt wel tot rustiger rijden
Voor mijn ligt de grens heel ver. Ik vind dat ieder leven het waard is..
Ik geloof ook niet in de macht van de sterkte. Als je daarvan uur gaat, is oorlog ook geoorloofd.
Gast- Gast
Ik geloof niet dat er word gelachen omdat CBL eendjes wil redden, maar om de manier waarop.Sunprincess schreef:Het verschil zit hem niet in het rotgevoek maar in de bereidheid er iets aan te doen om het te voorkomen. Ik zou het geen probleem vinden als er hier drempels worden geplaatst en daar misschien een kat euro meer belasting voor moet betalen.
Gast- Gast
Ehh... nu draaf je een béétje door. Macht van de sterkste, oorlog geoorloofd?Sunprincess schreef:Maple schreef:Maar als ik een euro meer belasting zou moeten betalen voor eendendrempels, waar houdt het dan op? Een eurooje oor eendendrempels, een eurootje om dit dier te redden, een eurootje om dat dier te redden... mijn budget trekt dat echt niet, en dat van meer mensen met mij. En dan nog, jij zegt dat het een mentaliteitskwestie is, veranderen die drempels meteen de mentaliteit dan?
Ik geloof ook niet in de macht van de sterkte. Als je daarvan uur gaat, is oorlog ook geoorloofd.
Gast- Gast
Maple schreef:Ehh... nu draaf je een béétje door. Macht van de sterkste, oorlog geoorloofd?Sunprincess schreef:Maple schreef:Maar als ik een euro meer belasting zou moeten betalen voor eendendrempels, waar houdt het dan op? Een eurooje oor eendendrempels, een eurootje om dit dier te redden, een eurootje om dat dier te redden... mijn budget trekt dat echt niet, en dat van meer mensen met mij. En dan nog, jij zegt dat het een mentaliteitskwestie is, veranderen die drempels meteen de mentaliteit dan?
Ja, tuurlijk. De sterkste overwint, dat is de natuur toch.
Gast- Gast
Maple schreef: Niemand rijdt bewust een dier dood, niemand denkt: goh, ik heb een eend/konijn voor me en een auto achter me, laat ik maar dat dier doodrijden want dat interesseert me toch geen zak.
Geloof je dat echt? Er zijn zeker wel mensen die gewoon doorrijden hoor en dan niet omdat er iemand achter hun rijdt maar gewoon omdat ze het vertikken om te stoppen. Ik heb 20 jaar naast een vijver gewoond en er zijn auto's die gewoon doorrijden als er eenden op de weg liggen, soms gaat dat goed en zijn ze op tijd weg, soms zijn ze dood.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik woon 7 jaar lang naast een eendenvijer mét een drukke weg, 50km-zone, en hier stopt iedereen netjes. Ik heb in al die jaar tijd afgelopen voorjaar een geplette egel zien liggen, maar dat is ook alles.Tania schreef:Maple schreef: Niemand rijdt bewust een dier dood, niemand denkt: goh, ik heb een eend/konijn voor me en een auto achter me, laat ik maar dat dier doodrijden want dat interesseert me toch geen zak.
Geloof je dat echt? Er zijn zeker wel mensen die gewoon doorrijden hoor en dan niet omdat er iemand achter hun rijdt maar gewoon omdat ze het vertikken om te stoppen. Ik heb 20 jaar naast een vijver gewoond en er zijn auto's die gewoon doorrijden als er eenden op de weg liggen, soms gaat dat goed en zijn ze op tijd weg, soms zijn ze dood.
Maargoed, misschien komt dat ook wel omdat eenden hier steeds op het zebrapad oversteken
Laatst aangepast door Maple op do 23 aug 2012 - 22:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Maple schreef:Ehh... nu draaf je een béétje door. Macht van de sterkste, oorlog geoorloofd?Sunprincess schreef:Maple schreef:Maar als ik een euro meer belasting zou moeten betalen voor eendendrempels, waar houdt het dan op? Een eurooje oor eendendrempels, een eurootje om dit dier te redden, een eurootje om dat dier te redden... mijn budget trekt dat echt niet, en dat van meer mensen met mij. En dan nog, jij zegt dat het een mentaliteitskwestie is, veranderen die drempels meteen de mentaliteit dan?
Volgensmij spreek je jezelf een beetje tegen hiermee, of begrijp ik nu iets niet goed?
Ben het wel met maple eens dat je een beetje lijkt door te draven, ik denk ook dat er niet veel mensen zijn die opzettelijk een dier dood rijden, mensen rijden soms een dier dood omdat het niet anders kan omdat het anders gevaren oplevert voor jezelf of voor andere weggebruikers.
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Maple schreef:Ik woon 7 jaar lang naast een eendenvijer mét een drukke weg, 50km-zone, en hier stopt iedereen netjes. Ik heb in die jaar tijd afgelopen voorjaar een geplette egel zien liggen, maar dat is ook alles.Tania schreef:Maple schreef: Niemand rijdt bewust een dier dood, niemand denkt: goh, ik heb een eend/konijn voor me en een auto achter me, laat ik maar dat dier doodrijden want dat interesseert me toch geen zak.
Maargoed, misschien komt dat ook wel omdat eenden hier steeds op het zebrapad oversteken
Bij mij was er niet eens een drukke weg, een rustige weg waar je 30 mag en bijna nooit een auto achter iemand maar ik heb toch echt auto's gezien die gewoon doorrijden. Zelfs wel is een ruzie geweest met een buurtbewoner die er iets van zei en die vent vond het maar onzin want het waren toch maar eenden en hij had haast.
Tania- Ratel
Wat ik wilde aangeven is dat wat er in jouw wijk gebeurt, niet synoniem is voor hoe de mentaliteit in Nederland in elkaar steekt met betrekking tot het doodrijden van dieren.Tania schreef:Maple schreef:Ik woon 7 jaar lang naast een eendenvijer mét een drukke weg, 50km-zone, en hier stopt iedereen netjes. Ik heb in die jaar tijd afgelopen voorjaar een geplette egel zien liggen, maar dat is ook alles.Tania schreef:Maple schreef: Niemand rijdt bewust een dier dood, niemand denkt: goh, ik heb een eend/konijn voor me en een auto achter me, laat ik maar dat dier doodrijden want dat interesseert me toch geen zak.
Bij mij was er niet eens een drukke weg, een rustige weg waar je 30 mag en bijna nooit een auto achter iemand maar ik heb toch echt auto's gezien die gewoon doorrijden. Zelfs wel is een ruzie geweest met een buurtbewoner die er iets van zei en die vent vond het maar onzin want het waren toch maar eenden en hij had haast.
Gast- Gast
Lousanne schreef:Sunprincess schreef:Maple schreef:Ehh... nu draaf je een béétje door. Macht van de sterkste, oorlog geoorloofd?Sunprincess schreef:Maple schreef:Maar als ik een euro meer belasting zou moeten betalen voor eendendrempels, waar houdt het dan op? Een eurooje oor eendendrempels, een eurootje om dit dier te redden, een eurootje om dat dier te redden... mijn budget trekt dat echt niet, en dat van meer mensen met mij. En dan nog, jij zegt dat het een mentaliteitskwestie is, veranderen die drempels meteen de mentaliteit dan?
Volgensmij spreek je jezelf een beetje tegen hiermee, of begrijp ik nu iets niet goed?
Ben het wel met maple eens dat je een beetje lijkt door te draven, ik denk ook dat er niet veel mensen zijn die opzettelijk een dier dood rijden, mensen rijden soms een dier dood omdat het niet anders kan omdat het anders gevaren oplevert voor jezelf of voor andere weggebruikers.
Ik spreek mezelf bewust tegen. Uiteraard ben ik niet voor oorlog net als dat ik het er niet mee eens ben dat dieren dood gereden mogen worden.
Gast- Gast
Maple schreef:Wat ik wilde aangeven is dat wat er in jouw wijk gebeurt, niet synoniem is voor hoe de mentaliteit in Nederland in elkaar steekt met betrekking tot het doodrijden van dieren.Tania schreef:Maple schreef:Ik woon 7 jaar lang naast een eendenvijer mét een drukke weg, 50km-zone, en hier stopt iedereen netjes. Ik heb in die jaar tijd afgelopen voorjaar een geplette egel zien liggen, maar dat is ook alles.Tania schreef:Maple schreef: Niemand rijdt bewust een dier dood, niemand denkt: goh, ik heb een eend/konijn voor me en een auto achter me, laat ik maar dat dier doodrijden want dat interesseert me toch geen zak.
Dat zeg ik toch ook niet? Jij zegt dat niemand het doet. Dat is dus gewoon niet waar. Ik snap ook wel dat er meer mensen zijn die wel gewoon stoppen.
Tania- Ratel
Sunprinces, je zit gewoon echt naast met je stellingen. Ik noem een heel simpel voorbeeld: Jij komt aanrijden met 50 km per uur, eend steekt over, jij remt want je wil dat beest nou eenmaal de het leven niet ontnemen.. vervolgens ziet diegene achter jou het niet gebeuren en bounct op jouw auto met 50km per uur terwijl jij stilstaat. En je kids zitten achterin de auto... Sorry - maar ik zou dat risico niet nemen. Geloof me maar dat zelfs 15 km per uur hard aankomt.
En trouwens, in een toeschiet reflex schiet je al op je rem, dat gebeurd bijna automatisch.. Je denkt er geeneens bij na omdat je wat ziet dat daar niet hoort. Dus even flink doorgassen terwijl je KUNT stoppen, dat zou niemand doen. Weet ik zeker. En ja heuveltjes plaatsen zou best een optie zijn, maar dan moet CBL dat bij de gemeente aankaarten en niet bij de dierenambulance en mocht het nodig zijn iets van een rapportage van aantal dode dieren bij de dierenambu opvragen. Dat vinden mensen grappig - dat CBL het bij de dierenambu zoekt. Niet omdat ze diertjes wil redden. Jij overdrijft zo erg in dit topic. Mens voor dier. Zo staat het bij mij. Ik rijd 100x liever een eend aan dan dat ik jouw kind moet aanrijden, of dat nu met 30 -50 - 70 km per uur is, maakt geen reet uit.
En trouwens, in een toeschiet reflex schiet je al op je rem, dat gebeurd bijna automatisch.. Je denkt er geeneens bij na omdat je wat ziet dat daar niet hoort. Dus even flink doorgassen terwijl je KUNT stoppen, dat zou niemand doen. Weet ik zeker. En ja heuveltjes plaatsen zou best een optie zijn, maar dan moet CBL dat bij de gemeente aankaarten en niet bij de dierenambulance en mocht het nodig zijn iets van een rapportage van aantal dode dieren bij de dierenambu opvragen. Dat vinden mensen grappig - dat CBL het bij de dierenambu zoekt. Niet omdat ze diertjes wil redden. Jij overdrijft zo erg in dit topic. Mens voor dier. Zo staat het bij mij. Ik rijd 100x liever een eend aan dan dat ik jouw kind moet aanrijden, of dat nu met 30 -50 - 70 km per uur is, maakt geen reet uit.
Laatst aangepast door Paper Crown op do 23 aug 2012 - 22:53; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Tania schreef:Maple schreef:Wat ik wilde aangeven is dat wat er in jouw wijk gebeurt, niet synoniem is voor hoe de mentaliteit in Nederland in elkaar steekt met betrekking tot het doodrijden van dieren.Tania schreef:Maple schreef:Ik woon 7 jaar lang naast een eendenvijer mét een drukke weg, 50km-zone, en hier stopt iedereen netjes. Ik heb in die jaar tijd afgelopen voorjaar een geplette egel zien liggen, maar dat is ook alles.Tania schreef:Maple schreef: Niemand rijdt bewust een dier dood, niemand denkt: goh, ik heb een eend/konijn voor me en een auto achter me, laat ik maar dat dier doodrijden want dat interesseert me toch geen zak.
Dat zeg ik toch ook niet? Jij zegt dat niemand het doet. Dat is dus gewoon niet waar. Ik snap ook wel dat er meer mensen zijn die wel gewoon stoppen.
Dat is zeer zeker waar. In je toeschiet reflex stop je vanzelf al.. echt daar denk je niet eens bewust bij na. Pas als je snelheid verminderd hebt besluit je door te rijden of te stoppen als er geen achterligger is.
Sunprincess schreef:Lousanne schreef:Sunprincess schreef:Maple schreef:Ehh... nu draaf je een béétje door. Macht van de sterkste, oorlog geoorloofd?Sunprincess schreef:Maple schreef:Maar als ik een euro meer belasting zou moeten betalen voor eendendrempels, waar houdt het dan op? Een eurooje oor eendendrempels, een eurootje om dit dier te redden, een eurootje om dat dier te redden... mijn budget trekt dat echt niet, en dat van meer mensen met mij. En dan nog, jij zegt dat het een mentaliteitskwestie is, veranderen die drempels meteen de mentaliteit dan?
Ik spreek mezelf bewust tegen. Uiteraard ben ik niet voor oorlog net als dat ik het er niet mee eens ben dat dieren dood gereden mogen worden.
Ik snap er geloof ik niets van, ik snap je standpunt maar dat van die sterksten en de beredenering erbij snap ik niet helemaal. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Tania, natuurlijk zijn er mensen die doorrijden, maar het overgrote merendeel stopt. (Er zijn ook mensen die stelen, is ook niet goed, maar zijn er wel, maar t grootste deel doet t niet, rare vergelijking maar even om aan te geven dat als je iemand ziet doorrijden dat niet hoeft te betekenen dat het veel gedaan wordt en dat iedereen dat doet).
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Paper Crown schreef:Tania schreef:Maple schreef:Wat ik wilde aangeven is dat wat er in jouw wijk gebeurt, niet synoniem is voor hoe de mentaliteit in Nederland in elkaar steekt met betrekking tot het doodrijden van dieren.Tania schreef:Maple schreef:Ik woon 7 jaar lang naast een eendenvijer mét een drukke weg, 50km-zone, en hier stopt iedereen netjes. Ik heb in die jaar tijd afgelopen voorjaar een geplette egel zien liggen, maar dat is ook alles.Tania schreef:Maple schreef: Niemand rijdt bewust een dier dood, niemand denkt: goh, ik heb een eend/konijn voor me en een auto achter me, laat ik maar dat dier doodrijden want dat interesseert me toch geen zak.
Dat is zeer zeker waar. In je toeschiet reflex stop je vanzelf al.. echt daar denk je niet eens bewust bij na. Pas als je snelheid verminderd hebt besluit je door te rijden of te stoppen als er geen achterligger is.
Ja je hebt gelijk, ik lieg.
Tania- Ratel
Tania schreef:Paper Crown schreef:Tania schreef:Maple schreef:Wat ik wilde aangeven is dat wat er in jouw wijk gebeurt, niet synoniem is voor hoe de mentaliteit in Nederland in elkaar steekt met betrekking tot het doodrijden van dieren.Tania schreef:Maple schreef:Ik woon 7 jaar lang naast een eendenvijer mét een drukke weg, 50km-zone, en hier stopt iedereen netjes. Ik heb in die jaar tijd afgelopen voorjaar een geplette egel zien liggen, maar dat is ook alles.Tania schreef:Maple schreef: Niemand rijdt bewust een dier dood, niemand denkt: goh, ik heb een eend/konijn voor me en een auto achter me, laat ik maar dat dier doodrijden want dat interesseert me toch geen zak.
Ja je hebt gelijk, ik lieg.
Ja precies, was precies mijn intentie. Jou voor leugenaar uitmaken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» mijn lieve lieve kater is overleden..
» Lieve meiden...