Lieve meiden...
+11
CCC
Niekske
Susan
Lady4
Jordana
Zwoesj
banjer49
ekiaam87
Jeanette
Caresses
TGR
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Lieve meiden...
Ik heb er veel over nagedacht en ik heb de knoop door gehakt.
Ik heb besloten om niet meer actief te zijn op dit forum. Mijn reden is wellicht stom: Het is definitief uit tussen mij en mn ex. Ik wil TGR er niet mee belasten. Daarnaast wil ik zelf rust hebben. ivm het overlijden van mn moeder. Dat neemt niet weg dat ik jullie bijzonder dankbaar ben voor de steun en toeverlaat in die hele periode. Maar ook in de afgelopen dagen dat jullie mij advies en steun hebben gegeven.
Het gaat jullie goed.
Ik heb besloten om niet meer actief te zijn op dit forum. Mijn reden is wellicht stom: Het is definitief uit tussen mij en mn ex. Ik wil TGR er niet mee belasten. Daarnaast wil ik zelf rust hebben. ivm het overlijden van mn moeder. Dat neemt niet weg dat ik jullie bijzonder dankbaar ben voor de steun en toeverlaat in die hele periode. Maar ook in de afgelopen dagen dat jullie mij advies en steun hebben gegeven.
Het gaat jullie goed.
Gast- Gast
Re: Lieve meiden...
Mij belast je nergens mee. Je mag je ei kwijt en je gevoel hier, maar ik houd niet van liegen. Nu doe je net of ik zulke vreselijke dingen heb gezegd dat je hier niet meer kunt komen.
Ik hoop dat je jezelf een beetje gaat vinden, want volgens mij ben je jezelf een beetje kwijtgeraakt door alles wat je hebt meegemaakt. Succes en sterkte overal mee
Ik hoop dat je jezelf een beetje gaat vinden, want volgens mij ben je jezelf een beetje kwijtgeraakt door alles wat je hebt meegemaakt. Succes en sterkte overal mee
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Beetje flauw dit zo te formuleren...net alsof je TGR indirect probeert te 'straffen'. Verder zie ik ook de link niet tussen een verbroken relatie waarmee je hier werd geholpen en dan toch hier afscheid nemen.
In ieder geval, veel sterkte ermee!
In ieder geval, veel sterkte ermee!
Gast- Gast
Wat naar dat het nu definitief over is tussen jou en je ex. Ik hoop dat je er vrede mee krijgt op den duur, het is niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt. Het ga je goed!
Gast- Gast
Jammer dat het verkeerd wordt opgevat. Nee, ik straf TGR niet. Ik wil misverstanden voorkomen. Jullie mogen de reden waarom ik hier wegga stom vinden. Ik wil juist de vriendschap tussen mn ex en TGR niet in verwarring brengen door dingen die ik heb gezegd.
Ik wil ook rust hebben meer niet.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Jammer dat het verkeerd wordt opgevat. Nee, ik straf TGR niet. Ik wil misverstanden voorkomen. Jullie mogen de reden waarom ik hier wegga stom vinden. Ik wil juist de vriendschap tussen mn ex en TGR niet in verwarring brengen door dingen die ik heb gezegd.
Dat gaat toch niet gebeuren. Maar hoe het ook is, ik hoop dat je gewoon wat meer inzicht in je eigen hoofd/gedachtes krijgt.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Sterke en jammer dat je weggaat. Hopelijk kom je over een tijdje weer terug
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Jammer dat je weg gaat! Veel sterkte en hopelijk kom je nog eens terug!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Jammer dat je weg gaat! Veel sterkte en hopelijk kom je nog eens terug!
+ 1
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
+1ekiaam87 schreef:Jeanette schreef:Jammer dat je weg gaat! Veel sterkte en hopelijk kom je nog eens terug!
+ 1
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
banjer49 schreef:+1ekiaam87 schreef:Jeanette schreef:Jammer dat je weg gaat! Veel sterkte en hopelijk kom je nog eens terug!
+ 1
Ik sluit me hier ook bij aan! Doe voorzichtig met jezelf!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben nog niet zo lang actief op het forum en ken dus ook nog lang niet iedereen. Maar toch vind ik het altijd wel jammer als er iemand het forum verlaat.
Veel sterkte Bitterkoek! Hoop dat je de rust krijgt die je wenst en hoop dat je je snel beter voelt. Wie weet zien we je nog eens hier!..Maar voor nu
Veel sterkte Bitterkoek! Hoop dat je de rust krijgt die je wenst en hoop dat je je snel beter voelt. Wie weet zien we je nog eens hier!..Maar voor nu
Gast- Gast
Zwoesj schreef:banjer49 schreef:+1ekiaam87 schreef:Jeanette schreef:Jammer dat je weg gaat! Veel sterkte en hopelijk kom je nog eens terug!
+ 1
Ik sluit me hier ook bij aan! Doe voorzichtig met jezelf!
+1 Veel sterkte en hopelijk kom je nog terug
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Sterkte met het verwerken van opnieuw een verlies Bitterkoek. Ik vind je een sterk persoon en heb bewondering voor de manier waarop jij je door je verdriet heen slaat. Loop jezelf echter niet voorbij. Het is goed dat je even rust neemt, denk ik.
Dikke knuffel en hopelijk zien we je hier op den duur weer terug!
Dikke knuffel en hopelijk zien we je hier op den duur weer terug!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Sterkte en hopelijk tot ziens.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Sterkte en hopelijk tot ziens.
+1
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Sterkte Bitterkoek! Hopelijk kom je nog terug!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Dag lieve Bitterkoek, sterke met alles en pas goed op jezelf. Bedankt voor alle gezelligheid hier!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Zet jezelf nu maar eens op #1, sterkte.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Sterkte en verder eens met TGR: dat het een mooie rustpauze kan zijn om alles op een rijtje te zetten
Gast- Gast
Niekske schreef:Susan schreef:Sterkte en hopelijk tot ziens.
+1
+2
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Sterkte de komende tijd, lieve Bitterkoek. Hopelijk zien we je in de toekomst weer eens terug, wanneer je leven weer wat vrolijker is en je al je gedachten hebt geordend.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Lieve meiden..
» Voor alle lieve meiden hier :D
» mijn lieve lieve kater is overleden..
» Mijn lieve oma
» Daag lieve forummers..
» Voor alle lieve meiden hier :D
» mijn lieve lieve kater is overleden..
» Mijn lieve oma
» Daag lieve forummers..