Lieve eendjes, kijk toch uit!
+20
loura
Ibbeltje
Minx
Urban Naked
Linnie1985
Schaapke
Raindrop
Magenta
sterremaan
Alex
Marin
Caro
Kqip
Atelier Madame
Herfstblaadjes
Plien84
bolus26
Bazinga
Rush
Caribbeanlover
24 plaatsers
Pagina 1 van 8
Pagina 1 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Lieve eendjes, kijk toch uit!
Hier zijn een aantal moedereenden met jonkies en die steken regelmatig de weg over. Gelukkig stoppen veel mensen ervoor als ze het zien, zo ook als een volwassen eend alleen de weg oversteekt. Sommigen volwassenen vliegen erover, maar vaak ook niet en dan word er wel eens een dood/aangereden.
Vind het zo sneu. Als ik ze op de weg zie, dan help ik ze naar de overkant.
Laatst liep er een volwassen eend de weg over, gaat hij/zij midden op de weg stil staan! Heb wel eens aan de dierenambulance gevraagd of zij heuveltjes kunnen aanvragen zodat men wel moet afremmen, maar dat kunnen zij niet vragen. Raar dacht dat zij toch wel iets te zeggen hadden of iig meer kans dan ik alleen.
Vind het zo sneu. Als ik ze op de weg zie, dan help ik ze naar de overkant.
Laatst liep er een volwassen eend de weg over, gaat hij/zij midden op de weg stil staan! Heb wel eens aan de dierenambulance gevraagd of zij heuveltjes kunnen aanvragen zodat men wel moet afremmen, maar dat kunnen zij niet vragen. Raar dacht dat zij toch wel iets te zeggen hadden of iig meer kans dan ik alleen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Lieve eendjes, kijk toch uit!
Hahaha, de dierenambulance heeft echt geen invloed op heuveltjes op de weg omdat er anders eendjes dood gereden worden.
Gast- Gast
Francaise schreef:Hahaha, de dierenambulance heeft echt geen invloed op heuveltjes op de weg omdat er anders eendjes dood gereden worden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
En dat vind jij om te lachen!? Doe niet zo achterlijk zeg! Ik dacht dat zij dat wellicht konden aanvragen dat is helemaal niet zo raar gedacht van mij. Er worden toch ook dingen aangevraagd en ook gedaan zodat kinderen veilig op straat kunnen lopen. Die heuvels zijn er ook voor de mens hoor!
Caribbeanlover- Ratel
Rush schreef::lol!:Francaise schreef:Hahaha, de dierenambulance heeft echt geen invloed op heuveltjes op de weg omdat er anders eendjes dood gereden worden.
Jij vind het dus ook grappig?!
Caribbeanlover- Ratel
Ja. Ik vind het grappig dat je zoiets vraagt aan de dierenambulance.Caribbeanlover schreef:Rush schreef:Francaise schreef:Hahaha, de dierenambulance heeft echt geen invloed op heuveltjes op de weg omdat er anders eendjes dood gereden worden.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vind het zielig voor ze voor zulke kleintjes ook omdat ze nog een heel leven voor zich hebben.
Caribbeanlover- Ratel
Rush schreef:Ja. Ik vind het grappig dat je zoiets vraagt aan de dierenambulance.Caribbeanlover schreef:Rush schreef::lol!:Francaise schreef:Hahaha, de dierenambulance heeft echt geen invloed op heuveltjes op de weg omdat er anders eendjes dood gereden worden.
Ik heb tenminste wat over voor de dieren en probeer er alles aan te doen zodat zij het wat beter kunnen hebben.
Caribbeanlover- Ratel
Waarom vraag je dat dan aan de dierenambulance? Denk je dat die mensen gaan over de heuveltjes in de weg? Ik vind het ook zielig voor die beestjes. Maar dat je dat aan de dierenambulance vraagt is gewoon grappig ja, daar zijn andere instanties voor.Caribbeanlover schreef:Rush schreef:Ja. Ik vind het grappig dat je zoiets vraagt aan de dierenambulance.Caribbeanlover schreef:Rush schreef:Francaise schreef:Hahaha, de dierenambulance heeft echt geen invloed op heuveltjes op de weg omdat er anders eendjes dood gereden worden.
Ik heb tenminste wat over voor de dieren en probeer er alles aan te doen zodat zij het wat beter kunnen hebben.
Rush- Lady Post-a-lot
Caribbeanlover schreef:En dat vind jij om te lachen!? Doe niet zo achterlijk zeg! Ik dacht dat zij dat wellicht konden aanvragen dat is helemaal niet zo raar gedacht van mij. Er worden toch ook dingen aangevraagd en ook gedaan zodat kinderen veilig op straat kunnen lopen. Die heuvels zijn er ook voor de mens hoor!
Je doet zelf vreemd als je denkt dat zij daar invloed op hebben. Een beetje nadenken en jij snapt ook wel dat ze daar geen invloed op hebben.
En achterlijk? Let eens op je taalgebruik.
Gast- Gast
Rush schreef:Waarom vraag je dat dan aan de dierenambulance? Denk je dat die mensen gaan over de heuveltjes in de weg? Ik vind het ook zielig voor die beestjes. Maar dat je dat aan de dierenambulance vraagt is gewoon grappig ja, daar zijn andere instanties voor.Caribbeanlover schreef:Rush schreef:Ja. Ik vind het grappig dat je zoiets vraagt aan de dierenambulance.Caribbeanlover schreef:Rush schreef::lol!:Francaise schreef:Hahaha, de dierenambulance heeft echt geen invloed op heuveltjes op de weg omdat er anders eendjes dood gereden worden.
Ik dacht dat zij daar wel wat invloed op konden hebben dus zo gek is dat niet!
Caribbeanlover- Ratel
Francaise schreef:Caribbeanlover schreef:En dat vind jij om te lachen!? Doe niet zo achterlijk zeg! Ik dacht dat zij dat wellicht konden aanvragen dat is helemaal niet zo raar gedacht van mij. Er worden toch ook dingen aangevraagd en ook gedaan zodat kinderen veilig op straat kunnen lopen. Die heuvels zijn er ook voor de mens hoor!
Je doet zelf vreemd als je denkt dat zij daar invloed op hebben. Een beetje nadenken en jij snapt ook wel dat ze daar geen invloed op hebben.
Niemand, maar dan ook niemand gaat mij vertellen waar ik op moet letten en wat ik zeg. Dat bepaald niemand en ook zeker jij al helemaal niet! Wil jij beweren dat je nooit scheld in het dagelijkse leven......................geloof er geen zak van!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Francaise schreef:Caribbeanlover schreef:En dat vind jij om te lachen!? Doe niet zo achterlijk zeg! Ik dacht dat zij dat wellicht konden aanvragen dat is helemaal niet zo raar gedacht van mij. Er worden toch ook dingen aangevraagd en ook gedaan zodat kinderen veilig op straat kunnen lopen. Die heuvels zijn er ook voor de mens hoor!
Niemand, maar dan ook niemand gaat mij vertellen waar ik op moet letten en wat ik zeg. Dat bepaald niemand en ook zeker jij al helemaal niet! Wil jij beweren dat je nooit scheld in het dagelijkse leven......................geloof er geen zak van!
Ik kan nu heel gevat gaan reageren maar ik doe het niet.
Gast- Gast
Hahaha ik moet nu dus gewoon hardop lachen en hartelijk ook. Goed begin van de dag!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Tris schreef:Hahaha ik moet nu dus gewoon hardop lachen en hartelijk ook. Goed begin van de dag!
Ik spuugde mijn koffie bijna over mijn toetsenbord.
Gast- Gast
Ik had me echt voorgenomen om normaal te reageren in CBL's topics, maar kom opp....
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Nee, nee, de dierenambulance haalt alleen de heuveltjes op als ze gewond zijn, niet om ze weer neer te leggen. Dat zou een dolle boel worden.
Ontopic: Sneu, maar dat is de natuur. Soms worden er kleine eendjes dood gereden. Heuvels neer leggen verhelpt het niet, dan verkassen ze 500 meter waar geen heuvel is en worden ze daar dood gereden. Eenden snappen namelijk niks van het verkeer weet je...
Gast- Gast
[quote="Zero"]
Nee, nee, de dierenambulance haalt alleen de heuveltjes op als ze gewond zijn, niet om ze weer neer te leggen. Dat zou een dolle boel worden.
Ontopic: Sneu, maar dat is de natuur. Soms worden er kleine eendjes dood gereden. Heuvels neer leggen verhelpt het niet, dan verkassen ze 500 meter waar geen heuvel is en worden ze daar dood gereden. Eenden snappen namelijk niks van het verkeer weet je...[/quote]
Niet??
Ontopic: Sneu, maar dat is de natuur. Soms worden er kleine eendjes dood gereden. Heuvels neer leggen verhelpt het niet, dan verkassen ze 500 meter waar geen heuvel is en worden ze daar dood gereden. Eenden snappen namelijk niks van het verkeer weet je...[/quote]
Niet??
Gast- Gast
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Dieren worden nu eenmaal doodgereden. Wil je het probleem oplossen, dan zou heel Nederland vol moeten liggen met drempels. Of dierenoversteek-viaduct-dingessen.
Gast- Gast
En misschien kunnen er dan ook drempels in de vijver worden gelegd zodat die akelige vissen die schattige eendjes niet op kunnen eten. Of gaan die vissen dan weer dood van de honger en is dat weer zielig? Dilemma...
Gast- Gast
Youandi schreef:Dieren worden nu eenmaal doodgereden. Wil je het probleem oplossen, dan zou heel Nederland vol moeten liggen met drempels. Of dierenoversteek-viaduct-dingessen.
+1
Ik heb nog nooit gereageerd op 1 van je 100 dieren/eenden topics, maar je dierenliefde slaat volgens mij nu toch echt een beetje door. Zoals hiervoor ook al wordt gezegd, dat is nou eenmaal de natuur en als er nooit meer eenden dood gingen dan kregen we misschien wel een eendenplaag. En ja ik moet ook lachen als ik me voorstel hoe de gemeenteraad zou reageren bij dit voorstel:D
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Je kunt wel vragen of ze een bord "pas op overstekende eendjes" neer willen zetten.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Pagina 1 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» mijn lieve lieve kater is overleden..
» Lieve meiden...
» Lieve meiden..
» Lieve uitspraken.
» Hoe het nu gaat
» Lieve meiden...