Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje wo 15 aug 2012 - 8:53

Ik ben vanavond aan les 11 begonnen maar heb me na 6min omgedraaid. Voelde meteen al toen ik begon steken in mn buik. Heb de 1e 3 minuten gerend, 2min gelopen en toen ik aan de 4 min wilde beginnen kon ik niet meer verder van de pijn. Morgen dus nog eens les 11 doen..hoop dat t dan weg is!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon wo 15 aug 2012 - 9:25

Wat knap dat jullie met dit hete weer hebben gelopen!
Ik kon het echt niet aan (in het oosten van het land was het het meest warm he :P of is dat geen goed excuus haha), ik wil echt morgen.
Moet zeggen dat ik een beetje bang ben voor de volgende les, dus stel hem graaaaag uit smile
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 15 aug 2012 - 18:26

haha nee geen goed excuus hier was het ook enorm warm. Maar daarom ga ik ook onder andere s ochtends. Dan heb ik er geen last van.

Waarom ben je bang voor de volgende les? Kom op, niet uitstellen! Als je nu al begint met uitstellen dan komt het er waarschijnlijk niiet meer van.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 15 aug 2012 - 18:29

Teddyaapje schreef:Ik ben vanavond aan les 11 begonnen maar heb me na 6min omgedraaid. Voelde meteen al toen ik begon steken in mn buik. Heb de 1e 3 minuten gerend, 2min gelopen en toen ik aan de 4 min wilde beginnen kon ik niet meer verder van de pijn. Morgen dus nog eens les 11 doen..hoop dat t dan weg is!


Oei steken voelen is niet goed. Goed dat je bent gestopt en niet over je grenzen bent gegaan. Succes vandaag!



Huppekee> gaat lekker bij jou dus, super! Volhouden zo Very Happy


Ik ga zo ook weer lopen,les 12. Heb er zin in:)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 18:57

Goed bezig! Als ik pijn zou voelen, zou ik me ook omdraaien.

Ik moet vandaag les 8 lopen, maar denk dat dat hem niet gaat worden. Mijn enkel doet echt pijn. Gisteravond bij de tennis ging het ook al niet zo lekker. Of ik moet vanavond herstelt zijn, maar als ik de pijn voel, zal dat wel niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon wo 15 aug 2012 - 19:06

Ibbeltje schreef:haha nee geen goed excuus hier was het ook enorm warm. Maar daarom ga ik ook onder andere s ochtends. Dan heb ik er geen last van.

Waarom ben je bang voor de volgende les? Kom op, niet uitstellen! Als je nu al begint met uitstellen dan komt het er waarschijnlijk niiet meer van.

Ik vind het zo knap dat jij 's ochtends gaat! Als ik 's ochtends wil, zal dat zo rond 6 uur moeten gebeuren (want daarna nog douchen en 35 km rijden naar mn werk) en dat trek ik echt niet Sad
De volgende les is 4 x 8 minuten en denk dat ik dat niet ga halen. Vorige les moest ik 1 stukje van 8 minuten en ik dacht echt dat ik dood neerviel. Heb mijn vriend echt lopen afsnauwen. Hij: 'gaat het nog?' Ik: 'houd je bek'... Hahaha. Vanavond ga ik ECHT!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 15 aug 2012 - 19:33

Zininzon schreef:
Ibbeltje schreef:haha nee geen goed excuus hier was het ook enorm warm. Maar daarom ga ik ook onder andere s ochtends. Dan heb ik er geen last van.

Waarom ben je bang voor de volgende les? Kom op, niet uitstellen! Als je nu al begint met uitstellen dan komt het er waarschijnlijk niiet meer van.

Ik vind het zo knap dat jij 's ochtends gaat! Als ik 's ochtends wil, zal dat zo rond 6 uur moeten gebeuren (want daarna nog douchen en 35 km rijden naar mn werk) en dat trek ik echt niet Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 1371890812
De volgende les is 4 x 8 minuten en denk dat ik dat niet ga halen. Vorige les moest ik 1 stukje van 8 minuten en ik dacht echt dat ik dood neerviel. Heb mijn vriend echt lopen afsnauwen. Hij: 'gaat het nog?' Ik: 'houd je bek'... Hahaha. Vanavond ga ik ECHT!


Ja als ik moet werken wordt het ook vaak wel s avonds. Maar net zoals nu dat ik vrij ben ga ik rond half 8/kwart voor 8. Heerlijk. Maar ja als ik s avonds moet (als ik wel moet werken dus) dan probeer ik wat later te gaan, eigenlijk ook wel weer voor het donker haha maar goed ja het is toch kijken wat voor jezelf te doen is.

Woow 4x8 min is pittig! Ga je samen met je vriend dan? Ik loop het liefst alleen, eigen tempo en ik ben dan helemaal in to Evy hahah.
Goed dat je nu echt gaat en je moet denken dat je het wel haalt en niet dat je het niet haalt want dan start je al negatief. Dus kom op je kan het! En mocht het toch nog niet lukken doe je die les toch de volgende keer nog eens? Maar gewoon proberen, wie weet lukt het je deze keer wel! Succes!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 15 aug 2012 - 20:29

Oh het begin ging deze keer wat zwaarder dan normaal. Maar goed eenmaal op gang liep ik weer erg lekker.

Op naar les 13 smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lavendel wo 15 aug 2012 - 20:34

Les 13 al! Goed zo Ibbeltje!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 15 aug 2012 - 20:45

haha ja ik moet altijd ff goed nadenken of het klopt wat ik zeg met les 13 haha Zover al en ik hou het zo goed vol...blijf mjzelf verbazen haha Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 7:58

Ik heb vandaag niet gelopen en ik heb zo'n zin, haha! Mijn enkel doet pijn en ik loop een beetje moeilijk. Ik hoop dat het morgen over is, zodat ik wel kan lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sterre do 16 aug 2012 - 8:07

Ik heb mijn 2e en 3e les deze week ook nog niet gelopen Embarassed . Ik ben nog steeds aan het kwakkelen met eerst grieperig gevoel en vandaag migraine. Ik hoop misschien morgenavond en dan zondag te kunnen lopen. Het ging net zo lekker!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pepper do 16 aug 2012 - 8:08

Vanavond voor de 2e keer les 2 gelopen! Volgende week beginnen met les 3..
Pepper
Pepper
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 131
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon do 16 aug 2012 - 9:20

Ibbeltje schreef:
Ja als ik moet werken wordt het ook vaak wel s avonds. Maar net zoals nu dat ik vrij ben ga ik rond half 8/kwart voor 8. Heerlijk. Maar ja als ik s avonds moet (als ik wel moet werken dus) dan probeer ik wat later te gaan, eigenlijk ook wel weer voor het donker haha maar goed ja het is toch kijken wat voor jezelf te doen is.

Woow 4x8 min is pittig! Ga je samen met je vriend dan? Ik loop het liefst alleen, eigen tempo en ik ben dan helemaal in to Evy hahah.
Goed dat je nu echt gaat en je moet denken dat je het wel haalt en niet dat je het niet haalt want dan start je al negatief. Dus kom op je kan het! En mocht het toch nog niet lukken doe je die les toch de volgende keer nog eens? Maar gewoon proberen, wie weet lukt het je deze keer wel! Succes!

Mijn vakantie zit er helaas alweer op, maar toen ging ik ook vaker overdag. Is inderdaad wel fijn!
Ik heb vanavond gelopen hoor, tot bijna 21 uur gewacht, zodat het niet meer heel heet was. Was goed uit te houden en ik heb de les gehaald! De eerste 2 x ging het echt heel goed en ook heel lekker, daarna kreeg ik het wel wat moeilijker. Ik heb vanavond alleen gelopen, ik had mijn adem goed onder controle, omdat ik toch niet hoefde te praten.
Mijn vriend kan heel goed hardlopen (makkelijk 10 km) maar door een blessure heeft hij het een half jaar niet gedaan. Voor de gezelligheid/stok achter de deur fietste hij wel eens met mij mee. Sindskort mag hij van de chirurg weer hardlopen en sindsdien is hij 3 x met me meegegaan, maar het gaat hem veel te langzaam haha.

Mijn benen doen wel echt zeer nu, hopelijk is/wordt dat geen blessure. Ben best een beetje trots op mezelf. Heb deze les de hele week lopen uitstellen (was mijn 1e loop deze week), maar uiteindelijk is het me meegevallen! De wandelstukjes tussendoor waren 2 x 1 minuut en 1 x 2 minuten.
Mijn volgende les wordt 2 stukjes van 10 minuten en 1 stukje van 12 minuten. Vind het verschil tussen de lessen zo groot!

Ik kwam er net achter dat de volgorde van de lessen 21 en 22 niet klopt (maar zover is geloof ik nog niemand?) Les 21 heeft als titel 'les 22' en andersom.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 9:29

Ziz, goed zo! Soms zit er inderdaad een groot verschil tussen de lessen, maar in het begin had ik ook een paar keer dezelfde les.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon do 16 aug 2012 - 9:45

_Liv schreef:Ziz, goed zo! Soms zit er inderdaad een groot verschil tussen de lessen, maar in het begin had ik ook een paar keer dezelfde les.

Dank je!
Haha, pas maar op voor als je verder komt..

Voorbeeld:
Les 19: 5 - 1 - 6 - 2 - 7 - 2 - 8 - 2 (dit was de eerste keer dat ik 8 minuten liep!)
Les 20: 8 - 1 - 8 - 2 - 8 - 1 - 8 - 1
Les 21: 10 - 2 - 10 - 2 - 12 - 1
Les 22: 15 - 2 - 15 - 1
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 18:01

Ziet er inderdaad wel anders uit, maar.. We kunnen het!

Ik heb nog steeds lastvan mijn enkel. Mijn vriend zei net al "jij gaat vandaag niet hardlopen." En nu baal ik. Haha! Ik vind het zo lekker om te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 16 aug 2012 - 19:11

Ziz jeeej wat goed dat je het toch gedaan hebt en het gered hebt! Zie je wel Very Happy En ik snap dat wat jij loopt te langzaam gaat voor je vriend als hij al meer gewend is.


Liv mij lijkt het niet verkeerd om nu niet te gaan als je last van je enkel hebt. Anders heb je er straks nog meer last van en kun je misschien nog langer niet lopen. Ik snap heel goed dat je er wel enorm van baalt. Zou ik ook hebben. Hopelijk kun je gauw weer!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 19:17

Ja, hoop ik ook. Hij doet ook gewoon echt pijn. Ik ben helemaal geen piepert, eerder een doorzetter, maar zie zelf ook wel dat dit hem niet gaat worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 16 aug 2012 - 19:24

Pepper schreef:Vanavond voor de 2e keer les 2 gelopen! Volgende week beginnen met les 3..


Goed bezig!!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 17 aug 2012 - 8:51

Gaan jullie zaterdag en zondag ook gewoon hardlopen? Ik moet eigenlijk 1 van de 2 dagen weer lopen maar weet niet of dat te doen is met deze hitte, misschien dat ik zondagochtend maar ga (rond 7.30/8 uur).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 17 aug 2012 - 19:24

Ja ik heb vanmorgen al hardgelopen. Les 13 en dat ging wonderbaarlijk goed. Starten met 4 minuten hardlopen en dan ook 5 min Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan vr 17 aug 2012 - 19:26

Ibbeltje schreef:Ja ik heb vanmorgen al hardgelopen. Les 13 en dat ging wonderbaarlijk goed. Starten met 4 minuten hardlopen en dan ook 5 min Very Happy
Goed bezig! Ik heb besloten dat ik vanavond of morgenochtend ook ga. Eigenlijk had ik vanmorgen willen gaan maar vriend moest om 6.45 uur beginnen met werken en ik kan de kinderen niet alleen thuis laten.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 17 aug 2012 - 19:29

Liadan schreef:
Ibbeltje schreef:Ja ik heb vanmorgen al hardgelopen. Les 13 en dat ging wonderbaarlijk goed. Starten met 4 minuten hardlopen en dan ook 5 min Very Happy
Goed bezig! Ik heb besloten dat ik vanavond of morgenochtend ook ga. Eigenlijk had ik vanmorgen willen gaan maar vriend moest om 6.45 uur beginnen met werken en ik kan de kinderen niet alleen thuis laten.


Dank je. Goed dat je vanavond (al weet ik niet hoever het lekker afkoelt om te rennen) of morgen dan toch gaat smile E als je zo vroeg gaat (rond 7 uur half 8 ) loopt het nog erg lekker. Had ik ook vandaag. Was vroeg wakker en dacht dan ga ik ook maar gelijk. Moet straks nog een lange rit met de auto dus dan kan ik nog ff relaxen tussendoor smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 19 aug 2012 - 1:06

En Liadan nog gegaan? smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum