NAV waar erger jij je aan op het forum?
+30
Lavendel
Sneeuwvlok
Lejow
_Nina
Barbabella
Blair
Marin
SoGood
Bazinga
Sanne
Tania
Printje
Twellie
Linda
luisa
RYW
Sugarfall
luenca
Susan
ellibre
Blond
Gympie
SuperGrover
Elliot
Mermaid
Jeanette
Bay
Kowalski
Gizmo
Poubelle
34 plaatsers
Pagina 3 van 10
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: NAV waar erger jij je aan op het forum?
Susan schreef:Dat competitieve op de zwangerschapspijler, wie de meest verantwoorde opvoeding heeft, welk kind het minst snoept, welk kind het snelste is met alles, er cetera.
Soms wel moraalridders, maar dat schijn ik zelf ook te zijn.
Ook dit +1, vooral dat nee alleeeeeen maar diksap met heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel water hahahaha Maar verder is het erg erg leuk;)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Susan schreef:Dat competitieve op de zwangerschapspijler, wie de meest verantwoorde opvoeding heeft, welk kind het minst snoept, welk kind het snelste is met alles, er cetera.
Ook dit +1, vooral dat nee alleeeeeen maar diksap met heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel water hahahaha Maar verder is het erg erg leuk;)
En mijn kind kijkt maar 10 minuten per dag tv hoor!
En ondertussen kennen ze aaaallemaal Team Umizoomi, Bobo, het Zandkasteel en Peppa Big
Gast- Gast
Razz_ schreef:Printje schreef:Susan schreef:Dat competitieve op de zwangerschapspijler, wie de meest verantwoorde opvoeding heeft, welk kind het minst snoept, welk kind het snelste is met alles, er cetera.
En mijn kind kijkt maar 10 minuten per dag tv hoor!
En ondertussen kennen ze aaaallemaal Team Umizoomi, Bobo, het Zandkasteel en Peppa Big
hahaha ow ja die vergat ik nog...
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Susan schreef:Dat competitieve op de zwangerschapspijler, wie de meest verantwoorde opvoeding heeft, welk kind het minst snoept, welk kind het snelste is met alles, er cetera.
Ook dit 1, vooral dat nee alleeeeeen maar diksap met heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel water hahahaha Maar verder is het erg erg leuk;)
Sam heeft een jaar of 4 geleden wel eens stiekem een slok siroop (zonder water dus) genomen en het gezicht dat hij daarbij trok was echt te priceless voor woorden! Maar ik durfde dat nauwelijks daar te plaatsen vanwege dat soort opvattingen inderdaad
Die topics zijn ook altijd wel voorspelbaar (al doe ik er zelf ook wel eens aan mee), want het gaat meestal zo (kies wat van toepassing is):
"Ik was op de verjaardag van
A) mijn neefje/nichtje
B) mijn buurmeisje
C) het zoontje van een collega
D) de tweeling van een vriend van mijn vriend
en toen viel mij op dat
A) mijn schoonzus
B) de buurvrouw
C) mijn collega
D) de vriend van mijn vriend
zijn/haar kindje
A) slagroom gaf met 6 maanden
B) borstvoeding gaf met 3 jaar
C) zomaar hapjes van de tafel liet graaien
D) geen dankjewel liet zeggen voor cadeautjes.
Daardoor was ik helemaal
A) verbaasd
B) geschokt
C) opgelucht dat het bij mij niet zo gaat
D) geirriteerd
en ik vroeg me af wat jullie daar nou van vinden. Ligt het nou aan mij, ben ik nou gek, of vinden jullie dat ook raar?"
En dan komen de antwoorden. Pakweg de eerste 2 pagina's is iedereen het met TO eens en degenen die het er niet mee eens zijn roeren zich niet of ze durven dat niet. Halverwege pagina 3 is er één dappere ziel die ook durft te zeggen dat zij de buurvrouw of schoonzus ook wel snapt, en daarna komen er ineens medestanders als paddenstoelen uit de grond. Als het een negatieve inslag heeft komen er nog wat opmerkingen in de trant van 'ik ben blij dat jij NIET mijn schoonzus bent zeg' of 'wat een idiote mening heb jij', maar doorgaans staat er ook zo'n 25 keer 'maar ja, dat is MIJN mening' in, en 'ieder z'n ding' en we eindigen altijd met de conclusie dat iedereen zijn eigen manier heeft en dat we het toch nooit eens zullen worden maar dat hoeft ook niet. En dan zijn we op pagina 19 ofzo, en dan loopt het dood.
Zo, mijn jarenlange zwangerschaps/mamapijler-ervaring
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW whahahahahhahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Ja, vooral dat 'ligt het nou aan mij' vind ik dan altijd zo irritant, dat hengelen naar complimenten en gelijk, want vaak gaat het om iets waarbij de meerderheid het met de TO eens zal zijn.
Ezra heeft trouwens ook wel een paar keer een slok pure siroop genomen en hij vindt het lekker, dus we moeten hier heel goed op de siroopfles letten, er zit ook een hekje voor de keuken en op de camping zit er een kinderbeveiliging op de koelkast.
Ezra heeft trouwens ook wel een paar keer een slok pure siroop genomen en hij vindt het lekker, dus we moeten hier heel goed op de siroopfles letten, er zit ook een hekje voor de keuken en op de camping zit er een kinderbeveiliging op de koelkast.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ja, vooral dat 'ligt het nou aan mij' vind ik dan altijd zo irritant, dat hengelen naar complimenten en gelijk, want vaak gaat het om iets waarbij de meerderheid het met de TO eens zal zijn.
Dat is het inderdaad, het is geen oprechte vraag wat mensen er nou van vinden, maar het is meer hengelen naar medestanders en het bevestigen van de eigen mening erover (en dus dat de TO's manier inderdaad de betere is).
Printje: zo te zien herken je het
RYW- Ratel
Susan en RYW ow ow ow pure siroop dat kan toch niet hahahaha. Weet je wel hoeveel suiker daarin zit, en hoeveel E-nummers
Echt ik zou dat echt nooooooooooooit doen zeg.
(grapje he meiden)
(grapje he meiden)
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Susan en RYW ow ow ow pure siroop dat kan toch niet hahahaha. Weet je wel hoeveel suiker daarin zit, en hoeveel E-nummers
(grapje he meiden)
Jij moraalridder
RYW- Ratel
RYW schreef:Printje schreef:Susan en RYW ow ow ow pure siroop dat kan toch niet hahahaha. Weet je wel hoeveel suiker daarin zit, en hoeveel E-nummers
(grapje he meiden)
Jij moraalridder
hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Ik erger me aan moeders die hun kinderen e-nummers geven, onverdunde siroop, hun kind tv laten kijken, niet om 19.00 in bed leggen, hun kinderen laten snoepen, hun kinderen taart geven op een verjaaardag (en dan ook nog chips!)
Ik vind mensen die altijd het laatste woord willen hebben ook erg irritant. Sommige mensen lijken niet door te hebben wanneer het tijd is om te stoppen.
Ik vind mensen die altijd het laatste woord willen hebben ook erg irritant. Sommige mensen lijken niet door te hebben wanneer het tijd is om te stoppen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
RYW, ik kom niet vaak in de zwangerschapspijler, maar wat een hilarische analyse
Mijn irritaties zijn wel genoemd, met name het tussen de regels door laten merken dat je meer contact met een ander hebt via PM of WA vind ik vervelend. Daardoor voel ik me buitengesloten, ook al wordt het helemaal niet zo bedoeld.
Mijn irritaties zijn wel genoemd, met name het tussen de regels door laten merken dat je meer contact met een ander hebt via PM of WA vind ik vervelend. Daardoor voel ik me buitengesloten, ook al wordt het helemaal niet zo bedoeld.
Gast- Gast
Ik heb een hele tijd meegelezen en schrijf pas sinds een paar maanden steeds meer mee. In het begin van meeschrjiven had ik wel eens het idee dat er amper op mij gereageerd werd. Als ik dan een topic opende, kreeg ik bijna geen reacties en als een bekende forummer een soortgelijk topic opende een week later, stroomde het topic vol. Dat irriteerde me wel eens.
Verder heb ik niet zoveel irritaties. Die topics waar RYW, Susan en Printje het nu over hebben, vind ik altijd wel vermakelijk om te lezen .
Verder heb ik niet zoveel irritaties. Die topics waar RYW, Susan en Printje het nu over hebben, vind ik altijd wel vermakelijk om te lezen .
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
RYW, ja dat vind ik ook zo irritant! 'Ligt het aan mij dat ik dit niet met mijn kind doe?' en ondertussen dondersgoed weten hoe de vork in de steel zit. Naar complimentjes hengelen heet dat.
Gast- Gast
En stiekem kan ik me ook wel ergeren dat als een 'onbekende' forummer een foto plaatst, daar vaak nauwelijks op gereageerd wordt, maar als een bekende forummer een foto plaatst de hele pagina volstaat met 'wat ben je mooi!!'
Gast- Gast
Zelda schreef:En stiekem kan ik me ook wel ergeren dat als een 'onbekende' forummer een foto plaatst, daar vaak nauwelijks op gereageerd wordt, maar als een bekende forummer een foto plaatst de hele pagina volstaat met 'wat ben je mooi!!'
Dat vind ik ook, al wordt dat altijd ontkent het is vaak wel zo. Het zijn altijd dezelfde kindjes die de hemel in geprezen worden.
Printje- Lady Post-a-lot
En bij de forumkindjes merk ik dat ook wel eens ja. Dat geslijm iedere keer.Printje schreef:Zelda schreef:En stiekem kan ik me ook wel ergeren dat als een 'onbekende' forummer een foto plaatst, daar vaak nauwelijks op gereageerd wordt, maar als een bekende forummer een foto plaatst de hele pagina volstaat met 'wat ben je mooi!!'
Dat vind ik ook, al wordt dat altijd ontkent het is vaak wel zo. Het zijn altijd dezelfde kindjes die de hemel in geprezen worden.
Gast- Gast
De kliekjes.
De ontkenning van kliekjes.
De +1'ers en Amen-zeggers (Lees; de kontkussers)
De ontkenners van +1'en.
Forummers die uitspraken doen over andere forummers, omdat ze geroddel en verhalen aannemen als de waarheid en 't inzicht van Dr Phil hebben.
Het ophemelen van bekende forummers.
Het voortrekken van bekende forummers.
Forummers die aannemen dat men hier EXACT is, zoals ze in real life zijn en geen humor in woorden kunnen lezen.
Forummers die mijn humor niet begrijpen (Rete irritant, thank you very much)
En vast nog wel veel meer, maar hier kom ik als eerste op.
De ontkenning van kliekjes.
De +1'ers en Amen-zeggers (Lees; de kontkussers)
De ontkenners van +1'en.
Forummers die uitspraken doen over andere forummers, omdat ze geroddel en verhalen aannemen als de waarheid en 't inzicht van Dr Phil hebben.
Het ophemelen van bekende forummers.
Het voortrekken van bekende forummers.
Forummers die aannemen dat men hier EXACT is, zoals ze in real life zijn en geen humor in woorden kunnen lezen.
Forummers die mijn humor niet begrijpen (Rete irritant, thank you very much)
En vast nog wel veel meer, maar hier kom ik als eerste op.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik vind dat sommigen best wel negatief over anderen denken...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Linda schreef:Ik vind dat sommigen best wel negatief over anderen denken...
Ik vind dit best een vage opmerking...
Bazinga- Ratel
+1Tris schreef:Linda schreef:Ik vind dat sommigen best wel negatief over anderen denken...
Beetje zelfspot mag wel toch
Gast- Gast
Tris schreef:Linda schreef:Ik vind dat sommigen best wel negatief over anderen denken...
Dat mag je vinden. Het verbaasd me gewoon, dat mag toch?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Linda schreef:Tris schreef:Linda schreef:Ik vind dat sommigen best wel negatief over anderen denken...
Dat mag je vinden. Het verbaasd me gewoon, dat mag toch?
Mocht dit gaan over het 'opscheppen' over kinderen geloof jij serieus alle verhalen die er verteld worden?
Printje- Lady Post-a-lot
Ja maar.. Ik vind 'm serieus vaag Waar heb je 't nu over? Over wie? En waarom negatief?
Ik erger me aan vage berichten :/
(En ik hou van zelfspot)
Ik erger me aan vage berichten :/
(En ik hou van zelfspot)
Bazinga- Ratel
Tris schreef:Linda schreef:Ik vind dat sommigen best wel negatief over anderen denken...
Ik vind 'm wel leuk. Hij laat lekker veel open, zodat we ons met zijn allen kunnen afvragen wie 'sommigen' zijn, wie 'anderen' zijn, en in hoeverre we daar zelf een rol in spelen. En natuurlijk ook of het dan gaat over dit topic met ergernissen, of dat de opmerking in zichzelf een ergernis is over het forum in het algemeen, of dat Linda zich aangesproken voelt door één van de ergernissen en dat voorzichtig terugkaatst, of dat het gewoon een algemene observatie was.
Zit een hoop in, die ene opmerking
RYW- Ratel
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Waar komt jouw forum-naam vandaan?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Waar forum jij nu?
» Waar forum jij op dit moment?
» Waar dit forum al niet goed voor is...
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Waar forum jij nu?
» Waar forum jij op dit moment?
» Waar dit forum al niet goed voor is...
Pagina 3 van 10
Permissies van dit forum: