NAV waar erger jij je aan op het forum?
+30
Lavendel
Sneeuwvlok
Lejow
_Nina
Barbabella
Blair
Marin
SoGood
Bazinga
Sanne
Tania
Printje
Twellie
Linda
luisa
RYW
Sugarfall
luenca
Susan
ellibre
Blond
Gympie
SuperGrover
Elliot
Mermaid
Jeanette
Bay
Kowalski
Gizmo
Poubelle
34 plaatsers
Pagina 1 van 10
Pagina 1 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
NAV waar erger jij je aan op het forum?
Saaiheid? Flapdrollerigheid? Editten van reacties? Mierenneuken? Moraalridders? Vriendjespolitiek? kliekjes? ...?
Het is geen meerkeuzevraag, alle input is welkom!
Het is geen meerkeuzevraag, alle input is welkom!
Laatst aangepast door Stofzuiger op za 11 aug 2012 - 4:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: NAV waar erger jij je aan op het forum?
Het gemierenneuk, sommige posts worden tot op de letter uitgeplozen om er wat van te zeggen.
En in sommige topics weet je al welke forummers de moraalridder komen uithangen.
En in sommige topics weet je al welke forummers de moraalridder komen uithangen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Het feit dat menig forumlid van mening is dat een leuk forum moet staan voor pais en vree.
Gast- Gast
Weinig eigenlijk.
Alleen mensen die een plaat voor hun hoofd blijven houden en niks willen doen met goedbedoelde reacties.
En als er in gesprekken/discussies wordt verwezen naar berichtjes op de Whatsapp, dan wil ik weten wat er achter de rug van anderen om wordt besproken. Ben veels te nieuwsgierig :p
Alleen mensen die een plaat voor hun hoofd blijven houden en niks willen doen met goedbedoelde reacties.
En als er in gesprekken/discussies wordt verwezen naar berichtjes op de Whatsapp, dan wil ik weten wat er achter de rug van anderen om wordt besproken. Ben veels te nieuwsgierig :p
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Irriteren is misschien een groot woord, maar er wordt hier soms wel heel erg snel 'gehapt', sommige reacties worden veel te snel serieus genomen en er wordt heel snel van een mug een dinosaurus gemaakt. Maar ergens is dat ook wel weer grappig
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Gizmo, o ja, dat verwijzen naar andere dingen zoals WA en FB vind ik echt weer zo: "kijk mij eens populair zijn met mijn contacten met forummers buiten het forum" opmerking, dus die deel ik met je
Gast- Gast
- het meten met 2 maten
- het idee dat er lijkt te heersen bij sommigen over dat hoger opgeleiden zich 'beter' voelen dan lager opgeleiden
- aannames die worden gedaan ipv iets (be)vragen
- het idee dat er lijkt te heersen bij sommigen over dat hoger opgeleiden zich 'beter' voelen dan lager opgeleiden
- aannames die worden gedaan ipv iets (be)vragen
Gast- Gast
Dat alles zo genuaceerd moet worden omdat je anders het halve forum over je heen krijgt.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Gizmo, o ja, dat verwijzen naar andere dingen zoals WA en FB vind ik echt weer zo: "kijk mij eens populair zijn met mijn contacten met forummers buiten het forum" opmerking, dus die deel ik met je
Dit inderdaad, hierdoor wordt het groepjes/kliekjes gevoel bij mij alleen maar groter. Ben een keer bij een meeting geweest die op zich gezellig was maar door geen bekende forum er te zijn en niet bij een groepje te horen zou ik niet snel nog eens gaan. Denk ik.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Stofzuiger schreef:Gizmo, o ja, dat verwijzen naar andere dingen zoals WA en FB vind ik echt weer zo: "kijk mij eens populair zijn met mijn contacten met forummers buiten het forum" opmerking, dus die deel ik met je
Dat gevoel krijg ik er ook weleens bij ja!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Charlie schreef:Het feit dat menig forumlid van mening is dat een leuk forum moet staan voor pais en vree.
Eens.
En de zwangerschapspijler omdat ik daar niks te zoeken heb maar die wel het meest actief is, soms ook met topics die prima in algemeen zouden kunnen staan.
En het tot op de letter in gaan op een post en daarmee de strekking van de post helemaal uit zijn verband halen.
Gast- Gast
Dat sommige van een mug een olifant kinnen maken en eindeloos over een mening door kunnen zagen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Zilver* schreef:Stofzuiger schreef:Gizmo, o ja, dat verwijzen naar andere dingen zoals WA en FB vind ik echt weer zo: "kijk mij eens populair zijn met mijn contacten met forummers buiten het forum" opmerking, dus die deel ik met je
Dit inderdaad, hierdoor wordt het groepjes/kliekjes gevoel bij mij alleen maar groter. Ben een keer bij een meeting geweest die op zich gezellig was maar door geen bekende forum er te zijn en niet bij een groepje te horen zou ik niet snel nog eens gaan. Denk ik.
Zonde.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Zilver* schreef:Stofzuiger schreef:Gizmo, o ja, dat verwijzen naar andere dingen zoals WA en FB vind ik echt weer zo: "kijk mij eens populair zijn met mijn contacten met forummers buiten het forum" opmerking, dus die deel ik met je
Zonde.
Vind ik ook zonde, maar ik snap je gevoel wel; tenzij je vrij assertief bent ingesteld, is het dan vrij lastig om ertussen te komen, ook al wordt dit veelal niet zo ervaren door juist de bekende(re) forummers.
Gast- Gast
grootste ergernis is denk ik het muggenziften om hoe je iets neer zet, het politiek correcte.
Het kan me ook storen dat veel forummers een beeld lijken te hebben van hoe iets moet/wat standaard is en daar moeilijk vanaf weten te wijken.
Het kan me ook storen dat veel forummers een beeld lijken te hebben van hoe iets moet/wat standaard is en daar moeilijk vanaf weten te wijken.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Jeanette schreef:Dat sommige van een mug een olifant kinnen maken en eindeloos over een mening door kunnen zagen.
Dit dus. Die vreselijk politiek correct geformuleerde uitspraken soms zijn in mijn ogen ook vervelend, maar als je het niet zo formuleerd valt het halve forum over je heen. Tenzij je bij een 'kliekje' hoort of een bekende forummer bent, dan neemt je 'crew' (haha weet even geen ander woord) het wel voor je op.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Spelfouten. Ik moet me hier best wel vaak inhouden, ik wil niet de grammar nazi uithangen, maar soms jeuken mijn handen ervan.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Nour schreef:
Doel je op het topic in werk&studie? Ik vind dat wel meevallen eigenlijk en daarnaast niet een hele rare gedachte gezien die mensen er echt wel zullen zijn. Maar er wordt nergens gezegd dat elke hoogopgeleide dat denkt.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Haha ik snap dat je dat vervelend vindt, ik hou er zelf ook niet van, maar ik vind juist die corrigerende reacties rete-irritant. Dan stelt iemand een vraag en daar wordt helemaal niet inhoudelijk op ingegaan, er wordt alleen gereageerd op een of andere spelfout. Zo irritant!SuperGrover schreef:Spelfouten. Ik moet me hier best wel vaak inhouden, ik wil niet de grammar nazi uithangen, maar soms jeuken mijn handen ervan.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Daar ben ik me van bewust, daarom probeer ik mezelf in te houden. Taalfouten zoals: "Meldt je aan" of "Ik irriteer me aan", daar kan ik nog wel tegen. Maar "Mijn hond is doodt" of "Ik maak een onderscheidt tussen feiten en meningen", dat steekt in mijn grammar nazi hart.Caroline. schreef:Haha ik snap dat je dat vervelend vindt, ik hou er zelf ook niet van, maar ik vind juist die corrigerende reacties rete-irritant. Dan stelt iemand een vraag en daar wordt helemaal niet inhoudelijk op ingegaan, er wordt alleen gereageerd op een of andere spelfout. Zo irritant!SuperGrover schreef:Spelfouten. Ik moet me hier best wel vaak inhouden, ik wil niet de grammar nazi uithangen, maar soms jeuken mijn handen ervan.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Dat gemierenneuk en dat elk zinnetje tot op de letter uitgeplozen en geanalyseerd moet worden. En ik zie het soms gebeuren dat sommige forummers alles tot in den treure uit moeten leggen waaróm ze iets vinden, en dat daar dan weer over gevallen wordt, dan denk ik echt, wat maakt het uit?!
En dat sommige forummers het nodig vinden om gemene opmerkingen te maken en daar nog credits voor krijgen ook..
En dat sommige forummers het nodig vinden om gemene opmerkingen te maken en daar nog credits voor krijgen ook..
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Spelfouten. Ik moet me hier best wel vaak inhouden, ik wil niet de grammar nazi uithangen, maar soms jeuken mijn handen ervan.
Hier ook. En het niet beginnen van een zin met een hoofdletter. En mensen die 'me' schrijven in plaats van 'mijn' ("zo heet me hond" in plaats van "zo heet mijn hond").
En het altijd maar een reactie moeten geven, ook al heb je er de ballen verstand van.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
+1, sommige fouten vind ik echt tenenkrommend, maar ik heb er nog nooit iets van/over gezegd.SuperGrover schreef:Daar ben ik me van bewust, daarom probeer ik mezelf in te houden. Taalfouten zoals: "Meldt je aan" of "Ik irriteer me aan", daar kan ik nog wel tegen. Maar "Mijn hond is doodt" of "Ik maak een onderscheidt tussen feiten en meningen", dat steekt in mijn grammar nazi hart.Caroline. schreef:Haha ik snap dat je dat vervelend vindt, ik hou er zelf ook niet van, maar ik vind juist die corrigerende reacties rete-irritant. Dan stelt iemand een vraag en daar wordt helemaal niet inhoudelijk op ingegaan, er wordt alleen gereageerd op een of andere spelfout. Zo irritant!SuperGrover schreef:Spelfouten. Ik moet me hier best wel vaak inhouden, ik wil niet de grammar nazi uithangen, maar soms jeuken mijn handen ervan.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Dat ook ja. Er worden hier regelmatig echt onnozele adviezen gegeven, en die worden vaak nog voor waar aangenomen ook.Chance schreef:SuperGrover schreef:Spelfouten. Ik moet me hier best wel vaak inhouden, ik wil niet de grammar nazi uithangen, maar soms jeuken mijn handen ervan.
Hier ook. En het niet beginnen van een zin met een hoofdletter. En mensen die 'me' schrijven in plaats van 'mijn' ("zo heet me hond" in plaats van "zo heet mijn hond").
En het altijd maar een reactie moeten geven, ook al heb je er de ballen verstand van.
Laatst aangepast door ellibre op za 11 aug 2012 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Dat competitieve op de zwangerschapspijler, wie de meest verantwoorde opvoeding heeft, welk kind het minst snoept, welk kind het snelste is met alles, er cetera.
Soms wel moraalridders, maar dat schijn ik zelf ook te zijn.
Soms wel moraalridders, maar dat schijn ik zelf ook te zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Waar komt jouw forum-naam vandaan?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Waar forum jij nu?
» Waar forum jij op dit moment?
» Waar dit forum al niet goed voor is...
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Waar forum jij nu?
» Waar forum jij op dit moment?
» Waar dit forum al niet goed voor is...
Pagina 1 van 10
Permissies van dit forum: