NAV waar erger jij je aan op het forum?
+30
Lavendel
Sneeuwvlok
Lejow
_Nina
Barbabella
Blair
Marin
SoGood
Bazinga
Sanne
Tania
Printje
Twellie
Linda
luisa
RYW
Sugarfall
luenca
Susan
ellibre
Blond
Gympie
SuperGrover
Elliot
Mermaid
Jeanette
Bay
Kowalski
Gizmo
Poubelle
34 plaatsers
Pagina 2 van 10
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: NAV waar erger jij je aan op het forum?
Ja dit ook inderdaad!Zelda schreef:
En dat sommige forummers het nodig vinden om gemene opmerkingen te maken en daar nog credits voor krijgen ook..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Oh ja, zo van, ik leng de ranja altijd aan met véél water zodat ons kind zo min mogelijk suiker binnenkrijgtSusan schreef:Dat competitieve op de zwangerschapspijler, wie de meest verantwoorde opvoeding heeft, welk kind het minst snoept, welk kind het snelste is met alles, er cetera.
Gast- Gast
Ik kijk niet zo vaak in die pijler (heb sowieso het gevoel dat het een soort forum binnen het forum is), maar laatst las ik er een topic en toen viel me dat ook op. Dat er bij elk product werd benadrukt dat er geen E-nummers in zaten en zo. Dat vind ik echt totaal onzinnig. Daarnaast maakt het vermijden van E-nummers en suiker je echt nog geen voedingsdeskundige, dus wie weet wat je verder allemaal fout en goed doet..Zelda schreef:Oh ja, zo van, ik leng de ranja altijd aan met véél water zodat ons kind zo min mogelijk suiker binnenkrijgtSusan schreef:Dat competitieve op de zwangerschapspijler, wie de meest verantwoorde opvoeding heeft, welk kind het minst snoept, welk kind het snelste is met alles, er cetera.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Ik maak zelf heel veel spelfouten, maar dat "me" hond, "me" vriend etc krijg ik zelf de kriebels van
Gast- Gast
Nour schreef:Pixie schreef:Zilver* schreef:Stofzuiger schreef:Gizmo, o ja, dat verwijzen naar andere dingen zoals WA en FB vind ik echt weer zo: "kijk mij eens populair zijn met mijn contacten met forummers buiten het forum" opmerking, dus die deel ik met je
Dit inderdaad, hierdoor wordt het groepjes/kliekjes gevoel bij mij alleen maar groter. Ben een keer bij een meeting geweest die op zich gezellig was maar door geen bekende forum er te zijn en niet bij een groepje te horen zou ik niet snel nog eens gaan. Denk ik.
Zonde.
Vind ik ook zonde, maar ik snap je gevoel wel; tenzij je vrij assertief bent ingesteld, is het dan vrij lastig om ertussen te komen, ook al wordt dit veelal niet zo ervaren door juist de bekende(re) forummers.
Ik kan me haar gevoel ook wel voorstellen, maar ik was ook op die meeting, waar ik ook vrijwel niemand kende. Iedereen die daar was vond het juist heel leuk en stoer dat Zilver toch was gekomen, ondanks dat ze nog niet zo lang op het forum kwam.
Ik heb trouwen ook niet dat ik niet het idee heb dat ik bij een groepje hoor of dat er alleen maar meetings zijn met 'groepjes'.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Stofzuiger schreef:Gizmo, o ja, dat verwijzen naar andere dingen zoals WA en FB vind ik echt weer zo: "kijk mij eens populair zijn met mijn contacten met forummers buiten het forum" opmerking, dus die deel ik met je
gelukkig ben ik niet de enige die daar ook zo aan ergert.
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik vind mezelf ook niet bij een groepje horen, maar misschien denken andere mensen dat ik dat wel doe.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
ik erger mij aan meiden die altijd als eerste ergens bovenop zitten of erbij zijn en dat het soms wel lijkt alsof hun leven om het forum draait en ze alleen maar vrienden hebben via dit forum
luenca- Prater
Susan schreef:Ik vind mezelf ook niet bij een groepje horen, maar misschien denken andere mensen dat ik dat wel doe.
Op het oude forum werden wij beiden wel politiek correct genoemd, jij was alleen veel liever in je reacties dan ik.
Gast- Gast
'Ik ga weg' gedrag. Is 9 van de 10 x dramatiek om niks.
Vragen en dan niet luisteren. Niets is zo irritant als een forummer die een mening vraagt, maar die eigenlijk helemaal niet wil hebben als het niet aansluit met wat ze zelf denkt.
Lichaamsdelen op het forum zetten. Ongepast, zeker niet zonder risico's en ook gewoon niet grappig. En dan mauwen als iemand ze herkent op het forum, maar de borsten en billen mogen er wel op Riiight... keep ya shit to yourself yo.
Oh en Zero. Ook zeer vervelend. Drakensteker eerste klas.
Gast- Gast
Gympie schreef:Nour schreef:
- het idee dat er lijkt te heersen bij sommigen over dat hoger opgeleiden zich 'beter' voelen dan lager opgeleiden
Doel je op het topic in werk&studie? Ik vind dat wel meevallen eigenlijk en daarnaast niet een hele rare gedachte gezien die mensen er echt wel zullen zijn. Maar er wordt nergens gezegd dat elke hoogopgeleide dat denkt.
Alle topics die over hoogopgeleid vs laagopgeleid zijn geweest, waarin er ongenuanceerd werd gesteld dat hoogopgeleiden hoogdravende nerds zijn en dat laagopgeleiden geen ruk voorstellen en waar bij wijze van spreken geen normaal gesprek mee valt te voeren. Waarschijnlijk wel iets tactischer dan mijn omschrijving nu geformuleerd, maar dit was wel de strekking in sommige topics - het bekritiseren vaak van elkaars keuzes bijv. qua partners.
Gast- Gast
Het enige wat mij 'stoort' is het meten met twee maten. Als één iemand iets doet wat in de ogen van andere forummers niet kan, dan krijgt ze het halve forum over haar heen. Doet de ander exact hetzelfde, dan opeens is het helemaal geweldig. Dat kan er bij niet in.
Gast- Gast
Ja, als je terug gaat denken kan ik me die wel voor de geest halen. Sowiesi vind ik het een irritatie in real life ook. Maar het zal een eeuwige discussie zijn denk ik.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik erger me wel eens aan opmerkingen die in vele ogen grappig zijn, maar die ik zelf onder de gordel vind. Ik wijt het dan maar aan mijn eigen sense of humor, maar ergeren doe ik wel.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Jeanette schreef:Dat sommige van een mug een olifant kinnen maken en eindeloos over een mening door kunnen zagen.
Dit vind ik ook mooi voorbeeld van een ergernis. Dat er forummers zijn die nu zeggen: Doel je nu op mijn reactie(s) van topic X? + dit gezichtje:
Dat er dus forummers zijn die van algemene uitspraken onzeker worden en eigenlijk kan diegene die zoiets post, het dan niet meer goed doen. Als het namelijk wel aan die specifieke posts ligt, wordt die ander nóg onzekerder en als het er niet aan ligt, ben je weer bezig jezelf helemaal te verklaren en in te dekken.
Gast- Gast
Maura schreef:Het enige wat mij 'stoort' is het meten met twee maten. Als één iemand iets doet wat in de ogen van andere forummers niet kan, dan krijgt ze het halve forum over haar heen. Doet de ander exact hetzelfde, dan opeens is het helemaal geweldig. Dat kan er bij niet in.
precies, of vooroordelen
zo heb ik me regelmatig bevooroordeeld gevoeld
of dat mensen je niet eens mogen, terwijl ze je niet eens kennen.
buiten dat ik niet veel tijd heb om te forummen en daarom niet zo actief kan zijn, reageer ik ook heel vaak niet maar lees alleen omdat ik niet verwacht dat mensen op een reactie van mij zitten te wachten..
luenca- Prater
Ook de taalfouten, of nog erger, geen gebruik van komma's, etc. Dat leest zo vervelend. Ik maak denk ik zelf ook nog weleens een taalfoutje, vooral d/dt weet ik af en toe niet, en aangezien ik me daar bij anderen ook aan kan ergeren, verbeter mij alsjeblieft wel SuperGrover
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik vind het vaak lastig om de naamsveranderingen bij te houden
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Het overal gebruiken van 'hun' vind ik nog storender. Er bestaat ook nog hen en zij!Stofzuiger schreef:Ik maak zelf heel veel spelfouten, maar dat "me" hond, "me" vriend etc krijg ik zelf de kriebels van
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Stofzuiger schreef:Ik maak zelf heel veel spelfouten, maar dat "me" hond, "me" vriend etc krijg ik zelf de kriebels van
Je hebt er zelfs een Facebook pagina van.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik erger me alleen maar aan dingen die al genoemd zijn: te erg doorzeuren over futiliteiten en het competitieve op de zwangerschapspijler. Overigens heb ik geen enkel probleem met opscheppen want iedereen is trots op zijn kind, maar kom er dan ook voor uit.
Toch nog iets wat niet eerder genoemd is, geloof ik: persoonlijk worden of zaken uit het verleden oprakelen in een dicussie.
Spelfouten erger ik me niet aan, behalve als 'me' gebruikt wordt in plaats van 'mijn', dat vind ik aso staan.
Toch nog iets wat niet eerder genoemd is, geloof ik: persoonlijk worden of zaken uit het verleden oprakelen in een dicussie.
Spelfouten erger ik me niet aan, behalve als 'me' gebruikt wordt in plaats van 'mijn', dat vind ik aso staan.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Veel dingen die al genoemd zijn:
* spelling / taalgebruik (vooral het 'me' i.p.v. 'mijn' inderdaad )
* de continue naamswijzigingen
* het muggeziften
* het aanvallen van forummers op één futiliteitje waardoor ik soms denk 'ik zeg maar niks voordat A of B op me inhakt'.
* het lijkt soms of sommige forummers de ander niet willen begrijpen of koste wat kost hun punt willen maken
* het meten met twee maten
* popi-jopie-gedrag (maar dat kan ook door eigen onzekerheid komen natuurlijk)
Maar verder ben ik een heel positief mens hoor
* spelling / taalgebruik (vooral het 'me' i.p.v. 'mijn' inderdaad )
* de continue naamswijzigingen
* het muggeziften
* het aanvallen van forummers op één futiliteitje waardoor ik soms denk 'ik zeg maar niks voordat A of B op me inhakt'.
* het lijkt soms of sommige forummers de ander niet willen begrijpen of koste wat kost hun punt willen maken
* het meten met twee maten
* popi-jopie-gedrag (maar dat kan ook door eigen onzekerheid komen natuurlijk)
Maar verder ben ik een heel positief mens hoor
Gast- Gast
Vol trots over je kind vertellen vind ik niet irritant, echt opscheppen wel. Ik vind dat daar wel verschil in is. Wel ben ik het met je eens: als je dan opschept, geef dat dan gewoon toe.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Als ik me ergens aan irriteer, dan wordt het tijd om even afstand te nemen van het forum. Want ik vind het heel irritant als ik me aan een forum irriteer.
Verder vind ik dat gezeur over gezonde voeding in de zwangerschapspijler een beetje irritant.
Verder vind ik dat gezeur over gezonde voeding in de zwangerschapspijler een beetje irritant.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Vol trots over je kind vertellen vind ik niet irritant, echt opscheppen wel. Ik vind dat daar wel verschil in is. Wel ben ik het met je eens: als je dan opschept, geef dat dan gewoon toe.
+1 al ben ik van mening dat er behoorlijk wat opgeschept wordt al vind ik dat er ook wel een beetje bij horen, je ziet dat in het dagelijks leven ook en op andere fora ook.
Maar goed je kan het toch niet controleren maar bij sommige dingen denk ik jaja.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Waar komt jouw forum-naam vandaan?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Waar forum jij nu?
» Waar forum jij op dit moment?
» Waar dit forum al niet goed voor is...
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Waar forum jij nu?
» Waar forum jij op dit moment?
» Waar dit forum al niet goed voor is...
Pagina 2 van 10
Permissies van dit forum: