NAV waar erger jij je aan op het forum?
+30
Lavendel
Sneeuwvlok
Lejow
_Nina
Barbabella
Blair
Marin
SoGood
Bazinga
Sanne
Tania
Printje
Twellie
Linda
luisa
RYW
Sugarfall
luenca
Susan
ellibre
Blond
Gympie
SuperGrover
Elliot
Mermaid
Jeanette
Bay
Kowalski
Gizmo
Poubelle
34 plaatsers
Pagina 10 van 10
Pagina 10 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: NAV waar erger jij je aan op het forum?
Ja, weet ik, maar ik vind het gewoon een vervelend 'woord'.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Net als grijnzen, dat vind ik ook zo'n rotwoord. Als ik een verhaal zit te lezen waarin staat dat iemand grijnst dan vind ik die persoon meteen vervelend.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Net als grijnzen, dat vind ik ook zo'n rotwoord. Als ik een verhaal zit te lezen waarin staat dat iemand grijnst dan vind ik die persoon meteen vervelend.
Haha, volgens mij heb jij dit al vaker verteld, want ik weet dat jij mensen vervelend vindt die grijnzen in verhalen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Susan schreef:Net als grijnzen, dat vind ik ook zo'n rotwoord. Als ik een verhaal zit te lezen waarin staat dat iemand grijnst dan vind ik die persoon meteen vervelend.
Oh walgelijk ja! Zo'n typisch Suzanne Vermeer/ Loes den Hollander zin: "Grijnzend leunde hij achterover en bekeek haar van top tot teen terwijl hij nonchalant nipte aan zijn glas cognac".
Gast- Gast
Charlie schreef:Susan schreef:Net als grijnzen, dat vind ik ook zo'n rotwoord. Als ik een verhaal zit te lezen waarin staat dat iemand grijnst dan vind ik die persoon meteen vervelend.
Oh walgelijk ja! Zo'n typisch Suzanne Vermeer/ Loes den Hollander zin: "Grijnzend leunde hij achterover en bekeek haar van top tot teen terwijl hij nonchalant nipte aan zijn glas cognac".
Ik vind nonchalant nippen vervelender dan grijzen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Oh van die vreselijk vermoeiende zinnen zijn dat!
Marin- Lady Post-a-lot
Hahahaa mee eens. 'nippen' echt erg!Hadewijch schreef:Charlie schreef:Susan schreef:Net als grijnzen, dat vind ik ook zo'n rotwoord. Als ik een verhaal zit te lezen waarin staat dat iemand grijnst dan vind ik die persoon meteen vervelend.
Ik vind nonchalant nippen vervelender dan grijzen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha ja inderdaad!
Volgens mij schrijft Loes den Hollander meestal in de tegenwoordige tijd, maar dat maakt de zin bijna nog erger.
Volgens mij schrijft Loes den Hollander meestal in de tegenwoordige tijd, maar dat maakt de zin bijna nog erger.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik ben overigens wel jaloers op LdH's schrijftempo, zij schrijft sneller hele boeken dan ik doktersromannetjes (die een heel stuk dunner zijn).
Susan- Lady Post-a-lot
Geen idee wie Loes den Hollander is, maar in de tegenwoordige tijd schrijven wekt bij mij ook al direct irritatie op.
Marin- Lady Post-a-lot
Hadewijch schreef:Charlie schreef:Susan schreef:Net als grijnzen, dat vind ik ook zo'n rotwoord. Als ik een verhaal zit te lezen waarin staat dat iemand grijnst dan vind ik die persoon meteen vervelend.
Ik vind nonchalant nippen vervelender dan grijnzen.
Ja, inderdaad! Maar grijnzen scoort ook hoog, ik denk bij grijnzen altijd aan The Grinch, of die man van Home Alone 2.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik erger me soms aan fototopics. Vind ze altijd heel leuk om te zien maar na een uur zijn de meeste foto's alweer weg. Zet er damn geen foto's op denk ik dan.
Net zoals de +1 als iemand wat quote maar dan alleen dat er neerzetten. Kun je net zo goed niet reageren of leg erbij uit waarom je ergens mee eens bent.
Net zoals de +1 als iemand wat quote maar dan alleen dat er neerzetten. Kun je net zo goed niet reageren of leg erbij uit waarom je ergens mee eens bent.
Mwah, soms is het gewoon kracht bijzetten met een plus 1 als de rest iets anders zegt.SarahKey schreef:Ik erger me soms aan fototopics. Vind ze altijd heel leuk om te zien maar na een uur zijn de meeste foto's alweer weg. Zet er damn geen foto's op denk ik dan.
Gast- Gast
Francaise schreef:Mwah, soms is het gewoon kracht bijzetten met een plus 1 als de rest iets anders zegt.SarahKey schreef:Ik erger me soms aan fototopics. Vind ze altijd heel leuk om te zien maar na een uur zijn de meeste foto's alweer weg. Zet er damn geen foto's op denk ik dan.
+1
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:Francaise schreef:Mwah, soms is het gewoon kracht bijzetten met een plus 1 als de rest iets anders zegt.SarahKey schreef:Ik erger me soms aan fototopics. Vind ze altijd heel leuk om te zien maar na een uur zijn de meeste foto's alweer weg. Zet er damn geen foto's op denk ik dan.
+1
+2
Muhahaha, wat zit ik heerlijk te grijnzen NAV wat voorafgaand beschreven is.
Gast- Gast
Pagina 10 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Waar komt jouw forum-naam vandaan?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Waar forum jij nu?
» Waar forum jij op dit moment?
» Waar dit forum al niet goed voor is...
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Waar forum jij nu?
» Waar forum jij op dit moment?
» Waar dit forum al niet goed voor is...
Pagina 10 van 10
Permissies van dit forum: