NAV waar erger jij je aan op het forum?
+30
Lavendel
Sneeuwvlok
Lejow
_Nina
Barbabella
Blair
Marin
SoGood
Bazinga
Sanne
Tania
Printje
Twellie
Linda
luisa
RYW
Sugarfall
luenca
Susan
ellibre
Blond
Gympie
SuperGrover
Elliot
Mermaid
Jeanette
Bay
Kowalski
Gizmo
Poubelle
34 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: NAV waar erger jij je aan op het forum?
Charlie schreef:RYW schreef:Ik weet er ook nog eentje:
Als er dan zo'n discussie gaande is en er komt iemand melden van 'waar gaaaaat dit over'. Een keertje, ok. Maar af en toe terugkomen met een 'goh, nog steeds gaande' op zo'n - ik sta hier mijlenver boven, stelletje kleuters- manier, maar blijkbaar wel dat topic checken. Dat vind ik dan ook weer irritant.
Ohja! Dat is de Youandi-zin.
Ik had de indruk dat het telkens verschillende mensen zijn die dit doen, maar je kan best gelijk hebben hoor
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Jip83 schreef:Nour schreef:Mensen die komen melden:
*pakt glas drinken erbij* en uur later *pakt ook de popcorn erbij* en verder inhoudelijk werkelijk geen hol toevoegen aan de inhoud van het desbetreffende topic.
Die vind ik ook irritant. Ik snapte het eerst ook nog niet...
Ik vind het sowieso kansloos om op die manier een soort van mededeling aan jezelf te posten
Charlie, volgens mij heb ik het ook wel andere forummers zien posten. Voor het sensatiegedeelte is het iig goed een naam te noemen, tutje!
Gast- Gast
Charlie schreef:Francaise schreef:Dat gezeik over schoonmoeders vind ik ook achterlijk. Alsof je eigen moeder zo fantastisch is. Enne daarnaast, zij baarde je vent.
Ah, dit ben ik!
en jij niet alleen
RYW- Ratel
Las dat je daarvoor veel forummers moest ontmoeten buiten het forum, dus helaas voor jouCharlie schreef:En nu stop ik, want ik wil ooit nog wel horen hoe geweldig mijn kinderen zijn, gezien de over-populaire forummer die ik ben.
(vrij vertaald)
Gast- Gast
hahaha Charlie jij wilt graag vrienden maken hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Liever dit dan hielen likken.Printje schreef:hahaha Charlie jij wilt graag vrienden maken hahaha
Gast- Gast
Ook irritant: mensen die iets onaardigs typen en er dan onder zetten: sorry, ik ben in een vervelende bui. Waar slaat het nou op om je te verontschuldigen voor iets wat je nog moet gaan plaatsen? Dan plaats je het toch gewoon niet?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Smikkell schreef:Liever dit dan hielen likken.Printje schreef:hahaha Charlie jij wilt graag vrienden maken hahaha
Want dat zijn de enige twee opties?
Susan- Lady Post-a-lot
Dat staat er niet. Aan mensen die hielen likken erger ik me eerder dan aan mensen die wat 'gemene' opmerkingen maken.Susan schreef:Smikkell schreef:Liever dit dan hielen likken.Printje schreef:hahaha Charlie jij wilt graag vrienden maken hahaha
Gast- Gast
Gelukkig zie ik hier weinig mensen hielen likken. Al kun jij dat ook wel
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Smikkell schreef:Las dat je daarvoor veel forummers moest ontmoeten buiten het forum, dus helaas voor jouCharlie schreef:En nu stop ik, want ik wil ooit nog wel horen hoe geweldig mijn kinderen zijn, gezien de over-populaire forummer die ik ben.
(vrij vertaald)
Oh deceptie. Daar doe ik inderdaad niet aan!
Gast- Gast
Charlie schreef:Nour schreef:Mensen die komen melden:
*pakt glas drinken erbij* en uur later *pakt ook de popcorn erbij* en verder inhoudelijk werkelijk geen hol toevoegen aan de inhoud van het desbetreffende topic.
En dát is dan weer Lejow!
( ja ik denk noem even namen voor het sensatie gedeelte)
YEAAAHH Baby!
Wel zoute popcorn, zoet is niet te vreten...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Je kunt veel van me zeggen....Statler schreef:Gelukkig zie ik hier weinig mensen hielen likken. Al kun jij dat ook wel
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat staat er niet. Aan mensen die hielen likken erger ik me eerder dan aan mensen die wat 'gemene' opmerkingen maken.Susan schreef:Smikkell schreef:Liever dit dan hielen likken.Printje schreef:hahaha Charlie jij wilt graag vrienden maken hahaha
Het was ook maar een grapje.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dat was duidelijk hoor..Printje schreef:Smikkell schreef:Dat staat er niet. Aan mensen die hielen likken erger ik me eerder dan aan mensen die wat 'gemene' opmerkingen maken.Susan schreef:Smikkell schreef:Liever dit dan hielen likken.Printje schreef:hahaha Charlie jij wilt graag vrienden maken hahaha
Het was ook maar een grapje.
Gast- Gast
Charlie schreef:Smikkell schreef:Las dat je daarvoor veel forummers moest ontmoeten buiten het forum, dus helaas voor jouCharlie schreef:En nu stop ik, want ik wil ooit nog wel horen hoe geweldig mijn kinderen zijn, gezien de over-populaire forummer die ik ben.
(vrij vertaald)
Je zou toen nog een keer bij ons komen om Ezra te testen, weet je nog? Toen ik nog dacht/hoopte dat zijn problemen door gehoorproblemen kwamen en dat buisjes de oplossing zouden zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Charlie schreef:Smikkell schreef:Las dat je daarvoor veel forummers moest ontmoeten buiten het forum, dus helaas voor jouCharlie schreef:En nu stop ik, want ik wil ooit nog wel horen hoe geweldig mijn kinderen zijn, gezien de over-populaire forummer die ik ben.
(vrij vertaald)
Je zou toen nog een keer bij ons komen om Ezra te testen, weet je nog? Toen ik nog dacht/hoopte dat zijn problemen door gehoorproblemen kwamen en dat buisjes de oplossing zouden zijn.
Klopt, en toen moest mijn auto naar de garage geloof ik? Het is ook geen principezaak. Het is er gewoon nog nooit van gekomen. Ik ben alleen geen type voor grote groepsmeetings.
Gast- Gast
Daarbij woon jij aan het einde van de wereld rechtsaf, dus tsja
RYW- Ratel
Ja, het is er toen niet meer van gekomen. Ezra had toen ook nog een ontstoken oor en een kuurtje, dus de gehoorverbeteringen waren toen ook nog niet te meten. Ik vond het wel jammer, ik wilde je wel graag ontmoeten.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik wil wel meeten, maar liever 1 op 1.
Susan, de map ligt trouwens klaar in een envelop, ik ga hem je morgen opsturen. Ben benieuwd of je er iets mee kan!
Susan, de map ligt trouwens klaar in een envelop, ik ga hem je morgen opsturen. Ben benieuwd of je er iets mee kan!
Gast- Gast
1 op 1 meeten vind ik ook leuker - in groepen ben ik heel slecht en ik kan ook niet echt m'n concentratie dan behouden.
Gast- Gast
Charlie schreef:Ik wil wel meeten, maar liever 1 op 1.
Oh, wat lief dat je het nu al gaat versturen zo kort na je bevalling, ik ben ook erg benieuwd. We kunnen het erg goed gebruiken, want we gaan de komende tijd veel thuis met hem oefenen.
Susan- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:Carrie schreef:SuperGrover schreef:Spelfouten. Ik moet me hier best wel vaak inhouden, ik wil niet de grammar nazi uithangen, maar soms jeuken mijn handen ervan.
Doe het bij mij, doe het bij mij!
Bij jou is dat niet nodig, doos.
Doe maar bij Lily!
Whahaha lekker ding.
Gast- Gast
Susan schreef:Charlie schreef:Ik wil wel meeten, maar liever 1 op 1.
Oh, wat lief dat je het nu al gaat versturen zo kort na je bevalling, ik ben ook erg benieuwd. We kunnen het erg goed gebruiken, want we gaan de komende tijd veel thuis met hem oefenen.
Ik moet morgen toch naar de post om een berg geboortekaartjes te versturen (ook lekker op tijd blijkbaar....de meeste mensen sturen zoiets 2 dagen na de bevalling, hoe krijgen ze het geregeld?)
Gast- Gast
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Waar komt jouw forum-naam vandaan?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Waar forum jij nu?
» Waar forum jij op dit moment?
» Waar dit forum al niet goed voor is...
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Waar forum jij nu?
» Waar forum jij op dit moment?
» Waar dit forum al niet goed voor is...
Pagina 8 van 10
Permissies van dit forum: