Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV waar erger jij je aan op het forum?

+30
Lavendel
Sneeuwvlok
Lejow
_Nina
Barbabella
Blair
Marin
SoGood
Bazinga
Sanne
Tania
Printje
Twellie
Linda
luisa
RYW
Sugarfall
luenca
Susan
ellibre
Blond
Gympie
SuperGrover
Elliot
Mermaid
Jeanette
Bay
Kowalski
Gizmo
Poubelle
34 plaatsers

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

NAV waar erger jij je aan op het forum? - Pagina 6 Empty Re: NAV waar erger jij je aan op het forum?

Bericht  Sugarfall za 11 aug 2012 - 10:32

Ik zeg niet dat ik denk dat je er héél erg mee zit, maar blijkbaar wel genoeg om het in dit topic en in het topic daar aan te geven, ik vind het gewoon een beetje raar omdat je aangeeft dat je het toch eigenlijk niet boeiend, en helemaal omdat je zelf in dat topic ook niet op iemand anders reageert maar alleen je eigen aankopen neerzet.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV waar erger jij je aan op het forum? - Pagina 6 Empty Re: NAV waar erger jij je aan op het forum?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 10:32

Dat gezeik over schoonmoeders vind ik ook achterlijk. Alsof je eigen moeder zo fantastisch is. Enne daarnaast, zij baarde je vent.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 10:36

Francaise schreef:Dat gezeik over schoonmoeders vind ik ook achterlijk. Alsof je eigen moeder zo fantastisch is. Enne daarnaast, zij baarde je vent.

Hier heb ik dan even smakelijk om gelachen. +1 zou nu zo'n dooddoener zijn. Maar toch geef ik het een +1

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 11:02

Jip83 schreef:Jullie interpreteren het meteen alsof ik. Vreselijk mee.zit. Gut,.ik trek ook mijn mond eens open...

Dit komt op mij over alsof je nu in een soort van slachtofferrol kruipt. Dat is ook meteen de reden dat ik bewust soms niet op je reageer. Is misschien weer veel te eerlijk, maar ik krijg een 'kriegelig' gevoel van de manier waarop je post; natuurlijk niet altijd, maar wel met enige regelmaat. Ik snap dat het geschreven tekst is, maar er zit voor mij een bepaalde ondertoon in (idd een kwestie van interpretatie), die voor mij dan niet meer 'uitnodigend' is om te reageren. Trust me, in mijn geval zal je daar vaker blij dan niet blij om moeten zijn. Wink

Gast
Gast

Bericht  Jeanette za 11 aug 2012 - 11:13

Tris schreef:Nouja dan is de realiteit gewoon extreem pijnlijk;

De onbekende forummers zijn niet interessant genoeg.

Dus dan kan je je afvragen; waarom zijn die mensen die wel reacties krijgen wel interessant. Omdat ze bekend zijn? Waarom zijn ze bekend? Omdat ze vaak foto's plaatsen? Omdat ze populair zijn? En dan kan je je afvragen waarom ze populair zijn..

En dan ben je weer terug in de brugklas.

Haha, hier moest ik wel om lachen!lol!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 19:16

Nour schreef:
Jip83 schreef:Jullie interpreteren het meteen alsof ik. Vreselijk mee.zit. Gut,.ik trek ook mijn mond eens open...

Dit komt op mij over alsof je nu in een soort van slachtofferrol kruipt. Dat is ook meteen de reden dat ik bewust soms niet op je reageer. Is misschien weer veel te eerlijk, maar ik krijg een 'kriegelig' gevoel van de manier waarop je post; natuurlijk niet altijd, maar wel met enige regelmaat. Ik snap dat het geschreven tekst is, maar er zit voor mij een bepaalde ondertoon in (idd een kwestie van interpretatie), die voor mij dan niet meer 'uitnodigend' is om te reageren. Trust me, in mijn geval zal je daar vaker blij dan niet blij om moeten zijn. Wink

Slachtofferrol? Nu wordt ie helemaal mooi...

Gast
Gast

Bericht  Elliot za 11 aug 2012 - 19:26

Jip83 schreef:
Nour schreef:

Ik ben het wel een beetje met Nour eens eigenlijk, ook qua 'kriegelig' gevoel. Ik kan me nog herinneren dat ik kort geleden een topic van jou las waarop ik in eerste instantie wilde reageren maar dat toch niet heb gedaan omdat ik een vreemd gevoel kreeg bij de manier waarop je op eerdere reacties reageerde. Elk advies dat je kreeg deed je af met een 'ja maar..'. Dan voel ik me niet meer geroepen om advies te geven of anderszins te reageren.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Marin za 11 aug 2012 - 19:30

Wel beetje eens met Nour. Eerst geef je aan dat je t jammer vindt dat er minder gereageerd wordt op posts van jou (en andere onbekenden), dan komt er een specifiek voorbeeld bij en bevestig je dat t daarom gaat en dat je dan maar niet meer gaat reageren in zo'n topic omdat je toch geen reacties krijgt. Ik heb wel vaker dergelijke reacties gelezen van je, zo van, 'nou blijkbaar is wat ik post niet belangrijk genoeg, dan post ik t dus wel niet meer'
Die pessimistische gedachte kan ik niet zo goed tegen. Nee, dan ga je een volgende keer ook geen reacties krijgen.

En daar erger ik me dus altijd beetje op t forum aan. Van die kreten van toch best redelijk bekende forummers die denken dat niemand hen kent of nooit iemand naar hun luistert. Dat op zich is dan één ding en mag ook nog best aangegeven worden in een topic zoals dit. Prima, als je er mee zit, uit het. Maar doe er ook iets zelf aan ipv negatief te zijn. Door dan maar niks te gaan posten, tja....
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 20:22

Oh het gaat net over wat ik irritant vind..

Nou, dat is dus dat forummers gaan jammeren dat het hier allemaal zo kliek is en dat je er niet tussen komt en dat niemand reageert en 'nou, dan reageer ik ook niet meer' boehoehoe.. Trek een rokje aan en ga lekker een potje janken.

Of reageer gewoon wat meer. Iedereen is ooit een onbekende forummer geweest.

Gast
Gast

Bericht  Sanne za 11 aug 2012 - 20:47

Een aantal pagina's terug heb ik iets soortgelijks als Jip geplaatst, dus ik snap haar wel. In het begin vond ik het ook wel een beetje jammer dat er niet/amper op mij gereageerd werd. Ik denk dat het er ook mee te maken heeft, dat je als meelezer al best een hoop weet van andere forummers. Als je dan gaat meeschrijven, denk je gelijk 'mee' te kunnen doen, maar voordat andere forummers jou ook kennen, ben je een hele tijd verder. En de hoeveelheid posts speelt dan echt een rol, zoals Luce al zegt. Over mijn eerste 150 posts heb ik heel lang gedaan. Vanaf het moment dat ik meer ben gaan posten (eerst voornamelijk in de zwangerschapspijler, nu ook wel meer in andere pijlers) merk je na verloop van tijd dat anderen je beter gaan kennen. Dat heeft volgens mij niets met kliekjes te maken. Het lijkt mij juist normaal, dat is in real life niet anders.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SoGood za 11 aug 2012 - 20:52

Wil nu weten hoeveel posts ik heb.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  SoGood za 11 aug 2012 - 20:52

:O :O :O

Ik moet een nieuwe hobby.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Marin za 11 aug 2012 - 20:57

Sanne, dat het lastig is om er tussen te komen, kan ik me best goed voorstellen hoor en ook dat t niet leuk is wanneer er niet op je gereageerd wordt.
Maar die pessimistische insteek er achter kan ik nooit zo goed tegen, zo van zie je dat ik niet interessant genoeg post, nou laat dan maar weer..
Ik ben toch wel een bekende forummer en mijn topic over Heidelberg had 0 reacties. Tja. Zal niet aan mij liggen en ik zit er ook niet mee. (overigens viel t stadje nog tegen ook haha)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 20:57

Jip83 schreef:
Nour schreef:

Ik snap dat je het niet een compliment vindt, maar dit is wel degelijk wat ik denk als ik je post(s) lees. Marin omschrijft het wellicht beter dan ik dat nu heb gedaan - een pessimistische insteek die ze proeft in je reacties. Don't get me wrong, je hebt een klotetijd gehad, wat betreft de breuk in je relatie (waarvan ik het btw heel fijn voor je vind dat jullie kijken wat er nog te redden valt) en vriendinnen op wie je niet echt terug leek te kunnen vallen. Dat lijkt me enorm zwaar, juist doordat je ook je vriendinnen nodig hebt in mindere tijden. Er zijn veel forummers hier die door een rotperiode gaan, dat is menselijk; maar ik merk dat ik bij jou t.o.v. andere forummers, mijn woorden heel erg 'weeg', omdat ze anders worden weerlegd. Dan voelt reageren vrij nutteloos. Je kunt mensen niet met elkaar vergelijken op een forum, maar situaties wel en dan constateer ik voor mezelf dat jij "anders" reageert dan forummers die in een vergelijkbare situatie hebben gezeten. Is niet per se iets mis mee, maar het zorgt ervoor dat ik het niet 'uitnodigend' vind om te reageren. Je bent overigens ook geenszins verplicht hier ff te komen vertellen dat jullie weer aan de relatie werken, wel denk ik dat het ook leuk is om meer positieve berichten van je te lezen. Snap je enigszins wat ik bedoel nu of ben je het pertinent oneens met me? Dat laatste kan natuurlijk ook.smile

Gast
Gast

Bericht  Mermaid za 11 aug 2012 - 23:23

Kenya schreef:
Jip83 schreef:Ergeren is eengroot woord. Maar in sommige posts posten altijd dezelfde mensen. Als ik dan, een soort van buitenstaander, dan een keer daarin post, wordt er 9 van de 10 keer niet op mij gereageerd. Daardoor krijg ik dus wel een beetje kliekjes gevoel..

Hier kan ik me wel in vinden. Heb hetzelfde gevoel inderdaad. Ik ben ook niet een van de bekendere forummers en soms heb ik het idee dat wanneer er eenzelfde soort topic wordt geopend door een bekendere forummer er daar meer gereageerd wordt dan in die van de onbekendere. Ook wanneer ik bij uitzondering foto's plaats inderdaad wordt er zelden of nooit op gereageerd. Nou reageer ik ook weer niet zo veel op anderen, dus ik heb niet echt recht van spreken. Maar het kliekjesgevoel is daardoor zeker wel aanwezig ja. Ik erger me er verder niet aan, maar het valt me wel op.

Vooral het stukje van Kenya herken ik wel. Ik heb me hier in het begin wel aan geïrriteerd. Nu maakt het me niet zoveel meer uit.
Het forum is voor mij vooral een vorm van ontspanning, dus om me nou druk te gaan maken/irriteren om iets wat zich alleen op internet af speelt, geen zin meer in. Daarvoor is het niet echt genoeg voor mij.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 23:40

Ehm, wanneer ben je een bekende forummer dan? Even globaal genomen? Want ik ben geen bekende forummer, maar ik krijg wel reactie als ik ergens mee zit.
Neutral

En ja, tuurlijk komen die het eerste van het handje forummers dat ik inmiddels ken, maar lang niet alles.

Gast
Gast

Bericht  Mermaid zo 12 aug 2012 - 0:11

dat is een goede vraag..
Uhm ik zie iemand als een bekende forummers als diegene buiten het forum ook contacten heeft met mensen van het forum, IRL, facebook etc.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Blair zo 12 aug 2012 - 0:15

Ik heb periodes dat ik een tijd niet meer kom, drukte of gewoon even geen zin meer, wanneer ik dan weer 'terug' ben en actief mee ga posten, hoor ik er opeens niet meer bij. Mijn mening doet er dan niet meer toe (volgens sommige forumsters) omdat ik 'allang niet meer ben geweest' of 'toch maar eens per jaar mijn ongezouten mening kom geven', daar kan ik me heel erg om ergeren, niet iedereen heeft de tijd/zin om hier élke dag te zitten. Ongeacht hoevaak/weinig iemand hier post, ELKE mening doet er toe.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 0:35

Mermaid schreef:dat is een goede vraag..
Uhm ik zie iemand als een bekende forummers als diegene buiten het forum ook contacten heeft met mensen van het forum, IRL, facebook etc.

Dat zie ik juist anders. Een bekende forummer is bij een forummer die veel post en opvalt d.m.v. haar topics/reacties.
Of een forumster die geaccepteerd word(t)(dt) door haar politiek correcte antwoorden en het liefst ook nog zonder spelfouten.
Overigens zie ik het helemaal niet als "bekend" zijn maar meer als geaccepteerd worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 0:38

Watermeloen schreef:
Mermaid schreef:dat is een goede vraag..

Dat zie ik juist anders. Een bekende forummer is bij een forummer die veel post en opvalt d.m.v. haar topics/reacties.
Of een forumster die geaccepteerd word(t)(dt) door haar politiek correcte antwoorden en het liefst ook nog zonder spelfouten.
Overigens zie ik het helemaal niet als "bekend" zijn maar meer als geaccepteerd worden.

ik ben het wel eens met Watermeloen. Er zijn volgens mij ook zat onbekende forummers die IRL contact hebben met andere forummers en dat maakt ze niet meteen bekende forummers.

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 12 aug 2012 - 0:55

Neuh dat lijkt me ook niet echt een criterium. Eerder dat je actief post. Foto's enzo maken je een stuk herkenbaarder, zeker over verloop van de tijd.
Overigens was jij niet ook een persoon die daar gevoelig voor was dat je je beetje genegeerd voelde, Mermaid? Hopelijk trek je je t al iets minder aan. Het is namelijk nooit persoonlijk ofzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  luenca zo 12 aug 2012 - 1:00

Babydoll schreef:Ik heb periodes dat ik een tijd niet meer kom, drukte of gewoon even geen zin meer, wanneer ik dan weer 'terug' ben en actief mee ga posten, hoor ik er opeens niet meer bij. Mijn mening doet er dan niet meer toe (volgens sommige forumsters) omdat ik 'allang niet meer ben geweest' of 'toch maar eens per jaar mijn ongezouten mening kom geven', daar kan ik me heel erg om ergeren, niet iedereen heeft de tijd/zin om hier élke dag te zitten. Ongeacht hoevaak/weinig iemand hier post, ELKE mening doet er toe.

mooi verwoord, helemaal mee eens! Ik heb ook wel wat beters te doen dan helemaal ingaan op een forum en alleen maar daar mee bezig zijn
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 1:03

shygirl87 schreef: Ik heb ook wel wat beters te doen dan helemaal ingaan op een forum en alleen maar daar mee bezig zijn
Dit vind ik dat ook weer een vrij aparte reactie Shy, interpreteer het een beetje alsof mensen die hier vaak komen in jouw ogen niks beters te doen hebben....

Gast
Gast

Bericht  luenca zo 12 aug 2012 - 1:07

Stofzuiger schreef:
shygirl87 schreef: Ik heb ook wel wat beters te doen dan helemaal ingaan op een forum en alleen maar daar mee bezig zijn
Dit vind ik dat ook weer een vrij aparte reactie Shy, interpreteer het een beetje alsof mensen die hier vaak komen in jouw ogen niks beters te doen hebben....

nee hoor stoffie, is geheel geinterpreteerd vanuit mijzelf smile ondanks dat ik geen fulltime baan heb of kinderen, weet ik vaak bij god niet meer wanneer ik voor het laatst gerelaxed hebt..ja nu.. haha
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 1:14

shygirl87 schreef:
Stofzuiger schreef:

nee hoor stoffie, is geheel geinterpreteerd vanuit mijzelf smile ondanks dat ik geen fulltime baan heb of kinderen, weet ik vaak bij god niet meer wanneer ik voor het laatst gerelaxed hebt..ja nu.. haha
Dan ben ik toch wel superwomen. Baan, 2 kinderen, man, huishouden, hond, sociaal leven en tijd om te relaxen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: