NAV waar erger jij je aan op het forum?
+30
Lavendel
Sneeuwvlok
Lejow
_Nina
Barbabella
Blair
Marin
SoGood
Bazinga
Sanne
Tania
Printje
Twellie
Linda
luisa
RYW
Sugarfall
luenca
Susan
ellibre
Blond
Gympie
SuperGrover
Elliot
Mermaid
Jeanette
Bay
Kowalski
Gizmo
Poubelle
34 plaatsers
Pagina 7 van 10
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: NAV waar erger jij je aan op het forum?
Stofzuiger schreef:Dan ben ik toch wel superwomen. Baan, 2 kinderen, man, huishouden, hond, sociaal leven en tijd om te relaxenshygirl87 schreef:Stofzuiger schreef:Dit vind ik dat ook weer een vrij aparte reactie Shy, interpreteer het een beetje alsof mensen die hier vaak komen in jouw ogen niks beters te doen hebben....shygirl87 schreef: Ik heb ook wel wat beters te doen dan helemaal ingaan op een forum en alleen maar daar mee bezig zijn
nee hoor stoffie, is geheel geinterpreteerd vanuit mijzelf ondanks dat ik geen fulltime baan heb of kinderen, weet ik vaak bij god niet meer wanneer ik voor het laatst gerelaxed hebt..ja nu.. haha
ja jij bent een superwoman ja, duhhh...wist je dat nog niet dan?!
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:Stofzuiger schreef:Dan ben ik toch wel superwomen. Baan, 2 kinderen, man, huishouden, hond, sociaal leven en tijd om te relaxenshygirl87 schreef:Stofzuiger schreef:Dit vind ik dat ook weer een vrij aparte reactie Shy, interpreteer het een beetje alsof mensen die hier vaak komen in jouw ogen niks beters te doen hebben....shygirl87 schreef: Ik heb ook wel wat beters te doen dan helemaal ingaan op een forum en alleen maar daar mee bezig zijn
nee hoor stoffie, is geheel geinterpreteerd vanuit mijzelf ondanks dat ik geen fulltime baan heb of kinderen, weet ik vaak bij god niet meer wanneer ik voor het laatst gerelaxed hebt..ja nu.. haha
ja jij bent een superwoman ja, duhhh...wist je dat nog niet dan?!
Gast- Gast
Marin schreef:Neuh dat lijkt me ook niet echt een criterium. Eerder dat je actief post. Foto's enzo maken je een stuk herkenbaarder, zeker over verloop van de tijd.
Overigens was jij niet ook een persoon die daar gevoelig voor was dat je je beetje genegeerd voelde, Mermaid? Hopelijk trek je je t al iets minder aan. Het is namelijk nooit persoonlijk ofzo.
Klopt, heb ik in 1 van mijn eerdere posts in dit topic ook gezegd. ben daar wel een tijde gevoelig voor geweest, nu kan ik me niet meer zo druk maken om wat er gaande is op het forum. Het is maar een forum, iets voor ontspanning. het is het niet waard om me daar druk om te maken
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Babydoll schreef:Ik heb periodes dat ik een tijd niet meer kom, drukte of gewoon even geen zin meer, wanneer ik dan weer 'terug' ben en actief mee ga posten, hoor ik er opeens niet meer bij. Mijn mening doet er dan niet meer toe (volgens sommige forumsters) omdat ik 'allang niet meer ben geweest' of 'toch maar eens per jaar mijn ongezouten mening kom geven', daar kan ik me heel erg om ergeren, niet iedereen heeft de tijd/zin om hier élke dag te zitten. Ongeacht hoevaak/weinig iemand hier post, ELKE mening doet er toe.
Zero, ik vind jou geen onbekende forummer hoor.
Gast- Gast
Oh ja, dáár erger ik me altijd aan, als mensen zeggen dat ze weinig reageren omdat ze nou eenmaal 'een leven' hebben. Iedereen heeft een leven, dat hoef je dus niet speciaal te vermelden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
SuperGrover schreef:Spelfouten. Ik moet me hier best wel vaak inhouden, ik wil niet de grammar nazi uithangen, maar soms jeuken mijn handen ervan.
Doe het bij mij, doe het bij mij!
Gast- Gast
Jammer dat ik dan negatief overkom. Vaak bedoeling ik dat met een sarcastische ondertoon, dat ben ik. Mensen irl kennen mij gelukkig daarin. Dat is het gevaar van tekst, mensen interpreteren dat anders. Maar ik heb ook geen zin om elk woordje af te wegen of het wel positief genoeg overkomt. En daarbij post ik ook volgens mij genoeg positief in losse topics van anderen! Ik ben er nu wel over uitgesproken. :-)
Gast- Gast
Ik erger me aan nav topics. Krijg er op een of andere manier kippenvel van en ik denk het altijd weg en denk dan, zonder nav is het gewoon een normaal topic en kan de toegevoegde waarde niet vinden.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Jaaaaa! Al is ergeren een groot woord, het is iets waarvan ik me afvraag waarom!Barbabella schreef:Ik erger me aan nav topics. Krijg er op een of andere manier kippenvel van en ik denk het altijd weg en denk dan, zonder nav is het gewoon een normaal topic en kan de toegevoegde waarde niet vinden.
Gast- Gast
Volgens mij is het bedoeld als: lees het andere topic even, dan snap je wat de vraag is en dan hoeven we het hier verder niet uit te leggen.
Susan- Lady Post-a-lot
Maar dat is veel vaker niet van toepassing dan wel. Het wordt echt te vaak en onnodig gebruikt.Susan schreef:Volgens mij is het bedoeld als: lees het andere topic even, dan snap je wat de vraag is en dan hoeven we het hier verder niet uit te leggen.
Gast- Gast
Idd. Vaak kan ik het andere topic niet eens vinden en is de topictitel opzich ook duidelijk genoeg en staat het in de eerste post ook nog uitgelegd. Dat het dan uit een ander topic is voortgekomen vind ik meestal onnodige info. Net als dit topic, ik heb geen idee waarom er nav bijstaat misschien heb ik een topic gemist maar om de vraag te beantwoorden zie ik niet wat ik gemist heb :p
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Nog iets: het verwijderen van topics. Ik snap best dat je een topic laat verwijderen als er persoonlijke informatie staat die je liever niet te lang online wilt hebben. Maar het verwijderen van een topic als 'wat geef je je ouders cadeau als ze 25 jaar getrouwd zijn' of 'wat zal ik voor mijn verjaardag vragen' vind ik echt onzinnig.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Nog iets: het verwijderen van topics. Ik snap best dat je een topic laat verwijderen als er persoonlijke informatie staat die je liever niet te lang online wilt hebben. Maar het verwijderen van een topic als 'wat geef je je ouders cadeau als ze 25 jaar getrouwd zijn' of 'wat zal ik voor mijn verjaardag vragen' vind ik echt onzinnig.
Op het Vivaforum zie je heel vaak dat de openingspost wordt verwijderd, vooral als de reacties niet echt bevallen. Ik vind dat zo irritant. Vroeger kon je de openingspost dan nog wel vinden in Google cache, maar dat is nu dus ook niet meer zo.
Susan- Lady Post-a-lot
Wat ik altijd jammer vind (maar waar ik me niet aan erger verder) is de topics met vragenlijstjes. Vaak worden daar hele leuke dingen gevraagd en staan er ook interessante antwoorden tussen, maar bijna altijd bestaan alle reacties uit ingevulde lijstjes. Er wordt niet op elkaar gereageerd. Dat vind ik soms echt zonde.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik weet er ook nog eentje:
Als er dan zo'n discussie gaande is en er komt iemand melden van 'waar gaaaaat dit over'. Een keertje, ok. Maar af en toe terugkomen met een 'goh, nog steeds gaande' op zo'n - ik sta hier mijlenver boven, stelletje kleuters- manier, maar blijkbaar wel dat topic checken. Dat vind ik dan ook weer irritant.
Als er dan zo'n discussie gaande is en er komt iemand melden van 'waar gaaaaat dit over'. Een keertje, ok. Maar af en toe terugkomen met een 'goh, nog steeds gaande' op zo'n - ik sta hier mijlenver boven, stelletje kleuters- manier, maar blijkbaar wel dat topic checken. Dat vind ik dan ook weer irritant.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Ik weet er ook nog eentje:
Jaaaaaaaaaaaa! *applaus* Vreselijk irritant vind ik dat.
Susan- Lady Post-a-lot
RYW schreef:Ik weet er ook nog eentje:
Ohja! Dat is de Youandi-zin.
Gast- Gast
Mensen die komen melden:
*pakt glas drinken erbij* en uur later *pakt ook de popcorn erbij* en verder inhoudelijk werkelijk geen hol toevoegen aan de inhoud van het desbetreffende topic.
*pakt glas drinken erbij* en uur later *pakt ook de popcorn erbij* en verder inhoudelijk werkelijk geen hol toevoegen aan de inhoud van het desbetreffende topic.
Gast- Gast
Nour schreef:Mensen die komen melden:
En dát is dan weer Lejow!
( ja ik denk noem even namen voor het sensatie gedeelte)
Gast- Gast
Carrie schreef:SuperGrover schreef:Spelfouten. Ik moet me hier best wel vaak inhouden, ik wil niet de grammar nazi uithangen, maar soms jeuken mijn handen ervan.
Doe het bij mij, doe het bij mij!
Bij jou is dat niet nodig, doos.
Doe maar bij Lily!
Gast- Gast
Nour schreef:Mensen die komen melden:
Die vind ik ook irritant. Ik snapte het eerst ook nog niet...
Gast- Gast
Francaise schreef:Dat gezeik over schoonmoeders vind ik ook achterlijk. Alsof je eigen moeder zo fantastisch is. Enne daarnaast, zij baarde je vent.
Ah, dit ben ik!
Gast- Gast
En nu stop ik, want ik wil ooit nog wel horen hoe geweldig mijn kinderen zijn, gezien de over-populaire forummer die ik ben.
Gast- Gast
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Waar komt jouw forum-naam vandaan?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Waar forum jij nu?
» Waar forum jij op dit moment?
» Waar dit forum al niet goed voor is...
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Waar forum jij nu?
» Waar forum jij op dit moment?
» Waar dit forum al niet goed voor is...
Pagina 7 van 10
Permissies van dit forum: