Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV waar erger jij je aan op het forum?

+30
Lavendel
Sneeuwvlok
Lejow
_Nina
Barbabella
Blair
Marin
SoGood
Bazinga
Sanne
Tania
Printje
Twellie
Linda
luisa
RYW
Sugarfall
luenca
Susan
ellibre
Blond
Gympie
SuperGrover
Elliot
Mermaid
Jeanette
Bay
Kowalski
Gizmo
Poubelle
34 plaatsers

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

NAV waar erger jij je aan op het forum? - Pagina 5 Empty Re: NAV waar erger jij je aan op het forum?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:42

Er wordt gesproken over kliekjes en gelijk ontstaat er een nieuw kliekje. Bravo, bravo, bravo!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV waar erger jij je aan op het forum? - Pagina 5 Empty Re: NAV waar erger jij je aan op het forum?

Bericht  Susan za 11 aug 2012 - 8:42

Ik had er vooral last van toen ik nog niet wist wat er met Ezra aan de hand was, hij zei nog geen woord en andere kinderen konden kennelijk al volzinnen zeggen met anderhalf. Dat was gewoon lastig. Nu is dat anders omdat ik nu weet dat hij zich nou eenmaal op een andere manier ontwikkelt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga za 11 aug 2012 - 8:43

Ben je nu jaloers? Had 't anders geweest als we onbekende forummers waren? Niet gaan haten, hoor..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 8:43

Tris en ik waren al een kliekje, maar dat wist niemand, daar roddelden we stiekem over op whatsapp en zeiden dan heel vaak +1 enzo Wink

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:43

Get a room laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:44

Jip83 schreef:Ergeren is eengroot woord. Maar in sommige posts posten altijd dezelfde mensen. Als ik dan, een soort van buitenstaander, dan een keer daarin post, wordt er 9 van de 10 keer niet op mij gereageerd. Daardoor krijg ik dus wel een beetje kliekjes gevoel..

Ik denk dat dit gaat over het Laatst-Gekocht-Topic.
Misschien zijn jouw aankopen gewoon niet opgevallen of heeft niemand er iets over te zeggen. Dat kan, ik krijg ook niet altijd een reactie. Ik heb je aankopen gezien en niet gereageerd. Dat heb ik niet bewust gedaan, maar het waren geen opvallende dingen, het zijn het geen uitgesproken items en ik vind ze niet superleuk (ook niet lelijk overigens). Daardoor had ik niet gereageerd.
Om vervolgens een reactie te plaatsen, vol zelfmedelijden, vind ik om aandacht vragen.

Gast
Gast

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 8:45

Jip83 schreef:Ergeren is eengroot woord. Maar in sommige posts posten altijd dezelfde mensen. Als ik dan, een soort van buitenstaander, dan een keer daarin post, wordt er 9 van de 10 keer niet op mij gereageerd. Daardoor krijg ik dus wel een beetje kliekjes gevoel..

Ik heb nu echt even het gevoel dat ik op je moet reageren omdat ik je wel degelijk gelezen heb, maar ik weet niet zo goed wat ik erop zeggen moet Embarassed

Ik kan je in elk geval zeggen dat ik je niet bewust negeer van 'oh, heb je haar', maar ik reageer op wat me opvalt, en ik hou dan niet echt heel goed in de gaten tegen wie het is. Ja, wel een beetje natuurlijk, omdat je mensen toch leert kennen op den duur, maar voor mij is het in elk geval niet iets bewusts...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Tania za 11 aug 2012 - 8:45

RYW schreef:
Tania schreef:Ik ga die topics toch is wat kritischer lezen volgende keer, het valt me eigenlijk nooit zo op. J. is niet zo vlot met sommige dingen, ik vind dat echt totaal niet belangrijk en kan me daarom niet voorstellen dat mensen zoiets aan zouden dikken.

Ik kan me wel voorstellen dat het een soort van groepsdruk oplevert. Als persoon A zegt 'mijn kind kon al tot 10 tellen toen hij 1,5 was, hoe snel deed jouw kind dat?' en dan deed jouw kind dat toevallig pas toen hij 4 was, dan kan ik me voorstellen dat je niet vooraan staat om dat te plaatsen, en dat je er misschien onzeker van wordt. Jij dan gelukkig niet, maar ik kan het me wel voorstellen dat er mensen zijn die dan denken: 'wtf is er mis met mijn kind, wat doe ik dan fout?'

Ja nu ik jullie uitleg zo lees, hebben jullie ook gewoon gelijk. Ik heb er gewoon nooit over nagedacht dat sommige moeders dingen wel is (erg) zouden kunnen overdrijven. Eigenlijk best dom en naief nu ik er zo over nadenk Yes

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:46

Haha, dat mag je aandacht vragen vinden. Maar het maakt wel dat ik niet meer zo snel daar iets ga showen. En dat geld ook voor andere topics. Het gaat me niet altijd om een reactie terug krijgen, maar als dan iemand anders vrijwel hetzelfde reageert als ik, en daar komen allerlei reacties op terug, dan voel ik me vrij genegeerd. Dan post ik daar
Kever niet meer. En nee, ik kan geen specifiek voorbeeld noemen, want ik onthou het verder niet, zonde van de ruimte in mijn hoofd.

Gast
Gast

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 8:47

Susan schreef:Ik had er vooral last van toen ik nog niet wist wat er met Ezra aan de hand was, hij zei nog geen woord en andere kinderen konden kennelijk al volzinnen zeggen met anderhalf. Dat was gewoon lastig. Nu is dat anders omdat ik nu weet dat hij zich nou eenmaal op een andere manier ontwikkelt.

Dat kan ik me ook goed voorstellen, dat je je daardoor extra onzeker gaat voelen. Ik denk dat dat voor heel veel mensen geldt, ongeacht of er specifieke problematiek is zoals bij Ezra of in gevallen waarbij een kind 'gewoon' nog niet praat (ik hoop dat ik het niet onaardig zeg nu), maar dat heel veel mensen die onzekerheid niet durven uitspreken en erover malen en zich zorgen maken.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Bazinga za 11 aug 2012 - 8:48

Ik reageer heel vaak niet op mensen. Soms omdat ik 't wijzer vind, als ik de ballen verstand heb van iets. Maar meestal omdat 't me geen ene malle moer interesseert. Is niks persoonlijks Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:49

Tris schreef:
RYW schreef:
Tris schreef:
RYW schreef:
Zelda schreef:Ik weet er nog 1 waar RYW zich zeker aan ergert: 'dat mag ik toch vinden?'

+1! (speciaal voor Tris Razz )

Ahw thanks babe! Heb je echt gemist, tijdens je vakantie.

Yes

Wat lief!!! Wil jij in mijn kliekje?

Oh echt? Ik ga nu snel op FB zeggen dat ik je mooi vind!

;-) Ik vind d'r vooral zo fijn knuffelen!

Gast
Gast

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 8:51

Nour schreef:
Tris schreef:
RYW schreef:
Tris schreef:
RYW schreef:
Zelda schreef:Ik weet er nog 1 waar RYW zich zeker aan ergert: 'dat mag ik toch vinden?'

+1! (speciaal voor Tris Razz )

Ahw thanks babe! Heb je echt gemist, tijdens je vakantie.

Yes

Wat lief!!! Wil jij in mijn kliekje?

Oh echt? Ik ga nu snel op FB zeggen dat ik je mooi vind!

;-) Ik vind d'r vooral zo fijn knuffelen!

Ja, maar jij wil altijd lepeltje lepeltje met mij! Cool

Stelletje gekke wijven Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:51

Tris schreef:Ik reageer heel vaak niet op mensen. Soms omdat ik 't wijzer vind, als ik de ballen verstand heb van iets. Maar meestal omdat 't me geen ene malle moer interesseert. Is niks persoonlijks Very Happy

Ja dat doe ik ook. Maar ik kan me wel vinden in de opmerkingen dat er vaker op 'bekende' forummers wordt gereageerd dan 'onbekende' en (dat is mijn visie) dat beiden soms hetzelfde zeggen. Moeilijk uit te leggen met tekst. En gevaarlijk omdat het fout geïnterpreteerd kan worden, alsof ik dan perse op aandacht uit ben of op reacties uit ben. Want dat is helemaal niet zo.
Nouja laat ook eigenlijk maar, ik kan het niet goed uitleggen.

Laatst aangepast door Jip83 op za 11 aug 2012 - 8:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:51

Jip83 schreef:Haha, dat mag je aandacht vragen vinden. Maar het maakt wel dat ik niet meer zo snel daar iets ga showen. En dat geld ook voor andere topics. Het gaat me niet altijd om een reactie terug krijgen, maar als dan iemand anders vrijwel hetzelfde reageert als ik, en daar komen allerlei reacties op terug, dan voel ik me vrij genegeerd. Dan post ik daar
Kever niet meer. En nee, ik kan geen specifiek voorbeeld noemen, want ik onthou het verder niet, zonde van de ruimte in mijn hoofd.

Wanneer je vaker reageert in die topics, gaan mensen je stijl herkennen. Daardoor kunnen ze items beter koppelen aan een persoon en toch een (leuke) reactie geven. De aankopen van Loura en Punk'd zou ik nooit aantrekken, maar ze passen wel bij hen, waardoor ik het in hun stijl probeer te zien.
Misschien koop je volgende week een superleuk shirtje en krijg je 50 reacties, zo gaat het gewoon.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 11 aug 2012 - 8:52

RYW schreef:
Susan schreef:Ik had er vooral last van toen ik nog niet wist wat er met Ezra aan de hand was, hij zei nog geen woord en andere kinderen konden kennelijk al volzinnen zeggen met anderhalf. Dat was gewoon lastig. Nu is dat anders omdat ik nu weet dat hij zich nou eenmaal op een andere manier ontwikkelt.

Dat kan ik me ook goed voorstellen, dat je je daardoor extra onzeker gaat voelen. Ik denk dat dat voor heel veel mensen geldt, ongeacht of er specifieke problematiek is zoals bij Ezra of in gevallen waarbij een kind 'gewoon' nog niet praat (ik hoop dat ik het niet onaardig zeg nu), maar dat heel veel mensen die onzekerheid niet durven uitspreken en erover malen en zich zorgen maken.

Juist nu ik weet dat hij autisme heeft trek ik het me minder aan als ik 'opschepverhalen' lees, omdat ik nu weet dat hij zich nou eenmaal anders ontwikkelt. Er zijn ook dingen die hij juist sneller doet dan anderen, wat dat betreft is hij onverklaarbaar en onvoorspelbaar in zijn ontwikkeling en gewoon anders.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Bazinga za 11 aug 2012 - 8:53

Nouja dan is de realiteit gewoon extreem pijnlijk;

De onbekende forummers zijn niet interessant genoeg.

Dus dan kan je je afvragen; waarom zijn die mensen die wel reacties krijgen wel interessant. Omdat ze bekend zijn? Waarom zijn ze bekend? Omdat ze vaak foto's plaatsen? Omdat ze populair zijn? En dan kan je je afvragen waarom ze populair zijn..

En dan ben je weer terug in de brugklas.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:53

Chipp schreef:
Jip83 schreef:Haha, dat mag je aandacht vragen vinden. Maar het maakt wel dat ik niet meer zo snel daar iets ga showen. En dat geld ook voor andere topics. Het gaat me niet altijd om een reactie terug krijgen, maar als dan iemand anders vrijwel hetzelfde reageert als ik, en daar komen allerlei reacties op terug, dan voel ik me vrij genegeerd. Dan post ik daar

Wanneer je vaker reageert in die topics, gaan mensen je stijl herkennen. Daardoor kunnen ze items beter koppelen aan een persoon en toch een (leuke) reactie geven. De aankopen van Loura en Punk'd zou ik nooit aantrekken, maar ze passen wel bij hen, waardoor ik het in hun stijl probeer te zien.
Misschien koop je volgende week een superleuk shirtje en krijg je 50 reacties, zo gaat het gewoon.

Ja, maar dat shirtje ga ik niet posten ;-) ik heb het nu eens een keer gedaan, omdat ik ze wel bijzonder vond voor mij (wat jullie niet weten) en verder vind ik het niet voor jullie interessant wat ik allemaal nieuw koop ;-) net als wat ik aan heb op een dag.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:55

Tris schreef:Nouja dan is de realiteit gewoon extreem pijnlijk;

De onbekende forummers zijn niet interessant genoeg.

Dus dan kan je je afvragen; waarom zijn die mensen die wel reacties krijgen wel interessant. Omdat ze bekend zijn? Waarom zijn ze bekend? Omdat ze vaak foto's plaatsen? Omdat ze populair zijn? En dan kan je je afvragen waarom ze populair zijn..

En dan ben je weer terug in de brugklas.

Nou...pijnlijk is wel erg overdreven hoor.

Gast
Gast

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 8:55

Susan schreef:
RYW schreef:

Juist nu ik weet dat hij autisme heeft trek ik het me minder aan als ik 'opschepverhalen' lees, omdat ik nu weet dat hij zich nou eenmaal anders ontwikkelt. Er zijn ook dingen die hij juist sneller doet dan anderen, wat dat betreft is hij onverklaarbaar en onvoorspelbaar in zijn ontwikkeling en gewoon anders.

Uniek en wonderbaar, zoals in je onderschrift smile

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 9:53

Hier kan ik me wel in vinden. Heb hetzelfde gevoel inderdaad. Ik ben ook niet een van de bekendere forummers en soms heb ik het idee dat wanneer er eenzelfde soort topic wordt geopend door een bekendere forummer er daar meer gereageerd wordt dan in die van de onbekendere. Ook wanneer ik bij uitzondering foto's plaats inderdaad wordt er zelden of nooit op gereageerd. Nou reageer ik ook weer niet zo veel op anderen, dus ik heb niet echt recht van spreken. Maar het kliekjesgevoel is daardoor zeker wel aanwezig ja. Ik erger me er verder niet aan, maar het valt me wel op.

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall za 11 aug 2012 - 10:19

Ik vind dat eigenlijk wel een beetje raar Jip, ik snap dat het misschien niet zo leuk is, maar als je het toch al niet interessant vind om te posten wat je nieuw hebt gekocht en het toch niet vaker gaat doen, waarom verwacht je dan wel meteen reacties als je een keer wel iets post en zit je er zo mee als je geen reactie krijgt?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 10:28

Jullie interpreteren het meteen alsof ik. Vreselijk mee.zit. Gut,.ik trek ook mijn mond eens open...

Gast
Gast

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 10:31

Nou ja, jij vindt het blijkbaar belangrijk genoeg om het hier en in het desbetreffende topic te benoemen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood za 11 aug 2012 - 10:31

Sensatiezoekers. En dan met name meiden die reacties geven op bepaalde forumsters zoals C.L. waar vaak negatief op gereageerd wordt, om m.i. herrie te schoppen want 9 van de 10 keer vermoed ik dat wanneer het een andere forummer zou betreffen er anders gereageerd zou worden. Zijn vaak ook dezelfde forummers.

Shit, wat een kromme zin, begrijpt iedereen het nog, of wekt dit ook ergernissen op?NAV waar erger jij je aan op het forum? - Pagina 5 1270000679
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: