Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar dit forum al niet goed voor is...

+8
Thunder
Floor
Pompoen
Jezzie
Susan
Pien
Twellie
Printje
12 plaatsers

Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 10:38

Z. is nu ruim 7 maanden. De nachten dat hij langer dan 2 uur sliep waren op 1 hand te tellen. Ik heb geprobeerd om hem naast mij in bed te laten slapen, in eigen bed op mijn kamer,eigen slaapkamer, kinderwagen, extra voeding etc etc..

Vorige week las ik ergens dat Susan E. in een campingbedje liet slapen en bedacht me dat ik dat nog niet had geprobeerd. Had ik dat maar eerder gelezen. Sinds een week slaapt hij in het campingbedje en hij slaapt gewoon van 19:30 tot 8:00 :shock:

Hebben jullie ook van die dingen die je hier hebt gelezen die je goed kon gebruiken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 10:39

Wat fijn!!! Waar dit forum al niet goed voor is... 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Printje vr 9 nov 2012 - 10:40

Heey wat super zeg!!!!


Ik heb vaak dingetjes dat ik denk hey das slim oid.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Twellie vr 9 nov 2012 - 10:40

Misschien moet ik die ook eens gaan proberen dan Idea.

Wat fijn dat hij nu zo goed slaapt!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Pien vr 9 nov 2012 - 10:41

Wat goed zeg!!! Wat zou daar nou een reden van kunnen zijn dat dat wel goed gaat, zit ik me dan af te vragen?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Susan vr 9 nov 2012 - 10:43

Waar dit forum al niet goed voor is... 281626781

Bij ons was het ook echt een verademing, blijkbaar hield hij gewoon echt niet van die spijlen of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 10:49

Ik weet het eigenlijk niet. Misschien dat hij zich stootte aan de spijlen? Zo'n campingbed is natuurlijk niet zo hard als die houten spijlen.

Ik ben echt zo blij dat hij nu goed slaapt. we zijn allemaal een stuk vrolijker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Jezzie vr 9 nov 2012 - 10:57

Wat fijn voor jullie! :cheering:
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Pompoen vr 9 nov 2012 - 11:00

Wat goed zeg!!! Hopelijk zet dit ook door en heb je voortaan heerlijke nachtrust!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 19:28

Wat goed! Waar dit forum al niet goed voor is... 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Floor vr 9 nov 2012 - 19:35

Wat fijn zeg! Onze zoon sliep ook altijd beter in het campingbedje dan in zijn gewone bed (daar stootte hij zich altijd veel aan, harde spijlen).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Thunder vr 9 nov 2012 - 21:34

Zo hadden wij een dicht ledikantje (erfenis van mijn oma). Met de oudste gaf dat totaal geen problemen, maar mijn jongste sliep er ook niet lekker in. Daar hebben we idd een ledikant met spijlen voor gekocht en hebben we het campingbed geprobeerd. In beide bedjes sliep hij beter dat in het dichte ledikantje. Nog niet je-van-het, ook nu in een gewoon bed niet, maar vele malen beter!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Rouge za 10 nov 2012 - 0:05

Super! Ik lees ook vaak zat goede tips, maar kan nu even niks bedenken.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Ella za 10 nov 2012 - 0:07

Jeee wat fijn zeg!!!Waar dit forum al niet goed voor is... 281626781
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  MADDIE za 10 nov 2012 - 7:06

Dat is wel echt super zeg!! Wat moeten jullie blij zijn.

Ik heb wel iets heel anders. Namelijk dat ik hier las dat het 3 halen 2 betalen was bij Toys XL vorige week, heb ik dankbaar gebruik van gemaakt!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 7:55

Ooh wat vind ik dat fijn voor je!!!Waar dit forum al niet goed voor is... 281626781 Ik was echt bang dat je er zelf nog een keer aan onderdoor zou gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Gast za 10 nov 2012 - 9:24

Dat had ook niet veel gescheeld maar nu kan ik er weer een paar maanden tegenaan. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Catwoman79 za 10 nov 2012 - 19:58

Wij kwamen er in de vakantie van 2010 ook achter dat R. Zo goed sliep. Eenmaal thuis was het weer heel slecht met slapen. Toen ook thuis in het campingbedje. Uiteindelijk heeft hij in het campingbedje geslapen totdat hij naar het grote bed kon.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar dit forum al niet goed voor is... Empty Re: Waar dit forum al niet goed voor is...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum