Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Het huilen van je partner.

+41
*Lookie*
Schaapke
Toet
Ooh La La!
mii_joyce
Le Chat Noir
Blue flower
Reeza
Mees
Gympie
Linda
Mamsie
Annemoontje
SarahKey
Merai
Joli86
Jasmine
Mari
Shisha
ellibre
Roxi3
Herfstblaadjes
Paper Crown
Rouxxxe
Discordia
Bliss
Rumble
Lejow
Marin
kwak
Rose
Rush
Mermaid
sanne-84
Highway
Fearie
tuttebel
Guus
RYW
luisa
SoGood
45 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

N.a.v. Het huilen van je partner. - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. Het huilen van je partner.

Bericht  Schaapke vr 17 aug 2012 - 1:59

Mijn man huilde eigenlijk nooit, tot ik ziek werd. Sindsdien is 'ie veel emotioneler en kan hij bijvoorbeeld zelfs een traantje wegpinken bij het volkslied Wink

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Het huilen van je partner. - Pagina 4 Empty Re: N.a.v. Het huilen van je partner.

Bericht  *Lookie* vr 17 aug 2012 - 7:43

Enkele keren: tijdens een begrafenis, en tijdens een ruzie tussen ons
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Dikkie Dik zo 19 aug 2012 - 2:27

Uhm..nooit?

Toen zijn moeder ziek was, toen zijn beste vriend een andere baan kreeg en dat was het.

Mijn man huilt echt nooit ook niet van ontroering (toen we gingen trouwen of toen we de echo's hadden voor ons kindje)

Ik vind het soms ook wel erg jammer hoor....zeker omdat ik zo'n jankerd ben.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Snoes zo 19 aug 2012 - 3:15

Mijn vriend huilt niet zo heel snel. De keren dat ik hem heb zien huilen waren bijv. tijdens een begrafenis en toen het zwanger worden niet wilde lukken en we hier een diepgaand gesprek over hadden. Ook moest hij wel een traantje wegpinken toen we de eerste echo hadden, zo speciaal. Verder heb ik hem nog niet vaak zien huilen, maar ik vind het prima zo. De keren dat ik hem zag huilen waren ook echt momenten dat ik het wel 'mooi' vond. Verder uit hij wel zijn emoties, maar op een andere manier.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC zo 19 aug 2012 - 10:43

Mijn vriend huilt ook niet zo snel, de laatste keer was hij werkelijk ontroostbaar toen onze kat was aangereden en was overleden. Had dat nooit verwacht, en mijn hart brak dan ook echt... al was die al gebroken door de plotselinge dood van onze kat.. maar dit was dubbel zo erg voor mij...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 21:28

Een keer vanwege mij. Ik was erg kwaad en ben midden in de nacht naar huis gereden. De volgende ochtend stond 'ie huilend voor de deur van mijn ouderlijk huis.

En een keer vanwege angst om het verliezen van zijn oma, waar hij erg gehecht aan is. Ze is er nog steeds, gelukkig, maar haar gezondheid kwakkelt enorm.

Gast
Gast

Bericht  TNMN wo 22 aug 2012 - 0:53

De keren dat ik mijn vriend heb zien huilen valt op 1 hand te tellen (in 4 jaar). Hij huilt niet zo snel.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 1:08

Ik heb mijn vriend alleen zien huilen toen het heel slecht tussen ons ging en de relatie aan een draadje hing.

Verder toen we net hadden is zijn opa overleden waar hij het goed mee kon vinden (toen was hij 14) toen heeft hij volgens mij ook wat gehuild maar dat kan ik mij niet goed meer herinneren.

Verder qua films, muziek of andere dingen.. neuh daar is hij veel te nuchter voor.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: