Even huilen!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Even huilen!
Ik moet even huilen, wie wil mij troosten???
Het is heerlijk weer en ben vol goede moed gaan hardlopen. Maar het ging gewoon echt niet. na 5,5 km gestopt omdat mijn heup/bil zo'n pijn deed.. Ik was nog zo'n 4 km verwijderd van huis dus gelukkig kwam ik mijn schoonouders tegen die mij naar huis hebben gebracht.
Maar ik baal echt zo vreselijk. Ik kan er echt wel om huilen. Ik wil zo graag gewoon lekker hardlopen. En dat gaat gewoon een hele tijd al niet zo lekker.. Ik ben al onder behandeling van de fysio. Maar zolang mijn klachten er zijn kan ik niet trainen voor een halve marathon. Helaas..
Jullie nog van die kleine baal momenten?
Het is heerlijk weer en ben vol goede moed gaan hardlopen. Maar het ging gewoon echt niet. na 5,5 km gestopt omdat mijn heup/bil zo'n pijn deed.. Ik was nog zo'n 4 km verwijderd van huis dus gelukkig kwam ik mijn schoonouders tegen die mij naar huis hebben gebracht.
Maar ik baal echt zo vreselijk. Ik kan er echt wel om huilen. Ik wil zo graag gewoon lekker hardlopen. En dat gaat gewoon een hele tijd al niet zo lekker.. Ik ben al onder behandeling van de fysio. Maar zolang mijn klachten er zijn kan ik niet trainen voor een halve marathon. Helaas..
Jullie nog van die kleine baal momenten?
Gast- Gast
Re: Even huilen!
Aaah wat vervelend! Een dikke knuf voor jou
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Aaah dat is naar!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ah dat is balen zeg Maar ik vind 5,5 km al heel wat! Ik weet niet wat je "normaal" doet ? Misschien moet je het gewoon rustig weer opbouwen?
Gelukkig dat je je schoonouders tegen bent gekomen.
Gelukkig dat je je schoonouders tegen bent gekomen.
Gast- Gast
Wat naar!
Misschien moet je het eerst rustig opbouwen, 5,5 km ineens is niet niks.
Misschien moet je het eerst rustig opbouwen, 5,5 km ineens is niet niks.
Gast- Gast
Bedankt dames! Ik word er echt verdrietig van.
Ik heb er al een hele tijd last van sinds december 2010. De ene keer wat meer dan de andere keer. Het lopen ging vrij goed. Ik liep al zeker wel 10- 15 km per keer. De 10 km liep ik al in 47 min. En nu.. Nu lig ik na 5,5 km al in de kreukels..
*zucht*
Ik heb er al een hele tijd last van sinds december 2010. De ene keer wat meer dan de andere keer. Het lopen ging vrij goed. Ik liep al zeker wel 10- 15 km per keer. De 10 km liep ik al in 47 min. En nu.. Nu lig ik na 5,5 km al in de kreukels..
*zucht*
Gast- Gast
Vorige week ging het vrij goed en heb ik steeds tussen de 8 en 10 km gelopen. Zonder dat ik echt gedwongen moest stoppen door last in mijn heup/bil.
Ik voelde hem wel wat, maar niet zo erg dat ik echt niet meer kon hardlopen. Nu dus wel.
Ik voelde hem wel wat, maar niet zo erg dat ik echt niet meer kon hardlopen. Nu dus wel.
Gast- Gast
Ik heb het al eens tegen je gezegd maar ga eens naar een sportfysio om na te laten kijken of je wel goed rent. Het is balen dat het zeer doet en hopelijk helpt de fysio maar ik denk dat het verstandig is om te kijken hoe je in het vervolg deze klachten kunt voorkomen als het aan je looptechniek ligt.
Gast- Gast
Wat naar Dolcis!
Heb je wel uitzicht op dat het weer overgaat?
Heb je wel uitzicht op dat het weer overgaat?
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje van Bert schreef:Ik heb het al eens tegen je gezegd maar ga eens naar een sportfysio om na te laten kijken of je wel goed rent. Het is balen dat het zeer doet en hopelijk helpt de fysio maar ik denk dat het verstandig is om te kijken hoe je in het vervolg deze klachten kunt voorkomen als het aan je looptechniek ligt.
Hey meis. Het bevenstaande wat het ZVB zegt klopt wel. Misschien heb je een verkeerde loophouding. Je moet echt niet met je klachten verder gaan lopen. Dan maakt je het alleen maar erger. Ik loop ook veel hard en heb ook wel last gehad van mijn knieen. Hoe graag ik toen ook wilde lopen, verstandig was het echt niet. Inmiddels heb ik geen last meer. Misschien kan de fysio wel wat voor je betekenen. Rustig aan doen en pas weer gaan lopen als je klachten vrij bent.
Gast- Gast
De fysio zegt dat het komt omdat er knoopjes in mijn spierweefsel zitten die constant gespannen zijn. Hij prikt ze aan met een naaldje, dan ontladen ze en ontspannen ze weer..
Hij heeft er al 3 aangeprikt en ik dacht dus ook dat het daarna beter ging. Maar valt wel tegen vandaag. De behandeling is nog niet klaar en ik moet er dinsdag weer heen. Dan gaat hij verder met aanprikken haha.
Zusjevanbert, ik ga denk ik ook maar naar een sportfysio. Lijkt mij wel een goed idee. Aangezien ik mijn sport niet wil op geven..
Cimic, hoe ben jij van je klachten af gekomen?
Hij heeft er al 3 aangeprikt en ik dacht dus ook dat het daarna beter ging. Maar valt wel tegen vandaag. De behandeling is nog niet klaar en ik moet er dinsdag weer heen. Dan gaat hij verder met aanprikken haha.
Zusjevanbert, ik ga denk ik ook maar naar een sportfysio. Lijkt mij wel een goed idee. Aangezien ik mijn sport niet wil op geven..
Cimic, hoe ben jij van je klachten af gekomen?
Gast- Gast
Veel rust en fysiotherapie. Ik heb best slechte knieen. En 2 jaar geleden mijn knie zaar gekneust. Ook heb ik al verschillende keren mijn banden goed opgerekt. Erg Pijnlijk allemaal. Maar ik kon niet meer doen dan veel rusten en mijn knie daarna sterker maken door Fysiotherapie. Waar ik ook behoorlijk van baalde was dat mijn conditie sterkt achteruit ging. Maar als je uiteindelijk weer gaat beginnen, bouw de deze weer heel makkelijk op.
Als je spieren contineu gespannen zijn klinkt dit in mijn ogen een beetje als een verkeerde loophouding. Wat zegt de fysio erover? En ik zou pas weer gaan beginnen als de behandeling helemaal af is. Anders ga je het alleen maar forseren.
Veel sterkte!!
Als je spieren contineu gespannen zijn klinkt dit in mijn ogen een beetje als een verkeerde loophouding. Wat zegt de fysio erover? En ik zou pas weer gaan beginnen als de behandeling helemaal af is. Anders ga je het alleen maar forseren.
Veel sterkte!!
Gast- Gast
http://www.triggerpointboek.nl/triggerp.htm
Dit bedoel ik. Dus dat word aangeprikt. En volgens de fysio veroorzaken die stukjes spierweefsel mijn klachten in mijn bilspier.
Dit bedoel ik. Dus dat word aangeprikt. En volgens de fysio veroorzaken die stukjes spierweefsel mijn klachten in mijn bilspier.
Gast- Gast
Aii dit is een lastige en vervelende kwaal. Ik hoop voor je dat de behandelingen baat hebben uiteindelijk. Maar nogmaals ik zou zo echt niet verder gaan lopen hoe graag je ook wilt.
Gast- Gast
Je hebt ook echt gelijk. Ik vind het alleen best moeilijk om me erbij neer te leggen. Omdat ik zo blij word van hardlopen als het goed gaat.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Je hebt ook echt gelijk. Ik vind het alleen best moeilijk om me erbij neer te leggen. Omdat ik zo blij word van hardlopen als het goed gaat.
Dat heb ik juist ook. Ik kan ook helemaal ontspannen van hardlopen en vind het ook nog eens superleuk. Maar dan denk ik van als ik zo doorga kan ik straks een hele tijd niet meer lopen. Of moet ik het misschien opgeven. Ik vind het ook moeilijk vooral omdat ik best eigenwijs kan zijn en toch mijn grenzen opzoek.
Misschien dan toch even de voor en nadelen overwegen
Gast- Gast
Dat is ook niet leuk als je iets "op moet geven" of minderen als je het heel graag doet Maar belangriijk is dat je aan jezelf denkt. Anders kan je straks misschien helemaal niet meer rennen.
Gast- Gast
Cimic, zo heb ik dat ook. Eigenwijs en toch op zoek naar mijn grens.
Ik moet me er ook echt bij neer leggen. Morgen in elk geval naar de fysio, dan prikt hij weer wat van die triggerpoints aan. Dit keer even flink op mijn tanden bijten zodat hij alles kan aanprikken.
Ik moet me er ook echt bij neer leggen. Morgen in elk geval naar de fysio, dan prikt hij weer wat van die triggerpoints aan. Dit keer even flink op mijn tanden bijten zodat hij alles kan aanprikken.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: