Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En nu ga ik huilen

+6
Blair
Poubelle
LDJ
Janelie
SoGood
CCC
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

En nu ga ik huilen Empty En nu ga ik huilen

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:03

Mijn ex heeft voor morgen stiekem een feestje georganiseerd. Dat heeft ie me net verklapt. Hij heeft wat vriendinnen van mij uitgenodigd. De 1 na de ander zegt af. Bij de twee die nog over waren heb ik voorzichtig geïnformeerd en gevraagd of we niet naar een strandje kunnen gaan ipv bij mij binnen zitten. Zijn ze er gewoonweg maar vanuit gegaan dat het niet meer door zou gaan, omdat we uit elkaar zijn!!!! Zulke goede vriendinnen zijn het dus. Dan kom je toch juist op zo'n feestje, al was het maar om mij even een hart o der de riem te steken?

Ik ga nu echt even huilen en de rest van de middag zitten zwelgen in zelfmedelijden....

Van je 'vrienden' moet je het hebben. Ben nu echt teleurgesteld in ze.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu ga ik huilen Empty Re: En nu ga ik huilen

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:08

Dat is wel lullig ja.. En nu ga ik huilen 699888

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:10

En het erge is dat ik ze dus nu niet durf te zeggen dat ik me gekwetst voel. Of het zijn zulke krengen dat ze morgen toch voor de deur staan. Hebben ze wel pech, want ik ga niet thuis zijn.

Meiden hier die zin hebben in toastjes, taart, wijn of rosé morgen?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:13

Ik zou ook niet thuis zijn morgen. Maar die twee vriendinnen die reageerden, daarmee kun je toch wel afspreken? Lekker chillen bij het water ofzo.. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:14

Klote... Begrijpen ze gewoon niet dat gezelschap fijn is.?
Ene wijn en toastjes klinkt goed, maar ik zit te leren Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:16

Youandi schreef:Ik zou ook niet thuis zijn morgen. Maar die twee vriendinnen die reageerden, daarmee kun je toch wel afspreken? Lekker chillen bij het water ofzo.. smile

Nee, want die gingen er vanuit dat het niet doorging en hebben dus nu andere afspraken al.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:17

Elodie schreef:Klote... Begrijpen ze gewoon niet dat gezelschap fijn is.?
Ene wijn en toastjes klinkt goed, maar ik zit te leren Sad

Ben je morgen ook aan het leren?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:18

Jip83 schreef:
Youandi schreef:Ik zou ook niet thuis zijn morgen. Maar die twee vriendinnen die reageerden, daarmee kun je toch wel afspreken? Lekker chillen bij het water ofzo.. En nu ga ik huilen 561177

Nee, want die gingen er vanuit dat het niet doorging en hebben dus nu andere afspraken al.

Ik zie het al, ik las het verkeerd. Jij informeerde bij hén. Ik dacht zij bij jou.

Knap lullig. Ik begrijp dat je nu heel verdrietig bent, zou ik ook zijn En nu ga ik huilen 1371890812 Kun je morgen niet naar je ouders of andere familie? Gewoon lekker bij iemand in de tuin zitten..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:20

Nou, met m'n moeder lig ik inmiddels ook wat in de knoop. Mijn broer woont te ver weg en m'n vader is er niet.

Ik heb maandagochtend met 1van de twee die nu afgezegd heeft afgesproken, maar ik weet niet of ik daar nu nog wel zin in heb.

Nee, als zij bij mij hadden geïnformeerd, dan was er niks aan de hand geweest ;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:25

Jeetje vervelend zeg dat het zo gegaan is. Leef erg met je mee. Als je dichterbij had gewoont was ik graag bij je langs gekomen. Dikke knuffel meid!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:26

Lastige situatie. Maar je hebt de keuze: of de kop in het zand steken óf je vriendinnen opbellen en een verklaring vragen.

Ik geef toe: zelf zou ik de kop ook in het zand steken en mezelf onzichtbaar proberen te maken, maar als mijn verstand spreekt, zou ik kiezen voor het tweede en me niet laten kennen.

Gast
Gast

Bericht  CCC za 26 mei 2012 - 0:35

Aaaah Jip... dat is niet leuk! Je mag best tegen ze zeggen dat je je gekwetst voelt hoor! Vooral nu in deze periode heb je juist wat steun nodig lijkt me, niet leuk als je vriendinnen je dan zo laten vallen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:37

Die verklaring hebben ze al gegeven toch? Met één heb ik net gewhatsappt en gezegd dat ik het erg jammer vind. En dat, als het niet door zou gaan, mijn ex ze wel gemaild zou hebben. Ennnn dat ze ook mijn ex zelf had kunnen mailen. Daarop kwam dat ze in deze situatie er niet tussen gaat zitten. Maar dan ga je er toch niet tussen zitten? Of zie ik dat verkeerd?

Die andere kapte meteen af met dat ze nu wat anders had afgesproken voor morgen en tot maandagochtend.

Dan sta ik dus met mijn mond vol tanden en durf ik nu niet ook nog eens te bellen. Straks verpest ik alles weer...

@cck zou je dan na zo'n gesprek als hierboven alsnog een bericht sturen met sorry, maar ik voel me eigenlijk wel gekwetst. Juist in deze situatie kan ik wel wat gezelschap gebruiken.
Of zou je het anders formuleren?

Gast
Gast

Bericht  CCC za 26 mei 2012 - 0:45

Euhm... ja ik moet zeggen, ik heb weleens zo'n situatie meegemaakt... Niet helemaal gelijk aan jou situatie natuurlijk. Maar sinds dat ik zwanger ben, ben ik er zeker achter gekomen wie nou echte vrienden zijn en wie niet. Sinds vorig jaar heb ik heel veel mensen om me heen verloren en veel zieke familieleden gehad, wat nu eindelijk weer een beetje stabiel word zeg maar. Even kort uitgelegd, en er is vooral 1 vriendin die me echt keihard heeft gekwetst... Ik heb haar dit uiteindelijk verteld op een later tijdstip, en ze gaf aan dat te begrijpen. Conclusie hieruit is, dat zij op dat moment weer even een paar weken behoorlijk initiatief heeft genomen en dat is weer afgezakt. Ik ben wel van mening dat het van twee kanten moet komen, maar heb haar vaak genoeg gebeld ed. om contact te onderhouden. Ik heb nu een week of 6/ 7 geleden besloten afstand te nemen en als ze belt ofzo is het prima. Maar ik stel me niet meer kwetsbaar op naar haar, het is een beetje klaar voor mij... en dit is het beste wat werkt voor nu. Voor mij voelt het oneerlijk, omdat ik helemaal niet zo ben naar anderen toe en ik vind dat je ook altijd eerlijk moet zijn. Maar ergens denk ik ook, bepaalde vrienden zijn gewoon niet voor het leven maar voor een periode. Ik zou het dus voor nu, even zo laten... en er later eens op terugkomen. En dan moet je zelf even kijken wat voor jou het prettigst voelt of je dat persoonlijk durft te vertellen of dat je bijv. een mail/ brief naar haar schrijft ofzo.

Wat betreft je formulering, ik denk dat het duidelijk is. Je bent net uit elkaar met je vriend, bent nog bezig met alle afrondingen en mogelijkheden te bekijken en ja, je voelt je gekwetst en je hbt ze nu nodig. Dus ik denk dat je dat best mag zeggen. Waar woon je Jip?

Laatst aangepast door chococupcake op za 26 mei 2012 - 0:56; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood za 26 mei 2012 - 0:48

Ik vind het echt een beetje vreemd van je vriendinnen, ze zouden er juist voor je moeten zijn. Misschien zijn ze 'bang' en vinden ze het ongemakkelijk om bij je te zijn? Laf excuus overigens.. Misschien moet je het toch bespreekbaar maken?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:50

Ik woon -ergens in Nederland-. Weggehaald dus...

Ik ga even bedenken of ik nog een bericht er achteraan stuur. Ik wil ook geen olie op het vuur gooien. Ik ben nu eerder in staat om de afspraak van maandag af te zeggen en dan gewoon maar is afwachten of ik wat van ze hoor. Ondertussen ga ik andere vriendschappen proberen op te bouwen. Iemand, die ik nog niet als vriendin beschouw, is de enige geweest die van de weke plots een berichtje stuurde dat ze aan me dacht, dat vind ik dan zo lief!

Laatst aangepast door Jip83 op za 26 mei 2012 - 1:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:51

Sogood schreef:Ik vind het echt een beetje vreemd van je vriendinnen, ze zouden er juist voor je moeten zijn. Misschien zijn ze 'bang' en vinden ze het ongemakkelijk om bij je te zijn? Laf excuus overigens.. Misschien moet je het toch bespreekbaar maken?

Hoezo bang en ongemakkelijk?

Ik hoop zo dat ik ongelijk heb en dat dit een hele flauwe grap van ze is...

Ondertussen ben ik uitgenodigd om bij vrienden op de camping een nachtje te slapen, dus dan ben ik er morgen niet eens!!

Gast
Gast

Bericht  CCC za 26 mei 2012 - 0:54

Sowieso is het nooit verkeerd lekker om je heen te kijken, nieuwe mensen te ontmoeten enzo.

Ik denk dat Sogood bedoeld dat ze het een lastige situatie vinden, omdat ze al aangaven er niet 'tussen te willen zitten' wat overigens naar mijn idee onzin is, want het zijn jou vriendinnen lijkt mij... Er valt iemand weg, maar voor hun hoeft dat geen probleem te zijn lijkt mij. Misschien weten ze niet zo goed hoe ze moeten omgaan met bepaalde dingen/ emoties die hierbij komen kijken.. Maar ik vind alsnog, ook al weet je dat niet kun je dat aangeven in een vriendschap en vaak is het al fijn dat er iemand naar je luisterd of waar je gewoon even wat leuks mee kunt doen zonder dat je aan alle negativiteit hoeft te denken...

Wat fijn dat je voor morgen in elk geval al plannen hebt, ga er lekker van genieten! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood za 26 mei 2012 - 0:55

Jip83 schreef:
Sogood schreef:Ik vind het echt een beetje vreemd van je vriendinnen, ze zouden er juist voor je moeten zijn. Misschien zijn ze 'bang' en vinden ze het ongemakkelijk om bij je te zijn? Laf excuus overigens.. Misschien moet je het toch bespreekbaar maken?

Hoezo bang en ongemakkelijk?

Ik hoop zo dat ik ongelijk heb en dat dit een hele flauwe grap van ze is...

Ondertussen ben ik uitgenodigd om bij vrienden op de camping een nachtje te slapen, dus dan ben ik er morgen niet eens!!

Oooh gezellig Jip, veel plezier!! En nu ga ik huilen 561177

Bang en ongemakkelijk omdat ze niet weten wat ze tegen je moeten zeggen en hoe ze met de situatie om moeten gaan nu jullie relatie is verbroken? Ik weet het ook niet hoor..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 0:59

Ik heb nu teruggestuurd dat ik het snap dat ze er niet tussen wil gaan zitten. Maar dat ik wat gezelschap toch wel fijn gevonden had. En ik heb haar een fijn weekend gewenst.

Ik heb 1 van die vriendinnen afgelopen week gezien. En toen heeft ze gemerkt dat ik er niet dippig of rouwig om ben (maar er wel graag over praat). En die laatste twee zijn wel wat ervaren op het relatie gebied en denken juist goed mee. Bij 1 heb ik ook even gewoond, wat toen niet goed afgelopen was, maar wel uitgepraat is.

Misschien moet ik inderdaad maar gewoon naar die vrienden gaan. Het is ook wel ff een gedoe om er te komen, maar vooruit...dat mag de pret niet drukken, toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 1:00

Wat stom van je vriendinnen zeg. Ik kan me voorstellen dat je je hier heel rot over voelt. Ze zouden er nu juist voor je moeten zijn. Al zouden ze het ongemakkelijk vinden omdat ze weten dat het uit is, dan kunnen ze toch contact met je ex opnemen over wat nu de bedoeling is, als ik jouw vriendin was dan zou ik dat gedaan hebben en aan je ex hebben voorgesteld om het gewoon gezellig door te laten gaan of of we je mee mochten nemen lekker naar het strand om je gedachten wat te verzetten en je verjaardag te vieren.

Als ik jou was zou ik er zeker wat van zeggen. Gewoon van joh ik vind het wel jammer want zoals je misschien wel kunt voorstellen heb ik jullie juist nu nodig en kon ik wel een gezellig feestje met mijn vriendinnen gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 1:03

Powerbabe schreef:Wat stom van je vriendinnen zeg. Ik kan me voorstellen dat je je hier heel rot over voelt. Ze zouden er nu juist voor je moeten zijn. Al zouden ze het ongemakkelijk vinden omdat ze weten dat het uit is, dan kunnen ze toch contact met je ex opnemen over wat nu de bedoeling is, als ik jouw vriendin was dan zou ik dat gedaan hebben en aan je ex hebben voorgesteld om het gewoon gezellig door te laten gaan of of we je mee mochten nemen lekker naar het strand om je gedachten wat te verzetten en je verjaardag te vieren.

Als ik jou was zou ik er zeker wat van zeggen. Gewoon van joh ik vind het wel jammer want zoals je misschien wel kunt voorstellen heb ik jullie juist nu nodig en kon ik wel een gezellig feestje met mijn vriendinnen gebruiken.

Laatste dus al gedaan bij de 1, nu ook bij de ander. Iets andere zin' jammer, ik had wat gezelschap op zich eel fijn gevinden, fijn weekend!'
En ook dat ik dus een nachtje uit logeren ga en maandagochtend nog niet thuis ben. Even voor mezelf kiezen dan maar hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 1:04

Ja goed zo Jip, sorry las je reactie pas toen ik mijne al gepost had! Veel plezier smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 1:07

Geeft niks! Dank je wel. Ik ga proberen plezier te hebben!

Gast
Gast

Bericht  CCC za 26 mei 2012 - 1:15

Komt vast goed joh! smile Lekker genieten van het weer, je gedachten op nul... En je bent vooral niet alleen morgen, dat is ook lekker toch smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende