Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Het huilen van je partner.

+41
*Lookie*
Schaapke
Toet
Ooh La La!
mii_joyce
Le Chat Noir
Blue flower
Reeza
Mees
Gympie
Linda
Mamsie
Annemoontje
SarahKey
Merai
Joli86
Jasmine
Mari
Shisha
ellibre
Roxi3
Herfstblaadjes
Paper Crown
Rouxxxe
Discordia
Bliss
Rumble
Lejow
Marin
kwak
Rose
Rush
Mermaid
sanne-84
Highway
Fearie
tuttebel
Guus
RYW
luisa
SoGood
45 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Het huilen van je partner. - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Het huilen van je partner.

Bericht  Linda vr 10 aug 2012 - 17:58

Na de geboorte van onze dochter. I love you

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Het huilen van je partner. - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Het huilen van je partner.

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 22:06

De laatste keer was bij de geboorte van onze zoon.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 22:11

Carrie schreef:
Francaise schreef:Mijn ex alleen na het overlijden van zijn ouders terwijl ik bij elk slecht bericht zo graag wilde dat hij eens huilde. Mijn huidige partner heb ik nog niet zien huilen en ik denk dat ik dat ook nooit zal zien. Overigens huil ik ook nooit maar ik ben wel heel open.

Huil je echt nooit? Hoe lang is het geleden dat je hebt gehuild? Wow, dat vind ik 'knap' knap tussen aanhalingstekens omdat ik denk dat huilen soms ook heel erg op kan luchten.
In maart 2011 voor het laatst omdat mijn huwelijk net was gestrand. Ik ben niet zo heel diep met mijn emoties wat inderdaad niet heel fijn is. Ik ben ook nooit heel blij. Alleen geluk, dat voel ik wel echt.

Gast
Gast

Bericht  Gympie vr 10 aug 2012 - 22:20

Carrie schreef:
Marin schreef:Nee hij is gewoon een volwassen vent maar door m zo te zien met z'n ouders bezorgd om m heen, was hij wel weer even zo'n klein jongetje als vroeger. Ineens zie je dan zo'n typische rolverdeling van bezorgde ouders en hun zoon die huilt. Ik was er echt even stil van. Ik was niet bij de klap, want toen was ik weg maar zag ze dus zo zitten om m heen dus ik schrok me dood toen ik dat zag.

Oei, ik zou daar wel een beetje op afknappen, als hij pijn heeft (van geen erge ziekte ofzo, gelukkig) en dan huilen bij zijn ouders. Brr N.a.v. Het huilen van je partner. - Pagina 3 561177

Ik vind het niet zo gek anders. Een zware ketting tegen je hoofd/oog, kan me voorstellen dat het heel pijnlijk is en dat je dan even jankt van de pijn. Toevallig waren zijn ouders erbij, tuurlijk bekommeren ze zich dan om hun zoon. Ik snap niet wat de afknapper is.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 0:25

Misschien ligt het aan de manier van de omschrijving. Over een klein jongetje net als vroeger, papa en mama om hem heen. Nee persoonlijk vind ik het niks.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 0:26

Francaise schreef:
Carrie schreef:
Francaise schreef:Mijn ex alleen na het overlijden van zijn ouders terwijl ik bij elk slecht bericht zo graag wilde dat hij eens huilde. Mijn huidige partner heb ik nog niet zien huilen en ik denk dat ik dat ook nooit zal zien. Overigens huil ik ook nooit maar ik ben wel heel open.

Huil je echt nooit? Hoe lang is het geleden dat je hebt gehuild? Wow, dat vind ik 'knap' knap tussen aanhalingstekens omdat ik denk dat huilen soms ook heel erg op kan luchten.
In maart 2011 voor het laatst omdat mijn huwelijk net was gestrand. Ik ben niet zo heel diep met mijn emoties wat inderdaad niet heel fijn is. Ik ben ook nooit heel blij. Alleen geluk, dat voel ik wel echt.

Moeilijk voor te stellen! Ik kan al huilen bij een Merci reclame :O

Gast
Gast

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 0:27

Carrie schreef:Misschien ligt het aan de manier van de omschrijving. Over een klein jongetje net als vroeger, papa en mama om hem heen. Nee persoonlijk vind ik het niks.

Haha, ik snap wel wat je bedoelt. Hij zal vast geen mama's kindje zijn, maar zoals het er stond las ik het ook met zo'n soort van 'agossie jochie toch' idee erbij Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 0:29

Snoepy87 schreef:Ja gelukkig wel, zou het vervelend vinden als hij dat niet zou kunnen uiten.
Laatste keer was toen onze poes was overreden N.a.v. Het huilen van je partner. - Pagina 3 1371890812

Ik vind het niet huilen niet per sé gelijk staan aan niet kunnen uiten. Mijn vriend kan heel verdrietig zijn en dat heel goed uiten, zonder erbij te huilen. Hij kan wel precies aangeven wat hem verdrietig maakt, hoe dat voor hem voelt en waarom hij er zo verdrietig om is, maar dan hoef je toch niet per sé te huilen om je te uiten of om open te zijn?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 0:31

RYW schreef:
Carrie schreef:Misschien ligt het aan de manier van de omschrijving. Over een klein jongetje net als vroeger, papa en mama om hem heen. Nee persoonlijk vind ik het niks.

Haha, ik snap wel wat je bedoelt. Hij zal vast geen mama's kindje zijn, maar zoals het er stond las ik het ook met zo'n soort van 'agossie jochie toch' idee erbij Wink
Haha ja ik ook.

Gast
Gast

Bericht  Mees za 11 aug 2012 - 0:33

Ik heb mijn vriend twee keer zien huilen. De eerste leer was toen ik het uitmaakte (waarna het gelukkig dus weer is goed gekomen) en de tweede keer was vorig jaar bij het overlijden van mijn moeder.
Verder huilt ie niet zo snel. Hij is een beetje opgegroeid met het huilen-is-niet-voor-jongens-idee.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Marin za 11 aug 2012 - 1:12

Nou wordt ie wel een beetje afgeschilderd als watje, wat helemaal niet zo is. Ik vind t niet zo gek dat je huilt als je een gietijzeren ketting tegen je oog krijgt en dat z'n ouders bezorgd bij m staan op zo'n moment. Ik bedoelde dat je dan ineens ziet dat ie ooit hun kleine jongetje is geweest, zo typerend is zo'n moment. Het raakte me in ieder geval.

En ik vind t ook geen afknapper als een man huilt, of slecht als ie nooit zou huilen. De gebeurt gewoon, of niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 1:14

Ik wil 'm geen watje noemen hoor, Marin smile ik zag het alleen ook gewoon een beetje voor me, zo 'mammieee!!!' en dan 'ahhhh arm jochie van me' terwijl het ongetwijfeld niet zo gegaan is, het een harde dreun was en zijn ouders natuurlijk hem dan niet gaan negeren als ze daar toevallig bij zijn. Maar hoe je 't omschreef, en ook jouw vertedering erbij, daardoor had ik ook even dat beeld, terwijl ik echt niet geloof dat hij een huilebalk of mama's kindje is ofzo hoor Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Marin za 11 aug 2012 - 1:33

Hahaha ja ik zag zelf dus ook beetje dat beeld voor me maar dan juist op een schattige manier.
Anyway. Hij is heel stoer. Mannelijk enzo. Cool Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 1:34

Marin schreef:Hahaha ja ik zag zelf dus ook beetje dat beeld voor me maar dan juist op een schattige manier.
Anyway. Hij is heel stoer. Mannelijk enzo. Cool Laughing

Ik zou 'm gewoon voortaan Brutus gaan noemen of zoiets, om dat te stimuleren Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Marin za 11 aug 2012 - 1:45

Hahaha goed idee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Reeza za 11 aug 2012 - 2:03

Ik heb hem 1 keer zien huilen, dat was toen hij het uit had gemaakt. Zelf was ik ook in tranen toen, dus was een groot jankfestijn hihi. (Gelukkig is het nu weer goed smile)
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Blue flower za 11 aug 2012 - 10:17

De eerste x en laatste x dat ik hem heb zien huilen was het moment dat hij dacht dat hij zijn vrouw en zoon kwijt zou raken (tijdens de bevalling). Toen we eindelijk met z'n 3en waren moest hij ook huilen. En in de loop van de week toen ons werd verteld dat het absoluut niet goed ging met ons zoontje en dat ze scans gingen maken en testjes gingen doen. Dit was een emotionele week voor ons maar vond het heeel fijn dat hij huilde, dat hij zijn emoties aan mij kon tonen en dat ik hem daar ook in kon troosten.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 10:25

Ja hoor, in het begin van onze relatie wel een aantal keer toen ik zelf depressief was, of wanneer hij heel erg ergens mee zat. Toen ik in Madrid zat en hem midden in de nacht belde om hem mee te delen dat ik toch echt voorlopig niet van plan was terug te komen (wat wel de bedoeling was). Toen we de eerste avond samen in ons huis zaten (samenwonen, 3 jaar geleden). En ehhh, daarna eigenlijk niet meer geloof ik. Ik vind het wel fijn dat hij af en toe ook huilt, emoties toont. Ik vind het ook fijn dat de rollen dan eens omgedraaid zijn en ik hém kan troosten en steunen ipv andersom, wat vaker gebeurt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 19:47

RYW schreef:
Snoepy87 schreef:Ja gelukkig wel, zou het vervelend vinden als hij dat niet zou kunnen uiten.
Laatste keer was toen onze poes was overreden N.a.v. Het huilen van je partner. - Pagina 3 1371890812

Ik vind het niet huilen niet per sé gelijk staan aan niet kunnen uiten. Mijn vriend kan heel verdrietig zijn en dat heel goed uiten, zonder erbij te huilen. Hij kan wel precies aangeven wat hem verdrietig maakt, hoe dat voor hem voelt en waarom hij er zo verdrietig om is, maar dan hoef je toch niet per sé te huilen om je te uiten of om open te zijn?

Nee dat hoeft ook niet, maar dat lees ik hier wel.
Maar ik vind huilen of een traantje laten wel een soort van kwetsbaarheid laten zien en vind wel fijn dat mijn vriend dat kan.

Gast
Gast

Bericht  Le Chat Noir za 11 aug 2012 - 20:14

Een paar keer.. Bij overlijden van dierbaren, niet op begrafenis zelf maar nadat hij het nieuws had gehoord. Een keer toen wij flinke ruzie hadden. Een keer toen er een icsi poging mislukte.. Maar hij huilt vrijwel nooit.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  mii_joyce di 14 aug 2012 - 3:13

Carrie schreef:
Francaise schreef:
Carrie schreef:

Moeilijk voor te stellen! Ik kan al huilen bij een Merci reclame :O

Ghehe +1!
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Ooh La La! di 14 aug 2012 - 3:31

Ik heb mijn vriend volgens mij nog nooit echt zien huilen.
Hij kan wel vol schieten van bijvoorbeeld muziek. Laatste keer dat ie waterige oogjes had (en ik trouwens ook) was met de OS, de gouden medaille voor Marianne Vos. (klinkt wel erg stom nu ik het geschreven heb...)

Ik daarentegen huil veel makkelijker. Vorige week voor het laatst echt gehuild, bij de crematie van m'n opa. Cry

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:13

Ja ik zie mijn vriend wel eens huilen en dat vind ik helemaal niet leuk. Laatste keer was na een ruzie. Zodra hij een traantje laat, is mijn boosheid gelijk verdwenen. Dan vind ik het erg dat ik zo boos ben geweest.. Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:32

Mijn vriend is best een jankerd Razz

De ergste huilbui heeft hij toch wel gehad bij de geboorte van onze zoon. Hij huilt vooral als er iets niet goed is met zijn famille, vrienden en met onze zoon of met mij. Ik vind het niet erg. Ik heb liever dan dat hij zich even laat gaan dan dat hij het opkropt

Gast
Gast

Bericht  Toet do 16 aug 2012 - 0:47

Ik heb mijn ex wel tientallen keren zien huilen, nou hebben wij ook wel een hoop ellende meegemaakt. Ik vond dat heel fijn, hij kon gewoon goed z'n gevoelens/emoties aan mij laten zien. Hij heeft trouwens ook wel eens bij zijn vrienden om mij gehuild I love you
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: