Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

huilen. help!

4 plaatsers

Ga naar beneden

huilen. help! Empty huilen. help!

Bericht  Poisongirl wo 1 feb 2012 - 4:36

J.ason is l bijna twee uur aan het huilen (nou ja, krijsen meer). Niks helpt, in bedje liggen niet, in de box niet, op zijn buik liggen niet, bij mij liggen niet, in de draagdoek niet, speentje niet, schone luier niet, liedjes zingen niet, flesje wil hij niet heb ik maar geprobeerd wanteigenlijk is zijn voeding pas weer om 18 uur. Ik moet er inmiddels zelf van huilen, hij is compleet overstuur en ik kan niets doen om t te stoppen of minder te laten worden. Voel me een falende moeder nu. Sad Iemand nog een tip?

Edit: Oeps,moest in zwangerschap en mamma's...
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen. help! Empty Re: huilen. help!

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 4:38

Heb je ook geen idee hoe het komt? Heeft hij geen koorts? Grijpt hij niet ergens naar waar het pijn doet?

Sorry als dit standaard en voor de hand liggend is, maar ik heb geen kind en dit is het enige wat ik nog niet lees in je stukje. Zo naar huilende kindjes. Sterkte huilen. help! 699888. Probeer zelf toch rustig te blijven en te bedenken dat het vast meevalt. Ik denk dat hij het wel merkt als jij rustig blijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huilen. help! Empty Re: huilen. help!

Bericht  Nora wo 1 feb 2012 - 4:39

Ik heb geen kinderen maar klinkt het als pijn-huilen of dat niet?
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen. help! Empty Re: huilen. help!

Bericht  Ayla wo 1 feb 2012 - 4:42

Hij kan al een sprongetje hebben... En ontroostbaar huilen hoor daar bij. Hou hem lekker bij je en ga op de bank zitten, dit moet je even "uitzitten". E. heeft dat ook als ze een sprongetje heeft, dan ligt ze gewoon een uur lang kei hard te brullen. Relax meid, van jou stress wordt het allemaal maar erger.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen. help! Empty Re: huilen. help!

Bericht  Marsy28 wo 1 feb 2012 - 7:43

In het zwangerschap topic had ik het niet gelezen.. :P

Ik heb zelf geen kinderen maar ben pedagoog en de tip die ik van ouders kreeg die hun kind ook niet stil kregen was een stukje te gaan autorijden.. Door het monotome geluid en de warmte binnen wordt het kind (vaak) rustiger. Weet alleen niet of je een auto hebt... (+ het is al uren later haha)
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen. help! Empty Re: huilen. help!

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 7:51

Als baby's brulde ik ook vaak alles bij elkaar. Jonge baby's kunnen nog wel eens de warmte missen die ze in de baarmoeder hadden. Een warm badje deed bij mij altijd wonderen, heeft m'n moeder me verteld!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

huilen. help! Empty Re: huilen. help!

Bericht  Poisongirl wo 1 feb 2012 - 9:18

Bedankt voor de raacties. Uiteindelijk ben ik maar met hem op de bank gaan zitten, heb hem tegen me aangelegd en ben gewoon gaan zitten. Toen het tijd was voor zijn flesje heb ik die gegeven en toen in bed gelegd, Toen sliep hij zo.

Ik weet zeker dat hij geen koorts of pijn had. Wat het wel is geweest, geen idee!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

huilen. help! Empty Re: huilen. help!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum