N.a.v. Het huilen van je partner.
+41
*Lookie*
Schaapke
Toet
Ooh La La!
mii_joyce
Le Chat Noir
Blue flower
Reeza
Mees
Gympie
Linda
Mamsie
Annemoontje
SarahKey
Merai
Joli86
Jasmine
Mari
Shisha
ellibre
Roxi3
Herfstblaadjes
Paper Crown
Rouxxxe
Discordia
Bliss
Rumble
Lejow
Marin
kwak
Rose
Rush
Mermaid
sanne-84
Highway
Fearie
tuttebel
Guus
RYW
luisa
SoGood
45 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: N.a.v. Het huilen van je partner.
Nee, nog nooit. Ikzelf daarentegen jank regelmatig de ogen uit mn kop
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, meerdere keren. De laatste keer was bij het overlijden van zijn oom.
Gast- Gast
De laatste tijd best wel vaak. Hij zit heel erg met zichzelf in de knoop en leert zich dmv therapie steeds beter kennen en dat is soms moeilijk.
Gast- Gast
Ja, eigenlijk altijd door mij in positieve of negatieve zin.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
De keren dat ik mijn ex heb zien huilen, zijn op twee handen te tellen. En dan heb ik het over een periode van 9 jaar.
Vind ik vrij ongezond, hij kropt zijn emoties altijd op en als de bom barst wordt hij boos. En wanneer het dan echt heel erg is, gaat hij pas janken.
Vind ik vrij ongezond, hij kropt zijn emoties altijd op en als de bom barst wordt hij boos. En wanneer het dan echt heel erg is, gaat hij pas janken.
Gast- Gast
Voor zover ik me kan herinneren heb ik mijn vriend nog nooit echt zien huilen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Toen hij hoorde dat onze zoon helemaal niets mankeerde en een zoon was Schattig!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb mijn vriend een paar keer zien huilen. Voor het eerst toen zijn moeder overleed en daarna nog een aantal keer omdat hij het nog moeilijk had met haar dood.
Gast- Gast
Voor het eerst tijdens de bevalling vorige week. Niet echt huilen maar wel rode oogjes met traantjes.
Gast- Gast
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Ik heb mijn vriend in de 7 jaar dat we samen zijn regelmatig zien huilen. Als er iets vervelends gebeurde, om de dood van zijn vader of als er iets leuks gebeurde. Ik huil zelf ook regelmatig dus samen janken we heel wat af.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Nog nooit, eigenlijk. Zelfs niet op momenten dat ik dat wel had verwacht, bijvoorbeeld als er iets ernstigs met zijn vader, moeder of zusje was, toen zijn opa overleed en toen hij voor de deur in elkaar geslagen was en met een gebroken neus en gebroken tanden binnen kwam.
Ik vind het overigens geen goede zaak dat hij nooit huilt. Niet om het huilen an sich, maar hij is heel gereserveerd in het tonen van emoties. Hij zegt zelf dat dat uit zelfbescherming is, omdat hij zoveel ellende heeft meegemaakt. Het zou voor hem fijn zijn als hij dat los kan laten.
Hij heeft trouwens vorige week woensdag wel gehuild toen hij aangenomen werd voor zijn droombaan, maar daar was ik niet bij.
Ik vind het overigens geen goede zaak dat hij nooit huilt. Niet om het huilen an sich, maar hij is heel gereserveerd in het tonen van emoties. Hij zegt zelf dat dat uit zelfbescherming is, omdat hij zoveel ellende heeft meegemaakt. Het zou voor hem fijn zijn als hij dat los kan laten.
Hij heeft trouwens vorige week woensdag wel gehuild toen hij aangenomen werd voor zijn droombaan, maar daar was ik niet bij.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Ik heb hem 1x echt heel hard zien huilen, dat was toen zijn vader in het ziekenhuis lag met een hartinfarct.
Verder wat tranen en een trillende lip op onze trouwdag toen ik de trouwzaal binnen kwam en laatst toen we de trouwvideo aan het kijken waren.
Verder wat tranen en een trillende lip op onze trouwdag toen ik de trouwzaal binnen kwam en laatst toen we de trouwvideo aan het kijken waren.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
1x zien huilen in 6 jaar omdat hij me pijn had gedaan.
Het geluid dat uit hem kwam klonk zo vreemd dat ik me in moest houden niet gaan lachen.
Mijn vriend vind huilen voor mietjes, en ik ben een huilenbalkje
Het geluid dat uit hem kwam klonk zo vreemd dat ik me in moest houden niet gaan lachen.
Mijn vriend vind huilen voor mietjes, en ik ben een huilenbalkje
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb mijn man ook meerdere malen zien huilen.
Vooral tijdens sterfgevallen en uit onmacht, toen ik er geestelijk nogal doorheen zat.
Vooral tijdens sterfgevallen en uit onmacht, toen ik er geestelijk nogal doorheen zat.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
In bijna 6 jaar tijd denk ik 3x, alledrie de keren met het ziek zijn en overlijden van zijn oma.
Zelf ben ik echt een huilebalk..
Zelf ben ik echt een huilebalk..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
1x maar, 10 jaar geleden bij de begrafenis van zijn opa. Verder nooit. Hij is helaas nogal gesloten zal niet snel zijn emoties tonen.
Gast- Gast
Ja gelukkig wel, zou het vervelend vinden als hij dat niet zou kunnen uiten.
Laatste keer was toen onze poes was overreden
Laatste keer was toen onze poes was overreden
Gast- Gast
Ik heb mijn vriend regelmatig zien huilen, hij kan zijn gevoelens makkelijk (aan mij) laten zien en dat vind ik heel fijn. Ik denk dat het een keer of vier/vijf per jaar voorkomt. Overigens kan ik er heel slecht tegen als hij huilt, dan houd ik het ook echt niet droog.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
de laatste keer was toen onze zoon eindelijk werd geboren. Tranen van geluk na alle ellende. En de laatste keer daarvoor was met de miskraam, was net op zijn verjaardag, wat heeft hij gehuild. En heb hem 1 keer zien huilen toen zijn oma was overleden, vaker niet.
Marin schreef:Nee hij is gewoon een volwassen vent maar door m zo te zien met z'n ouders bezorgd om m heen, was hij wel weer even zo'n klein jongetje als vroeger. Ineens zie je dan zo'n typische rolverdeling van bezorgde ouders en hun zoon die huilt. Ik was er echt even stil van. Ik was niet bij de klap, want toen was ik weg maar zag ze dus zo zitten om m heen dus ik schrok me dood toen ik dat zag.
Oei, ik zou daar wel een beetje op afknappen, als hij pijn heeft (van geen erge ziekte ofzo, gelukkig) en dan huilen bij zijn ouders. Brr
De keer(en) dat ik mijn vriend zag huilen is om zijn vader, die hersentumoren heeft gehad, en nu heeft hij er waarschijnlijk weer 4.
Gast- Gast
Ja 1x (in 7,5 jaar tijd) toen hij bewust afscheid heeft moeten nemen van zijn oma. Toen hij daarvan thuis kwam wilde hij eigenlijk niet huilen, maar ik zag dat hij moest huilen en het erg moeilijk had. Heb toen ook gezegd dat hij ook best verdriet mocht hebben, want hij zei dat hij het stom vond om te huilen. En toen kwamen de tranen..
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Mijn ex alleen na het overlijden van zijn ouders terwijl ik bij elk slecht bericht zo graag wilde dat hij eens huilde. Mijn huidige partner heb ik nog niet zien huilen en ik denk dat ik dat ook nooit zal zien. Overigens huil ik ook nooit maar ik ben wel heel open.
Gast- Gast
Ik heb hem een traantje zien wegpinken bij 2 crematies. Verder niet.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Francaise schreef:Mijn ex alleen na het overlijden van zijn ouders terwijl ik bij elk slecht bericht zo graag wilde dat hij eens huilde. Mijn huidige partner heb ik nog niet zien huilen en ik denk dat ik dat ook nooit zal zien. Overigens huil ik ook nooit maar ik ben wel heel open.
Huil je echt nooit? Hoe lang is het geleden dat je hebt gehuild? Wow, dat vind ik 'knap' knap tussen aanhalingstekens omdat ik denk dat huilen soms ook heel erg op kan luchten.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Laten jullie baby's huilen om het huilen?
» Om wie zou jij huilen?
» En nu ga ik huilen
» Even huilen!
» huilen. help!
» Om wie zou jij huilen?
» En nu ga ik huilen
» Even huilen!
» huilen. help!
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: