Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Om wie zou jij huilen?

+27
Ooh La La!
Arwyn
Jeanette
mickey
Flippin' Bitch
Niene
Caresses
Rush
slaatje
Buddha88
CCC
Lejow
TGR
Caroow
loura
Marin
Zwerver
SuperGrover
Ella
Aziraphale
rapa nui
Highway
Printje
Zora
Polly
Alex
Susan
31 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Om wie zou jij huilen?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 9:38

Naar aanleiding van het andere topic...

Ik zou echt wel moeten huilen als ik morgen te horen krijg dat Jon Bon Jovi overleden is...

En jullie? Om welk bekend persoon zou jij moeten huilen? Heb je weleens gehuild? Ik volgens mij nog nooit... Niet dat ik me nu kan herinneren in ieder geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 9:40

Niemand.

Alleen om dierbaren die heel dicht bij me staan.
Ik zou het wel jammer en shocking vinden als iemand als Maria Mena of Robbie Williams zou komen te overlijden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Susan wo 15 feb 2012 - 9:42

Ook niemand.

Ik kan me sowieso maar één keer herinneren dat ik écht heb moeten huilen om een nieuwsbericht en dat was toen na die steekpartij op dat kinderdagverblijf in Dendermonde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Alex wo 15 feb 2012 - 9:43

Ik heb gehuild toen prinses Diana verongelukte.

Nu zou ik niet zo goed weten om wie ik zou huilen/verdrietig zou zijn. Wellicht dat het me op het moment dat iemand onverwacht overlijdt raakt.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Polly wo 15 feb 2012 - 9:46

Ik kan me niet voorstellen dat ik een traan zou moeten laten om het overlijden van iemand die ik verder niet ken. Ik kan me wel voorstellen dat anderen erom huilen, ik ben zelf gewoon niet zo gevoelig voor dat soort dingen.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Zora wo 15 feb 2012 - 9:46

Ik zou het echt niet weten. Nu denk ik om niemand, maar misschien, als de omstandigheden me bijvoorbeeld erg raken, toch onverwachts wel.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Printje wo 15 feb 2012 - 9:48

Ook niemand, ik ken die mensen helemaal niet. Zo'n verhaal als wat Susan zegt vind ik wel heel triest en wanneer ik zo'n verhaal hoor over dat kindje met die beer hier een tijdje terug dan krijg ik wel een brok in mijn keel, maar huilen om een bn-er nee daar ben ik dan weer nuchter in.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Highway wo 15 feb 2012 - 9:48

Ik huil wel vrij snel bij dit soort dingen, maar dan niet om de persoon maar de situatie en sfeer die eromheen hangt. Bijv toen met Prinses Diana was ik echt een waterval, gewoon omdat de sfeer dat met me doet.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  rapa nui wo 15 feb 2012 - 9:50

Ik zou niet om een bekend persoon moeten huilen. Dat staat te ver van me af. Ik kan het wel weer moeilijk krijgen als ik de emoties zie van hun nabestaanden. Bv. bij de begrafenis van prins Claus (was laatst weer een stukje van in een documentaire te zien) dan doet het me wel wat als ik de emoties van zijn naasten zie.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Aziraphale wo 15 feb 2012 - 9:50

Zora schreef:Ik zou het echt niet weten. Nu denk ik om niemand, maar misschien, als de omstandigheden me bijvoorbeeld erg raken, toch onverwachts wel.

Dit denk ik ook.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 9:51

Ik denk niemand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 9:52

Antonie en Amy vond ik toch wel heftig, verder nooit zoveel last van gehad of gevoel bij gehad. Bij wie ik echt verdrietig zou zijn.... even over nadenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Ella wo 15 feb 2012 - 9:54

Om niemand eigenlijk
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 9:54

Ik heb gehuild bij het afscheid van Andre Hazes. Momenteel kan ik niemand bedenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 9:55

Sunprincess schreef:Ik heb gehuild bij het afscheid van Andre Hazes. Momenteel kan ik niemand bedenken.

Was je daar bij? Ik kan me wel voorstellen dat het daar heel emotioneel was.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  SuperGrover wo 15 feb 2012 - 9:56

Ik denk dat ik om iedereen potentieel zou kunnen huilen, als het op de juiste manier gebracht wordt. Ik voel me absoluut niet betrokken bij welke BN-er dan ook, dus ik zou van geen enkel overlijden echt verdrietig zijn. Ik ken die mensen immers niet. Maar ik ben wel echt een vreselijke emo, als er op tv een zielig verhaal komt, of als ik het verdriet van andere mensen zie, moet ik huilen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Zwerver wo 15 feb 2012 - 9:57

Zusje schreef:
Sunprincess schreef:Ik heb gehuild bij het afscheid van Andre Hazes. Momenteel kan ik niemand bedenken.

Was je daar bij? Ik kan me wel voorstellen dat het daar heel emotioneel was.

Ik was er wel bij, en inderdaad wat was het daar een emotionele bende zeg! Ik heb toen ook echt zitten huilen hahaha.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Marin wo 15 feb 2012 - 9:58

SuperGrover schreef:Ik denk dat ik om iedereen potentieel zou kunnen huilen, als het op de juiste manier gebracht wordt.

+1.

Ik zal niet persé om een specifiek persoon huilen, maar als er op televisie bepaalde beelden mooi gebracht worden tijdens een soort im memoriam (zeker met muziek er achter), denk ik dat ik wel kan huilen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 9:59

Zusje schreef:
Sunprincess schreef:Ik heb gehuild bij het afscheid van Andre Hazes. Momenteel kan ik niemand bedenken.

Was je daar bij? Ik kan me wel voorstellen dat het daar heel emotioneel was.


Nee, ik was er niet eens bij smile Maar het raakte me wel behoorlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:00

SuperGrover schreef:Ik denk dat ik om iedereen potentieel zou kunnen huilen, als het op de juiste manier gebracht wordt. Ik voel me absoluut niet betrokken bij welke BN-er dan ook, dus ik zou van geen enkel overlijden echt verdrietig zijn. Ik ken die mensen immers niet. Maar ik ben wel echt een vreselijke emo, als er op tv een zielig verhaal komt, of als ik het verdriet van andere mensen zie, moet ik huilen.

Hier kan ik me wel in vinden. Ik zou nooit huilen als ik zo'n bericht hoor, maar zet me bij welke uitvaart dan ook en ik barst in tranen uit. Soms is het gewoon gênant hoe hard ik huil bij begrafenissen/crematies van mensen die ik helemaal niet goed ken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 10:06

June schreef:
SuperGrover schreef:Ik denk dat ik om iedereen potentieel zou kunnen huilen, als het op de juiste manier gebracht wordt. Ik voel me absoluut niet betrokken bij welke BN-er dan ook, dus ik zou van geen enkel overlijden echt verdrietig zijn. Ik ken die mensen immers niet. Maar ik ben wel echt een vreselijke emo, als er op tv een zielig verhaal komt, of als ik het verdriet van andere mensen zie, moet ik huilen.

Hier kan ik me wel in vinden. Ik zou nooit huilen als ik zo'n bericht hoor, maar zet me bij welke uitvaart dan ook en ik barst in tranen uit. Soms is het gewoon gênant hoe hard ik huil bij begrafenissen/crematies van mensen die ik helemaal niet goed ken.

Zo ontzettend +1
Ik ben soms gewoon bang dat ze me de zaal uit gaan zetten. Zit je dan bij de uitvaart van een collega's moeder keihard te brullen, terwijl iedereen blij waar dat ze zo oud was geworden en plotseling, maar heel 'vredig'was overleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  loura wo 15 feb 2012 - 10:08

Nee niemand
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Caroow wo 15 feb 2012 - 10:08

Een hele tijd terug was er een nijlpaard oid overleden in een Nederlandse dierentuin. Dit kwam op het (jeugd?)journaal en daar zag ik een briefje met kinderhandschrift "ga maar lekker slapen, voor altijd". Dat was voor mij genoeg om om te huilen.

Als het op zo'n manier gebracht wordt kan ik snel huilen. Of het nou een BN'er, Bekende Neushoorn of mega-artiest is.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Aziraphale wo 15 feb 2012 - 10:09

June schreef:
SuperGrover schreef:Ik denk dat ik om iedereen potentieel zou kunnen huilen, als het op de juiste manier gebracht wordt. Ik voel me absoluut niet betrokken bij welke BN-er dan ook, dus ik zou van geen enkel overlijden echt verdrietig zijn. Ik ken die mensen immers niet. Maar ik ben wel echt een vreselijke emo, als er op tv een zielig verhaal komt, of als ik het verdriet van andere mensen zie, moet ik huilen.

Hier kan ik me wel in vinden. Ik zou nooit huilen als ik zo'n bericht hoor, maar zet me bij welke uitvaart dan ook en ik barst in tranen uit. Soms is het gewoon gênant hoe hard ik huil bij begrafenissen/crematies van mensen die ik helemaal niet goed ken.

Dit heb ik ook.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  SuperGrover wo 15 feb 2012 - 10:10

Caroow schreef:Een hele tijd terug was er een nijlpaard oid overleden in een Nederlandse dierentuin. Dit kwam op het (jeugd?)journaal en daar zag ik een briefje met kinderhandschrift "ga maar lekker slapen, voor altijd". Dat was voor mij genoeg om om te huilen.

Als het op zo'n manier gebracht wordt kan ik snel huilen. Of het nou een BN'er, Bekende Neushoorn of mega-artiest is.
Ja, herkenbaar. Artiest, neushoorn of Jan Janssen uit Lutjebroek, dat maakt dan niet meer uit.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Om wie zou jij huilen? Empty Re: Om wie zou jij huilen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum