Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

+35
Bazinga
silly-one
Mida4you
SoGood
Tazz
Blair
Elliot
Guus
SuperGrover
ExpressoB
luenca
Jeanette
GreenGrass
Lejow
Stuiterbal
Tinus
Schaapke
Tania
Printje
Lavendel
Cheesegirl
M@niek
Twellie
Bliss
RYW
Mermaid
Poubelle
Magenta
Oasis
Zwerver
Chocoholic
Marin
Blond
Elsje
Burn
39 plaatsers

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  M@niek wo 8 aug 2012 - 19:43

Ja doedel, wie kent doedel nou niet! ze heeft prachtige kinderen, een geweldig mooi huis en heeft een hartje van goud, loopt dr zelf afentoe een beetje voorbij en moet nu eerst maar eens goed bijkomen!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 3 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 19:43

Haha en houdt van themafeestjes :cheering:

Doedel heeft prachtige rode krullen, een super tof huis, een vriend en 3 prachtige kindjes en daarmee een druk huishouden. Zelf is ze nu helaas heel ziek en zat het dit jaar sowieso niet echt mee met de gezondheid binnen het gezin. En haar oudste dochter heeft een tijdje geleden een geweldige streek uitgehaald met haar fatboy, hahaha (sorry!).

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 19:47

Nour schreef:

Van jou weet ik dat je een gezinnetje hebt, je man zijn eigen bedrijf heeft (?) en veel werkt, maar dat jij niet langer 'alleen' moeder wil zijn en ook weer een studie op gaat pakken; wat ik overigens heel knap van je vind. Verder kan ik me herinneren dat je soms heel onzeker bent en daardoor niet lekker in je vel zit met vlagen, maar je vooral nu veel zin hebt in, naast het gezinsleven, ook echt iets voor jezelf te gaan doen.
Okee sorry, ik zal het verwijderen!
Thanks voor je omschrijving, klopt helemaal smile behalve dan dat ik niet getrouwd ben Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 20:01

Zelda, thanks! Ik zie nu pas dat ik het over je man had.Wink

Burn: wat lief, thanks. Ik weet van jou dat je het moeilijk vindt om mensen te vertrouwen en je daardoor onzeker raakt of je het wel goed aanpakt. Nergens voor nodig, je bent goed zoals je bent.smile

PB: Net d'r BA gehaald en helemaal blij! Verder post ze regelmatig in de Beauty & Mode pijler en dan vooral bij wat je die dag qua kleding draagt.Wink Heeft een Spaanstalig vriendje, dacht ik... Woont samen en komt stabiel en gelukkig over. Is heel intelligent, maar heeft wel eens aangegeven hier niet op het forum te komen voor hoogdravende discussies, maar gewoon voor plezier.

Doedel: prima borrelmaatje!Wink Nu alleen nog ff een keer afspreken. Las net dat je heel ziek bent, wat naar voor je. Heel veel beterschap gewenst. In dat opzicht veel 'gedoe' al gehad qua gezondheid met zichzelf en kinderen. Oh ja, Doedel kan nog steeds 'ouderwets' hakken zag ik laatst in een filmpje, haha.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 20:36

Nour en ik hebben op dezelfde middelbare school gezeten, maar als we elkaar al kenden was zij vast de beauty en ik de nerd geweest. Ik heb haar eens mogen fotograferen en ze is een plaatje, met haar mooie haren en lieve gezichtje.
Ze heeft niet echt een makkelijk jaar (jaren intussen misschien zelfs wel) maar gelukkig heeft ze net wel een hele mooie reis gemaakt!
En ze houdt van wijn, goede gesprekken en RYW!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Burn wo 8 aug 2012 - 20:41

Nour schreef:Burn: wat lief, thanks. Ik weet van jou dat je het moeilijk vindt om mensen te vertrouwen en je daardoor onzeker raakt of je het wel goed aanpakt. Nergens voor nodig, je bent goed zoals je bent.Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 3 561177

Dankjewel!

Marin, is even denken, wat weet ik nog meer over haar... Amerika fan, heeft een lieve vriend, houdt van reizen, heeft een heel schattig zusje, is verliefd op de baby van haar schoonzus toch?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 20:49

burn

Is pas uit met je vriendje toch? of alweer best lang?

Je hebt stage gelopen in oostenrijk.

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 8 aug 2012 - 20:54

Hee, ik word dus gewoon overgeslagen he!? :O

Van Katie weet ik volgens mij niks, maar ik denk dat ze een konijn heeft Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 20:56

Ik weet dat Bliss een goede muzieksmaak heeft en euh.... scratch

Nou ja dat is het belangrijkste he.

Give me all the bliss and joy in your mind!!!!! :dance:

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:04

Zero is klein en fotograaf en grappig!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:05

Francaise, geeft les op een middelbare school (volwassenonderwijs, hoor ik net!), woont in het noorden van het land en is gelukkig in de liefde.

Laatst aangepast door _Liv op wo 8 aug 2012 - 21:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:08

Gelukkig geef ik geen les op een middelbare school, arme kids! Volwassenonderwijs Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:10

Haha! Hoe ik daar dan weer bij kom? Ach ja, het is onderwijs.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 21:12

Bliss, jou ken ik natuurlijk wel heel goed dus ik kan wel iets over jou zeggen, maar dat is misschien niet zo leuk.. In elk geval weet ik dat je een goede muzieksmaak hebt, van rood, zwart en tegenwoordig kobaltblauw houdt, in een heel leuk huis woont, zoete witte wijn met een rare Duitse naam drinkt, en gewoon heel lief is en een klein hartje heeft.

Zero is gewoon Zero. Ik vind jou echt leuk, je bent een goede collega, prettig om mee samen te werken, een lieve kattenmama voor Ginny (behalve als ze op knopjes moet drukken om liefdesbrieven te verzenden), en natuurlijk een goede fotograaf!

Francaise heb ik eerlijk gezegd heel lang niet zo leuk gevonden, was altijd een beetje bang voor haar Embarassed en we botsten nogal wel eens. Maar de laatste tijd en zeker sinds ik haar op Facebook heb, kan ik haar een stuk beter waarderen. En ze heeft een nieuwe vriend die 's ochtends op Ruben Nicolai (toch?) lijkt. En dat is leuk voor haar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:21

Marin, wat lief van je! Heel erg bedankt voor je omschrijving, superlief. Wij hebben idd op dezelfde middelbare school gezeten, maar toen kenden we elkaar nog niet. Ik weet dat jouw moeder in hetzelfde dorp woont als mijn ouders op een paar 100 meter afstand van elkaar. smile Verder ben je dol op Amerika en talig aangelegd. Je lijkt na een periode van veel onzekerheid over de (nabije) toekomst, eindelijk in een rustiger vaarwater terecht te zijn gekomen, liefde te hebben gevonden, je bent weer verhuisd en woont nu samen, lijkt voldoening uit je werk te halen en las zelfs dat je weer wilt gaan studeren(?). Cool! Voor de duidelijkheid, beauty & the nerd klopt niet, hoor.Wink

Francaise: bot, sarcastisch, eerlijk en daar hou ik van.Wink Als ze je eenmaal in d'r hart heeft gesloten echt een topwijf. Dan is ze enorm zorgzaam, lief, begaan met je en attent. Kan niet zo goed met gourmetstellen overweg, da's dan weer een beetje d'r gebrek. Very Happy Verder heeft ze een nieuwe liefde in d'r leven en daar is ze erg gelukkig mee. Voor mij is ze een lieverd!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:26

Ik word overgeslagen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:27

Ik weet van Liv dat ze werd overgeslagen smile

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 21:28

Liv ik ken jou eigenlijk niet, sorry.

Nour, dat van dat studeren klopt niet. Ik zou wel m'n hele leven willen blijven studeren hoor, daar niet van, maar nee, er zijn totaal geen plannen. Maar verder zo lief!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poubelle wo 8 aug 2012 - 21:31

Liv: Is leerkracht en werkt op een school waar ik heb stagegelopen. (Toch?)

Zero: Is fotografe en is erg grappig

Nour: Lieve meid die met goede adviezen komt. Heeft een baan aangeboden gekregen in een ander land en laatst een sollicitatie gehad. (Hoe is dat eigenlijk afgelopen?)

Marin: Is net gaan samenwonen met haar vriend en is daar volgens mij helemaal happy mee.

En Mermaid, thanks nog smile
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 21:31

Liv's benen worden strakker door StR lees ik net Very Happy Way to go girl!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:35

Pixie, klopt! Ik vind het nog steeds wel grappig.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:36

Marin, dan verwar ik je met een andere forummer, sorry! Wink

Liv, ik weet dat je hier al heel lang komt, maar persoonlijk weet ik eigenlijk heel weinig over je. Volgens mij kreeg ik laatst in een topic mee dat je weer wilt gaan studeren of juist hebt gestudeerd - iets met onderwijs(kunde)? Alles wat ik nu verder zou zeggen, zou onzinnig zijn; want ik ken je amper blijkt nu.

Zero: fotograaf, droge humor, weet vaak de serieuze toon van een topic met een grapje wat minder beladen te maken en vind d'r nog steeds één van de mooiste uitstralingen hebben die ik ken van (jonge) vrouwen die ik tot dusver heb gezien en trust me; dat zijn er toch echt erg veel.Wink

Pixie, mooie vrouw om te zien, geheel eigen stijl, lijkt volgens mij in een vuilniszak nog modieus en stunning, net op vakantie geweest, werkt in het onderwijs (?) en volgens mij willen we elkaar een keer gaan meeten.smile Oh ja, die baan waaraan je refereert is niet doorgegaan. Lang verhaal, wat ik hier liever niet plaats.

Laatst aangepast door Nour op wo 8 aug 2012 - 21:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:38

Pixie; is in het echt zo mooi dat ik haar heb zitten aangapen tijdens de laatste Utrecht meeting (geen idee of ze dat heeft gemerkt haha), is leerkracht en ik denk een heerlijk leven met veel stappen en shoppen met vriendinnen. En ik snap niet dat iemand (lees; haar ex) haar heeft laten gaan. Maar ze verdient ongetwijfeld (nog) beter, dus dat komt helemaal goed!

Marin; na jaren van rondreizen en veel alleen willen zijn heeft ze zich nu gesetteld, maar reist nog steeds veel (pakketjes). Ze heeft een baan gevonden waar ze haar expertise in kwijt kan, maar ik denk dat ze nog meer geniet van fotograferen. En ze heeft een prachtige fifties jurk Wink, die haar een heel stuk beter staat dan mij!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:39

Marin - Leuk & lief meisje! Is helemaal gelukkig met haar relatie, net gaan samenwonen en heeft echt haar plek gevonden daar samen met haar vriend. Is een familiemens, houdt van koken, eten, fotograferen, haar zusje & Amerika.

Nour - Schatje! Ik vind jou altijd heel bijzonder en interessant door hoe je doet, denkt en je studie/werk. Vind het moeilijk uit te leggen wat je precies doet alleen Laughing Had een naar virus te pakken. (Gaat het weer goed?)

Liv - weet ik niet zoveel over. Alleen dat je juf groep 3/4 bent en dat je hardloopt Yes

O, Minneke is erbij gekomen!

Minneke / top moeder! Ik vind jou echt stoer. Druk aan het sporten, lieve kindjes, gaan voor een huis ondanks wat strubbelingen in de relatie. Je komt heel zelfverzekerd, trots en bijzonder over.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 21:42

Minneke schreef:Ze heeft een baan gevonden waar ze haar expertise in kwijt kan, maar ik denk dat ze nog meer geniet van fotograferen.

Dit klopt echt heel erg Minneke! Ik zie mezelf echt steeds meer de fotografie kant op gaan. (Behalve dat daar niet volledig van te leven valt helaas). Gisteren een hele dag foto's bewerkt en hoewel dat op een gegeven moment ook echt wel saai wordt en je als je naar buiten kijkt direct verschillende kleur- en lichtinstellingen wilt bewerken aan het uitzicht, voelt het echt niet als werk. Het is gewoon leuk. En ik kan het. Zonder moe te zijn.
Dus ja, dat klopt wel heel erg. Heerlijk om met m'n onderwijskundige project m'n hersenen te gebruiken, maar m'n hart ligt intussen toch wel bij de fotografie.

En ja die jurk! Weet je dat ik echt complimenten kreeg over de jurk op de housewarming (toen had ik 'm aan). Echt zo leuk. Super bedankt nog!

Ik vind overigens dat jij echt een supermama bent, zo leuk gekleed, druk met je werk, wat moeilijkheden achter de rug met je relatie, en toch ben je er nog voor je kinderen. Jij hebt echt zo'n heel leven gecombineerd. Echt knap! Ben wel heel benieuwd hoe het is met het huis en je relatie.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: