Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

+35
Bazinga
silly-one
Mida4you
SoGood
Tazz
Blair
Elliot
Guus
SuperGrover
ExpressoB
luenca
Jeanette
GreenGrass
Lejow
Stuiterbal
Tinus
Schaapke
Tania
Printje
Lavendel
Cheesegirl
M@niek
Twellie
Bliss
RYW
Mermaid
Poubelle
Magenta
Oasis
Zwerver
Chocoholic
Marin
Blond
Elsje
Burn
39 plaatsers

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  RYW do 9 aug 2012 - 0:52

Minneke schreef:
Pixie schreef:Zoals jij RYW omschrijft zo zie ik jou ook, Minneke!
Ik wil ook van RYW weten hoe ze eruit ziet als ze brak in het vliegtuig zit..!

Dat is lief, dank je. Heb je haar niet gezien en zij jou wel dan? Dat lijkt me heeeel frustrerend Very Happy

Ja, ik had Pixie gezien maar niet geregistreerd dat zij het was, zeg maar. Ik dacht alleen: aan wie doet dat meisje me nou denken? En toen ik thuis was realiseerde ik me ineens dat ik wel eens een foto van Pixie hier op het forum gezien had en dat zij het misschien was, dus ik had haar een privéverichtje gestuurd of zij toevallig ook in dat vliegtuig gezeten had, en dat bleek te kloppen smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  RYW do 9 aug 2012 - 0:53

Minneke schreef:
RYW schreef:
Minneke schreef:O, ik wil RYW doen Laughing


Qué? :O


Ja, dat kan ik zo niet zeggen, want ik heb geen beeld van je Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 2474380249

Vandaar mijn verbazing Very Happy



Ik weet van jou trouwens dat je twee leuke kindjes hebt, een beroep in een mannenwereld, daar erg blij mee bent (dat beroep dan, niet per sé de mannen), dat je studeren en jezelf ontwikkelen erg belangrijk vindt. Je hebt een tijdje terug problemen gehad in je relatie (ik hoop dat het inmiddels beter gaat) en ik vind je altijd heel wijs, lief en begrijpend overkomen naar anderen hier op het forum smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Tania do 9 aug 2012 - 0:56

Printje is volgens mij een hele leuke moeder die veel dingen onderneemt met haar zoon. Ze is juf en vindt haar werk erg leuk met de kleuters. Nu is ze zwanger van haar tweede kindje en hoop ik voor haar dat ze een betere bevalling en eerste tijd met haar kindje gaat krijgen dan de vorige keer.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Printje do 9 aug 2012 - 0:56

Wat lief van je Tania!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Blond do 9 aug 2012 - 1:14

Pixie: Helemaal goed Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 561177 M'n stagiaire gaat nog wel mee, maar ik ga na m'n werk naar hem toe om te borrelen op het balkon. Hij heeft rosé voor me gehaald. Stagiaire komt pas met de pannenkoeken in beeld.
Zou je zijn beroep wel uit je tekst willen halen Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 561177?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Lavendel do 9 aug 2012 - 1:41

Chance schreef:Pixie: Helemaal goed Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 561177 M'n stagiaire gaat nog wel mee, maar ik ga na m'n werk naar hem toe om te borrelen op het balkon. Hij heeft rosé voor me gehaald. Stagiaire komt pas met de pannenkoeken in beeld.
Zou je zijn beroep wel uit je tekst willen halen Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 561177?



Die volgorde had beter andersom gekund, eerst pannenkoeken eten met stagiaire, daarna alleen met hem rose drinken Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 2474380249
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Mermaid do 9 aug 2012 - 1:42

Magenta schreef:Mermaid heeft een mooie avatar. Zelf gemaakte foto?

Ja zelfgemaakt. Bora Bora I love you
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Blond do 9 aug 2012 - 2:15

Lavendel schreef:
Chance schreef:Pixie: Helemaal goed Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 561177 M'n stagiaire gaat nog wel mee, maar ik ga na m'n werk naar hem toe om te borrelen op het balkon. Hij heeft rosé voor me gehaald. Stagiaire komt pas met de pannenkoeken in beeld.
Zou je zijn beroep wel uit je tekst willen halen Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 561177?



Die volgorde had beter andersom gekund, eerst pannenkoeken eten met stagiaire, daarna alleen met hem rose drinken Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 2474380249

Haha ja dat is waar! Het kan natuurlijk allebei, van tevoren en achteraf rosé drinken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Poubelle do 9 aug 2012 - 2:22

Heel veel plezier Chance! Laat je weten hoe het was?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Schaapke do 9 aug 2012 - 2:26

Pixie schreef:Liv: Is leerkracht en werkt op een school waar ik heb stagegelopen. (Toch?)


Oh ja??? Heb je daar stage gelopen? Very Happy

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Poubelle do 9 aug 2012 - 2:28

Schaapke schreef:
Pixie schreef:Liv: Is leerkracht en werkt op een school waar ik heb stagegelopen. (Toch?)


Oh ja??? Heb je daar stage gelopen? Very Happy

Ja, volgens mij was dat m'n tweede stage, alweer 9 jaar geleden!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Schaapke do 9 aug 2012 - 2:33

Pixie schreef:
Schaapke schreef:
Pixie schreef:Liv: Is leerkracht en werkt op een school waar ik heb stagegelopen. (Toch?)


Oh ja??? Heb je daar stage gelopen? Very Happy

Ja, volgens mij was dat m'n tweede stage, alweer 9 jaar geleden!

Grappig, zeg. Ik heb er afgelopen schooljaar een half jaar stage gelopen!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Blond do 9 aug 2012 - 2:55

Pixie schreef:Heel veel plezier Chance! Laat je weten hoe het was?

Uiteraard Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Tinus do 9 aug 2012 - 6:35

Chance had hiervoor een leuke avatar van een dikke kat in een boom. Té grappig. En alles wat hiervoor ook al is gezegd van die leuke buurman natuurlijk! Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 561177
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Stuiterbal do 9 aug 2012 - 7:10

Tinus: scratch mm ik heb eigenlijk geen idee Embarassed
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 7:12

Stuiterbal: Is een schatje een kanjer. Een meid die ik echt heel graag weer is wil zien en gewoon weer lekker gek mee wil doen als op de utrechtmeeting Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Stuiterbal do 9 aug 2012 - 7:18

Waldorf schreef:Stuiterbal: Is een schatje een kanjer. Een meid die ik echt heel graag weer is wil zien en gewoon weer lekker gek mee wil doen als op de utrechtmeeting Laughing

:cheering: :cheering: ja ik zeg doen doen doen
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Magenta do 9 aug 2012 - 9:49

Mermaid schreef:
Magenta schreef:Mermaid heeft een mooie avatar. Zelf gemaakte foto?

Ja zelfgemaakt. Bora Bora I love you
Nice :-)
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 10:25

k weet helemaal niks van Magenta.Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Lejow do 9 aug 2012 - 10:27

Ik weet van Yvonne waar ze woont, en dat ze 3 prachtige zonen heeft. Daar weet ik ook de namen van, die ik niet zal noemen.
Ik weet dat Yvonne een super coole hond heeft gehad, die ze met veel pijn in haar hart weg moest doen.
Ook weet ik dat Yvonne bezig is met SPW en dat dat haar door haar gezondheid niet altijd even makkelijk gemaakt wordt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 10:28

Ik weet van Lejow dat ze een jongere vriend heeft, een dochtertje heeft, heel erg van Disney houdt en onwijs goed taarten/cupcakes kan bakken! Very Happy Een tijdje geleden droeg ze nog een beugel en een bril maar dat ik verleden tijd! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Lejow do 9 aug 2012 - 10:36

Joan, jij gaat door voor de wasmachine :cheering: Yes
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  GreenGrass vr 10 aug 2012 - 10:27

Lejow: Jij woont (momenteel) relatief vlakbij mij en geeft les op een basisschool. Verder heb je facebook profiel met een prachtige foto en zie ik je regelmatig staan als vriendsuggestie :P

GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Jeanette vr 10 aug 2012 - 21:55

Greengrass; Ik heb geen idee (Sorry! Embarassed )
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Poubelle vr 10 aug 2012 - 21:57

Jeanette is volgens mij een hele leuke meid die van hardstyle feesten houdt, graag en veel shopt, ze werkt met mensen met een verstandelijke beperking. En ze woont redelijk bij mij in de buurt!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 5 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum