Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

+35
Bazinga
silly-one
Mida4you
SoGood
Tazz
Blair
Elliot
Guus
SuperGrover
ExpressoB
luenca
Jeanette
GreenGrass
Lejow
Stuiterbal
Tinus
Schaapke
Tania
Printje
Lavendel
Cheesegirl
M@niek
Twellie
Bliss
RYW
Mermaid
Poubelle
Magenta
Oasis
Zwerver
Chocoholic
Marin
Blond
Elsje
Burn
39 plaatsers

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 22:09

Kenya schreef:Dat ze een heel leuk streepjesjurkje heeft! (en vaker leuke outfits post in het wathebjeaanvandaagtopic).
En dat haar gezondheid nog wel eens wat te wensen overlaat. toch?

Ik weet niet wie Kenya is eigenlijk (was je hier al eerder of ben je nieuw), maar de posts die ik de afgelopen weken heb gelezen vind ik erg leuk. Ik heb geen idee hoe oud je bent, waar je vandaan komt en wat je doet, maar ga daar wel op letten, omdat ik je reacties waardeer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 22:21



Ik heb me verbaasd over Ecrits, ik had altijd zo'n klein popperig meisje in mijn gedachte, maar op haar trouwfoto's is ze echt een stralende vrouw. Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 22:31

Ecrits schreef:
Kenya schreef:Dat ze een heel leuk streepjesjurkje heeft! (en vaker leuke outfits post in het wathebjeaanvandaagtopic).
En dat haar gezondheid nog wel eens wat te wensen overlaat. toch?

Ik weet niet wie Kenya is eigenlijk (was je hier al eerder of ben je nieuw), maar de posts die ik de afgelopen weken heb gelezen vind ik erg leuk. Ik heb geen idee hoe oud je bent, waar je vandaan komt en wat je doet, maar ga daar wel op letten, omdat ik je reacties waardeer.

Ik kom hier al een jaar of 7 Wink. Ben 27, vertel niet waar ik vandaan kom. Was leerkracht maar begin in september als secretaresse. En dankje! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 23:43

Leuk om te lezen Zero, ik ben natuurlijk ook volwassen geworden ; ) Ben alweer 29, dus dat popperige is langzaam verdwenen. Klein ben ik nooit geweest. Van jou weet ik dat je ook hele mooie foto's maakt. Ik heb jouw site een tijd terug uitvoerig bekeken. En je hebt ooit op een bruiloft een keer een hele gave jurk aan gehad.

Kenya, 7 jaar, dat is ook alweer een eeuwigheid. Ik herken je zo niet terug in iemand maar dat hoeft ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Bazinga di 14 aug 2012 - 23:47

Ecrits is stoer voor een meisje-meisje en heeft een coole hond Very Happy (Dacht ik tenminste)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Jeanette di 14 aug 2012 - 23:55

Tris vind ik altijd grappige posts schrijven en heeft een lieve kat! I love you
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Bazinga wo 15 aug 2012 - 0:08

Jeanette schreef:Tris vind ik altijd grappige posts schrijven en heeft een lieve kat! I love you

Yes

It's true. I'm funny!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 0:10

Wat lief Tris. Jij hebt humor en bent dol op je kat. Die ongetwijfeld net zo geweldig leuk is als mijn hond. Want ik heb inderdaad een super hond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 0:13

Ecrits vind ik een ontzettend mooie vrouw. En eigenlijk weet ik helemaal verder niks van haar.. Embarassed Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Lavendel wo 15 aug 2012 - 0:24

Ik vind Ecrits ook veranderd de laatste jaren. Van echt studentenmeisje naar een mooie jonge stijlvolle vrouw.

Verder weet ik dat je in Amsterdam klassieke literatuur (oid?) hebt gestudeerd, nu in Brabant woont en vriendinnen bent/was met Nour. Heb je eigenlijk dat prachtige stuk land met dat opknaphuis nog gekocht?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 3:20

Ecrits schreef: En je hebt ooit op een bruiloft een keer een hele gave jurk aan gehad.



... nu wil ik hem weer aan!! Hij is zo mooi, ik kijk af en toe gewoon eer in mijn kast om te zien hoe mooi hij is <3 maar dat zal jij ongetwijfeld ook hebben met je trouwjurk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 4:03

Lavendel schreef:Ik vind Ecrits ook veranderd de laatste jaren. Van echt studentenmeisje naar een mooie jonge stijlvolle vrouw.

Verder weet ik dat je in Amsterdam klassieke literatuur (oid?) hebt gestudeerd, nu in Brabant woont en vriendinnen bent/was met Nour. Heb je eigenlijk dat prachtige stuk land met dat opknaphuis nog gekocht?

Jij weet veel van mij! Ik weet alleen dat ik jou heel knap vind en dat je ook iets taal/cultuur hebt gestudeerd. Of zit ik er naast. Aan het opknaphuis zitten veel haken en ogen, we zijn daar nog mee bezig, maar staat op een erg laag pitje.

Zero, gelukkig kan jij je jurk nog wel een keer aan. Hij is echt geweldig inderdaad! Die van mij zal ik nooit meer echt kunnen dragen.

Fruity van jou weet ik dat je ongeveer tegelijkertijd met mij jarig bent (eind maart) en dat je heel veel bent afgevallen.

(Er hoeft niet op mij gereageerd te worden, wilde alleen even reageren op berichtjes over mij.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 5:28

En toch reageer ik even op je, Ecrits - mag wel, hè?smile

Van Ecrits weet ik dat ze een uiterst slimme dame is! Je kunt uren met d'r filosoferen over de zinnige en onzinnige dingen des levens, wat we ook heeeeeel veel hebben gedaan. Ze heeft in A'dam gestudeerd en was briljant in haar studie. Ze woonde in een superleuk appartement en heeft de Randstad verlaten, om weer terug te keren naar het zuiden van het land en daar te gaan samenwonen. Inmiddels is ze heel gelukkig (net) getrouwd en woont ze ook in een erg leuk huis, met d'r eigen spulletjes van PiP.Wink Doordat we niet meer bij elkaar in de buurt wonen en we beiden niet meer studeren, zijn onze dagen heel anders ingevuld nu en is het contact veel minder; maar na de zomer zouden we elkaar eindelijk weer eens gaan zien. Leuk, leuk, leuk! Verder weet ik dat je je stijlvol kleedt en veel realistischer in het leven staat dan hier wel eens is gesuggereerd. Ik vind je iig een lieve, mooie en humoristische Deleuze & Guattari-aanhangster. Wink

O,ja... wat me ff te binnen schiet: ik zat heel veel in het noorden en zodra ik dan ff naar mijn eigen huisje ging, belde ik altijd eerst met Ecrits of we gingen afspreken. Soms kwam zij bij haar ouders vandaan en dan zagen we elkaar in Utrecht. Paar uurtjes bijkletsen, wijn drinken, borrelhapjes erbij en dan konden we er weer ff tegen.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  RYW wo 15 aug 2012 - 6:12

Over Nour: te veel, veeeel te veel Wink

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Bazinga wo 15 aug 2012 - 6:49

RYW heeft ballen, een leuke vriend, superleuke zoontjes die een geluid kunnen tekenen. Heeft iets met poesjes, een vreemde ex en een grote worst. Ze is cool, grappig en een suuuupersterke vrouw.

En ze is pretty.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 6:54

Ik weet van Tris waar ze woont, en dat ze een Frits heeft. Ook weet ik dat ze heel erg geïnteresseerd is in de Tweede Wereld oorlog en de Holocaust en ze heeft een zwak voor biggetjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Bazinga wo 15 aug 2012 - 8:01

Uhhu uhhu, true Very Happy

Ik weet van Joan dat zij en haar vriend aapjes spelen, dat ze een cooole kat heeft die gek is op tasjes en vroeger in de kapstok hing. Ik weet dat ondanks een shitty verleden, voor een hele mooie toekomst gaat en daarom is ze cool Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  RYW wo 15 aug 2012 - 11:22

Aw Tris wat lief, wat een warm moment Wink

Jouw grote liefde heet Frits en daarna nog een hoop namen (iets met Valentijn), woont bij je moeder, werkt in bedrijfscatering en hebt snel heimwee. Je bent lang, houdt ervan om Nour te zieken met haar verticale beperking, hebt een grote waffel en een fijn, zwartgallig gevoel voor humor. Je bent voor de duivel niet bang, houdt van gamen, woont in een plaats in Noord Holland die begint met een H, hebt gescheiden ouders en twee beste vriendinnen. Je valt altijd op hier, hebt ooit met Charlie even een counterforum gehad, staat klaar voor vriendinnen, houdt niet van Russische etenswaren, en hebt geholpen met een sjaal uitzoeken voor mijn moeder.

Ben ik geslaagd voor de TrisKwis? Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 11:32

Yo chickie, dat las ik! "Houdt ervan om Nour te zieken met d'r verticale beperking?!" ;-)

Tris heeft idd een grote waffel, totdat ze in een stad is (bijvoorbeeld Utrecht). Opeens wordt ze dan een stukje rustiger, want het stadsleven vindt ze maar eng!

Ik zal me inhouden met info over jou verspreiden... De verleiding is daarentegen enorm.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 18:46

Tris schreef:RYW heeft ballen, een leuke vriend, superleuke zoontjes die een geluid kunnen tekenen. Heeft iets met poesjes, een vreemde ex en een grote worst. Ze is cool, grappig en een suuuupersterke vrouw.

En ze is pretty.

En ik maar denken dat RYW een nette meid is...:shock: Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  RYW wo 15 aug 2012 - 18:58

Dropdraakje schreef:
Tris schreef:RYW heeft ballen, een leuke vriend, superleuke zoontjes die een geluid kunnen tekenen. Heeft iets met poesjes, een vreemde ex en een grote worst. Ze is cool, grappig en een suuuupersterke vrouw.

En ze is pretty.

En ik maar denken dat RYW een nette meid is...:shock: Very Happy

Hoe kwam je daar nou bij dan Wink

Zal ik je uit de vieze droom helpen? Het betrof een opblaasbare Hema-worst, die kreeg je een tijdje terug gratis bij Hema-aankopen, en bleek goed te zijn voor een interessant facebookgesprek smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Bazinga wo 15 aug 2012 - 18:58

En ik dacht me nog wel te hebben omhuld in geheimzinnigheid...

En sommige steden zijn ook friggin' druk, ja!

Was de sjaal trouwens bijna vergeten Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 19:08

RYW schreef:
Dropdraakje schreef:
Tris schreef:RYW heeft ballen, een leuke vriend, superleuke zoontjes die een geluid kunnen tekenen. Heeft iets met poesjes, een vreemde ex en een grote worst. Ze is cool, grappig en een suuuupersterke vrouw.

En ze is pretty.

En ik maar denken dat RYW een nette meid is...:shock: Very Happy

Hoe kwam je daar nou bij dan Wink

Zal ik je uit de vieze droom helpen? Het betrof een opblaasbare Hema-worst, die kreeg je een tijdje terug gratis bij Hema-aankopen, en bleek goed te zijn voor een interessant facebookgesprek Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 561177

Das het forum.. RYW en worsten verwacht je hier toch niet?lol! Maar Hema en gratis opblaasworsten die heb ik toch echt gemist Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  RYW wo 15 aug 2012 - 19:12

Haha, je moest eens weten angel

Wat weet ik van jou... Je hebt al jaren dezelfde vriend en een voorzichtige kinderwens, je hebt krullen, komt bij defensie vandaan en gaat binnenkort starten met een baan/opleiding in de zorg, je maakt je stiekem een beetje zorgen om weer de schoolbanken in duiken, komt volgens mij uit het zuiden (Brabant? Limburg?) en je vorige naam begon met een C. smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Blair wo 15 aug 2012 - 19:59

RYW, ik weet dat ze 2 zoontjes heeft, een super baan (die ik ook wel zou willen), ik weet haar echte naam en leeftijd (you go facebook), en ik weet dat ze een topper is, ze geeft mensen op het forum altijd goed advies, en haar advies is ook altijd oprecht. Ik lees altijd met plezier naar RYW's posts.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 9 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum