Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
+35
Bazinga
silly-one
Mida4you
SoGood
Tazz
Blair
Elliot
Guus
SuperGrover
ExpressoB
luenca
Jeanette
GreenGrass
Lejow
Stuiterbal
Tinus
Schaapke
Tania
Printje
Lavendel
Cheesegirl
M@niek
Twellie
Bliss
RYW
Mermaid
Poubelle
Magenta
Oasis
Zwerver
Chocoholic
Marin
Blond
Elsje
Burn
39 plaatsers
Pagina 7 van 10
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
Caroline. schreef:Oh sorry dan heb ik een deel van het verhaal gemist. Gaat het nu weer helemaal goed?Jip83 schreef:Caroline. schreef:Van Jip weet ik eigenlijk alleen dat zij en haar vriend nog niet zo lang geleden uit elkaar zijn gegaan na lang twijfelen (volgens mij)..
We zijn niet uit elkaar, al was er wel sprake van.
We zijn hard bezig om het weer helemaal goed te laten gaan :-)
Gast- Gast
Mooi zo van Leaf weet ik dat ze een vriend heeft en dat ze haar vader ongeveer een jaar geleden is verloren helaas
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Leaf is in de plaats geboren waar ik woon, heeft al een behoorlijke tijd een vriend, heel lang blond haar, gek op Uggs en Shabbies, wil graag een eigen hondje (toch?), woont in DH, bevriend met oa Antibes. En is haar vader vorig jaar verloren. ( ).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Leaf_ schreef:Ik weet niet zoveel van Jip.....wat erg!
Leaf is een lieve meid met een groot verdriet. Ze is vorig jaar maart/april haar vader verloren. Haar familie is daar wel hechter door geworden en de (soms turbulente) relatie met haar vriend ook. Ze woont samen met hem en het hondje van de familie, heeft heel mooi lang haar en moet zich soms nog legitimeren voor drank
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Van Chance weet ik dat ze een leuke kerel kent en de moed aan het verzamelen is om te laten merken dat het van haar wel 'leuk leuk' mag zijn. Daarnaast werkt ze in een heel andere branche dan haar studie, maar heeft ze het gigantisch naar haar zin op haar werk.
Ze post regelmatig haar outfits en de meeste zou ik ook kunnen kopen.
Ze post regelmatig haar outfits en de meeste zou ik ook kunnen kopen.
Gast- Gast
Helemaal goed allemaal, haha
Van Caroline weet ik eigenlijk niets...of je moet een naamzverandering gehad hebben die ik nog niet door heb;)
Van Chance weet ik waar ze woont en dat ze een oog voor fashion heeft.
RYW is een stoere en lieve meid die van multitasken weet, heel leergierig is, graag wil samenwonen met haar vriend, 2 schatten van zoons heeft en goed bevriend is met Nour.
Van Caroline weet ik eigenlijk niets...of je moet een naamzverandering gehad hebben die ik nog niet door heb;)
Van Chance weet ik waar ze woont en dat ze een oog voor fashion heeft.
RYW is een stoere en lieve meid die van multitasken weet, heel leergierig is, graag wil samenwonen met haar vriend, 2 schatten van zoons heeft en goed bevriend is met Nour.
Gast- Gast
JIP / Ik woonde hier gisteren 2 jaar, dus niet echt pas haha!
Gast- Gast
Leaf, heeft prachtige lange haren, een moeilijke tijd, woont in dezelfde stad als dat ik woon, een heel lief klein hondje & ik vind het een hele geweldige meid, ondanks alles!
Gast- Gast
Van Pippa weet ik dat ze bij een hotel werkt, samenwoont met haar leuke vriend, gek is op bakken en pas jarig was (en 25 is geworden). Verder weet ik dat het op dit moment helaas niet zo goed gaat met haar oma.. En dat ze altijd heel veel dingen doet voor anderen (zoals pas nog de vakantie naar Slagharen en alles wat daarbij kwam kijken).
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Pippa schreef:Leaf, heeft prachtige lange haren, een moeilijke tijd, woont in dezelfde stad als dat ik woon, een heel lief klein hondje & ik vind het een hele geweldige meid, ondanks alles!
Wat lief!
Gast- Gast
Klopt allemaal!
Jij woont in een heel mooi wit huis samen met je vriend en kat Saartje, hebt een leuke nieuwe baan, wordt bijna tante van een neefje of nichtje & jij bent gewoon lief
Jij woont in een heel mooi wit huis samen met je vriend en kat Saartje, hebt een leuke nieuwe baan, wordt bijna tante van een neefje of nichtje & jij bent gewoon lief
Gast- Gast
GreenGrass schreef:Lejow: Jij woont (momenteel) relatief vlakbij mij en geeft les op een basisschool. Verder heb je facebook profiel met een prachtige foto en zie ik je regelmatig staan als vriendsuggestie
Dus... WAAR BLIJFT DAT VRIENDJESVERZOEK?
Nounounou
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow woont in de grote stad waar ik ook vlakbij woon en waar mijn zoons geboren zijn. Ze geeft les op een basisschool en heeft een vriend die jonger is dan zij. Ze hebben samen een lief dochtertje die te vroeg geboren was en dat heeft veel impact gehad. Ze zit al sinds minimaal de prehistorie op dit forum en heeft ook al net zo lang de puss in boots-avatar die mijn kindjes altijd erg leuk vinden als hij over mijn computerscherm voorbij schuift
RYW- Ratel
RYW heeft 2 zoons en wilt haar met haar vriend samen wonen die een eind van haar vandaan woont (klopt toch!? ) Verder heeft kan ze haar mening duidelijk verwoorden op het forum.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette is een gezellige Brabantse, houdt van stappen, trekt foute mannen (of 'gasten'/'gozers', zoals ze mannen meestal noemt hier) aan, is een shopaholic, knappe meid met goede kledingsmaak.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Jeanette schreef:RYW heeft 2 zoons en wilt haar met haar vriend samen wonen die een eind van haar vandaan woont (klopt toch!? ) Verder heeft kan ze haar mening duidelijk verwoorden op het forum.
Yep correct, 1,5 uur rijden. En dan te bedenken dat hij hier in de buurt werkte (daar ken ik hem van) en dat elke dag heen én terug moest rijden inmiddels is hij doordeweeks zo'n beetje de hele week bij me (behalve als hij een klus heeft aan de andere kant van het land) en vaak de weekenden ook nog, behalve als hij zijn zoon heeft
Bliss komt uit het oosten, woont in DH, heeft een vriend in R'dam, werkt in het basisonderwijs en is soms wat onzeker. Ik vind haar kledingsmaak altijd wel leuk en vind haar wel bijdehand
RYW- Ratel
Lejow schreef:GreenGrass schreef:Lejow: Jij woont (momenteel) relatief vlakbij mij en geeft les op een basisschool. Verder heb je facebook profiel met een prachtige foto en zie ik je regelmatig staan als vriendsuggestie
Nounounou
ik heb alleen mensen op facebook die ik een keer in het echt heb gezien.
RYW: het eerste wat bij mij opkomt over jou is: Rock Your World
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Hier moest ik érg hard om lachen, mevrouw SnorremansPippa schreef:Zelda is een stoere, lieve mama die heel onzeker kan zijn, wat nergens voor nodig is. Ze gaat beginnen aan een nieuwe opleiding wat me een hele goede uitdaging lijkt voor haar! Mevrouw Snorremans.
Gast- Gast
GreenGrass schreef:Lejow schreef:GreenGrass schreef:Lejow: Jij woont (momenteel) relatief vlakbij mij en geeft les op een basisschool. Verder heb je facebook profiel met een prachtige foto en zie ik je regelmatig staan als vriendsuggestie
Nounounou
ik heb alleen mensen op facebook die ik een keer in het echt heb gezien.
RYW: het eerste wat bij mij opkomt over jou is: Rock Your World
Nee ok, het zijt u vergeven
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zelda is een mooi, lieve meid die woont in het gezellige E.ind.hoven. Ze heeft een mooie zoon, en is goed bevriend met Stuiterbal en ook andere meiden van de Eind.hoven meeting. Op het forum heeft ze vaak haar zegje klaar, maar zegt nooit zomaar iets. Naar mijn idee denkt ze goed na over wat ze antwoord. En ik vind dat ze ontzettend mooie ogen heeft!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Over Oasis niets (tenzij ik haar ken van een andere naam?), sorry.
Lejow, ik weet dat ze een schattige dochter heeft. Ik weet niet veel van haar (slecht eigenlijk want ze is volgens mij een van dé oudste forumsters ). In het begin had ik me altijd in de haren met Lejow, voornamelijk op het oude forum, ik kon haar soms goed op de kast jagen waardoor er wel een paar pagina's vol zaten met ons gepest. Gelukkig is dat verleden tijd, ook al pest ik Lejow soms nog wel eens; ik vind haar nu een toffe meid.
Lejow, ik weet dat ze een schattige dochter heeft. Ik weet niet veel van haar (slecht eigenlijk want ze is volgens mij een van dé oudste forumsters ). In het begin had ik me altijd in de haren met Lejow, voornamelijk op het oude forum, ik kon haar soms goed op de kast jagen waardoor er wel een paar pagina's vol zaten met ons gepest. Gelukkig is dat verleden tijd, ook al pest ik Lejow soms nog wel eens; ik vind haar nu een toffe meid.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Jaa ik weet dat babydoll in mijn omgeving heeft gewoond En een zoontje heeft.
En volgens mij heb ik ook al eens een foto van je gezien en dacht ik "wauw wat een mooie meid"
En volgens mij heb ik ook al eens een foto van je gezien en dacht ik "wauw wat een mooie meid"
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stuiterbal heeft een zoontje gok ik? verder weet ik eigenlijk niks van haar.
Ik heb altijd het idee dat je een druk, vrolijk persoon bent. Maar dat komt dan weer vooral door je forumnaam.
Ik heb altijd het idee dat je een druk, vrolijk persoon bent. Maar dat komt dan weer vooral door je forumnaam.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mermaid schreef:Stuiterbal heeft een zoontje gok ik? verder weet ik eigenlijk niks van haar.
Ze zeggen van wel
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Dan past je forum naam goed bij je.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
» Infolijstje over de forummer boven je.
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
» Infolijstje over de forummer boven je.
Pagina 7 van 10
Permissies van dit forum: