Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

+35
Bazinga
silly-one
Mida4you
SoGood
Tazz
Blair
Elliot
Guus
SuperGrover
ExpressoB
luenca
Jeanette
GreenGrass
Lejow
Stuiterbal
Tinus
Schaapke
Tania
Printje
Lavendel
Cheesegirl
M@niek
Twellie
Bliss
RYW
Mermaid
Poubelle
Magenta
Oasis
Zwerver
Chocoholic
Marin
Blond
Elsje
Burn
39 plaatsers

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 7 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 9:09

Caroline. schreef:
Jip83 schreef:
Caroline. schreef:Van Jip weet ik eigenlijk alleen dat zij en haar vriend nog niet zo lang geleden uit elkaar zijn gegaan na lang twijfelen (volgens mij)..

We zijn niet uit elkaar, al was er wel sprake van.
Oh sorry dan heb ik een deel van het verhaal gemist. Gaat het nu weer helemaal goed?

We zijn hard bezig om het weer helemaal goed te laten gaan :-)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 7 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Elliot za 11 aug 2012 - 9:11

Mooi zo smile van Leaf weet ik dat ze een vriend heeft en dat ze haar vader ongeveer een jaar geleden is verloren helaas Sad
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Blond za 11 aug 2012 - 9:12

Leaf is in de plaats geboren waar ik woon, heeft al een behoorlijke tijd een vriend, heel lang blond haar, gek op Uggs en Shabbies, wil graag een eigen hondje (toch?), woont in DH, bevriend met oa Antibes. En is haar vader vorig jaar verloren. ( hug ).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 9:14

_Leaf_ schreef:Ik weet niet zoveel van Jip.....wat erg! Embarassed

Leaf is een lieve meid met een groot verdriet. Ze is vorig jaar maart/april haar vader verloren. Haar familie is daar wel hechter door geworden en de (soms turbulente) relatie met haar vriend ook. Ze woont samen met hem en het hondje van de familie, heeft heel mooi lang haar en moet zich soms nog legitimeren voor drank Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 9:15

Van Chance weet ik dat ze een leuke kerel kent en de moed aan het verzamelen is om te laten merken dat het van haar wel 'leuk leuk' mag zijn. Daarnaast werkt ze in een heel andere branche dan haar studie, maar heeft ze het gigantisch naar haar zin op haar werk.
Ze post regelmatig haar outfits en de meeste zou ik ook kunnen kopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 9:46

Helemaal goed allemaal, haha smile

Van Caroline weet ik eigenlijk niets...of je moet een naamzverandering gehad hebben die ik nog niet door heb;)

Van Chance weet ik waar ze woont en dat ze een oog voor fashion heeft.

RYW is een stoere en lieve meid die van multitasken weet, heel leergierig is, graag wil samenwonen met haar vriend, 2 schatten van zoons heeft en goed bevriend is met Nour.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 9:49

JIP / Ik woonde hier gisteren 2 jaar, dus niet echt pas haha! Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 9:50

Leaf, heeft prachtige lange haren, een moeilijke tijd, woont in dezelfde stad als dat ik woon, een heel lief klein hondje & ik vind het een hele geweldige meid, ondanks alles!

Gast
Gast

Bericht  Elliot za 11 aug 2012 - 9:54

Van Pippa weet ik dat ze bij een hotel werkt, samenwoont met haar leuke vriend, gek is op bakken en pas jarig was (en 25 is geworden). Verder weet ik dat het op dit moment helaas niet zo goed gaat met haar oma.. Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 7 1371890812 Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 7 699888 En dat ze altijd heel veel dingen doet voor anderen (zoals pas nog de vakantie naar Slagharen en alles wat daarbij kwam kijken).
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 9:56

Pippa schreef:Leaf, heeft prachtige lange haren, een moeilijke tijd, woont in dezelfde stad als dat ik woon, een heel lief klein hondje & ik vind het een hele geweldige meid, ondanks alles!

Wat lief! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 9:56

:cheering: Klopt allemaal!

Jij woont in een heel mooi wit huis samen met je vriend en kat Saartje, hebt een leuke nieuwe baan, wordt bijna tante van een neefje of nichtje & jij bent gewoon lief smile

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 11 aug 2012 - 9:59

GreenGrass schreef:Lejow: Jij woont (momenteel) relatief vlakbij mij en geeft les op een basisschool. Verder heb je facebook profiel met een prachtige foto en zie ik je regelmatig staan als vriendsuggestie :P

Dus... WAAR BLIJFT DAT VRIENDJESVERZOEK?
Nounounou Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 10:05

Lejow woont in de grote stad waar ik ook vlakbij woon en waar mijn zoons geboren zijn. Ze geeft les op een basisschool en heeft een vriend die jonger is dan zij. Ze hebben samen een lief dochtertje die te vroeg geboren was en dat heeft veel impact gehad. Ze zit al sinds minimaal de prehistorie op dit forum en heeft ook al net zo lang de puss in boots-avatar die mijn kindjes altijd erg leuk vinden als hij over mijn computerscherm voorbij schuift smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette za 11 aug 2012 - 10:59

RYW heeft 2 zoons en wilt haar met haar vriend samen wonen die een eind van haar vandaan woont (klopt toch!?Embarassed ) Verder heeft kan ze haar mening duidelijk verwoorden op het forum.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Bliss za 11 aug 2012 - 11:10

Jeanette is een gezellige Brabantse, houdt van stappen, trekt foute mannen (of 'gasten'/'gozers', zoals ze mannen meestal noemt hier) aan, is een shopaholic, knappe meid met goede kledingsmaak.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  RYW za 11 aug 2012 - 11:15

Jeanette schreef:RYW heeft 2 zoons en wilt haar met haar vriend samen wonen die een eind van haar vandaan woont (klopt toch!?Embarassed ) Verder heeft kan ze haar mening duidelijk verwoorden op het forum.

Yep correct, 1,5 uur rijden. En dan te bedenken dat hij hier in de buurt werkte (daar ken ik hem van) en dat elke dag heen én terug moest rijden Wink inmiddels is hij doordeweeks zo'n beetje de hele week bij me (behalve als hij een klus heeft aan de andere kant van het land) en vaak de weekenden ook nog, behalve als hij zijn zoon heeft smile

Bliss komt uit het oosten, woont in DH, heeft een vriend in R'dam, werkt in het basisonderwijs en is soms wat onzeker. Ik vind haar kledingsmaak altijd wel leuk en vind haar wel bijdehand smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  GreenGrass za 11 aug 2012 - 18:39

Lejow schreef:
GreenGrass schreef:Lejow: Jij woont (momenteel) relatief vlakbij mij en geeft les op een basisschool. Verder heb je facebook profiel met een prachtige foto en zie ik je regelmatig staan als vriendsuggestie :P

Nounounou Very Happy

ik heb alleen mensen op facebook die ik een keer in het echt heb gezien.

RYW: het eerste wat bij mij opkomt over jou is: Rock Your World
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 20:30

Pippa schreef:Zelda is een stoere, lieve mama die heel onzeker kan zijn, wat nergens voor nodig is. Ze gaat beginnen aan een nieuwe opleiding wat me een hele goede uitdaging lijkt voor haar! Mevrouw Snorremans.

Hier moest ik érg hard om lachen, mevrouw Snorremans :dance:

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 11 aug 2012 - 20:51

GreenGrass schreef:
Lejow schreef:

Nounounou Very Happy

ik heb alleen mensen op facebook die ik een keer in het echt heb gezien.

RYW: het eerste wat bij mij opkomt over jou is: Rock Your World

Nee ok, het zijt u vergeven angel
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Oasis za 11 aug 2012 - 20:52

Zelda is een mooi, lieve meid die woont in het gezellige E.ind.hoven. Ze heeft een mooie zoon, en is goed bevriend met Stuiterbal en ook andere meiden van de Eind.hoven meeting. Op het forum heeft ze vaak haar zegje klaar, maar zegt nooit zomaar iets. Naar mijn idee denkt ze goed na over wat ze antwoord. En ik vind dat ze ontzettend mooie ogen heeft!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Blair zo 12 aug 2012 - 1:14

Over Oasis niets (tenzij ik haar ken van een andere naam?), sorry. Sad

Lejow, ik weet dat ze een schattige dochter heeft. Ik weet niet veel van haar (slecht eigenlijk want ze is volgens mij een van dé oudste forumsters laughcry ). In het begin had ik me altijd in de haren met Lejow, voornamelijk op het oude forum, ik kon haar soms goed op de kast jagen waardoor er wel een paar pagina's vol zaten met ons gepest. Gelukkig is dat verleden tijd, ook al pest ik Lejow soms nog wel eens; ik vind haar nu een toffe meid.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Stuiterbal zo 12 aug 2012 - 1:26

Jaa ik weet dat babydoll in mijn omgeving heeft gewoond :cheering: En een zoontje heeft.
En volgens mij heb ik ook al eens een foto van je gezien en dacht ik "wauw wat een mooie meid"
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Mermaid zo 12 aug 2012 - 1:28

Stuiterbal heeft een zoontje gok ik? verder weet ik eigenlijk niks van haar.
Ik heb altijd het idee dat je een druk, vrolijk persoon bent. Maar dat komt dan weer vooral door je forumnaam.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Stuiterbal zo 12 aug 2012 - 1:33

Mermaid schreef:Stuiterbal heeft een zoontje gok ik? verder weet ik eigenlijk niks van haar.
Ik heb altijd het idee dat je een druk, vrolijk persoon bent. Maar dat komt dan weer vooral door je forumnaam.

Yes Yes Yes bounce bounce bounce

Ze zeggen van wel
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Mermaid zo 12 aug 2012 - 1:37

Dan past je forum naam goed bij je. Very Happy
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: