Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

+35
Bazinga
silly-one
Mida4you
SoGood
Tazz
Blair
Elliot
Guus
SuperGrover
ExpressoB
luenca
Jeanette
GreenGrass
Lejow
Stuiterbal
Tinus
Schaapke
Tania
Printje
Lavendel
Cheesegirl
M@niek
Twellie
Bliss
RYW
Mermaid
Poubelle
Magenta
Oasis
Zwerver
Chocoholic
Marin
Blond
Elsje
Burn
39 plaatsers

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 10:09

Jullie vergeten iemand Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 10:11

Razz_ schreef:Jullie vergeten iemand Cry

Je had een vriend. Je werd verliefd op een collega. Jullie kregen een kind. Jullie willen graag verhuizen, maar het appartement is nog niet verkocht? En daarom gaan jullie nog niet voor kindje nummer 2. Want het is wel tijdelijk op te lossen, maar in jullie optiek niet de beste oplossing? Of heb ik niet alles meegekregen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 10:12

Bijna. Check mijn rechter ticker Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 10:13

Razz_ schreef:Bijna. Check mijn rechter ticker Wink

Ja, jullie gaan er weer voor! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 10:18

Jaaaa! Very Happy Ik heb geen zin om tot m'n 40ste te wachten tot het appartement verkocht gaat worden en dan pas voor een tweede te gaan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 10:20

Razz_ schreef:Jaaaa! Very Happy Ik heb geen zin om tot m'n 40ste te wachten tot het appartement verkocht gaat worden en dan pas voor een tweede te gaan Wink

Goede keuze! En dat appartement wordt ooit verkocht. Net als elk ander huis. Ooit. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Oasis wo 8 aug 2012 - 10:22

Chocoholic schreef:Ik weet van Oasis dat ze een vriendin uit duizenden is :cheering:

:cheering: Hee, dat weet ik ook over jou!
En dat er zonet iemand van jou gewonnen heeft op Wordfeud laughcry

Van Maura weet ik dat zij veel te onzeker is. Nergens voor nodig, want ze is een hartstikke lieve meid!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 10:24

Maura schreef:
Razz_ schreef:Jaaaa! Very Happy Ik heb geen zin om tot m'n 40ste te wachten tot het appartement verkocht gaat worden en dan pas voor een tweede te gaan Wink

Goede keuze! En dat appartement wordt ooit verkocht. Net als elk ander huis. Ooit. Wink

Euh ja idd ooit.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 10:25

Oasis schreef:Van Maura weet ik dat zij veel te onzeker is. Nergens voor nodig, want ze is een hartstikke lieve meid!

Wat lief!

Hoorde onlangs nog dat ik een gigantische bitch ben op het forum, maar dat ik in het echte leven lief ben, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Oasis wo 8 aug 2012 - 10:28

Maura schreef:
Oasis schreef:Van Maura weet ik dat zij veel te onzeker is. Nergens voor nodig, want ze is een hartstikke lieve meid!

Wat lief!

Hoorde onlangs nog dat ik een gigantische bitch ben op het forum, maar dat ik in het echte leven lief ben, haha.

Ik vind je geen bitch hoor! En uiteindelijk is het ook belangrijker hoe je in het echte leven bent, dan op het forum Wink.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 10:30

Oasis schreef:
Maura schreef:
Oasis schreef:Van Maura weet ik dat zij veel te onzeker is. Nergens voor nodig, want ze is een hartstikke lieve meid!

Wat lief!

Hoorde onlangs nog dat ik een gigantische bitch ben op het forum, maar dat ik in het echte leven lief ben, haha.

Ik vind je geen bitch hoor! En uiteindelijk is het ook belangrijker hoe je in het echte leven bent, dan op het forum Wink.

Je hebt me niet voor niets op FB. Dus ik zal nog wel meevallen. :P

Maar het forum is soms zo Ă©Ă©n met mijn echte leven, dat ik me dingen wel aantrek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  RYW wo 8 aug 2012 - 10:37

Ik weet van Maura dat ze inderdaad erg onzeker is, soms erg warrig kan overkomen op het forum en een soms moeizame band heeft met mensen om zich heen zoals familie en relaties. Ook wil ze weer gaan studeren maar weet niet precies hoe het allemaal aan te pakken en dat is soms erg moeilijk als je onzeker bent. Ook heeft ze heel veel forumnamen gehad, woont in het noorden van het land en kiest graag haar eigen vitrage uit Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Bliss wo 8 aug 2012 - 10:41

RYW is een lekker wijf Yes, is volgens mij net terug van vakantie, heeft twee zoontjes en heeft een leuke vriend die ook een kind heeft. Ze is bevriend met Nour en heeft een leuke, uitdagende baan (maar weet ff niet meer wat precies laughcry).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  RYW wo 8 aug 2012 - 10:43

Bliss schreef:RYW is een lekker wijf Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 3079029344, is volgens mij net terug van vakantie, heeft twee zoontjes en heeft een leuke vriend die ook een kind heeft. Ze is bevriend met Nour en heeft een leuke, uitdagende baan (maar weet ff niet meer wat precies Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 394967).

Klopt precies! Vooral dat eerste, natuurlijk Cool



Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Twellie wo 8 aug 2012 - 11:44

RYW heeft twee zoons die beiden al naar de lagere school gaan. Minstens een ervan is een erg slim jongetje. Een derde is welkom over een tijdje. RYW mist de kids elk jaar heel erg als ze een paar weken weg zijn in de zomer. (Het is duidelijk in welke pijler ik het meeste rond hang Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 1578173417 ).

Verder: RYW heeft een uitdagende baan, net een studie afgerond en haar vriend heeft een nieuwe baan gevonden. Ze kennen elkaar van het werk.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 11:45

RYW schreef:Ik weet van Maura dat ze inderdaad erg onzeker is, soms erg warrig kan overkomen op het forum en een soms moeizame band heeft met mensen om zich heen zoals familie en relaties. Ook wil ze weer gaan studeren maar weet niet precies hoe het allemaal aan te pakken en dat is soms erg moeilijk als je onzeker bent. Ook heeft ze heel veel forumnamen gehad, woont in het noorden van het land en kiest graag haar eigen vitrage uit Wink

Dat laatste snap ik dan weer niet. smile

Maar jij bent echt een beauty! :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Zwerver wo 8 aug 2012 - 15:31

Over tuinstoel weet ik eigenlijk niks .

Maura is opzoek naar een ford frontje voor haat auto. Haha. Ik heb mams gevraagd maar ze kan m niet vinden. laughcry
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 18:56

Zwerver had hiervoor altijd een wat dubieuze naam.Wink Ze heeft een lange relatie gehad, die onlangs uit is gegaan, waardoor ze veel stress kreeg m.b.t. d'r studie en de afstand die ze daar voor moest reizen als ze weer tijdelijk bij d'r moeder in zou trekken. Ze is dol op de Action en zette zelfs de datum in d'r agenda van een nieuw te openen filiaal aan het Reitdiep. Very Happy Als ik het goed heb, heeft ze inmiddels weer d'r eigen plekje en is ze volgens mij weer happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 18:59

Ik weet van Nour dat ze universitair opgeleid is, ze op dit moment (?) best wel ziek is en niet echt iets binnen houdt. Ook heeft ze een ontzettend vervelende breuk van haar relatie achter de rug met een nare nasleep ervan.


Laatst aangepast door Zelda op wo 8 aug 2012 - 19:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 19:21

Zelda, wat je zegt klopt allemaal, maar zou je misschien de laatste zin willen verwijderen? Ik weet nog steeds niet of een bepaald persoon mee kijkt op dit forum en wil herkenbaarheid voorkomen, voor zover mogelijk.smile

Van jou weet ik dat je een gezinnetje hebt, je man zijn eigen bedrijf heeft (?) en veel werkt, maar dat jij niet langer 'alleen' moeder wil zijn en ook weer een studie op gaat pakken; wat ik overigens heel knap van je vind. Verder kan ik me herinneren dat je soms heel onzeker bent en daardoor niet lekker in je vel zit met vlagen, maar je vooral nu veel zin hebt in, naast het gezinsleven, ook echt iets voor jezelf te gaan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Burn wo 8 aug 2012 - 19:31

Nour heeft goede raad en ik vind dr een lieverd!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 19:37

Burn heeft stage gelopen in het buitenland. Komt altijd heel energiek over en heeft altijd een goed woord voor iemand over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Burn wo 8 aug 2012 - 19:40

Wat lief! Dankje

Powerbabe is een beauty!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 19:41

Powerbabe, is een hele lieve mooie meid! Met een hele mooie vriend, zijn echt een mooi stel samen. Ze woont onze hoofdstad, antikraak. Ze speelt hockey en houdt van thema feestjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Burn wo 8 aug 2012 - 19:42

Doedel, moeder van 3 hele mooie kids! Zelf ook een erg mooie vrouw.
Haar zoontje heeft een geweldig bed!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 2 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum