Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

+35
Bazinga
silly-one
Mida4you
SoGood
Tazz
Blair
Elliot
Guus
SuperGrover
ExpressoB
luenca
Jeanette
GreenGrass
Lejow
Stuiterbal
Tinus
Schaapke
Tania
Printje
Lavendel
Cheesegirl
M@niek
Twellie
Bliss
RYW
Mermaid
Poubelle
Magenta
Oasis
Zwerver
Chocoholic
Marin
Blond
Elsje
Burn
39 plaatsers

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  luenca vr 10 aug 2012 - 22:04

pixie is super lief en mooi meisje I love you
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?  - Pagina 6 Empty Re: Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  GreenGrass vr 10 aug 2012 - 22:09

Jeanette schreef:Greengrass; Ik heb geen idee (Sorry! Embarassed )

hmm jou naam roept bij mij ook niets op.

Shygirl: jij bent heeeeeel gelukkig met een schat van een man/vriend!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  ExpressoB za 11 aug 2012 - 3:46

Oeh ik weet eigenlijk niks... misschien bij een volgende forummer..

wat weten jullie van mij? Embarassed
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Poubelle za 11 aug 2012 - 3:58

shygirl87 schreef:pixie is super lief en mooi meisje I love you

Wat lief zeg, dankjewel!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  luenca za 11 aug 2012 - 6:09

GreenGrass schreef:
Jeanette schreef:Greengrass; Ik heb geen idee (Sorry! Embarassed )

hmm jou naam roept bij mij ook niets op.

Shygirl: jij bent heeeeeel gelukkig met een schat van een man/vriend!

thx meisjeee, jij ook !!!
luenca
luenca
Prater
Prater

Bericht  luenca za 11 aug 2012 - 6:09

Pixie schreef:
shygirl87 schreef:pixie is super lief en mooi meisje I love you

Wat lief zeg, dankjewel!

ik reageer niet vaak inhoudelijk, maar als ik zoiets zeg, meen ik het wel smile
luenca
luenca
Prater
Prater

Bericht  Mermaid za 11 aug 2012 - 6:12

Magenta schreef:
Mermaid schreef:
Magenta schreef:Mermaid heeft een mooie avatar. Zelf gemaakte foto?

Ja zelfgemaakt. Bora Bora I love you
Nice :-)

De voordelen van het werk van mijn vriend zullen we maar zeggen Wink

Shygirl is creatief? gok ik nav je avatar.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SuperGrover za 11 aug 2012 - 6:32

Mermaid schijnt een erg leuke meid te zijn, haha. Dat hoorde ik op een meeting.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 6:40

SuperGrover schreef:Mermaid schijnt een erg leuke meid te zijn, haha. Dat hoorde ik op een meeting.
Ik hoorde dat ook =) Helaas heb ik haar op de laatste meeting amper gesproken.

SuperGrover weet (bijna) overal antwoord op, maar vraagt zich wel eens af of je worstjes met of zonder vel eet. Is typisch een student, eet weinig groente en houdt van alcohol en feestjes. Ze deed onderzoek naar negerzoenen, is klein, blond, leuk en echt een toevoeging op een meeting.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 6:55

Smikkell heb ik laatst een keer gezien op een meeting, maar het is ook echt min of meer bij zien gebleven.Wink Ik kwam veel later dan iedereen, deed ff snel een drankje mee en zat precies aan de andere kant van de tafel.
Wat ik van Smikkell weet, is dat ze eerlijk is op het forum. Ze gaat niet d'r mening bijstellen als 100 forummers erover vallen en dat waardeer ik wel. Verder heeft ze een moeilijke periode achter de rug, maar zag ik onlangs dat het goed met d'r gaat.smile Oh, volgens mij wonen we zelfs in dezelfde stad, nu ik erover nadenk... Ze is goed bevriend met Zusje en qua werk/studie heb ik ff geen idee. Ik vermoed van niet, omdat ze een tijd dus flink in de knoop heeft gezeten met zichzelf.

SG: ook gezien op een meeting en de reden dat ik Smikkell niet heb gesproken, want ik zat naast SG.Wink Erg slim en leuk! Studente die stabiel in het leven staat en gewoon lekker geniet van het studentenleven qua feestjes, drankje doen, maar toch presteren om ook idioot hoge cijfers te halen en een honours-traject te volgen. Super! Enorm goede algemene ontwikkeling voor zo'n jong ding.Wink

Gast
Gast

Bericht  Guus za 11 aug 2012 - 7:41

Van Nour weet ik net pas een paar weken wie het is (beetje laat met dat soort dingen)

Ik weet dat ze een ware beauty with brains is die oprecht en rechtop in het leven staat. Ze heeft een nare breuk gehad met haar exvriend (type sukkel als je het mij vraagt) maar wat ik de laatste tijd lees is dat ze daar helemaal goed overheen is gekomen en nu aan de scharrel/beginfase met een knappe vent!
Haar brains gebruikt ze naast wijze reacties hier op het forum op haar werk waar ze volgens mij goed aan de weg aan het timmeren is!
En ik kan me altijd een foto van haar op een kinderfietsje herinneren Very Happy

En als dit alles niet klopt heb ik duidelijk niet door wie Nour is Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 7:46

Van Goochem weet ik dat ze lange tijd op Curacao heeft gewoond, dat ze nu "bij mij in de stad" woont, een schattige blonde hond heeft die van rollen in de modder houdt en dat ze onlangs ten huwelijk is gevraagd!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:00

Haha, Goochempie!Wink Het politiefietsje van één vd zoontjes van RYW! Klopt helemaal, whooo!
Wat een lieve woorden. Ik heb en goede baan gehad en ben nu weer druk met solliciteren, want heb momenteel geen betaald werk; doe wel vrijwilligerswerk.smile

Van jou weet ik dat je gelukkig bent met je vriend, vriendinnen bent met PB en Punk'd, jouw mams ziek is (geweest) en ik herkenning vond in je verhalen qua gevoelens hierover, je een erg leuke vriend hebt zag ik net in een ander topic (Wink) en gek genoeg weet ik verder bijna niets van je. Ik vind je een heel bijzondere uitstraling hebben - mooie vrouw, niet een 13 in een dozijn type, zeg maar.Wink

Oh ja, idd een nare breuk gehad met veel verdriet, maar dat kwam juist doordat ik hem niet meer herkende. Het was altijd een heel lief, goed persoon en na al die jaren zag ik dus die andere kant, waarmee hij zelf ook worstelde. Hij stond stil in het leven en ik wilde verder; we belemmerden elkaar, maar hoe teleurgesteld ik ook in zijn actie(s) ben geweest; ik ben nu wel zo ver dat ik nog steeds wel de leuke dingen kan herinneren, ook al is de nasleep er nog steeds van dat hij me in de gaten houdt. Ik negeer het compleet, dus ik voed niets in die zin. Soms mis ik hem zelfs nog wel, maar er is niets meer wat ons nog bindt.

Oreo is dol op fotograferen, doet ook wel eens een shoot met Leaf, heeft in het zuiden van het land een opleiding gedaan en woont nu in de Randstad, spreekt vloeiend Spaans en heeft net een weekje vakantie gehad en is weer bijgetankt.Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:08

haha Nour, dat is een korte samenvatting, maar klopt als een bus smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:17

Oreo schreef:haha Nour, dat is een korte samenvatting, maar klopt als een bus smile

Haha sorry, ik begon tijdens het typen opeens heel erg te twijfelen of ik niet in de war was.Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:17

Van Oreo weet ik dat ze gek is op fotografie, een relatie heeft, vaak naar het strand gaat en bevriend is met Alex (mag ik dit zeggen?)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:22

Zelda schreef:Van Oreo weet ik dat ze gek is op fotografie, een relatie heeft, vaak naar het strand gaat en bevriend is met Alex (mag ik dit zeggen?)

Van mij wel smile Maar dan vergeet je er nog een aantal forummers hoor smile

Van jou weet ik dat je een leuke zoon hebt, een mooie meid bent en dat je buren ooit zo vriendelijk zijn geweest je kinderwagen zonder slot aan de straatkant te zetten...

Nour is er eentje met altijd lange posts, nog niet zo lang geleden naar een ver land op vakantie geweest (ik vond je FB-status over dat kleine meisje zo ontroerend, laatst) en was kortgeleden flink ziek. Ben je inmiddels al weer een beetje op de been? Of leef je nog op beschuit? smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:26

Alleen Alex kwam in me op haha. Ik weet niet of het mensen uit ons appartementencomplex zijn geweest, maar dat van die kinderwagen klopt idd.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:27

Alive & kicking! Wink Nee, dat is niet helemaal waar. Eet weer wat meer, maar nog erg slap. Zou vnvd een drankje doen in de stad, maar dat ga ik nog niet redden. Ik ben iig geheel vd zoetigheid af, helemaal geen behoefte aan. Bijkomend voordeeltje, zal ik maar zeggen.smile Lief dat je ernaar vraagt. Idd naar Azië geweest en dat was ook die post over dat kleine meisje. Nou, ik zal niet verder dit topic 'vervuilen' met een update over hoe het nu gaat, maar dank je wel voor het vragen!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:27

Zelda is een stoere, lieve mama die heel onzeker kan zijn, wat nergens voor nodig is. Ze gaat beginnen aan een nieuwe opleiding wat me een hele goede uitdaging lijkt voor haar! Mevrouw Snorremans.

Edit; komt Nour er weer tussendoor piepen, jou heb ik al gehad! Wel als toevoeging dat ik jou echt enorm lief en meelevend vind.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:58

Pippa haar voornaam, dat ze pas is verhuisd en heel fijn samenwoont met haar vriend. Dat die vriend wel problemen heeft had met het bedrijf van zijn ouders. Meneer Poes! (dacht ik). En dat het niet zo goed gaat met haar oma :-(

Gast
Gast

Bericht  Elliot za 11 aug 2012 - 9:02

Van Jip weet ik eigenlijk alleen dat zij en haar vriend nog niet zo lang geleden uit elkaar zijn gegaan na lang twijfelen (volgens mij)..
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 9:03

Caroline. schreef:Van Jip weet ik eigenlijk alleen dat zij en haar vriend nog niet zo lang geleden uit elkaar zijn gegaan na lang twijfelen (volgens mij)..

We zijn niet uit elkaar, al was er wel sprake van.

Gast
Gast

Bericht  Elliot za 11 aug 2012 - 9:05

Jip83 schreef:
Caroline. schreef:Van Jip weet ik eigenlijk alleen dat zij en haar vriend nog niet zo lang geleden uit elkaar zijn gegaan na lang twijfelen (volgens mij)..

We zijn niet uit elkaar, al was er wel sprake van.
Oh sorry dan heb ik een deel van het verhaal gemist. Gaat het nu weer helemaal goed?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 9:06

Ik weet niet zoveel van Jip.....wat erg! Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: