Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 11 feb 2011 - 0:11

@ Jen: ben ook niet van plan om hem te gaan irriteren met mijn gedrag (al heb ik me wel een paar keer in moeten houden); hij zei juist zelf dat ie hoopte dat we het er nog een keer over konden hebben. Ik heb dus gisteren nog gestuurd dat ik t er ook nog wel eens over wilde hebben, maar hierop nog niks gehoord. Ik ga zelf niks meer sturen nu, via de sms wil ik al helemaal niks meer bespreken. Ga toch maar proberen het alvast een beetje voor mezelf af te sluiten dan...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 0:54

Bliss schreef:@ Jen: ben ook niet van plan om hem te gaan irriteren met mijn gedrag (al heb ik me wel een paar keer in moeten houden); hij zei juist zelf dat ie hoopte dat we het er nog een keer over konden hebben. Ik heb dus gisteren nog gestuurd dat ik t er ook nog wel eens over wilde hebben, maar hierop nog niks gehoord. Ik ga zelf niks meer sturen nu, via de sms wil ik al helemaal niks meer bespreken. Ga toch maar proberen het alvast een beetje voor mezelf af te sluiten dan...
Goed zo! Scheelt je een hoop tijd en energie. Hoe ging die van ZvB ook al weer? 'never make someone a priority when he is only willing to make you an option'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie vr 11 feb 2011 - 2:33

Leuk Jade! Ik heb zo'n voorgevoel dat jij heel snel met hetzelfde berichtje als Rainbow komt! Namelijk dat je niet meer mag posten in dit topic als vrijgezel cheers

Bliss, ik zou ook niks meer laten horen. Hoewel ik het idee heb dat je er nog niet helemaal achter staat om het af te sluiten, is dat wel het beste. Heel veel sterkte! Dit is echt klote zo! Plan leuke dingen en ga echt niet denken dat het aan jou ligt, dat ligt het echt niet!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 11 feb 2011 - 3:23

Nee ik sta er nog niet helemaal achter, maar hoop dan maar dat dat snel komt. (toch wil ik hem nog wel eens irl spreken) Al kan ik nogal lang in dingen blijven hangen en het STOMME is gewoon dat ik verdomme 25 jaar lang op een paar km afstand van hem heb gewoond! We hebben notabene op dezelfde school rondgelopen en zijn later dus collega's geweest... Aaargh en dat frustreert me toch ZO hè, dat ik hem dan pas NU weer tegenkom scratch

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  RioolSpook vr 11 feb 2011 - 4:17

Sorry Bliss, wil je droom niet in duigen gooien hoor maar zelfs al had je wel dichtbij gewoond, dan nog had het waarschijnlijk niks geworden en had hij je leuk gevonden als tussendoortje. Accepteer het feit dat hij je niet leuk genoeg vindt. Voor hem is het nu erg gemakkelijk om het op de afstand te gooien, maar hoe erg is die afstand nu eigenlijk echt? Als je echt hoteldebotel stapelverliefd bent op iemand, deert dat je niet.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Julia vr 11 feb 2011 - 4:32

RioolSpook schreef:Sorry Bliss, wil je droom niet in duigen gooien hoor maar zelfs al had je wel dichtbij gewoond, dan nog had het waarschijnlijk niks geworden en had hij je leuk gevonden als tussendoortje. Accepteer het feit dat hij je niet leuk genoeg vindt. Voor hem is het nu erg gemakkelijk om het op de afstand te gooien, maar hoe erg is die afstand nu eigenlijk echt? Als je echt hoteldebotel stapelverliefd bent op iemand, deert dat je niet.

Helemaal mee eens. Het is waarschijnlijk echt niet de afstand, dat zegt hij alleen maar om niet bot te zijn. Zolang je je dat niet realiseert blijf je maar balen van die afstand. Zeg dat toch uit je hoofd.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie vr 11 feb 2011 - 4:36

Heb je nog wat van hem gehoord? Nu zal wel blijken of hij het meent wat hij zegt, of dat het toch een verkapte ik wil hier een punt achter zetten sms was. Als hij niks laat horen lijkt het me wel duidelijk. Daarnaast zou ik toch het contact verbreken als hij toch contact met je opneemt. Ik snap dat het frustrerend is en inderdaad als jullie bij elkaar in de buurt hadden gewoond was het misschien anders gelopen. Maar dat is nu niet zo. Ook het feit dat jullie collega's zijn geweest en eerst dicht bij elkaar in de buurt woonde zegt niet zoveel. Iedereen veranderd door de jaren en wellicht zagen jullie elkaar toen gewoon nog niet staan..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Yzma vr 11 feb 2011 - 5:32

Maar Janelie, hij is toch duidelijk geweest dat hij vriendschap wil? Als hij wat laat horen, wat moet dan nu daar uit blijken? Overigens ben ik het eens met RioolSpook en Julia.

Ik denk niet dat het de afstand is en dat het had uitgemaakt als je dichtbij had gewoond. Dan was hij nog steeds druk gehad met de carnevalwagen en weinig gesmst, dat blijven toch dezelfde punten als nu. Jammer dat je niet op mijn post hebt gereageerd Bliss. Want ik vraag het me echt af, is dateloos zijn nou echt erger dan dit?
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie vr 11 feb 2011 - 5:56

Hij zei dat hij vrienden wil blijven (als ze dat al waren trouwens), maar om vrienden te blijven moet je wel contact hebben. Ik vraag mij af of hij dat wel wil. Als hij niks van zich laat horen kan je het laatste smsje inderdaad zien als verkapte ik zet hier een punt achter sms. Ik vermoed dat het contact nu gewoon doodbloed en daar kan je je conclusies wel uit trekken. Het was leuk, maar niks meer en niks minder.
Verder kan je hier niks uit afleiden over een mogelijke relatie. Die lijkt mij sowieso van de baan. Ik doelde op de eerlijkheid in zijn sms.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 11 feb 2011 - 5:59

Dat 'vrienden blijven' klinkt wat aardiger dan 'ik wil nooit meer iets van je horen of zien'..Mislukt toch 9 van de 10 keer..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie vr 11 feb 2011 - 6:02

Precies Feline..

Het staat er bij mij gewoon allemaal een beetje krom
Suspect
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Prosecco vr 11 feb 2011 - 6:08

Jammer Bliss, dat het zo gelopen is :-( maar troch blijf ik er van overtuigd dat er iemand voor je rondloopt waar je dezelfde klik mee hebt, maar die wel helemaal voor je wil gaan. Zelf al woont hij in China!

Ik zit met een ander dilemma: wat schrijf ik op m'n valentijnskaart? Het moet niet al te klef zijn. Het moet niet lijken alsof ik denk dat we een relatie hebben, maar gewoon iets in de trant van dat ik hem heel erg leuk vind en dat ik hoop dat het nog lang gezellig blijft. Maar dan even in een leuk tekstje verpakt :P Wie heeft leuke ideen?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Yzma vr 11 feb 2011 - 7:10

Ja, dat vind ik ook, dat het aardiger klinkt dan wat hij wil. Alleen ik denk niet dat je nu al je conclusies kan trekken als hij nog niets heeft laten horen, daar doelde ik meer op. En dat ik aangaf, 'hij wilde toch vriendschap' bedoelde ik meer mee, dat je anders met vrienden omgaat en de frequentie van contact ook anders is.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 11 feb 2011 - 8:13

@ Yzma: ja sorry, wilde er nog op ingaan, maar heb nu pas tijd om alles ff goed te lezen en in me op te nemen. Op zich heb je wel gelijk natuurlijk en met mn verstand weet ik dat ook wel, maar mn gevoel wil nog even niet mee daarin. Ik zat net wat oude smsjes te lezen, waarin ie steeds niet concreet to the point kwam om wat af te spreken en daar ergerde ik me nu weer aan, dus misschien moet ik ze nog maar even niet wissen Wink
En tja, ik heb me de afgelopen maanden vaak rot en onzeker gevoeld, dus wat dat aangaat is dateloos zijn misschien toch zo slecht nog niet. Ik word alleen gewoon zo moe van die eeuwige 'zoektocht'. Het is niet dat ik nou zo enorm actief op zoek ben steeds, maar gewoon, t zou ook eens een keer leuk zijn als er wat dingen op hun plek vallen en ik eens een keer geluk heb in de liefde Sad
Ik weet ook niet of ie echt vrienden wil blijven, dat zal idd nog wel blijken. Maar ik weet wel dat ik dat niet kan. Ik wist steeds niet of ik nou eigenlijk verliefd op hem was, maar uit mijn eigen reactie op dit hele gebeuren kan ik denk ik wel opmaken dat dit het geval was. Ik hoop nu stiekem nog steeds dat ie ooit een keer van gedachten verandert, maar goed, zelf verander ik ook wel van gedachten als ik hem een tijd niet zie. "Uit t oog, uit t hart" werkt altijd wel goed voor mij...

Vind jullie reacties soms wel hard, maar ja, dat zal ik dan waarschijnlijk ook wel nodig hebben ofzo. Ik ben wel blij dat veel mensen meedenken, want zelf kloot ik ook maar wat aan natuurlijk! Dus in ieder geval bedankt voor de tips, adviezen en steun tot zover smile

Jade, leuk dat je date weer zo leuk was en dat je hem snel weer ziet!
Prosecco: zoiets als je nu typt vind ik eigenlijk wel goed hoor. Zeg dat je blij bent dat je hem hebt ontmoet en dat je hoopt dat jullie nog veel leuke dingen gaan doen samen!
Janelie: wel updaten na je date hè!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie vr 11 feb 2011 - 8:24

Bliss, ik vind het heel lief van je dat je ook nog de moed op kan brengen om te reageren op anderen. Dat geeft wel aan wat voor een lief en goed persoon je bent. Dat wilde ik nog even zeggen.
En tuurlijk plaats ik een update. Ik ga over 20 min weg :S
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 11 feb 2011 - 8:28

Spannend Janelie! Veel plezier! Wordt vast heel leuk..

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:56

Al nieuws Janelie? Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje vr 11 feb 2011 - 11:30

hey allemaal,

ik ben er ook weer even, mijn date is net bij mij thuis geweest, is net weg want morgen om 6uur moet hij werken..
het was gezellig en we hebben ook echt wel een klik maar toch ga ik twijfelen.. stomme ik Sad om hele stomme dingen ook, gewoon omdat hij soms wat stiller is.. en weinig weet te doen.. zegt vaak, ik weet het niet of kies jij maar of whatever..
en k weet dat hij onzeker is, dat gaat er misschien ook nog wel af.. maar k ben ook nog niet echt verliefd ofzo..
ook dat moet misschien wel groeien. verder was het gezellig hoor en vloog de avond voorbij.
maarja die stomme twijfels..grr..

Bliss, pff lastig zeg die vent van jou, ik snap dat je het lastig vind om vrienden met hem te blijven. zou ik ook niet kunnen denk ik, maar dit verdien je niet! er lopen vast veel leukere kerels voor je rond!
mja schiet je ook niet veel mee op natuurlijk..

rainbow, wat leuk dat jullie nu officieel een setje zijn Very Happy

jade: wat leuk dat het zo gezellig gaat bij jullie! wat gaan jullie morgen doen?

rr: officieel mrs buurman haha.. Very Happy leukleuk!

liefs..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje vr 11 feb 2011 - 11:31

oohja!! janelie!! ik ben ook benieuwd!!!!

Very Happy Very Happy Very Happy
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 11:47

Hoi Klavertje,

Leuk dat je date leuk was! smile gezelligheid is een heleboel waard!

Ik had met mijn vorige date ook een heleboel twijfels.. met deze date helemaal niet, ondanks dat hij ook wel een aantal dingen heeft waarvan hij echt een tegenpool is.. (hij is bv heel rustig).

Ik weet nog niet wat we morgen gaan doen.. We hebben het al even over een boswandeling samen met mijn hondje gehad.. of misschien de bioscoop?

Hebben jullie nog leuke suggesties?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 11 feb 2011 - 12:10

@ klavertje: kijk het gewoon nog even aan joh, misschien zijn je twijfels wel nergens voor nodig! (zoals Jade ook al zegt)
@ Jade: ben ook nooit goed in het verzinnen van dates, maar een wandeling met de hond klinkt wel goed toch? Is altijd leuk, helaas doe ik het nooit bij gebrek aan een hond Wink Veel plezier!

Nog ff een kleine update. Krijg net een sms van mijn (ex-)date, dat ie blij is dat ik het er nog even over wil hebben en dat ie zondag ook wel kan. En sorry voor de late reactie, maar hij had eerst wat anders gepland en durfde en wilde mij niet afzeggen, dus hij moest eerst dat afzeggen. Tja, ik ga dan toch maar hoor... Voel me nu toch al kut, dus veel erger kan t niet worden en daarbij ben ik gewoon benieuwd wat ie te melden heeft. Dan kan daarna het proces van afsluiten gaan beginnen, hoop ik dan maar.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 12:17

@Bliss... Hij heeft wel overal zijn antwoord/excuus voor klaar of niet? Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Snoes vr 11 feb 2011 - 22:11

Bliss, ik hoop dat hij je niet nog harder gaat kwetsen als jij daar bent zondag. Het is misschien gemakkelijk gezegd, maar probeer niet te emotioneel te worden, want dat is hij niet waard. En als hij met mooie/lieve woorden afkomt, probeer het te relativeren, denk aan de vele keren dat hij niets van zich liet horen en niet wilde/kon afspreken. Ik hoop dat het dan gemakkelijker voor je is om het af te sluiten. Sterkte meid!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Daya25 vr 11 feb 2011 - 22:29

Over anderhalf uur zie ik mijn date smile Begin nu een beetje nerveus te worden...
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace vr 11 feb 2011 - 23:34

Bliss schreef:@ klavertje: kijk het gewoon nog even aan joh, misschien zijn je twijfels wel nergens voor nodig! (zoals Jade ook al zegt)
@ Jade: ben ook nooit goed in het verzinnen van dates, maar een wandeling met de hond klinkt wel goed toch? Is altijd leuk, helaas doe ik het nooit bij gebrek aan een hond Wink Veel plezier!

Nog ff een kleine update. Krijg net een sms van mijn (ex-)date, dat ie blij is dat ik het er nog even over wil hebben en dat ie zondag ook wel kan. En sorry voor de late reactie, maar hij had eerst wat anders gepland en durfde en wilde mij niet afzeggen, dus hij moest eerst dat afzeggen. Tja, ik ga dan toch maar hoor... Voel me nu toch al kut, dus veel erger kan t niet worden en daarbij ben ik gewoon benieuwd wat ie te melden heeft. Dan kan daarna het proces van afsluiten gaan beginnen, hoop ik dan maar.

Ben reuze benieuwd hoe het zondag gaat. Misschien als hij je weer ziet, weet hij weer wat hij allemaal laat lopen en slaat hij zichzelf misschien wel voor het hoofd van domheid.

@Daya: have fun!
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 36 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum