Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 2:14

Lady4 schreef:Ik vind het wel dapper van hem dat hij je eerlijk heeft verteld waarom hij zo onzeker is. Hij zal vast dezelfde gedachte hebben als jij, dat hij eigenlijk volwassener zou moeten zijn dan jij. Maar waarom eigenlijk? Heb je niet liever dit dan een 'player' die al met tig andere vrouwen in bed heeft gelegen? Ik zou hem hierom echt niet laten gaan, als je hem leuk vindt. Die onzekerheid zal vanzelf minder worden, daarin kun jij ook een grote rol spelen.

+1

@ Klavertje: Maar jij zou dat toch ook niet leuk vinden, als een jongen jou zou vertellen dat je iets verkeerd doet of niet goed kunt zoenen o.i.d.? Niet alle mannen zijn van die botte wezens die zich nergens iets van aantrekken hoor :P

Edit: Ik vind het wel apart dat jullie zo denken trouwens.. Als ik denk vanuit mezelf, ik heb zelf ook niet super veel ervaring ofzo. Heb wel relaties gehad, maar kort want ik was veel te kieskeurig. Heb ook een scharrel maar als ik hem soms hoor dan word ik ook onzeker. Terwijl ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat hij super veel ervaring heeft, maar dat terzijde :P Maar zouden mannen dan ook zo over mij denken? Ben ik dan geen relatiemateriaal meer omdat ik met weinig mannen seks heb gehad? Grappig.. Ik denk altijd eerder andersom, voor mij geen gozer die al met 15 meiden in bed heeft gelegen hoor!


Laatst aangepast door Reeza op zo 13 feb 2011 - 2:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 13 feb 2011 - 2:14

ik snap wel dat je je zo voelt omdat ik gewoon een beetje hetzelfde voel..
ik voel me ook ontzettend stom dat ik vind dat ie niet goed kan zoenen en dat ie daar gewoon de tranen van in de ogen had staan.. en ik heb ook zoiets van ach het komt vast vanzelf wel iedereen kan zoenen denk ik dan haha..
gewoon aankijken meis.. doe ik ook..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos zo 13 feb 2011 - 2:16

@ Lady4: Wat leuk!
@ Bliss: Hoe was het vanmiddag? Heb je het meer af kunnen sluiten?
@ Klavertje: Waarom voel je je er stom onder? Ik snap wat je bedoeld en kan mij voorstellen dat je niet verwacht had dat je date zo onzeker was. Wellicht gewoon zorgen voor een open en eerlijke communicatie en je kan best aangegeven dat je even niet weet wat je ermee moet, zonder dat dit naar overkomt voor hem en hem nog onzekerder maakt.
@ Jade: Je had duidelijk andere verwachtingen of niet? Is het, los van de verwachtingen en de onervarenheid van zijn kant wel leuk? Verder sluit ik mij bij Lady4 aan!
@ Marsy: Weet je date van die jongen? Wellicht dat hem dat zijn open opent en dat hij meer zijn best doet. Weet je wel voor jezelf wat je wil?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 13 feb 2011 - 2:17

Reeza schreef:
Lady4 schreef:Ik vind het wel dapper van hem dat hij je eerlijk heeft verteld waarom hij zo onzeker is. Hij zal vast dezelfde gedachte hebben als jij, dat hij eigenlijk volwassener zou moeten zijn dan jij. Maar waarom eigenlijk? Heb je niet liever dit dan een 'player' die al met tig andere vrouwen in bed heeft gelegen? Ik zou hem hierom echt niet laten gaan, als je hem leuk vindt. Die onzekerheid zal vanzelf minder worden, daarin kun jij ook een grote rol spelen.

+1

@ Klavertje: Maar jij zou dat toch ook niet leuk vinden, als een jongen jou zou vertellen dat je iets verkeerd doet of niet goed kunt zoenen o.i.d.? Niet alle mannen zijn van die botte wezens die zich nergens iets van aantrekken hoor :P

weet ik reeza maar t was helemaal niet bot bedoeld en ik heb het ook niet op zo'n manier gezegd/bedoeld maar hij had het dus duidelijk wel zo opgevat.. voel me er ook best stom onder..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 13 feb 2011 - 2:21

RR:
ik voel me er stom onder dat ik het gewoon niet altijd fijn vind om met hem te zoenen.. zoiets moet toch fijn zijn?mja vind het niet helemaal eerlijk dat ik daarvan baal. verder is hij gewoon echt leuk maar kan me dus echt daaraan storen zegmaar.
en dan gaat ie zeggen kijk ik kan nog niet eens normaal een kus geven ik ben toch helemaal niets waard.. k denk dat het misschien wennen is en door zn onzekerheid komt en dat t vanzelf wel goedkomt als je je vertrouwder voelt met elkaar.. en dan denk ik weer van wat als t blijft dan blijf k me daaraan ergeren..
aaaahh ik ben erg :shock:
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos zo 13 feb 2011 - 2:26

Ik denk idd wel dat zoenen fijn moet zijn, hoewel je ook aan elkaar moet wennen hoor! Ik snap je punt wel en zelfvertrouwen is wellicht ook makkelijker aantrekkelijk te vinden dan onzekerheid? Maar hij stelt zich open en kwetsbaar op en daar is ook heel wat voor te zeggen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 2:28

@Reeza..

Ik denk niet dat dat het is.. Want ik vind het ook niet erg als iemand weinig ervaring heeft, ik wil gerust wachten/ de tijd nemen.. alleen hij overviel mij er een beetje mee..

Het is niet dat hij alleen op seksueel gebied onervaren is.. maar zoals ik ook schreef heeft hij nog nooit een relatie gehad.. weet hij niet zo goed wat hij wil, wat hij zoekt en heeft niet echt een eigen mening.

En het totaal plaatje maakt het lastig.. omdat alles uit pure onzekerheid? komt. Daar wil ik hem niet op afrekenen want ik vind hem wel leuk!

Ik heb zelf ook niet super veel ervaring op seksueel gebied.. maar ik 'durf' wel om zomaar te zeggen.. Hij maakte mij heel onzeker..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 13 feb 2011 - 2:28

Roze Roos schreef:Ik denk idd wel dat zoenen fijn moet zijn, hoewel je ook aan elkaar moet wennen hoor! Ik snap je punt wel en zelfvertrouwen is wellicht ook makkelijker aantrekkelijk te vinden dan onzekerheid? Maar hij stelt zich open en kwetsbaar op en daar is ook heel wat voor te zeggen!

das ook zo..
maar iedereen kan toch zoenen denk k dan of zie ik dat verkeerd?:P
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 13 feb 2011 - 2:34

Roze Roos, is het tussen jouw en je date inmiddels al 'officieel' of zitten jullie nog in de datefase? Het Doen-topic vind ik zo onoverzichtelijk geworden, dat ik daar niet meer zo vaak kijk.

Ik ben inmiddels al weer in de fase aangekomen waarin ik zeker denk te weten dat ik veel te hoge verwachtingen heb na dat kleine kusje van zijn kant. Voel me onzeker en ben er van overtuigd dat ik niks van hem hoor, dat hij me niet leuk vindt. Met andere woorden: ik draaf weer teveel door na dat kleine kusje. Sad Durf ook niet echt actie te ondernemen, op welke manier dan ook. Ik zal hem binnenkort wel weer eens treffen op mijn werk, dus dan maar afwachten hoe het loopt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 2:40

klavertje schreef:
Roze Roos schreef:Ik denk idd wel dat zoenen fijn moet zijn, hoewel je ook aan elkaar moet wennen hoor! Ik snap je punt wel en zelfvertrouwen is wellicht ook makkelijker aantrekkelijk te vinden dan onzekerheid? Maar hij stelt zich open en kwetsbaar op en daar is ook heel wat voor te zeggen!

das ook zo..
maar iedereen kan toch zoenen denk k dan of zie ik dat verkeerd?:P

Uit ervaring weet ik dat niet iedereen kan zoenen haha! Ik had ooit een vriendje en die kon alleen maar zoenen op de propellor manier. Verschrikkelijk haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 13 feb 2011 - 2:42

haha vruchtenhagel, zo erg is t gelukkig niet :P
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 13 feb 2011 - 2:42

Lady, wat leuk voor je! Klinkt echt als een super geslaagde avond. Kun je er gewoon niet wat relaxter in gaan staan? Ik had dit ook op een gegeven moment.. en toen heb ik een knop omgedraaid en ben ik wat vriendschappelijker ernaar gaan kijken. Daardoor kon ik ook leukere spontane smsjes sturen. Maar misschien heb je wel niets aan m'n advies want bij mij lijkt het ook nooit te lukken Wink

Jade, klavertje en de rest.. Ik ben hierin denk ik de enige maar ik kan echt afknappen op onzekerheid. Ik vind het ontzettend aantrekkelijk als een man zelfvertrouwen uitstraalt. Even als voorbeeld mijn laatste date. Hij stond erop om een heel eind te rijden zodat ik eindelijk weer eens naar 't strand kon. En toen we bij 't restaurant naar binnen gingen deed hij 't woord.. regelde een tafeltje bij 't raam. (klinkt nu heel dominant maar ik zag 't als zelfvertrouwen).. Toen de rekening gebracht werd pakte hij 'm en liep meteen naar de bar om te betalen. Ik vind dat echt aantrekkelijk. Gewoon doen, niet denken. Zelfde met zoenen.. ik val onwijs op gepassioneerd zoenen. Als iemand daarin heel onzeker zou zijn denk ik niet dat ik er verder mee kan. Misschien heb ik te veel films gekeken maar ik geloof erin dat als het 'de ware' is (waar ik overigens niet in geloof) dat de zoen ook gewoon perfect is. Laat mij maar lekker dromen Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 13 feb 2011 - 2:47

Dat probeer ik ook Feline, maar ik vind het wel moeilijk. We hebben elkaars nummer niet, dus er is in dat opzicht ook helemaal geen sprake van contact. Het is echt mijn valkuil dat wanneer ik iemand leuk vind, ik alles groter ga maken dan dat het is en ik veel verwachtingen heb.

Ik moet nu richting mijn werk, fiets zo langs zijn huis, dus wie weet tref ik hem nog haha.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 2:59

@ Feline.. ik vind zelfvertrouwen ook heel aantrekkelijk! Embarassed Ik mis dat nu gewoon..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 3:04

Ik kan trouwens net als Feline ook echt afknappen op onzekerheid. Ik ben zelf nl ook niet echt heel zeker (met name tussen de lakens) dus als de andere persoon ook onzeker is dan schiet het allemaal niet zo op. Bovendien moet hij ook wel echt zijn eigen mening hebben want van iemand die alleen maar mij napraat krijg ik de kriebels van. Dus na de date van jade zou ik ook afgeknapt zijn! Zou het nou alleen maar zijn bij wat er tussen de lakens gebeurd, daar kan ik misschien wel mee leven want ik ben ook niet echt ervaren, maar als hij voor de rest ook zo onzeker is dan knap ik daar echt op af. Ik wil een echt vent en niet iemand wiens handje ik moet vast houden in de 'grote boze wereld'. smile

@Jade: Welke eigenschappen vind je wel erg leuk van hem?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 3:31

Ik kom eventjes hier rondkijken en wat jullie op liefdes- en dategebied beleven. angel

Jade, ik kan je dilemma begrijpen. Maar misschien is het geen gek idee om het even rustig aan te doen en er langzaam naar toe te bouwen aangezien hij nog nooit een relatie heeft gehad?

@Feline: doe mij zo'n man! Very Happy Ik vind het wel fijn als ik mannen tegenkom die wat zelfvertrouwen hebben. Maar ook weer niet té, hij hoeft ook weer niet arrogant te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 13 feb 2011 - 4:02

ik vind het indd ook wel fijner als een man wat meer zelfvertrouwen heeft en een beetje de initiatieven neemt zeg maar wat jij ook zegt feline. mijn ex was dan weer iets teveel van het goede.. dat was echt een blaaskaak haha..
en mn date heeft echt dus totaal geen zelfvetrouwen en zegt telkens zeg jij maar wat we gaan doen zeg jij maar hoelaat zeg jij maar welke film zeg jij maar wat je wilt etc etc
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 13 feb 2011 - 4:06

Hee!
Ik ben net terug. We hadden afgesproken bij een recreatieplas hier in de buurt en hebben eerst een rondje gewandeld. Gewoon een beetje gekletst enzo, was wel gezellig. Toen hij aan kwam lopen had ik trouwens niet echt zo'n gevoel van 'wow daar is hij' ofzo, dus ik denk dat ik de afgelopen dagen toch mn gevoel al een beetje heb afgesloten. In elk geval, na dat rondje zijn we binnen koffie gaan drinken en nog steeds eerst een poos gekletst. Met name hij had weer hele verhalen over de carnaval en hij klonk af en toe weer zo kinderachtig en onvolwassen, dat ik me al bijna begon te ergeren Wink Daarbij werd hij ook nog een paar keer gesmst door jongens die aan die wagen wilden gaan werken en vroegen wanneer hij kwam (want hij heeft de sleutel van die ruimte). Irritant! Maar dat was wel goed natuurlijk, want dat helpt mee aan t verwerkingsproces.

Op een gegeven moment waren we een beetje uitgepraat over koetjes en kalfjes en viel t ff stil. Ik begon toen maar over die vriendschap, hoe hij dat voor zich zag enzo. Wist ie ook niet zo goed, maar hij vond het contact gewoon bijzonder en dacht dat we af en toe nog wel een gezellige avond konden hebben, gewoon een goed gesprek, muziek luisteren etc. Ik heb toen gezegd dat dat hem niet gaat worden en ik merkte dat ie dat jammer vond, maar hij zei dat ie het ook wel begreep. Ik heb gezegd dat ik er ook van baalde en het zonde vond van het contact, maar dat er al te veel gebeurd is om ineens terug te gaan naar vriendschap. Ik was nog vrij rustig toen en heb wel wat dingen gezegd die ik nog kwijt wilde, zoals dat ik het jammer vond dat ie het steeds op de afstand gooide, want dat hij, als hij mij echt leuk zou vinden, het er wel voor over zou hebben. Hij gaf wederom aan dat ie mij op dit moment niet meer kon bieden als vriendschap. Ik heb gezegd dat ik ook vond dat ie steeds niet echt concreet was en dat ik daarom voor mezelf maar duidelijkheid moet scheppen door er hier en nu een punt achter te zetten. Hij wist ff niet goed wat te zeggen en voelde zich een eikel zei hij. Ik werd op een gegeven moment nog wel een klein beetje emotioneel, moest even een klein traantje laten en toen wist ie volgens mij helemaal niet meer hoe hij zich moest gedragen :P Op een gegeven moment heb ik afgerekend en zijn we naar buiten gegaan. Daar hebben we nog even verder gepraat, al wist ik verder ook niet meer echt wat te zeggen. Ik heb aangegeven dat ik gewoon geen zin meer had om me nog langer kut te voelen steeds en dat ik er gewoon erg moe van werd dat ik steeds overal het initiatief voor moest nemen en van de week met mijn sms dus ongeveer uit hem moest trekken waar ik nou eigenlijk aan toe was met hem. Ik zei dat ik het jammer vond dat hij er niet zelf al wat eerder mee is gekomen en dat ik het idee heb dat als ik van de week die sms niet had gestuurd, dit nog langer zo door had gesudderd. Hij zei dat dat niet zo was, dat ie zelf ook al van plan was om erover te beginnen, maar dat ie dat niet via sms wilde doen. Waarop ik zei dat ie ook geen moeite deed om t op een andere manier te brengen, want afspreken lukte steeds niet en bellen deed ie ook niet. Hij zei dat ie dat niet deed omdat ik niet van bellen hield, maar dat zijn natuurlijk een beetje flauwe smoesjes. In elk geval heb ik nogmaals gezegd dat als hij niet concreet en duidelijk is, dat ik dan maar voor mezelf duidelijkheid moet scheppen en dat dus hierbij gedaan heb, door te zeggen dat ik het contact hierbij laat. Hij zei weer dat ie zich echt een eikel voelde, maar dat hoeft van mij ook niet. Het is een aardige jongen, maar hij bleef gewoon al die tijd steeds vaag en dat stoorde me gewoon.

Op een gegeven moment waren we wel uitgepraat en liep hij mee naar mijn (moeders) auto. Hij zei dat ie dan dus maar geen contact meer op zou nemen, maar als ik dat wilde, ik hem altijd kon bellen enzo. Heb gezegd dat ik niet weet of ik helemaal nooit meer contact wil en dat ik m sowieso nog wel eens tegenkom, maar in elk geval voorlopig niet en dat respecteert hij (en dat is m geraden ook natuurlijk!). Hij voelde zich best rot op t eind volgens mij, maar ja, daar kan ik verder ook even niks aan doen. Hij gaf me drie zoenen en liep toen weg en eenmaal in de auto moest ik wel ff flink janken, maar ik was ook deels opgelucht. Ik heb er op zich een goed gevoel bij, in die zin dat ik mijn zegje nog even heb kunnen doen en voor mijn gevoel toch het meest volwassen ben geweest en heb gedaan wat nu het beste is voor mij. Nu gaat t wel, maar ik denk dat ik t er af en toe nog wel moeilijk mee zal hebben. Het was maar vier maandjes, maar toch best heftige gevoelens en de nodige ups en downs.

In elk geval kan ik nu echt gaan proberen het af te sluiten en zijn jullie voorlopig van mijn lange verhalen in dit topic af Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 13 feb 2011 - 4:08

Nou Klavertje, ik neem het je echt niet kwalijk als je daar op afknapt. Het is toch fijn als je een beetje tegengas krijgt. Nou ben ik behoorlijk dominant dus ik heb wel een beetje een 'echte' vent nodig. Maar ik merk wel dat ik altijd op 'aanwezige' mannen val die een woordje terug hebben.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:10

@Klavertje..

Mijn date doet precies hetzelfde! En als ik hem een vraag stel waarin hij zn mening moet geven krijg ik een tegenvraag.. met: wat vind jij daar dan van? terwijl hij dus nog geen antwoord heeft gegeven..

@ikweetnietmeerwiehetvroeg Embarassed

Wat ik in hem zie.. Ik had eigenlijk na de eerste date (gezellig kletsen, zonder verplichtingen) toch wel de vlinders.. de 2de date was net zo leuk! al merkte ik al welwat spanning tussen ons (wel/niet zoenen).. uiteindelijk niet gezoent.. maar wel een super leuke avond gehad.. de gesprekken erna waren ook erg leuk!

Ik vind het erg leuk om met hem te praten, hij is lief, ziet er leuk uit.. ik vind het gewoon erg gezellig met hem en er is gewoon een soort van klik..

Gister middag hebben we samen met de hond in het bos gelopen.. en dan is hij ook wel stoer. Verder is hij heel galant, de deur voor me open houden, autodeur open doen, me helpen om over een slootje te komen etc.. gewoon van die kleine dingetjes die erg leuk zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 13 feb 2011 - 4:12

Bliss, heel trots op je! Klinkt als een volwassen gesprek. Komende weken zullen vast nog enorm klote zijn maar echt, geef het de tijd.. Dit gevoel gaat over. Je mag echt trots zijn op jezelf. Je hebt voor jezelf gekozen! En dat is heel dapper!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:14

Feline schreef:Nou Klavertje, ik neem het je echt niet kwalijk als je daar op afknapt. Het is toch fijn als je een beetje tegengas krijgt. Nou ben ik behoorlijk dominant dus ik heb wel een beetje een 'echte' vent nodig. Maar ik merk wel dat ik altijd op 'aanwezige' mannen val die een woordje terug hebben.

Ik ben ook heel erg dominant. En ik ben bang dat ik over iemand heen loop als ik geen tegengas krijg. In het verleden vond ik deze mannen ook altijd smile maar nu dus niet..


@Bliss: Super dat je je zegje hebt gedaan! Het is nu duidelijk en nu kun je het gaan afsluiten! sterkte daarmee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:17

Ik hoop dat de man die ik tegen zal komen iets meer zelfvertrouwen heeft.

Maar 1 ding heb ik geleerd iig: voorlopig GEEN internetdates voor mij. Ik wil dit keer gewoon echt verliefd worden en opbouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 13 feb 2011 - 4:19

Bliss, hug

feline: fijn dat je me begrijpt Wink haha.. ach, het zal ook vast uiteindelijk wel goedkomen..

jade: ja... irritant is dat he.. wordt daar echt een beetje moe van hehe.. maar daarentegen heeft hij me laatst wel een hele lieve kaart gestuurd, dat was ik eigenlijk helemaal vergeten te vertellen.. en dat heeft ie helemaal uit zichzelf gedaan;)

bitterkoek, slechte ervaringen met internetdates? k heb je verhaal eigenlijk niet echt gevolgd Embarassed
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:21

klavertje schreef:Bliss, hug

feline: fijn dat je me begrijpt Wink haha.. ach, het zal ook vast uiteindelijk wel goedkomen..

jade: ja... irritant is dat he.. wordt daar echt een beetje moe van hehe.. maar daarentegen heeft hij me laatst wel een hele lieve kaart gestuurd, dat was ik eigenlijk helemaal vergeten te vertellen.. en dat heeft ie helemaal uit zichzelf gedaan;)

bitterkoek, slechte ervaringen met internetdates? k heb je verhaal eigenlijk niet echt gevolgd Embarassed

M'n vorige relatie is voort gekomen uit een internetdate. Ik had me ingeschreven op e-matching. Uiteindelijk hebben we 5 maanden gehad. Maar achteraf gezien, heb ik niet eens hele intense gevoelens voor hem gehad en we lagen soms niet eens op 1 lijn. Onze eerste date was in het zwembad en onze tweede date was bij Artis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 38 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum