Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 1 feb 2011 - 11:39

Waarom zegt iedereen Reeva tegen Reeza? :P (ook verwarrend, al die op elkaar lijkende nicknames!) Hoe was het Reeza?
Ik had t al gezegd SF, maar vind jouw vent ook echt een leukerd! Hippe jongen ook, en zingt hij nou ook nog? smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 di 1 feb 2011 - 11:41

Ah wat jammer, alle foto's gemist! Ben wel heeel nieuwsgierig nu na al die positieve reacties erop!

Ik kom net bij mijn date vandaan en het was weer super. Heerlijk gezellig met z'n tweeën naar de intratuin, even door de stad en naar vrienden van hem en net nog lekker even thuis bij hem.
Ik kan er niks anders van maken: het was weer liefdevol zonder einde. Blijft toch gek..
Maar het kan me niet meer schelen, ik geniet! Ga hem weer een hele week niet zien want hij moet veel werken maar hier heeft hij me al op voorbereid. Dan geeft het minder... smile

Verder nog updates aan mannen en smsgedrag?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 12:59

Bliss schreef:Waarom zegt iedereen Reeva tegen Reeza? :P (ook verwarrend, al die op elkaar lijkende nicknames!) Hoe was het Reeza?

Ja echt he, en ik had mn naam al op het oude forum ook! Ik ben nu net thuis, moet om 6:30 weer opstaan das wel een beetje jammer! Maargoed, het was erg gezellig. Alleen tsja, wat ik al dacht, hij is niet mn type helaas.. Wel jammer, maargoed! Ga nu lekker slapen iig..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect di 1 feb 2011 - 13:01

Jammer Reeza, maar wel leuk dat het gezellig was! Slaap lekker
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Daya25 di 1 feb 2011 - 20:38

Over drie uurtjes zie ik mijn date smile Ben wel erg zenuwachtig nu...
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Suus di 1 feb 2011 - 21:46

Spannend, veel plezier Daya!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 1 feb 2011 - 22:04

Veel plezier Daya! Wat gaan jullie doen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall di 1 feb 2011 - 22:56

Dankje BE! Haha ik wil je best een foto van mezelf sturen nog hoor, maar dat wordt dan wel eind van de middag want ik zit nu in een college :P

Bliss, hij kan zingen maar hij wil er niets (serieus) mee doen, wat ik erg jammer vind want het lijkt mij juist zo heerlijk als je kan zingen! Heb jij al iets gehoord? Say YESSSSS!

Klinkt leuk jouw avond Marsy! Hoe bedoel je dat liefdevol zonder eind precies?

Haha wow inderdaad raar dat ik Reeza heb getypt, normaal weet ik het verschil tussen de z en de v wel. :cyclops:

Veel plezier Daya!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 1 feb 2011 - 22:59

Maar het is juist ReeZa en niet ReeVa Wink (Reva is iemand anders)
Ik heb gisteravond wel een sms ontvangen, maar nog geen voorstel. Heb toen wat teruggestuurd omdat ik in de trein zat en me verveelde, maar verder niks meer gehoord. Volgens mij is ie weer de hele avond met die wagen bezig geweest!!

Veel plezier Daya!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall di 1 feb 2011 - 23:08

Haha heb ik het nou gewoon weer verkeerd gedaan? ReeZa. ReeZa. ReeZa. Nu moet het er wel inzitten Laughing

In ieder geval heeft hij nog gesmst! Hopen dat hij snel met een voorstel komt, het duurt zolang! Maar ik hoop dat je wachten beloond wordt haha.

Sweety heb jij nog contact gehad met Disney?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 23:17

Ai ik zei ook Reeva ipv Reeza... Jammer dat je date niets was Reeza!

Dat klinkt fijn Marsy!

Veel plezier Daya, wat gaan jullie doen?

Sweety: hoe voel je je nu over jou en Disney?

Bliss, gelukkig is carnaval bijna voorbij;).. Hopelijk zie je je date snel!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 1 feb 2011 - 23:31

Nou gister heb ik dus als voorstel gehad om naar de bouwmarkt te gaan. Ik moet die dag eerst nog naar de dokter dus ben eerder klaar met werken en ga vandaar naar hem toe. Dat vond hij prima. Ik belde hem nog wel even ivm met dat ik een inventarisatie heb op de dagen dat we misschien naar Londen gingen. Dus we moesten kiezen voor een weekend. Toen kwam hij met het idee om anders in april te gaan als het weekend wat we nu hebben gekozen niet lukt. We blijven het verschuiven Wink Daarna niks meer gehoord. Ik smste nog wel slaap lekker X. Maar geen reactie op gekregen.
Kreeg net wel een sms dat hij toch thuis is gebleven ( nog steeds niet lekker ). Heb nog wat gestuurd naar hem maar that's it. Ik voel wel dat ik een beetje een deukje heb gekregen. Maar ja.. Ik vind hem wel erg leuk en ik wil nog wel even wachten. Had alleen gehoopt dat als we in maart naar Londen waren gegaan dat er dan wat meer duidelijkheid zou zijn. Nu is het waarschijnlijk in april. Ook niet erg maar lijkt wel alsof we het blijven verschuiven ( en ik dus nog langer kan wachten..)
Heb wel zin om hem vrijdag te zien dus dat is wel een pluspunt Very Happy

@ Bliss: Hoop dat hij snel klaar is met carnaval dan kunnen jullie weer afspreken met elkaar. Hoe voel je je?

@ RR wanneer is jullie volgende "date"? Eigenlijk kan je het haast geen date meer noemen want jullie zijn bijna een setje denk ik zo Wink

Edit: iedere keer als ik wat neerzet over mij en Disney is het een heel verhaal... Sorry hoor... Embarassed
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 23:42

Ik snap je deukverhaal helemaal Sweety! Ik denk dat het toch goed is als het een verhaal hier is, kun je even relativeren enzo :-)
Je kan het verschuiven natuurlijk ook zien als voordeel, ergens heeft ie wel zoveel vertrouwen in jullie dat ie denkt dat het in april nog steeds leuk is enzo! Fijn dat je zin hebt om hem vrijdag te zien! Lekker je gevoel volgen en je kan natuurlijk aangeven dat het niet erg is om rustig aan te doen maar dat je wel graag een beetje duidelijkheid hebt.

Hmmm ik weet niet wanneer mijn volgende date is en of ie nou nog een date is :P Er worden wel opmerkingen gemaakt over later enzo, dat ie een piano wil in de kamer enzo! Ergens is dat raar maar ook wel erg leuk( niet van die piano maar dat we het over dat soort dingen hebben). Soms heb ik een beetje het gevoel dat ie een beetje zoekend is hoe ik ga reageren enzo, maar dat is denk ik ook wel logisch.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect di 1 feb 2011 - 23:58

Spannend Daya!

Nou ik wil daar graag op wachten SF smile

Minder van je 'deukje' Sweety. Misschien moet je hem wat vrijer laten, dan kan komt hij vanzelf wel je aandacht vragen smile Wel stom dat Londen steeds wordt verschoven! Maargoed daar kunnen jullie natuurlijk niet zoveel aan doen..


Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 3 feb 2011 - 10:42; in totaal 2 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect di 1 feb 2011 - 23:59

Roze Roos schreef:
Hmmm ik weet niet wanneer mijn volgende date is en of ie nou nog een date is :P Er worden wel opmerkingen gemaakt over later enzo, dat ie een piano wil in de kamer enzo! Ergens is dat raar maar ook wel erg leuk( niet van die piano maar dat we het over dat soort dingen hebben). Soms heb ik een beetje het gevoel dat ie een beetje zoekend is hoe ik ga reageren enzo, maar dat is denk ik ook wel logisch.
Waar slaat dat nou weer op Roos :P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 0:00

Hmmm dillemma BE! Wat zegt je gevoel? Ik zou denk ik nog een keer contact zoeken en het bij hem laten en het daarna gewoon laten. Graag of helemaal niet toch?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 2 feb 2011 - 0:07

*


Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 3 feb 2011 - 10:42; in totaal 2 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 0:09

Misschien beginnen met aardig doen? Dat maakt je wel wat toegankelijker denk ik! Waarom verwacht je dat hij moeite doet als jij het niet echt doet? Niet onaardig bedoelt hoor! Ik zie dat het er een beetje "bot" staat!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 2 feb 2011 - 0:13

*


Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 3 feb 2011 - 10:43; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall wo 2 feb 2011 - 0:16

BE, jij hebt hem dus ook niets gestuurd in al die tijd? Dan zou ik hem gewoon een smsje sturen, met iets luchtigs erin, als ik naar mezelf kijk, dan zou ik ook niet echt over afspreken ''durven'' te beginnen als ik verder nooit iets hoor, als je eerst wat meer contact hebt weer dan denk ik dat het veel makkelijk is voor hem om er - eindelijk - over te beginnen :-)

Sweety, jammer dat jullie weekendje misschien weer verschoven wordt. Ik snap wel dat het net een beetje anders voelt na wat hij gezegd heeft, maar ik zou het nog een tijdje aankijken. Volgens mij hebben jullie het wel heel leuk samen elke keer als jullie iets gaan doen, dus zijn gevoel kan ook nog veel verder groeien! Veel plezier alvast vrijdag, haha een bouwmarkt, dat is leuk om te doen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 2 feb 2011 - 0:23

*


Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 3 feb 2011 - 10:43; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 2 feb 2011 - 0:25

Even tussendoor: ik sms nu met mijn date en we hebben het over de sauna. Hij weet dat ik er vaker naar toe ga en dan ook naakt ga. Ik stelde voor om ook een keer te gaan en dan eventueel met badkledingdag ( hij wil niet zo graag naakt ). Maar op zn vakantie is hij wel naakt gegaan dus er is vooruit gang. Wink
Nu zegt hij dus: is m'n piemel daar niet te klein voor? Schaam je je dan niet voor mij? Wink
(misschien teveel info) Ik heb aangegeven dat ik dat niet vind en dat ik me niet schaam voor hem.
Van het weekend toen ik tegen hem aanlag vroeg hij ook of ik hem voelde, de laatste keer dat we seks hadden vroeg hij of ik hem voelde. Volgens mij is hij er onzeker over. Hebben jullie tips voor me? Moet ik erover beginnen dat het me wel opvalt dat hij onzekerder overkomt over zijn geslachtsdeel of niet?

@ BE: ik zou ook een sms sturen. Misschien kan je sturen dat je het leuk vind om met hem naar de bios te gaan en of hij dat ook leuk vind. Zo ja dan mag hij de film uitkiezen en de dag. Zoiets misschien?

@ SF: Dank je wel. Ik denk dat ik het ook gewoon nog even moet aankijken. We hebben het wel leuk idd als we elkaar zien. Zondag hadden we ook lol met elkaar. Dus dat zit wel goed smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall wo 2 feb 2011 - 0:26

Hmm nee, ik denk niet dat het altijd zo hoeft te blijven. Je hebt ook mannen die je in het begin helemaal plat smsen en steeds willen afspreken maar dat dat na een tijdje ook heel erg afzakt, het zegt allemaal niet zoveel vind ik, haha. Maar als je nu weer contact met hem zoekt, en jullie spreken af, en het gaat daarna weer hetzelfde dan kan je wel een beetje een conclusie trekken denk ik :P

Edit: Sweety, ja ik zou daar wel een opmerking over maken. Het komt inderdaad over alsof hij er erg onzeker over is. Misschien kun je iets sturen als ''Niet zo onzeker zijn joh, nergens voor nodig, ik vind je helemaal goed!'' Zoiets? Haha, dat is ook maar een idee hoor, maar ik zou het zelf een vervelend gevoel vinden als hij er zo onzeker over is (ook voor mezelf, na een keer aangeven dat het nodig is moet het maar duidelijk zijn).


Laatst aangepast door Sugarfall op wo 2 feb 2011 - 0:29; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 2 feb 2011 - 0:28

Sugarfall schreef:Hmm nee, ik denk niet dat het altijd zo hoeft te blijven. Je hebt ook mannen die je in het begin helemaal plat smsen en steeds willen afspreken maar dat dat na een tijdje ook heel erg afzakt, het zegt allemaal niet zoveel vind ik, haha. Maar als je nu weer contact met hem zoekt, en jullie spreken af, en het gaat daarna weer hetzelfde dan kan je wel een beetje een conclusie trekken denk ik :P
Mee eens. In het begin smste Disney en ik uren en avonden achter elkaar. Nu zit ik soms te wachten op een sms..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 0:28

Aaha ok, dan had ik het verkeerd begrepen! Euhm een inspiratiesms dus.. Stuur iets leuks haha waar hij op in kan haken of neem zelf het initaitief en zeg gewoon dat je een date wil smile Ik denk niet dat het altijd zo blijft, voor hem kan het ook nieuw of wennen zijn he!

Sweety: Je zou de volgende keer iets kunnen zeggen over dat ie goed is zoals ie is, verder zou ik er niet over beginnen in dit stadium van jullie relatie dat ie onzeker over komt over zijn piemel.
Ik bedacht mij gisteren dat piemels ook eigenlijk wel rare dingen zijn, sorry uitstapje nerd
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum