Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 10 feb 2011 - 1:40

Oh nee, haha.. mijn bericht wordt helemaal verkeerd begrepen.. We waren laatst aan het skypen en toen zei ie dat ik me totaal niet onzeker moet zijn over m'n niet zo gezonde lichaam.. omdat ik toch wel sexy blijf. Was gewoon lief bedoeld omdat ik net had gezegd dat ik me soms zooo niet sexy kan voelen daardoor.

En toen kreeg ik later een bericht via FB dat ie me een heel leuk meisje vindt en dat ie graag wat met me gaat drinken. Gaf ie ook al in het gesprek aan (hij is vrij direct) en toen heb ik gezegd dat ik best een drankje wilde doen maar absoluut niet als date!
Het is een vriend van mijn vriendinnetje's vriend en bij hen heeft ie ook aangegeven mij leuk te vinden. Dus hij is niet gewoon op 1 ding uit..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  *Rainbow do 10 feb 2011 - 1:50

Zo ondertussen weer veel gebeurd hier in het topic Wink
Bliss, knap dat je de moed bij elkaar hebt geraapt om dat smsje te sturen! Zijn antwoord is nog wel wat onduidelijk, want wat moet je er nou precies mee?! Zoals mijn voorgangsters al zeggen laat hij idd nog een kiertje open maar ik denk dat vriendschap voor jou gewoon heel lastig wordt. Ik heb zo'n idee dat je dan altijd hoopt dat er meer in zit (dat zou ik in jouw geval wel hebben tenminste). Weet verder niet zo goed wat ik je aan zou raden, het meeste is wel zo'n beetje gezegd. Ik las trouwens hier in het topic iets over zijn leeftijd, hoe je hier over hem praat vind ik dat ie zich qua gedrag niet naar zijn leeftijd gedraagd Embarassed Hij mag wel eens wat meer verantwoordelijk worden en niet zo makkelijk weglopen in iets wat lastige situaties. (Maar dit is gebaseerd op hoe hij overkomt in jou verhalen, weet natuurlijk niet of ie dat in het echt wel meer doet).

Marsy, ik heb zo'n idee dat jouw date je leuk vind voor als het hem uit komt Embarassed Hij hoeft maar te laten weten dat ie af kan spreken en je komt. Zou denk ik toch met hem bespreken dat je hem meer dan leuk vind of anders iets minder 'afhankelijk' opstellen (is lastig, ik weet het :P )

Verder nog gelezen over 2 meiden die een date hebben, ben de namen even vergeten, maar leuk!

Ik mag eigenlijk niet meer mee posten in dit topic, officieel sinds gisteravond angel Very Happy (maar blijf wel gewoon posten hoor Wink)
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 1:56

Lieve Bliss,

Onthoud dan dit:

In de liefde wil je een hoofdrol, geen bijrol.

Jij moet dé belangrijkste persoon mogen zijn in de ander's leven, jij moet het gevoel hebben dat hij alles aan de kant zou zetten voor een afspraak met jou....
Daarbij ben jij te mooi, te lief en veel te leuk om genoegen te nemen met iemand die niet eens elke dag even kan smsen...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace do 10 feb 2011 - 2:45

@Feline, haha dat is inderdaad iets heel anders. Neem mijn woorden terug. Toch altijd beter om duidelijk te zijn. En om te zeggen dat je wel wat wil drinken als gewoon vrienden en niet als date is al ontzettend duidelijk. Toch zijn mannen niet goed in hints (ook niet duidelijke hints). Een vriendin heeft me dat geleerd, dus als hij weer eens toespelingen maakt dan kan je altijd nog melden dat je gewoon echt geen interesse heb in hem.

Ps. wel lief dat hij die dingen tegen je zegt als jij je wat minder voelt.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace do 10 feb 2011 - 2:45

*Rainbow schreef:
Ik mag eigenlijk niet meer mee posten in dit topic, officieel sinds gisteravond angel Very Happy (maar blijf wel gewoon posten hoor Wink)

Tof! Gefeliciteerd!
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall do 10 feb 2011 - 3:32

Wat leuk Rainbow! Dat is nog best snel gegaan toch? Geniet ervan :-)
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus do 10 feb 2011 - 4:32

Pfff Bliss...lekker balen zeg! Om jezelf in bescherming te nemen zou ik geen contact meer willen. Ik ben bang dat als jij hem weer ziet je hem nóg leuker gaat vinden. Persoonlijk zou ik het hier bij laten en de eer aan jezelf houden. Hij wil geen relatie, dat wil jij duidelijk wel en een vriendschap zou, denk ik, heel moeilijk voor je zijn..
Hoe moeilijk ook...stop het contact zou ik zeggen. Sterkte meis!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus do 10 feb 2011 - 4:33

@ Rainbow; leuk! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 4:33

Ik zit nu in de trein op weg naar mijn date. Vind het heel spannend! Ik hou jullie op de hoogte haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie do 10 feb 2011 - 5:31

Rainbow wat leuk!! Gefeliciteerd..! cheers Dat is wel snel gegaan toch?

Jade, heel veel plezier!!

Bliss, wat wil je nu nog verder afsluiten? Het is nu best duidelijk wat hij wil. Hij wil vriendschap en geen relatie, ook al vindt hij je wel heel bijzonder, leuk en mooi. Ik denk dat het juist moeilijker wordt als je hem dit weekend weer ziet. Pijn doet/gaat het toch wel doen en ik denk dat je het nog pijnlijker maakt als je hem nog een keer ziet. Dan rijt je de wond nog een keer helemaal open. Plus dat hij eigenlijk nooit heeft gereageerd of hij vrij is dit weekend. Ik zou er absoluut niet weer om vragen,, als hij wat wil laat hem maar komen. Daarnaast opperde iemand al dat jullie dan vast toch wel gaan zoenen en dergelijke, dat denk ik ook. Een vriendin van mij zit in zo'n situatie. Zij hebben elke keer nog seks en vaak is het heel leuk, totdat ze alleen thuiskomt. Wees zuinig op jezelf.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra do 10 feb 2011 - 7:28

Bliss, nou eindelijk een reactie. Gelukkig reageert hij niet lullig op je smsje, maar ik denk dat dit wel genoeg zegt.
Vriendschap is het enige wat hij jou wilt bieden. Hij kan wel meer bieden, maar wil daar geen energie en moeite in steken. Hij wil iemand gemakkelijk kunnen zien en niet plannen wanneer en waar.
Tja, daar kan jij niks aan veranderen. En blijkbaar vindt hij je niet leuk genoeg om het toch te proberen. Als hij dat al niet voor je over hebt, kan hij zeggen dat hij je bijzonder vinden, maar dat blijkt nergens uit. Ik vind het erg laks en lui.

Het is 'maar' 150 km. Mijn scharrel/date woont in het buitenland. We moeten naar elkaar toevliegen. Maar we vinden elkaar zo leuk dat we dat willen proberen. Hij probeert het niet eens. En als je dan niet altijd bij elkaar kan zijn, moet je op andere manieren contact houden. Hij is niet goed met sms zegt hij. Maar ook daar probeerde hij niet aan te werken.

Het moet hem aan komen waaien, maar moeite wil hij niet doen.
Ik zou niet met hem afspreken Bliss, maar goed als je daar behoefte aan hebt moet je het natuurlijk doen. Maar ik zou bang zijn dat al je gevoel weer in alle hevigheid terugkomt.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  *Rainbow do 10 feb 2011 - 7:50

Dankjulliewel, dat genieten komt wel goed Wink Very Happy En snel? Tsja, wat is snel...? 3 weken later dan de 1e date, maar als het goed voelt waarom dan verplicht wachten smile Heb ook wel gehoord van mensen die date 2 al wat hadden.

Jade ben benieuwd hoe het is geweest!
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 10 feb 2011 - 8:11

Leuk voor jullie Rainbow! En Jade, ik ben ook benieuwd!

Bah, af en toe knalt het er even heel hard in bij mij. Ik heb me er wel bij neergelegd maar soms doet 't nog wel pijn. Heb al z'n updates op FB al genegeerd maar heb ook alle collega's erin en daar zie ik dan wel weer reacties enzo.. Gelukkig heb ik 't lekker druk maar af en toe hoop ik nog op een smsje o.i.d... Tijd heelt alle wonden smile Hopen dat de tijd snel gaat!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 10 feb 2011 - 9:59

Hee, ik reageer even kort want ben echt helemaal KAPOT! Net dertien uur gewerkt en ben echt gesloopt, helemaal na gisteravond natuurlijk... Ik heb hem vanmiddag gestuurd dat ik het er ook nog best een keer over wil hebben en dat ik dus komend weekend daar ben en zondagmiddag evt. zou kunnen. Kan hij dan niet, ook goed. Toch heb ik wel het gevoel dat ik m nog een keer wil zien/spreken. Heb ook gesmst dat ik niet weet of ik dat kan, een gewone vriendschap, maar dat ik nog niet echt tijd heb gehad om erover na te denken. Ik denk idd ook dat ik dan hoop blijf houden, maar ik vind ook dat hij in zijn sms niet definitief de deur dicht gooit. Ja dit zal wel dom van me zijn en misschien lees ik het verkeerd en probeert ie het leuk te verpakken, maar hij zegt dat ie nóg niet helemaal ziet hoe het verder moet, op dít moment het liefst een vriendschap wil en me nú niet meer kan beloven. Ik zie hierin nog steeds een kleine opening en als ik hem binnenkort nog een keer zie/spreek, wil ik het daar eigenlijk over hebben en dan moet ie me gewoon recht in mn gezicht zeggen dat het écht nooit wat gaat worden ofzo. Dit gaat er nu nog steeds niet echt in bij mij. Maar goed, ondertussen hou ik mn ogen wel open en wie weet wat er verder nog voor leuks rondloopt Wink

@ Rainbow: leuk joh! Je kende hem via internet toch? Geniet ervan!
@ Janelie: veel plezier morgen met smsjongen, ben benieuwd!
@ Jade: ook weer veel plezier op je volgende date! Hoe was je date??
@ Feline: hoop voor jou ook dat je gewoon een andere leuke vent tegenkomt, zónder ex-vriendin-issues!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly do 10 feb 2011 - 10:58

Bliss, ik heb ook meegelezen en misschien heb je wel helemaal niks aan mijn reactie, maar ik vind het gewoon niet leuk om te zien dat je hoop blijft houden en in principe gewoon aan het lijntje gehouden wordt. Zijn sms lijkt me eerder een vriendelijke, maar duidelijke indicatie dat er voor hem geen relatie in zit. Hij is waarschijnlijk gewoon te aardig om het om een botte manier te durven zeggn. De afstand lijkt me gewoon een excuus, zéker als het maar 150km is en hij ergens tussen jullie woonplaatsen in werkt. Mijn vriend en ik vliegen de wereld over om elkaar even te kunnen zien. En ik zeg dit niet om je je nog slechter te laten voelen, maar omdat je geen genoegen moet nemen met zo'n halfslachtig aanwezige date, zodat je je kan openstellen voor de juiste persoon. Ik snap overigens wél helemaal waarom het moeilijk is voor je om er nu afstand van te nemen, maar ik hoop toch dat dat je binnenkort gaat lukken. hug
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Yzma do 10 feb 2011 - 11:21

Zo. Wat een lang topic zeg.
Bliss, even een reactie op jouw verhaal: ik herken veel van je onzekerheden en acties en de opmerking dat je niet meer dateloos wilt zijn. (Heb 't allemaal ook ooit meegemaakt en soms trap ik er weer een klein beetje in) Maar als je er naar kijkt, is dateloos zijn dan zoveel erger dan al het verdriet en de frustraties die je jezelf aan doet? Wat is de winst van deze periode? Die paar leuke dates? Die wegen toch niet op tegen de rest van de tijd? Ik roep altijd dat een jongen me meer energie moet geven, dan dat het me kost. Natuurlijk trap ik er ook wel weer eens in, maar deze gedachte zet me wel weer terug op mijn plaats.
Het is niet precies hetzelfde, maar toen mijn slechte relatie dreigde uit te gaan, deed ik er alles aan om het maar aan te houden. Want ik wilde nooit meer vrijgezel worden, na meer dan 20 jaar alleen te zijn geweest. Uiteindelijk was het over, en toen zag ik pas in dat vrijgezel zijn zoveel beter is, dan in een ongelukkige relatie.

Ja, je date zal je ook echt leuk vinden. Maar blijkbaar is dat niet genoeg voor hem, om er meer energie in te steken. Hij vindt het blijkbaar leuk om contact te hebben, wanneer het hem uitkomt, maar meer ook niet. Zijn insteek in gewoon anders. En ik denk dat hij met zijn smsje heeft netjes heeft verwoord dat het niets gaat worden, want het is heel lastig om de deur voor iemand dicht te doen. Je kan iemand niet overhalen jou even leuk te vinden, of te veranderen in gedrag. Ik zou dus absoluut niet met hem gaan praten. Je krijgt geen antwoorden op je vragen en het verandert niets aan de situatie. Overigens zou ik ook niet proberen vrienden te blijven. Voor mijn gevoel is dat voor hem iets uit beleefdheid en voor jou iets om hoop uit te blijven putten. Iets wat je onnodig veel energie kost. Beter deze energie gebruiken aan hierboven op te komen, om met nieuwe energie weer verder te gaan en nieuwe mannen te ontmoeten.
Vind het heel jammer voor je dat het zo gelopen is.

Edit: zag vaak in het topic voorbij komen dat die jongen werd uitgemaakt voor een idioot en andere bewoordingen. Vind dat eerlijk gezegd niet heel erg eerlijk. De verwachtingen zijn anders en iemand is niet verplicht (direct) te antwoorden op smsjes natuurlijk, ondanks dat het wel gewenst is natuurlijk. En bij andere verwachtingen, is de tijdsbeleving ook anders, dus stuur je vaak later terug.


Laatst aangepast door Yzma op do 10 feb 2011 - 11:35; in totaal 1 keer bewerkt
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly do 10 feb 2011 - 11:32

Yzma schreef:Zo. Wat een lang topic zeg.
Bliss, even een reactie op jouw verhaal: ik herken veel van je onzekerheden en acties en de opmerking dat je niet meer dateloos wilt zijn. (Heb 't allemaal ook ooit meegemaakt en soms trap ik er weer een klein beetje in) Maar als je er naar kijkt, is dateloos zijn dan zoveel erger dan al het verdriet en de frustraties die je jezelf aan doet? Wat is de winst van deze periode? Die paar leuke dates? Die wegen toch niet op tegen de rest van de tijd? Ik roep altijd dat een jongen meer meer energie moet geven, dan dat het me kost. Natuurlijk trap ik er ook wel weer eens in, maar deze gedachte zet me wel weer terug op mijn plaats.
Het is niet precies hetzelfde, maar toen mijn slechte relatie dreigde uit te gaan, deed ik er alles aan om het maar aan te houden. Want ik wilde nooit meer vrijgezel worden, na meer dan 20 jaar alleen te zijn geweest. Uiteindelijk was het over, en toen zag ik pas in dat vrijgezel zijn zoveel beter is, dan in een ongelukkige relatie.

Ja, je date zal je ook echt leuk vinden. Maar blijkbaar is dat niet genoeg voor hem, om er meer energie in te steken. Hij vindt het blijkbaar leuk om contact te hebben, wanneer het hem uitkomt, maar meer ook niet. Zijn insteek in gewoon anders. En ik denk dat hij met zijn smsje heeft netjes heeft verwoord dat het niets gaat worden, want het is heel lastig om de deur voor iemand dicht te doen. Je kan iemand niet overhalen jou even leuk te vinden, of te veranderen in gedrag. Ik zou dus absoluut niet met hem gaan praten. Je krijgt geen antwoorden op je vragen en het verandert niets aan de situatie. Overigens zou ik ook niet proberen vrienden te blijven. Voor mijn gevoel is dat voor hem iets uit beleefdheid en voor jou iets om hoop uit te blijven putten. Iets wat je onnodig veel energie kost. Beter deze energie gebruiken aan hierboven op te komen, om met nieuwe energie weer verder te gaan en nieuwe mannen te ontmoeten.
Vind het heel jammer voor je dat het zo gelopen is.

Edit: zag vaak in het topic voorbij komen dat die jongen werd uitgemaakt voor een idioot en andere bewoordingen. Vind dat eerlijk gezegd niet heel erg eerlijk. De verwachtingen zijn anders en iemand is niet verplicht (direct) te antwoorden op smsjes natuurlijk, ondanks dat het wel gewenst is natuurlijk. En bij andere verwachtingen, is de tijdsbeleving ook anders, dus stuur je vaak later terug.

Ja, dit bedoelde ik dus. smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 20:46

Bliss schreef:Hee, ik reageer even kort want ben echt helemaal KAPOT! Net dertien uur gewerkt en ben echt gesloopt, helemaal na gisteravond natuurlijk... Ik heb hem vanmiddag gestuurd dat ik het er ook nog best een keer over wil hebben en dat ik dus komend weekend daar ben en zondagmiddag evt. zou kunnen. Kan hij dan niet, ook goed. Toch heb ik wel het gevoel dat ik m nog een keer wil zien/spreken. Heb ook gesmst dat ik niet weet of ik dat kan, een gewone vriendschap, maar dat ik nog niet echt tijd heb gehad om erover na te denken. Ik denk idd ook dat ik dan hoop blijf houden, maar ik vind ook dat hij in zijn sms niet definitief de deur dicht gooit. Ja dit zal wel dom van me zijn en misschien lees ik het verkeerd en probeert ie het leuk te verpakken, maar hij zegt dat ie nóg niet helemaal ziet hoe het verder moet, op dít moment het liefst een vriendschap wil en me nú niet meer kan beloven. Ik zie hierin nog steeds een kleine opening en als ik hem binnenkort nog een keer zie/spreek, wil ik het daar eigenlijk over hebben en dan moet ie me gewoon recht in mn gezicht zeggen dat het écht nooit wat gaat worden ofzo. Dit gaat er nu nog steeds niet echt in bij mij. Maar goed, ondertussen hou ik mn ogen wel open en wie weet wat er verder nog voor leuks rondloopt Wink

@ Rainbow: leuk joh! Je kende hem via internet toch? Geniet ervan!
@ Janelie: veel plezier morgen met smsjongen, ben benieuwd!
@ Jade: ook weer veel plezier op je volgende date! Hoe was je date??
@ Feline: hoop voor jou ook dat je gewoon een andere leuke vent tegenkomt, zónder ex-vriendin-issues!

Even hard: ja best dom. Want het is duidelijk. Hij wil niet. En naar hem toe gaat zou ik al helemáál niet doen. Pas op dat je hem niet gaat ergeren met je gedrag... Ik zou er ook niet op zitten te wachten dat een jongen naar me toe wil komen om erover te praten als ik aangeef alleen vrienden te willen zijn. Niet doen! Ik zeg dit een beetje bot, maar je bent zo'n leuke meid, come on laat je niet zo aan het lijntje houden! Je bent daar écht te leuk voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 21:25

Goedemorgen allemaal!!

Mijn date van gisteravond was weer hartstikke leuk! smile Hij stond al te wachten op het station toen ik aan kwam en we zijn samen naar zijn huis gegaan.. Eerst wat gedronken en daarna heeft hij gekookt (ik heb n beetje geholpen).Lekker gegeten (nasi met kipsate).. en daarna lekker op de bank, een heleboel gekletst en een beetje tegen hem aan gehangen Embarassed.. Helaas moest ik om 22.00 uur alweer met de trein terug.. deze trein had ik bijna gemist omdat we de tijd niet in de gaten hadden gehouden :shock:.. zonder fatsoenlijk afscheid moest ik rennen om mijn trein te halen.. dat was wel jammer..

Maar ik vind hem nog steeds leuk I love you ..

We gaan waarschijnlijk zaterdag samen wat ondernemen.. Het gaat wel ineens heel snel! :P

Ik hoop dat jullie ook een leuke avond hebben gehad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Suus do 10 feb 2011 - 21:31

Wat leuk om te horen, Jade! Jammer dat je moest haasten voor de trein, maar ook wel een goed teken dat jullie de tijd vergeten waren, toch? Wink En leuk dat je hem zaterdag al weer ziet smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 10 feb 2011 - 22:11

Wat leuk dat je het naar je zin heb gehad Jade! En natuurlijk ook dat er een nieuwe date staat gepland. Weet je al wat jullie gaan doen?

Ik ga morgen met mijn date naar de bouwmarkt toe. Het gaat er eindelijk van komen! Wink
Morgenmiddag ga ik naar het afzwemmen van de dochter van mijn vriendin dus misschien dat we elkaar zondagavond weer zien. Moet ik nog wel voorstellen hoor.
Ik heb een valentijnskaart gekocht voor hem waarop staat: fijne valentijnsdag! en binnenin staat dan i like you.
Maar twijfel om die te geven eigenlijk. Ik wil er gewoon inzetten dat ik het gezellig en leuk vind met hem en dat ik er naar uit kijk om naar Londen te gaan. ( als we nog gaan :P maar dat zet ik er niet bij ) Dat kan toch wel?
Doen jullie nog aan valentijnskaarten?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 10 feb 2011 - 22:14

Sweety schreef:Wat leuk dat je het naar je zin heb gehad Jade! En natuurlijk ook dat er een nieuwe date staat gepland. Weet je al wat jullie gaan doen?

Ik ga morgen met mijn date naar de bouwmarkt toe. Het gaat er eindelijk van komen! Wink
Morgenmiddag ga ik naar het afzwemmen van de dochter van mijn vriendin dus misschien dat we elkaar zondagavond weer zien. Moet ik nog wel voorstellen hoor.
Ik heb een valentijnskaart gekocht voor hem waarop staat: fijne valentijnsdag! en binnenin staat dan i like you.
Maar twijfel om die te geven eigenlijk. Ik wil er gewoon inzetten dat ik het gezellig en leuk vind met hem en dat ik er naar uit kijk om naar Londen te gaan. ( als we nog gaan :P maar dat zet ik er niet bij ) Dat kan toch wel?
Doen jullie nog aan valentijnskaarten?

Dat kan zeker wel! Ik doe wel aan valentijnskaarten maar moet nog maar eens goed denken wat ik erop ga zetten! Ik stuur vriendinnetjes/zusje ook een kaartje. Maar je weet het he, bij twijfel niet oversteken!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 10 feb 2011 - 22:29

Ik heb voor een vriendin ook een kaartje en voor een vriend. En dat is zo bij twijfel niet doen.. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 do 10 feb 2011 - 22:52

Ja, wat komt Valentijnsdag weer lekker uit..
Een maandag, wat sowieso een avond is dat we elkaar niet zien waarschijnlijk en ik durf hem ook niet zo goed iets te geven. Misschien stuurt hij wel iets aan zijn exvriendin, waar hij nog mee in zijn hoofd loopt en contact mee heeft..

Nee, heb nu net besloten, ik doe niet aan Valentijn. Zo, punt.
Heb hem de hele week niet gezien en na zijn afwijzing dinsdag (huiswerk) en vanavond (Fridaynight is my other girlfriends night = een geintje maar wel afwijzing), ga ik hem echt niet meer uitnodigen..
Spartacus is natuurlijk wel weer vanaf morgenochtend..

Stuurde hem gisteren in een opwelling een sms: feel like kissing you..
Kreeg ik terug: I know the feeling, how was your day?
Wel leuk lulhannes maar nu weet ik nog niet wanneer ik je zie!
Misschien is hij wel geschrokken van afgelopen zondag, het was behoorlijk liefdevol. Maar ja, dan wil je toch juist iemand zien?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 23:48

@ Bliss, ik ben het helemaal eens met Jen. Als hij er nu nog niet klaar voor is, is hij dat ook niet nadat je hem hebt gesproken...

En stel je spreekt hem, hij besluit uiteindelijk het toch te proberen blijf je dan niet met een twijfel zitten of hij je wel echt leuk vindt of dat je hem 'over hebt gehaald'?

En stel hij blijft bij z'n standpunt, waarom moet je dat perse van hem letterlijk horen? Hij laat via z'n sms ookal blijken dat het er nu gewoon niet inzit. Waarom durf je voor jezelf nu niet een beslissing te maken? Hij gaat het ook niet doen, hij blijft maar vaag. Jij bent gewoon je eigen baas en een hartstikke leuke meid, dus als hij zo vaag wilt doen prima, maar jij kan daar niks mee dus trek je conclusie en ga verder..

Hou je niet vast aan deurtjes die hij openhoudt.. Je wordt hier niet gelukkig van en alleen maar onzekerder. Als hij je wil moet hij de deur maar helemaal opengooien!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum