Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 0:36

Spannend Daya! Veel plezier.

Mijn date komt om 3 uur en ik lig nog in bed.. hoe erg is dat.. ga zo maar snel douchen en aankleden...

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 12 feb 2011 - 0:48

https://yescafe.actieforum.com/post?p=76145&mode=quote

Jade, wat leuk om te lezen hoe je dates zijn verlopen. Jullie lijken echt een klik te hebben, of niet? Ben benieuwd hoe dit afloopt!

Klavertje, hoe was jouw date?

Sweety, heb je al besloten of je de Valentijnskaart gaat versturen? Volgens mij kan je dat echt wel doen hoor, jullie zijn toch wel wat meer dan 'gewoon' vrienden volgens mij.

Rainbow, super dat jullie nu een relatie hebben!

Lieve Bliss, ik heb expres even gewacht met reageren tot er een paar dagen voorbij warenn en de eerste emotie wat is afgezakt.. Ik heb het al een aantal keren gezegd, maar jouw situatie met je date is zoo identiek aan de mijne met mijn date vorig jaar. Weet je nog hoe kapot ik daar van was? En tegen alle adviezen van jullie in, bleef ik toch contact met hem houden. En hopen.. Uiteindelijk heeft hij mij op een soortgelijk manier verteld geen relatie met me te willen: hele mooie woorden, kleine openingen, maar toch net niet. Het contact blijven houden was uiteindelijk ronduit dom van mij, ik kon hem niet loslaten. We hebben nu al drie maanden geen contact meer en het is beter. Het gevoel is nog niet helemaal weg, daarvoor vond ik hem te leuk, maar het geeft wel een stukje rust hem niet meer te zien en spreken. Ook ik ben in de tijd dat hij in beeld was vaak ongelukkig geweest en op een gegeven moment wogen die zeldzaam leuke momenten niet meer op tegen de ongelukkige momenten.

Ook van mijn kant ook weer eens een (kleine) update.
Herinneren jullie je nog dat ik een tijdje geleden vertelde over een collega die best leuk vind en die ik in de Febo tegenkwam? (zie link bovenin mijn post, knippen en plakken lukt niet..) Ik wist niet goed hoe ik dit aan moest pakken omdat ik regelmatig met hem samenwerk. De laatste weken heb ik hem echter helemaal niet gezien, maar ik kwam hem toevallig deze week twee keer tegen toen ik naar huis ging vanaf mijn werk.

Gisteravond hadden we een afscheidsfeestje van collega's en via FB had ik al even contact met hem gehad en zo wist ik dat hij ook zou komen. Het was een hele gezellige avond en ik heb regelmatig even met hem staan kletsen. Volgens een aantal collega's stond hij mij continu te versieren en ik denk dat ze daar ook wel een beetje gelijk in hadden. Me steeds even aanhalen, arm om me heen, etc. Op een gegeven moment kwam het ter sprake dat hij me nog wel wat drankjes verschuldigd was en dat we dat dan nog maar eens moesten gaan doen. Dat leek hem heel gezellig, zei hij. Toen ik aangaf naar huis te gaan, gaf hij aan buiten een sigaretje te gaan roken, dus daar kwam ik hem weer tegen. Wederom een knuffel, nog even gepraat. Bij het weggaan hebben we min of meer een heel klein beetje gezoend. Eigenlijk was het meer een kus op de mond, maar het was toch wel net iets meer dan dat. Vooral ook zijn blik erbij en zijn doen en laten. Moeilijk uit te leggen.

Ik heb geen idee wat er nu eigenlijk gebeurd is tussen ons en of er wel echt iets gebeurd is. Ben bang er teveel achter te zoeken, dus probeer er een beetje nuchter in te staan. Maar hij is echt leuk, dus dat vind ik best moeilijk. We hadden allebei gedronken, maar we waren allebei nog redelijk nuchter. Ik hoop echt dat ik de komende dagen nog wat van hem hoor. We hebben geen nummers van elkaar, alleen FB. Daarbij ben ik de komende twee weken maar 1 keer overdag op mijn werk, dus kom ik hem waarschijnlijk daar ook niet tegen de komende tijd.


Laatst aangepast door Lady4 op za 12 feb 2011 - 1:56; in totaal 2 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 0:50

Wow Lady4 wat een leuk verhaal Very Happy:D Ik hoop dat hij contact met je opneemt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 0:53

Darcy schreef:Wow Lady4 wat een leuk verhaal Very Happy:D Ik hoop dat hij contact met je opneemt Very Happy

Ikke ook!
Wat leuk zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Yzma za 12 feb 2011 - 1:04

CrazyGrace schreef:Misschien als hij je weer ziet, weet hij weer wat hij allemaal laat lopen en slaat hij zichzelf misschien wel voor het hoofd van domheid.
Bliss, ik snap echt dat je morgen naar die afspraak gaat, maar de quote is precies de reden waarom ik je aanraad niet naar de afspraak te gaan. Want, laten we eerlijk zijn, wat valt er uit te praten? Jullie verwachtingen waren anders, waardoor jullie anders met de situatie om gingen. Ik denk dat er onbewust toch nog hoop van jou is op een goed einde. En stel, dat hij dat inziet wie hij laat lopen, en jullie het nog even aan kijken: er verandert niets aan het feit dat hij niet goed is in smsen, de afstand en drukke leven. En daarnaast hij heeft aangegeven vrienschap (of het daarmee te willen afronden) te willen, dus mocht hij het dan nog willen aankijken, wil jij energie steken in iemand die niet zoveel energie in jou steek? En als julie afspreken, besef je waarschijnlijk nog meer hoe leuk je hem vind en loslaten wordt echt niet makkelijk. Serieus, als
je jezelf niet meer pijn en verdriet wilt doen, zeg die afspraak af, delete zijn nummer en ga verder met je leven.

Overigens zeg je in jouw reactie naar mij toe, dat je denkt dat je verliefd op hem bent, vanwege je reactie op de situatie. Maar omdat je ook aangaf dat je niet meer dateloos wilt zijn, kan dit natuurlijk ook 'willen vasthouden aan beter iets dan niets' zijn. Dus ben je wel echt verliefd, of maak je jezelf verliefd alleen maar omdat hij nu in je leven de rol van date speelt?

Ja, ik weet dat ook deze bewoordingen weer hard zijn. En het gaat er niet om,dat jij deze bewoordingen nodig hebt, het gaat om de waarheid. Ik heb te vaak om mij heen gezien dat meiden andere meiden valse hoop geven, zoals 'Ik zie echt dat hij je leuk vindt' (terwijl hij overduidelijk niet bezig met haar was) en bovenstaande quote is er eigenlijk ook eentje. En dat is natuurlijk omdat die meiden zelf ook de hoop en in romantiek geloven houden, maar ook omdat de waarheid vaak (te) hard blijkt te ziijn.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 za 12 feb 2011 - 1:06

Morgenavond wordt een leuke avond wat het forum betreft! Verhalen van allemaal meiden die hun date/niet-date gaan ontmoeten!

Jade: ga je bed uit, hup, onder de douche!
Bliss: wacht inderdaad morgen maar even af, je weet niet hoe het gesprek gaat lopen. Gooi wel alles wat je dwars zit eruit!
Lady4: wat een leuk verhaal, ben benieuwd!

Ik heb gisterochtend mijn date de wind van voren gegeven. Ik was er klaar mee (heb ik ook geschreven hier) dat als ik hem uitnodigde meneer geen tijd had maar als hij tijd had ik kon komen opdraven. Ik dacht: oh jee, nu ben ik een zeikwijf en is hij er klaar mee. Maar hij verrast me met zijn gedrag wel vaker. Hij snapte het helemaal, trok het boetekleed aan en zei dat hij zijn leven ging beteren. Ik benoemde dat het hem, naar mijn idee, alleen om de sex ging. Hij zei: om te bewijzen dat dat niet zo is hebben we gewoon geen sex tot jij aangeeft van wel. Het gaat me om jou, niet de sex.

In elk geval moest hij vanmorgen vroeg beginnen (8 uur stage) en tot mijn grote verbazing stapte hij gisteravond de kroeg binnen waar ik een verjaardagsfeest had. Al mijn vrienden waren er en hij was echt op zijn best behaviour mijn vrienden aan het inpalmen terwijl hij erg aanhankelijk was. Deze openlijk toeneiging vond ik erg leuk en mijn vrienden zijn verkocht. Hij ging rond 2-en weg en nodigde me toen uit een hele dag met hem door te brengen morgen. Leukleuk, hij betert zijn leven meteen!

Dus morgen weer een update. Misschien durf ik hem na gisteren te zeggen wat ik van hem vindt. Het rare is, nu hij zo aanhankelijk was, de twijfel of ik hem wel ECHT leuk vindt toeslaat.

Daarnaast heb ik nog een andere vraag. Er is een Portugese jongen die mij al jaren superleuk vindt en is bereid voor mij hierheen te vliegen. Hij gaat echt ver in het mij inpalmen. Hij wilde me voor valentijnsdag al naar hem over laten vliegen (zat ergens in het midden oosten met een privestrand waar hij me al zag liggen) en toen ik dat weigerde wilde hij me een Xbox laten opsturen. Even om duidelijk te maken hoe erg hij mij ziet zitten. (hij is architect over de hele wereld en zwemt dus in het geld, vandaar)

Ik heb gezegd dat ik aan het daten ben en dat vind hij erg jammer. Hij vraagt me hem een kans te geven. Ik ken hem niet goed maar hij ziet er goed uit. En hij maakt dat ik me speciaal voel. Hij wil eind deze maand naar me toe vliegen. Nu weet ik even niet zo goed wat te doen.
Ik wil graag wat met hem drinken maar vind het tegenover mijn date niet netjes. Moet ik dit benoemen aan mijn date? Er gaat verder niks gebeuren natuurlijk! Maar ik ben zo nieuwsgierig naar de man achter de mailtjes.
Ik ben wel duidelijk geweest naar de Portugees dat hij niks hoeft te verwachten van me. Maar hij wil me zo graag ontmoeten. (we kennen elkaar via een gezamelijke vriendin). Ik weet het even niet.

Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 12 feb 2011 - 1:14

Marsy, wat leuk dat je date je heeft opgezocht in de kroeg. Hopelijk hebben jullie morgen een leuke dag samen! Ik ken het gevoel van 'het gaat vast alleen om de sex'. Maar als ik je verhaal zo lees, vindt hij je toch best wel leuk volgens mij. Van die Portugees krijg ik een beetje de kriebels en van hem zou ik me een beetje afzijdig houden. Je over laten vliegen, een X-box willen opsturen, terwijl jullie elkaar helemaal niet zo goed kennen? Ik krijg daar de kriebels van..

Ik heb net even met een goede vriendin gebeld en verslag gedaan van gisteravond. Ze kent me door een door en heeft me goed op het hart gedrukt nu niet door te gaan draven. Dat is wel een beetje mijn valkuil namelijk. Dus dat ga ik hard proberen. Maar ik denk wel met een erg fijn gevoel terug aan vannacht.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 12 feb 2011 - 1:51

@ Yzma: ik begrijp je reactie wederom en de quote van CG is ook absoluut niet de reden dat ik erheen ga hoor. Ook al spookt dat stiekem wel ergens door mn hoofd, ik ga erheen omdat ik nog een paar dingen kwijt wil (waaronder dat ik geen vrienden met m kan zijn) en t lijkt me fijner om m gewoon nu nog even een keer in t echt te spreken, aangezien t al vijf weken via de telefoon is gegaan. Ik ben nou eenmaal eigenwijs en moet dingen eerst zien, voor ik ze kan geloven. Non-verbale communicatie is de helft van een gesprek, dus ik wil hem bepaalde dingen gewoon ZIEN zeggen denk ik. Ik ga er wel van uit dat ik me morgenavond weer zwaar kut voel, maar daar moet ik dan maar even doorheen. Hoop dat ik ondanks mijn eigenwijze gedrag toch nog hier mn ei kwijt kan dan!

@ Lady: leuk van die collega! Maar idd, kijk het even rustig aan. Ik ken dat doordraven wel, daar heb ik zelf ook een handje van Wink
@ Marsy: die Portugees lijkt me ook niks eerlijk gezegd, mij te decadent allemaal! Maar van je date klinkt wel goed, misschien vindt ie jou toch leuker dan ie tot nu toe heeft toegegeven...

Ben trouwens ff een beetje hyper want mn zwangere vriendin heeft me vanmorgen gebeld, maar toen lag ik nog te slapen. Krijg haar nu niet meer te pakken, maar denk dat ze aan t bevallen is!! Ze is komende vrijdag uitgerekend. Vind het zo spannend!! Denk al heel lang dat t een jongetje wordt, dus dan zou ik meteen weer een nieuwe man in mn leven hebben Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Euphoria za 12 feb 2011 - 2:08

Bliss: ik kan je wel vertellen waarom ik vind dat je niet moet gaan morgen, maar ik denk en weet dat je toch wel gaat. Ik snap dat ook wel. En daarom wil ik je toch even heel veel succes wensen. Hou jezelf voor dat het over en uit is met hem, en dat dit de closure is. Hou ons op de hoogte!

Lady: Leuk voor je dat je die collega weer tegenkwam! Ik kan me dat Febo verhaal nog wel herinneren. Dat je je mee laat slepen, moet je voor waken inderdaad. Ik kan dat ook wel doen, en meestal komt dat altijd nadelig voor mij uit. Maar goed, ik ben benieuwd hoe het verder gaat!
Euphoria
Euphoria
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 13
Registratiedatum : 06-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 2:43

zo.. ik ben gedoucht / aangekleed en klaar voor mijn date.. Ik heb nu nog precies 17 minuten om mijn huis te poetsen! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie za 12 feb 2011 - 3:22

Even geknipt en geplakt uit het doen-topic hoor smile

Niet quoten graag!

Goeiemiddag allemaal!

Daar komt dan mijn update :P

Het was heel gezellig, we hadden om 21u afgesproken en ik was als eerste. Dat is me ook nog nooit overkomen haha. Hij was 2 min later ofzo. We hebben gezellig gekletst en hij was al heel snel met mijn handen pakken en dergelijke. Ik ben daar nooit zo van, laat me maar lekker zitten. Ik friemel altijd graag aan dingen.
Op een gegeven moment stelde hij voor om ergens anders naar toe te gaan, een cafétje aan de andere kant van de stad. Wel heel bekend en heel gezellig hoor, maar dat leek me niet zo handig. Ik stelde dus voor om ergens anders heen te gaan en dat was ook prima. Toen we daar aankwamen bleek dat we daar echt de enige waren. Op vrijdagavond :shock: Weird! Nu is het daar nooit druk, maar helemaal leeg had ik niet verwacht. Toch gaan zitten, wat gedronken en gezoend. Vervolgens stelt hij voor om 'ergens naar toe te gaan waar we wat meer privacy hebben'.. uh? Nee bedankt. Even een momentje van alle mannen zijn ook hetzelfde he! Hij zag mijn gezicht en zei meteen dat hij het niet zo bedoelde en dat hij weer even alle vooroordelen die ik over mannen had had bevestigd. Jeps, inderdaad. Rolling Eyes Waarna hij zei dat hij normaal gesproken eigenlijk nooit zo afspreekt en loopt te zoenen in een cafeetje en zo. Waarop ik reageerde dat hij mijn vooroordeel bij deze dubbel heeft bevestigd :P. Verder heeft hij het er niet meer over gehad en ook niks geprobeerd ofzo.

Ten slotte nog naar cafeetje nummero drie gegaan aangezien we uit nummero twee werden gegooid, daar kwamen we vrienden van hem tegen. Voorgesteld en we zijn ergens met z'n tweeën gaan zitten. Mijn huisgenootje wilde graag de stad in, hij niet. Dus dat was echt lekker, ga ik de stad in of blijf ik bij hem? Beide: Ja je moet zelf kiezen hoor. Lekker :P
Uiteindelijk wel de stad ingegaan om 1.15 en hij is naar huis gegaan. Echt heel slecht, want ik had hem in principe dus gewoon gedumpt voor mijn (vrouwelijke hoor!) huisgenootje :P Hij zei dat hij graag snel weer af wilde spreken en heeft me toen hij thuis was nog gesmst dat hij het leuk had gevonden. Ik ben nog echt in dubio.. ik kan lekker met hem kletsen, maar weet niet of er wel meer is, of meer gaat komen. Ook twijfel ik nog steeds aan zijn motieven.

Ik heb hem vanmorgen of eigenlijk was het al middag zelf maar gesmst. Normaal wacht ik dan op de jongen aangezien (heel flauw :P) ik de laatste was die gesmst had. En ja na een date wacht ik dan altijd. Normaal heb ik er minder moeite mee hoor, maar deze keer heb ik hem dus eerder naar huis gestuurd :P Leek me wel zo gepast om hem dan maar zelf te sms'en. Hier heeft hij ook gewoon op gereageerd.
Kortom twijfel alom!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie za 12 feb 2011 - 3:27

Bliss, ik snap wel dat je gaat hoor. Succes morgen!

Marsy, ik krijg ook de kriebels van die Portugees. En ik heb ook nog steeds geen goed gevoel bij je date. Maar dat heb ik wel vaker gezegd. Ik hoop voor jou dat ik er naast zit. bounce

Jade, jouw date is bezig. Hoe was het??
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 4:22

Bliss, ik vind het dan wel weer frapant dat hij nou ineens wel andere dingen kan afzeggen en jou wel kan zien...?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie za 12 feb 2011 - 4:27

Purple schreef:Bliss, ik vind het dan wel weer frapant dat hij nou ineens wel andere dingen kan afzeggen en jou wel kan zien...?
+1
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 12 feb 2011 - 6:29

Purple schreef:Bliss, ik vind het dan wel weer frapant dat hij nou ineens wel andere dingen kan afzeggen en jou wel kan zien...?

Tja, misschien heeft ie dan toch nog iets geleerd van de afgelopen periode... Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Yzma za 12 feb 2011 - 7:58

Bliss, ik denk dat je jezelf voor de gek houdt, dat je dingen wilt uitpraten. Maar goed, ik had ook echt niet de illusie je tegen te kunnen houden. Hoe denk je dat ik aan mijn 'wijsheid' kom? Ik was ook gegaan smile
Succes morgen! En gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin!
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall za 12 feb 2011 - 23:59

Succes vandaag Bliss! En blijf goed in je gedachten houden wat het beste voor JOU is!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 13 feb 2011 - 0:28

Succes vandaag Bliss! Ik hoop echt dat je het hierna kunt gaan afsluiten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 zo 13 feb 2011 - 0:34

denk aan je Bliss!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 13 feb 2011 - 0:43

@ lady4, mijn date vrijdag was wel leuk smile was gezellig, lekker gekletst, gezoend en geknuffeld.. maar zoals ik al eerder in een andere reactie zei, ik heb stomme twijfels.. die naar mijn idee ook nog es nergens op gebasseerd ook..
mja.. ik weet niet misschien door wat er allemaal met mn ex is gebeurd. (hij was een pathologische leugenaar)mede door hem heb ik het gevoel soms dat ik me een beetje afsluit voor bepaalde gevoelens, snap je wat ik bedoel?
ik heb het idee dat ik nog niet echt verliefd ben, of iig minder voel dan helemaal in het begin,.. maar anderzijds mis ik hem ook alstie niet smst of als ik hem niet zie. hij zou eigenlijk vandaag ook komen, maar ik voel me niet ehct lekker vannacht ook echt ziek geweest, dus ik denk niet dat hem dat gaat worden vandaag.. en dan baal ik wel weer.
maar ik wordt onzeker omdat ik dan ga denken van straks denkt ie dat ik hem niet wil zien of whatever.
ik moet nu nog 3 dagen werken en dan ga ik een week op vakantie, dus volgend weekend zie ik hem ook niet.. mja misschien is het ook niet verkeerd om een beetje rustig aan te doen in het begin.. achja ik weet het ook niet haha..
zal wel goedkomen! Leuk dat je die collega weer tegen het lijf bent gelopen! ik ben benieuwd hoe het gaat lopen bij jou!!

@ janelie, jammer dat het toch niet helemaal was wat je ervan gehoopt had. ik kan me je twijfels wel voorstellen.
ik zou precies hetzelfde hebben denk ik, in zo'n geval!

@ bliss, succes vandaag! Ik snap dat je gaat hoor, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen!

@ jade: hoe was je date gister?

Liefs!
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 1:23

Hallo allemaal,

Hier even een update van mij (niet quoten graag!)

:P


Laatst aangepast door Jade op zo 13 feb 2011 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 13 feb 2011 - 1:37

Ik vind het wel dapper van hem dat hij je eerlijk heeft verteld waarom hij zo onzeker is. Hij zal vast dezelfde gedachte hebben als jij, dat hij eigenlijk volwassener zou moeten zijn dan jij. Maar waarom eigenlijk? Heb je niet liever dit dan een 'player' die al met tig andere vrouwen in bed heeft gelegen? Ik zou hem hierom echt niet laten gaan, als je hem leuk vindt. Die onzekerheid zal vanzelf minder worden, daarin kun jij ook een grote rol spelen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 1:44

Lady4 schreef:Ik vind het wel dapper van hem dat hij je eerlijk heeft verteld waarom hij zo onzeker is. Hij zal vast dezelfde gedachte hebben als jij, dat hij eigenlijk volwassener zou moeten zijn dan jij. Maar waarom eigenlijk? Heb je niet liever dit dan een 'player' die al met tig andere vrouwen in bed heeft gelegen? Ik zou hem hierom echt niet laten gaan, als je hem leuk vindt. Die onzekerheid zal vanzelf minder worden, daarin kun jij ook een grote rol spelen.

Ik ben het daar wel mee eens.. Maar ik vind het wel moeilijk.. het is zo anders als dat ik me had voorgesteld. Ik weet echt even niet meer zo goed wat ik vind Embarassed En ik vind het heel erg van mezelf dat dit zoveel met me doet, terwijl dit helemaal niet zo belangrijk zou moeten zijn?

Ik wilde dat hij gewoon naar huis was gegaan.. we elkaar beter hadden leren kennen en dan.. maarja.. achteraf gelul

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 13 feb 2011 - 2:01

(niet quoten!)

jade, ik herken mijn date wel een klein beetje in die van jou.. wel op een ander gebied hoor, maar t heeft wel overeenkomsten, en daarom herken ik jou gevoelens ook wel. ik voel dat ook een beetje en ik voel me er echt heel stom onder..
mijn date is ook heel onzeker, en ik heb ook echt getwijfeld of ik dit wat ik nu ga zeggen hier zou plaatsen omdat ik dacht dat het stom was dat k dr over zou vallen ofzo..
maar we hebben dus al wel een paar keer gezoend en het is me ook al meerdere keren opgevallen dat hij gewoon (klinkt heel stom hoor!) maar gewoon niet echt goed kan zoenen! haha.. en als ie je een kus op de wang ofzo geeft dan ist gewoon geen ''echte kus'' ja k vind het heel lastig te beschrijven omdat ik niet precies weet hoe ik het duidelijk kan beschrijven..ook als ie een kus op de mond geeft voel je gewoon echt gelijk zn tong en zn tanden en zoniet is t zegmaar weer geen echte kus:P ik voel me zo stom nu ik dit typ haha.. maar snappen jullie een beetje wat ik bedoel.
zat dr op een gegeven moment ook beetje grapjes over te maken,zonder bijbedoeling of wat dan ook, maar op een gegeven moment zat hij dus gewoon met tranen in zn ogen.. dus k vroeg wat er was en hij zegt ja ik ben gewoon zo ontzettend onzeker.. ik schrok hier wel van moet ik zeggen het voelde gewoon ehct stom..
en k weet niet zogoed wat ik ermee moet.
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 2:09

@ klaver..

ik denk dat het inderdaad een beetje zon zelfde gevoel is... het is niet dat ik het niet wil proberen.. maar ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan. hij is echt heel erg onzeker! en maakt daarbij soms best 'rare' opmerkingen.

Niet alleen op seksueel gebied maar ook gewoon in de omgang.. hij heeft bijvoorbeeld nog nooit een relatie gehad.. en ik heb al best serieuse relaties gehad. Ik weet eigenlijk best goed wat ik wil en wat ik zoek.. hij totaal niet.

het is heel moeilijk te omschrijven wat ik precies voel.

Ik voel me nu slecht dat ik op deze manier twijfel.. dat ik iemand hierom niet zou willen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 37 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum