Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:24

Als dit op niets uitloopt wacht ik ook totdat ik echt iemand tegen kom (denk ik). Het nadeel is dat ik bijna niet uitga, dus niet zo goed weet waar ik iemand tegen moet komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:27

Volgens mij hoef je niet persé te gaan stappen om een date te scoren. Je ontmoet mensen op de gekste plaatsen. Ik bedoel, je gaat toch weleens naar feestjes, Jade? Of boodschappen doen? Mannen genoeg, alleen houden de meeste jongens het bij kijken en durven ze bijna niet op je af te stappen... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:31

Bliss, ik vind dat je het goed hebt gedaan. Je hebt goed voor jezelf gezorgd vandaag! Succes met afsluiten hug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:35

Bitterkoek_ schreef:Volgens mij hoef je niet persé te gaan stappen om een date te scoren. Je ontmoet mensen op de gekste plaatsen. Ik bedoel, je gaat toch weleens naar feestjes, Jade? Of boodschappen doen? Mannen genoeg, alleen houden de meeste jongens het bij kijken en durven ze bijna niet op je af te stappen... Date-topic 2 - Pagina 39 394967

haha nou dan hoop ik dat ik daar eens een leuke jongen tegen kom! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:45

Bliss, ik vind echt dat je het heel geod hebt aangepakt!! Dikke knuffel hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 13 feb 2011 - 4:56

bitterkoekje, ik snap je punt niet zo goed, misschien denk ik wel krom hoor! maar er zijn toch genoeg mensen die via internet daten en wel echt verliefd worden en nogsteeds samen zijn?
en ik geloof dr sowieso in dat als je niet meteen verliefd bent zegmaar het zeker wel kan groeien.
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 5:07

klavertje schreef:bitterkoekje, ik snap je punt niet zo goed, misschien denk ik wel krom hoor! maar er zijn toch genoeg mensen die via internet daten en wel echt verliefd worden en nogsteeds samen zijn?
en ik geloof dr sowieso in dat als je niet meteen verliefd bent zegmaar het zeker wel kan groeien.

Tuurlijk. Voor sommigen is het echt een uitkomst en zal het ook werken, maar voor mij niet. Maar voorlopig ben ik ook niet into boys.

Ik vind je reactie wel geinig trouwens dat je met die onzekere mannen soms geen knoop kunt doorhakken als het gaat om wat je wilt doen tijdens je date. Uiteindelijk willen ze natuurlijk er voor zorgen dat jij het naar je zin hebt zodat je geen dingen gaat doen wat jij niet leuk vind. Maaaaaaarrr... ik ben het met je eens, soms mag moet een date ook eens het initiatief nemen om iets voor te stellen en te ondernemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 5:12

Zijn alle internetdates hetzelfde dan? Ik heb ook wel gedate met een jongen via internet wat niet werkte, maar dat lag niet echt aan internet maar meer aan ons allebei. Ben nu inmiddels 2,5 jaar heel gelukkig met mijn internetdate Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace zo 13 feb 2011 - 5:27

Bliss > vind dat je een goed gesprek heb gehad. DIKKE KNUFFEL en wie weet verblij je ons snel weer met lange verhalen.

Verder heb ik 2,5 jaar wat gehad met een jongen die niet lekker zoende. Hij vond dat ook erg frustrerend dat ik niet graag met hem zoende, maar verder was het leuk en ik was gewoon verliefd. Maar nu zou ik dat niet snel meer doen hoor, het is toch best een afknapper. Dus ik begrijp dat helemaal dat je daardoor gaat twijfelen. Blijkbaar kan alleen extreme verliefdheid een slechte zoen doen vergeten.

En tja bij een date moet het toch op alle vlakken klikken en als je vind dat hij te onzeker is, heb je denk ik gewoon niet de juiste te pakken. Zelf ben ik iig kritischer geworden en hij hoeft ook niet voor me te bestellen of te bepalen, maar wil ook niet alles moeten voorkauwen. Dus snap de twijfels die gekregen zijn bij onzekere mannen zeker.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 6:06

Darcy schreef:Zijn alle internetdates hetzelfde dan? Ik heb ook wel gedate met een jongen via internet wat niet werkte, maar dat lag niet echt aan internet maar meer aan ons allebei. Ben nu inmiddels 2,5 jaar heel gelukkig met mijn internetdate Wink

Nee dat is niet wat ik wil zeggen en wat ik bedoel. Zoals ik al zei: bij de een werkt het bij mij niet voorlopig. Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat ik nu even niet opzoek ga of dat ik mij ga aanbieden als begeerde vrijgezel. Ik blijf lekker vrijgezel en op mijzelf die man komt zelf wel. Maar soms het lijkt wel alsof de internetdates die ik heb gedate wel allemaal hetzelfde waren.

Edit: Hey dat rijmt! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje zo 13 feb 2011 - 6:43

CrazyGrace schreef:

Verder heb ik 2,5 jaar wat gehad met een jongen die niet lekker zoende. Hij vond dat ook erg frustrerend dat ik niet graag met hem zoende, maar verder was het leuk en ik was gewoon verliefd. Maar nu zou ik dat niet snel meer doen hoor, het is toch best een afknapper. Dus ik begrijp dat helemaal dat je daardoor gaat twijfelen. Blijkbaar kan alleen extreme verliefdheid een slechte zoen doen vergeten.

En tja bij een date moet het toch op alle vlakken klikken en als je vind dat hij te onzeker is, heb je denk ik gewoon niet de juiste te pakken. Zelf ben ik iig kritischer geworden en hij hoeft ook niet voor me te bestellen of te bepalen, maar wil ook niet alles moeten voorkauwen. Dus snap de twijfels die gekregen zijn bij onzekere mannen zeker.

misschien ben ik zelf ook wel te voorzichtig mijn vorige relaties waren niet leuk en dat heeft mijn vertrouwen aangetast.. en misschien heb ik dat juist nodig, een jongen die onzeker is.. mja dit vond ik wel heel erg extreem haha..
ach en ik heb ook gemerkt dat hij op andere momenten zeg maar wel goed kan zoenen alleen het slechte overheerst zegmaar haha..
ach ik denk dat het vanzelf goedkomt. ik merk ook wel dat ik mede door mn vorige relaties zelf een beetje blokkeer..misschien moet ik het gewoon een kans geven..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie zo 13 feb 2011 - 7:31

Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad Bliss! Het is nu dan wel helemaal afgelopen, maar nu kan je het ook afsluiten.. Heel veel sterkte meis! hug
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall zo 13 feb 2011 - 7:51

Wat goed Bliss!! Ik ben ook heel trots op je, je hebt het echt heel goed aangepakt, en als de grootste teleurstelling/verdriet is gezakt dan zal je zien dat je hier echt goed aan hebt gedaan! You gooo! cheers
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos zo 13 feb 2011 - 8:58

Wat goed Bliss! Fijn dat je je zegje hebt kunnen doen!

Lady: Ik snap dat je het niet meer snapt in het doen-topic, maar het is mijn vriendje! Hoewel ik niet perecies weet sinds wanneer haha! Maar ach nerd
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 13 feb 2011 - 9:49

Dank voor de lieve reacties!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety zo 13 feb 2011 - 10:49

Bliss goed dat je het heb gezegd. Ik hoop dat er rust komt in je hoofd zodat je even bij kan komen. hug

Ik heb het verhaal van jade niet gelezen dus snap niet wat er is maar ik ga ervan uit niet goed.

@ Lady: denk dat ik de kaart wel doe. Het is wel een neutrale kaart opzich. smile

Mijn update: ik had gisterochtend afgesproken met mijn date. Ik was te laat want de wekker ging niet af en ik moest mijn nichtje nog thuis brengen die bleef slapen. Eenmaal aangekomen moest hij nog eten en beetj gekletst. Hij zei dat ik van de zomer samen met hem een nieuwe kleur mocht uitkiezen voor zijn slaapkamer. Very Happy
Klinkt dus goed dat hij het nog ziet zitten als hij het zelfs over de zomer heeft. We zijn daarna naar praxis gegaan en hebben verf gekocht en naar regels gekeken. Hebben mooie gezien maar er gaan nog eens ergens anders kijken wat er nog meer is. Toen nog bij een keuken en sanitair winkel geweest en ideeën uitgewisseld met elkaar. Toen naar zijn huis want ik had nog een afspraak voor het afzwemmen van de dochter van mijn vriendin.
Bleek dat ik mijn sjaal was vergeten bij de praxis

:shock: Hij is hem later nog gaan halen voor me. Erg lief! Ik zou misschien blijven slapen maar omdat hij nog laat op een verjaardag zat en het nog een uur duurde voordat hij thuis was besloten we dat ik beter thuis kon slapen. Hij baalde er wel van en ik ook wel maar was echt te moe om op te blijven. ( ben de laatste tijd s'avonds moe.. Sneller dan normaal ) dus we zouden vanochtend maar de bios gaan. Maar hij heeft vanacht niet geslapen doordat hij nog niet helemaal beter is dus de bios ging niet door. Hij vroeg nog wat ik morgen ging doen en of we niet moesten afspreken met elkaar. Dus we hebben voor morgenavond een afspraak dat ik blijf eten bij hem en misschien nog filmpje kijken. smile Ga als ik wegga de kaart op tafel leggen zodat hij hem pas ziet als ik weg ben. Tenzij hij natuurlijk ook een kaart geeft. Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect zo 13 feb 2011 - 12:13

Bliss: Had heel wat bladzijdes bij te lezen maar wat een gedoe zeg! vind het knap van je hoe je het hebt afgehandeld. En fijn om te lezen dat je het al een beetje hebt verwerkt, ook al zal dit natuurlijk niet na één dag overgaan. Denk je echt dat jullie vrienden kunnen blijven? hug

Sweety: Zo te lezen gaat het nog goed tussen jullie smile Wat lief dat hij je sjaal voor je kwam halen! Ben benieuwd wat hij van je kaart vindt, vast leuk


Laatst aangepast door ButterflyEffect op ma 14 feb 2011 - 5:24; in totaal 4 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 12:15

Morgen komt mijn dat toch nog even langs om te praten.. en om valentijnsdag te 'vieren'!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 zo 13 feb 2011 - 13:33

Jeeh, mijn date is nu mijn vriendje..

Jaja, dat komt voor velen als een verrassing en met name voor mezelf. Het heeft overigens niks met Valentijnsdag te maken, dat kwam toevallig zo uit. De beslissing kwam de dag ervoor dus dat houden we maar aan.

Ik besloot ineens vandaag te zeggen dat ik gevoelens voor hem heb. Had een rituals kaars voor hem meegenomen als klein Valentijnscadeautje (ik zei: niet vanwege de liefde maar omdat ik het nou eenmaal met je doe), vond hij heel leuk. Dus ik benoemen dat ik gevoelens voor hem aan het ontwikkelen ben en als dat niet wederzijds is, het misschien beter is nu te stoppen dan dat pas gebeurd als ik helemaal head over heels ben. Ik was helemaal voorbereid op dit antwoord. Maar hij vertelde gevoelens voor mij te hebben ook.

De reden waarom hij geen relatie wil(de), is omdat hij een tijdje gedate heeft met een meisje en dat meisje is zwanger van hem geworden. Ze hebben samen besloten het kindje weg te laten halen en toen zij terug moest verhuizen naar Amerika is hun relatie doodgebloed. Alleen zijn ze nog steeds in contact met elkaar want dit verdriet delen ze. Hij is echt kapot van het feit dat hij een kindje had kunnen hebben, dat kindje was nu een maand geweest. Hij wil namelijk dolgraag vader worden. Vandaar dat hij wel gevoelens voor me had maar door dit andere verdriet het moeilijk vond het met me te delen. En natuurlijk nog een beetje vastzit aan dat meisje.
Toen hebben we lang gepraat, want ik kom natuurlijk ook uit een rotrelatie en zit eigenlijk niet te wachten op een vast iets. Maar toen was het: elkaar niet meer zien, blijven daten of vriendje/vriendin. Elkaar niet meer zien wilden we allebei niet. Blijven daten is onszelf voor de gek houden want dan doen we ook al net als een stel. Dus zei hij opeens uit het niets: ok, mijn vriendin heet: (mijn naam), als jij het ook hardop kunt zeggen, zijn we vanaf nu een stel. Dus ik lang nadenken en toen heb ik het ook officieel hardop gezegd.

We hebben besloten het niet van de daken te schreeuwen, vooral omdat we dat nog iets te snel vinden. Het enige wat er verandert is dat wij nu van elkaar weten dat we gek op elkaar zijn. Geen ouders leren kennen nog, geen verplichtingen (behalve trouw natuurlijk). En dat het valentijnsdag is is gewoon per ongeluk. Dus we houden als begindatum mooi de 13e aan hebben we besloten.. Hij was Valentijnsdag vergeten maar hij heeft nog een hele dag om over iets na te denken haha..
Voelt gek...

Bliss: ik vind je sterk en val ons gewoon lastig met je verhalen!

Op de rest reageer ik later, ik moet even de vlinders in mijn buik aandacht geven..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Prosecco zo 13 feb 2011 - 19:20

Wat leuk Marsy! Mijn date heeft me vrijdag zijn vriendinnetje genoemd en is nu dus ook niet meer mijn date smile

Bliss, wat fijn dat jullie zo'n gesprek hebben gehad. Wel jammer dat het zo gelopen is, maar aan iemand die maar half voor je gaat heb je ook niks! En echt waar, ook jij gaat iemand tegen komen die helemaal voor je gaat, die je een prinsesje laat voelen, die helemaal gek op je is en alles voor je doet!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 13 feb 2011 - 20:10

Gefeliciteerd Marsy & Prosecco!
Van mij mag deze dag zo snel mogelijk voorbij gaan Twisted Evil

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ zo 13 feb 2011 - 20:19

Bliss schreef:Gefeliciteerd Marsy & Prosecco!
Van mij mag deze dag zo snel mogelijk voorbij gaan Twisted Evil

It's just another monday Wink

Leuk dat er inmiddels echt stelletjes zijn ontstaan! Lucky bastards :P

Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 20:30

Bitterkoek_ schreef:
Darcy schreef:Zijn alle internetdates hetzelfde dan? Ik heb ook wel gedate met een jongen via internet wat niet werkte, maar dat lag niet echt aan internet maar meer aan ons allebei. Ben nu inmiddels 2,5 jaar heel gelukkig met mijn internetdate Wink

Nee dat is niet wat ik wil zeggen en wat ik bedoel. Zoals ik al zei: bij de een werkt het bij mij niet voorlopig. Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat ik nu even niet opzoek ga of dat ik mij ga aanbieden als begeerde vrijgezel. Ik blijf lekker vrijgezel en op mijzelf die man komt zelf wel. Maar soms het lijkt wel alsof de internetdates die ik heb gedate wel allemaal hetzelfde waren.

Edit: Hey dat rijmt! Very Happy

Dat snap ik wel hoor smile Ik heb gewoon geleerd dat je ook niet altijd op je kont moet zitten afwachten (niet dat jij dat doet maar bij wijze van spreken smile)tot de ware voorbij komt, want dat gebeurt niet altijd zo makkelijk. Ik heb zelf het heft in handen genomen en als ik dat niet had gedaan, was ik nu niet zo gelukkig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace zo 13 feb 2011 - 21:59

Marcy en Prosecco -> Super voor jullie!!
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect zo 13 feb 2011 - 22:01

Zo dat is inderdaad onverwacht Marsy! Wel heel leuk voor jou en Prosecco cheers
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum