Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 26 jan 2011 - 23:31

Reeza schreef:@ Bliss: Misschien een stomme vraag.. Maar ben jij ook wel eens bij hem geweest?

Jazeker, volgens mij ben ik vaker bij hem geweest dan hij bij mij. Maar eigenlijk hebben we in totaal pas vijf dates gehad ofzo, waarvan ik drie keer bij hem ben geweest als ik t goed heb. Eerste date was bij hem, toen de week voor kerst nog 's avonds daar geweest en Boer zoekt vrouw gekeken en met kerst ben ik van 1e kerstdag tot 2e kerstdag 's avonds bij hem geweest (wonderbaarlijk genoeg op zijn uitnodiging).

Leuk dat die jongen naar A'dam komt, veel plezier alvast en hou ons op de hoogte!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  xxlisaxx do 27 jan 2011 - 1:03

Ik ben 1 van de meelezers in dit topic smile vind het leuk om jullie dateverhalen te volgen. Mijn eigen dateperiode zit er inmiddels alweer ruim 10 maanden op maar heb ontzettend van die tijd genoten. Ik wil naar aanleiding van mijn eigen ervaring met daten toch even reageren op jou Bliss, ik denk dat je er beter mee kan stoppen. Wat ik gewend ben vanuit mn ervaring is dat als mannen je echt leuk vinden, echt geinteresseerd in je zijn, ze initiatief tonen, ze vaak smsen en echt hun best doen om je te zien en je te spreken. Bij mijn vriend heb ik me nooit onzeker hoeven voelen, simpelweg omdat hij met net zo leuk (misschien nog wel leuker) vond als ik hem. Hij smste regelmatig, kwam met voorstellen en gaf me gewoon een super goed gevoel. De dates die ik ervoor had benaderden mij over het algemeen ook op die manier alleen was ik vaak degene die meer zoals jou date reageerde. Gewoon omdat ik die mannen niet echt leuk vond en dus veel minder behoefte had aan smsjes, dates en minder geinteresseerd was. Ik denk daarom ook dat beter kan stoppen met dit alles aangezien je je er helemaal niet prettig bij voelt. Ik denk dat als je bij jezelf na gaat wat je echt denkt van zijn gevoel voor jou dat je stiekem ook wel weet dat jij hem leuker vind dan hij jou. Bij mij veroorzaakt die (onbewuste) wetenschap vaak onzekerheid en stress.

xxlisaxx
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 1:18

xxlisaxx schreef:Ik ben 1 van de meelezers in dit topic smile vind het leuk om jullie dateverhalen te volgen. Mijn eigen dateperiode zit er inmiddels alweer ruim 10 maanden op maar heb ontzettend van die tijd genoten. Ik wil naar aanleiding van mijn eigen ervaring met daten toch even reageren op jou Bliss, ik denk dat je er beter mee kan stoppen. Wat ik gewend ben vanuit mn ervaring is dat als mannen je echt leuk vinden, echt geinteresseerd in je zijn, ze initiatief tonen, ze vaak smsen en echt hun best doen om je te zien en je te spreken. Bij mijn vriend heb ik me nooit onzeker hoeven voelen, simpelweg omdat hij met net zo leuk (misschien nog wel leuker) vond als ik hem. Hij smste regelmatig, kwam met voorstellen en gaf me gewoon een super goed gevoel. De dates die ik ervoor had benaderden mij over het algemeen ook op die manier alleen was ik vaak degene die meer zoals jou date reageerde. Gewoon omdat ik die mannen niet echt leuk vond en dus veel minder behoefte had aan smsjes, dates en minder geinteresseerd was. Ik denk daarom ook dat beter kan stoppen met dit alles aangezien je je er helemaal niet prettig bij voelt. Ik denk dat als je bij jezelf na gaat wat je echt denkt van zijn gevoel voor jou dat je stiekem ook wel weet dat jij hem leuker vind dan hij jou. Bij mij veroorzaakt die (onbewuste) wetenschap vaak onzekerheid en stress.

Ik ben het wel helemaal met jou eens, maar wil Bliss geen naar gevoel geven. Maar ik ben het echt eens. Ik heb ook weleens zo'n stomme periode gehad met een jongen. Ik herken mezelf nu niet meer terug! Dat wachten op een sms, alles analyseren, slecht slapen. Nu zou ik daar nooit meer in mee gaan heb ervan geleerd. Met mijn huidige partner is het heel anders. Hij belde me regelamtig, smsen over en weer, MSN, e-mail, elkaar zeer regelmatig zien. Eigenlijk was het na onze 2e date al duidelijk dat het serieus was en we tot over onze oren verliefd waren.

Dat gun ik jou ook echt Bliss, nooit genoegen nemen met minder, je bent het beste waard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect do 27 jan 2011 - 1:25

Jemug wat gaat het snel hier! :shock:

Sweety, beter toch dat je je op je gemak voelt bij hem smile Ik vind telefoneren sowieso raar met heel veel mensen.. alleen met mn meoder en sommige vriendinnen gaat het 'vloeiend' :P Oh goed hoe hij keek! Ja je moet het zelf weten natuurlijk, jij voelt het het beste aan. Op valentijn een kaartje sturen is natuurlijk ook een heel goed idee!

haha Rainbow, klinkt goed dat het nu al zo vertrouwd is smile

Bliss ik ben zo benieuwd hoe het gaat lopen, vind het wel goed van je wat je hebt gestuurd. En over wat Lisa en Jen zeggen.. ok ze kunnen gelijk hebben..maar het is maar net hoeveel kans je iets wilt geven en hoeveel moeite je ervoor wilt doen. Als je denkt dat het altijd zo zou blijven en je van jezelf weet dat je dat niet aankunt tja, dan geven ze goed advies voor jou (ik vind het sowieso goed advies hoor dames daar niet van). Bij jouw date zie ik ook de goede dingen die hij doet bij jou en ik weet hoe erg leuk je hem vindt en hoe goed hij bij jou past. Dus ik zou het nog zeker een kans geven, maar dat is bij iedereen persoonlijk. Mits je heel duidelijk bent over je verwachtingen, dat wel.

thnx SF, ben benieuwd hoe het met jouw mister gaat!

Marsy28 schreef:Maar hij heeft wel bevestigd dat hij me nog leuk vind, deze "relatie" nog niet over wil hebben dus waar maak ik me dan druk om! Dat is mijn ratio, mijn gevoel reageert nog steeds hoe ze zelf wil!
Vooral deze gedachte vast houden! Je moet je echt niet zo druk maken joh hug

Reeza, goed van je dat je hem niet afrekent op vorige keer en het nog een kans geeft. En spannend van die andere date! Waar ken je hem van?


Laatst aangepast door ButterflyEffect op vr 28 jan 2011 - 0:14; in totaal 3 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  RioolSpook do 27 jan 2011 - 1:40

Jen_ schreef:

Ik ben het wel helemaal met jou eens, maar wil Bliss geen naar gevoel geven. Maar ik ben het echt eens. Ik heb ook weleens zo'n stomme periode gehad met een jongen. Ik herken mezelf nu niet meer terug! Dat wachten op een sms, alles analyseren, slecht slapen. Nu zou ik daar nooit meer in mee gaan heb ervan geleerd. Met mijn huidige partner is het heel anders. Hij belde me regelamtig, smsen over en weer, MSN, e-mail, elkaar zeer regelmatig zien. Eigenlijk was het na onze 2e date al duidelijk dat het serieus was en we tot over onze oren verliefd waren.

Dat gun ik jou ook echt Bliss, nooit genoegen nemen met minder, je bent het beste waard.

Ben het ook eens met jullie. Maaaar.. Het is gemakkelijker om hier mee om te gaan als je er zelf niet in zit. Bliss krijgt steeds weer hoop doordat hij haar laat hangen aan een lijntje. Wat mij betreft houdt hij haar ook echt aan een lijntje. Al zou hij dat zelf natuurlijk niet zo zien. Hij vindt haar leuk, maar niet leuk genoeg om een relatie aan te gaan. Het is ook heel moeilijk om er mee te stoppen, ook al is het het beste wat ze kan doen.

Toen mijn vriend en ik aan het daten waren was hij constant degene die het contact zocht en smsjes stuurde. Ik was daar wat minder snel in omdat ik ook twijfelde of ik hem wel leuk genoeg vond. Hij nam me ook al heel snel mee naar huis en naar zijn vrienden.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 27 jan 2011 - 1:51

Ik sluit me aan bij Rioolspook. Ik zit ongeveer in dezelfde situatie alleen besef ik dat 't niets wordt. Maar als je gevoelens voor iemand hebt is 't ongelooflijk moeilijk om rationeel te denken dat je meer waard bent. Want je wil zo graag dat het eindelijk wel een keer slaagt. Ik heb jaren niet dit soort gevoelens gevoeld en dan is 't best wel kut als 't zo mis loopt. Dan is 't best moeilijk om heel rationeel te zeggen: his loss.. Want misschien is er wel een misverstand ontstaan.. of dit.. of dat.. je bedenkt altijd wel iets om 't goed te praten.
Iedereen kan tegen je zeggen dat 't niets gaat worden maar dat kun je pas zelf als je gevoel er klaar mee is.

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect do 27 jan 2011 - 2:05

Nou misschien ben ik dan ook wel blind? Rolling Eyes Of is het een andere situatie wat Bliss heeft. Maar ook al wil je ermee stoppen zou ik als nog willen praten erover als ik haar was. Om de situatie te verbeteren en als dit niet lukt om afsluiting te hebben. Die jongen weet niet eens dat zij er zo mee zit! Dan heeft hij ook geen kans gehad om er wat aan te doen.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 2:09

Feline schreef:Ik sluit me aan bij Rioolspook. Ik zit ongeveer in dezelfde situatie alleen besef ik dat 't niets wordt. Maar als je gevoelens voor iemand hebt is 't ongelooflijk moeilijk om rationeel te denken dat je meer waard bent. Want je wil zo graag dat het eindelijk wel een keer slaagt. Ik heb jaren niet dit soort gevoelens gevoeld en dan is 't best wel kut als 't zo mis loopt. Dan is 't best moeilijk om heel rationeel te zeggen: his loss.. Want misschien is er wel een misverstand ontstaan.. of dit.. of dat.. je bedenkt altijd wel iets om 't goed te praten.
Iedereen kan tegen je zeggen dat 't niets gaat worden maar dat kun je pas zelf als je gevoel er klaar mee is.


Oh maar dát snap ik ook wel! Ik heb nu makkelijker praten natuurlijk, ik zit nu niet in zo’n situatie.
Ik heb het zelf ook 1 keer meegemaakt met een jongen, jaren geleden. Ik werd er helemaal gek van! Soms is het wel fijn een soort open blik te krijgen van iemand die aan de zijlijn staat. Maar ik snap wel dat je er niet zo 1, 2, 3 mee stopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 2:51

ButterflyEffect schreef:Nou misschien ben ik dan ook wel blind? Rolling Eyes Of is het een andere situatie wat Bliss heeft. Maar ook al wil je ermee stoppen zou ik als nog willen praten erover als ik haar was. Om de situatie te verbeteren en als dit niet lukt om afsluiting te hebben. Die jongen weet niet eens dat zij er zo mee zit! Dan heeft hij ook geen kans gehad om er wat aan te doen.

Helemaal mee eens! Jongens, ff in het algemeen, kunnen niet in je hoofd kijken en je, ook even in het algemeen, zal erover moeten praten als je het voor jezelf duidelijk wil hebben. Communicatie is, helemaal in relaties, een van de moeilijkste punten die er is. Helemaal omdat we nog wel eens dingen voor anderen invullen, verwachten dat de ander begrijpt wat er bedoelt wordt..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje do 27 jan 2011 - 4:02

dames wat kletsen jullie veel pagina's vol!! ik houd het echt niet meer bij hoor zo.. nerd
moet maar weer even bij gaan lezen haha..
maar ik zie iig mijn date zaterdag weer, heb alleen geen idee wat we kunnen gaan doen!! haha.. hebben jullie ideetjes? ik heb mn moeder er iig al over verteld en ze reageerde gelukkig positief dus dat is al mooi!
Liefs
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 4:11

Leuk Klavertje! Euhm 2e date he? Lekker samen lunchen? Wandeling door het bos met warme choco daarna? Middagvoorstelling in de bioscoop? Dagje dierentuin?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 27 jan 2011 - 4:19

Roze Roos schreef:Leuk Klavertje! Euhm 2e date he? Lekker samen lunchen? Wandeling door het bos met warme choco daarna? Middagvoorstelling in de bioscoop? Dagje dierentuin?
Dat is leuk om te doen. Of naar het strand en daar ergens wat eten.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  aniet do 27 jan 2011 - 4:25

ik vind t altijd superleuk om dit topic te lezen en daardoor krijg ik nog meer zin om ook es te gaan daten! Embarassed
maar ja met wie?! Rolling Eyes
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 4:30

Met wie niet? Via internet, de leuke buurman, die ene leuke kerel in de supermarkt of via een blinddate via vrienden ofzo!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CaptainSpectacular do 27 jan 2011 - 4:37

Roze Roos schreef:Met wie niet? Via internet, de leuke buurmanvrouw, die ene leuke kerelmeid in de supermarkt of via een blinddate via vrienden ofzo!
Daar ben ik te kieskeurig, te kieskeurig, te kieskeurig en te kieskeurig voor. En, laten we wel wezen, te onzeker.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 27 jan 2011 - 4:45

RR kan je tips geven als je een leuke buurman heb Aniet! Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 4:47

CS: Ik ben volgens vriendinnen en zelfs volgens mijn moeder Exclamation super kieskeurig en heb ook geen enorme date-ervaring maar als de klik er is, dan is de klik er lijkt mij!

Hahaha ja ik kan nog wel mooie tips geven over daten met buurmannen :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CaptainSpectacular do 27 jan 2011 - 5:01

Roze Roos schreef:CS: Ik ben volgens vriendinnen en zelfs volgens mijn moeder Exclamation super kieskeurig en heb ook geen enorme date-ervaring maar als de klik er is, dan is de klik er lijkt mij!
Er is geen vrije wil en die klik is dus helemaal te rationaliseren. Ik bedoel dat ik ongeveer weet wat er voor mij nodig is om 'de klik' te voelen (vooral door een paar "voorbeelden" :P).

Alleen heb ik nooit gemerkt dat het ook de andere kant op werkt. Ik heb één keer zelf het initiatief genomen en het schrok haar nogal af. Ik heb het nu erg zwaar te pakken van iemand die ik af en toe (eens of twee keer per twee maanden) een lang weekend zie, maar ik durf geen signalen te interpreteren.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 5:09

CaptainSpectacular schreef:
Roze Roos schreef:CS: Ik ben volgens vriendinnen en zelfs volgens mijn moeder Exclamation super kieskeurig en heb ook geen enorme date-ervaring maar als de klik er is, dan is de klik er lijkt mij!
Er is geen vrije wil en die klik is dus helemaal te rationaliseren. Ik bedoel dat ik ongeveer weet wat er voor mij nodig is om 'de klik' te voelen (vooral door een paar "voorbeelden" :P).

Alleen heb ik nooit gemerkt dat het ook de andere kant op werkt. Ik heb één keer zelf het initiatief genomen en het schrok haar nogal af. Ik heb het nu erg zwaar te pakken van iemand die ik af en toe (eens of twee keer per twee maanden) een lang weekend zie, maar ik durf geen signalen te interpreteren.

Ja maar je mannen leest kun je natuurlijk ook vrouwen lezen he! :P Maar vertel ons meer! Waarom schrok het haar nogal af? Welke signalen denk je te zien etc etc?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CaptainSpectacular do 27 jan 2011 - 5:25

Roze Roos schreef:Waarom schrok het haar nogal af?
Om haar moverende redenen. Waarschijnlijk dat ik het duidelijk (te?) graag wilde, wellicht omdat ik haar er een beetje mee had overvallen, misschien omdat ik gewoon haar type niet ben en mogelijk ook omdat ze zich had voorgenomen om zich voorlopig te storten op haar studie. Maar dat gok ik nu achteraf, haar afwijzing kwam niet echt met een inhoudelijke uitleg.
Roze Roos schreef:Welke signalen denk je te zien etc etc?
Ze zijn te subtiel, het kan voor hetzelfde geld toeval zijn of juist tekenen van friendzoning.

Twee dagen voordat ze ontzettende ruzie met haar scharrel kreeg, gingen we ergens samen eten. Ze had het toen even over 'm en kleurde de relatie als "niet zo geweldig". En daarnaast benadrukte ze van iets we aten dat het een afrodisiac was, waarna ze nog even bevestigd wilde hebben dat ik wist wat dat betekende. Toen ik haar overigens leerde kennen maakte ze nog een paar andere opmerkingen van ongeveer dezelfde categorie. Ik weet alleen nooit iets terug te zeggen -- niet IRL.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 5:58

Misschien zelf wat meer hints geven? Hoe kennen jullie elkaar en hoe goed kennen jullie elkaar? Is er al eens gezoend ofzo?
Heb je verder wel positieve ervaringen met vrouwen? Dat je daarop "verder kan bouwen"en niet uitgaat van een negatieve reactie..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CaptainSpectacular do 27 jan 2011 - 6:17

Ik heb niets wat ik als basis kan gebruiken. Ik heb bijna twee jaar geleden voor het eerst en het laatst gezoend en seks gehad, maar het was binnen twee maanden afgelopen. Ik voel me ontzettend onbeholpen in initiatief nemen of hints geven (ook weer een aspect van onzekerheid), dus dat laat ik meestal ook maar achterwege.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 6:30

Tijd voor een positieve ervaring dus! Je toch inschrijven op een datingsite? Los van of je er wel of niet van gaat daten is het vaak wel een boost voor je ego en dat lijkt mij bij jou niet slecht!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje do 27 jan 2011 - 6:49

Roze Roos schreef:Leuk Klavertje! Euhm 2e date he? Lekker samen lunchen? Wandeling door het bos met warme choco daarna? Middagvoorstelling in de bioscoop? Dagje dierentuin?

4e al.. Embarassed na die gezamelijke date heb ik vorige week zondag iets met hem gedronken en afgelopen vrijdag zijn we naar de film geweest.. angel tis gewoon echt heel gezellig haha.. en RR, hoe zit het eigenlijk met jou in de liefde? ik lees bij jou geen verhalen over een date, of ik moet er vierkant overheen lezen hahah..

liefs
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 7:03

Oow sorry, mijn snothoofd kon het niet meer bijhouden;)... Hahaha ik heb, heel slecht, een eigen topic over de liefde Embarassed "doen?" heet ie. Heb een leuke date-relatie/relatie? met mijn buurman! Gelukkig is deel 1 bewaard gebleven, mocht je je ooit vervelen;)

Mooi dat het zo gezellig is Klavertje! Euhm 4e date dus! Picknicken binnen? Of alle eerder gegeven tips;).. of gewoon samen koken/koekjes bakken/films huren of wonen jullie beiden nog thuis en zijn dingen thuis niet echt een optie?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum