Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 26 jan 2011 - 2:30

Leuk! Nog 2 nieuwe erbij met verhalen Very Happy

Ik ben het met Janelie eens Marsy. Het feit dat jullie ook allebei de nadruk erop leggen dat jullie gewoon vrienden zijn denk ik ook dat het aflopend is. Zou wel jammer zijn ( en hoop het ook niet voor je ) maar laat het contact nu maar van zijn kant komen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 26 jan 2011 - 3:45

Bliss schreef:
Feline schreef: Begin me wel steeds meer af te vragen hoe lang je dit vol gaat houden.. Eigenlijk weet ik 't antwoord al (door eigen situatie): zolang hij je hoop blijft geven. Maar hou wel de eer aan jezelf he..

Dit begin ik me zo onderhand ook af te vragen... Heb vanmiddag wat gesmst en hij stuurt net wel weer wat terug, maar t blijven toch vrij algemene smsjes en wederom niks over een date of wat dan ook. Ik geloof dat ik dit niet meer lang trek zo. Moet ik dan wéér vragen of ie dit weekend naar DH komt? Ik wil wel afspreken, maar ik wil het ook gewoon van tevoren weten, want anders plan ik wat anders. Nu zit ik toch steeds onbewust dagen vrij te houden voor hem omdat ie misschien wel af wil spreken: belachelijk dus! Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Bellen durf ik niet meer, aangezien ie niet opnam en ook niet terug heeft gebeld. Ik vind/vond hem echt leuk en we passen gewoon echt goed bij elkaar, maar dit gaat toch nérgens meer over zo? We hebben nu al ruim drie maanden contact en het schiet geen ene fuck op...

Dat zat ik me gisteren ook al te bedenken.. dat je al 3 maanden zo bezig bent. En ik snap dat het ongelooflijk moeilijk is omdat je gevoelens voor hem hebt. Maar een nieuwe liefde hoort je energie te geven, en niet al je energie weg te nemen. Verliefdheid moet je doen laten voelen alsof je de hele wereld aan kan, je nog nooit zoveel energie gehad hebt.. En ik krijg niet 't idee dat dit bij jou het geval is. Natuurlijk is het in de eerste periode aftasten van wat je van elkaar vindt maar daar moet na een tijdje wel een stijgende lijn in komen.. En die zie ik niet bij jullie.. Misschien moet je net als Lady gewoon open kaart spelen en zeggen dat je op deze manier niet verder gaat en het contact verbreekt. Want je voelt je nu al 3 maanden enorm rot met af en toe een gelukkig moment als je 'm ziet.. Doe je het daarvoor?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Daya25 wo 26 jan 2011 - 3:48

wat erg... ik mis zijn sms'jes nu al en hij sms't me vrijdagavond pas weer (dan is ie weer terug in NL) ik krijg afkickverschijnselen Wink Nog even geduld nog... (terwijl ik dat met dit soort dingen helemaal niet heb!) Volgens mij vind ik em wel leuk...
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 26 jan 2011 - 4:06

Jullie hebben elkaar nog nooit gezien Daya25?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos wo 26 jan 2011 - 4:19

Ai lastige situatie Bliss, wellicht gewoon vol voor het blok zetten? Maar eens afspreken wat jullie wederzijdse verwachtingen etc zijn? Dit werkt natuurlijk niet, zoals al door anderen genoemd, hoor je energie * en een beetje stress* te krijgen van daten en hoort het je geen energie te kosten en veel stress op te leveren.

Marsy: Ook ik sluit mij aan bij Janelie en Sweety
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Daya25 wo 26 jan 2011 - 4:30

nee, we hebben elkaar nog nooit gezien, wel veel sms/msn en foto's verstuurd. We hebben wel een goede klik en het is gewoon echt een schatje (voor zover ik dat kan beoordelen) Hij heeft me trouwens net wel gesmst vanuit china! A.s. zaterdag of woensdag zie ik hem voor het eerst.
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 26 jan 2011 - 4:32

Wat leuk dat hij je smst! Spannend hoor dat jullie elkaar misschien zaterdag voor het eerst zien. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos wo 26 jan 2011 - 4:47

Spannend Daya25! "Kennen" jullie elkaar via een datingsite of op een andere manier? Wat leuk dat hij smste vanuit China!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 26 jan 2011 - 5:10

Roze Roos schreef:[color=indigo]Ai lastige situatie Bliss, wellicht gewoon vol voor het blok zetten? Maar eens afspreken wat jullie wederzijdse verwachtingen etc zijn? Dit werkt natuurlijk niet, zoals al door anderen genoemd, hoor je energie * en een beetje stress* te krijgen van daten en hoort het je geen energie te kosten en veel stress op te leveren.

Thanks voor je reactie en Feline, jij ook. Zoals ik zelf ook al zei, kan dit idd niet lang meer zo doorgaan. Ik kan er nu alleen nog niet helemaal een punt achter zetten. Feline, jij zei ook al, zolang er hoop is, ga je ermee door. Het was eerst zo leuk tussen ons (ondanks de stress, maar dat lag vooral aan mij) en ik wil dat gevoel terug! Vrees echter steeds meer dat dat er niet meer gaat komen, maar dat moet ik dan eerst zelf zien. Eigenlijk moet ik hém ook eerst weer eens zien, want de laatste keer dat ie bij me was, was het gewoon nog leuk. Maar ja, een afspraak maken gaat zó moeizaam! Hij is ook de hele tijd bezig met het bouwen van een carnavalswagen, elk vrij moment gaat ie daar bijna heen volgens mij. Schiet dus ook niet op.
Ik heb hem net maar weer een hint gegeven waar ie op in kan gaan (maar dat betwijfel ik). Heb een blij niets-aan-de-hand-smsje gestuurd, dat ik na weken eindelijk mn rapporten voor school af heb, dat het een hele klus was en dat ik speciaal komend weekend ervoor vrijgehouden had, maar dat ik nu de hele middag eraan heb gewerkt en het klaar is. Zelf lijkt t me vrij logisch dat hij, nu ik expliciet aangeef het weekend vrij te hebben gehouden, hem nu inkopt en hierop ingaat. Maar ja, hij lijkt geen enkele hint op te pikken, dus ik vrees het ergste. Mocht hij hier niet op reageren, dan vraag ik denk ik nog één keer of ie hier wil komen en anders doe ik voorlopig helemaal niks meer óf ik sms hem dan maar een heel verhaal over wat ik voel/hoop/verwacht (want ik weiger hem nog een keer te bellen).
Als dit op niks uit loopt, ben ik bang dat ik de komende jaren weer Toos Dateloos ben Sad

Daya, leuk dat ie smste! Veel plezier alvast bij jullie eerste date!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos wo 26 jan 2011 - 5:21

Ik denk dat elkaar weer een keer zien erg goed is, kun je ook het eea bespreken enzo. Hoewel het moeizaam gaat is dat misschien wel even een "hobbel" waar jullie overheen moeten of zoiets? En dateloos blijf je niet hoor, als het zo moet zijn dan is het zo!
En anders gewoon aangeven dat je een keer af wil spreken en dat je het jammer vind dat jullie elkaar al ff niet gezien hebben? Want los van dat het moeizaam gaat doet hij eigenlijk vrij weinig "verkeerd" toch? Jullie matchen, het is leuk als jullie samen zijn enzo enzo?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 26 jan 2011 - 5:33

**


Laatst aangepast door ButterflyEffect op vr 28 jan 2011 - 0:12; in totaal 2 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 26 jan 2011 - 5:42

Ja, dat is ook oneerlijk. Dat je je zo fijn bij hem hebt gevoeld waardoor je hoop blijft houden want het kan toch gewoon niet dat je gevoel je zo voor de gek houdt? Ik hoop dat hij jouw sms gebruikt als inkoppertje voor dit weekend. Want ik denk niet dat je al je gevoelens in een sms moet zetten. Beste is toch gewoon face-to-face.. vertel hem dat de waarheid misschien kwetsend is maar dat dit vage gedoe nogal respectloos op je overkomt. Dan moet ie toch wel eerlijk durven zijn in wat zijn verwachtingen zijn?
Op papier kunnen dingen zo verkeerd overkomen.. en in een sms al helemaal. Mocht het niet tot een afspraak komen zou ik eerder een mail o.i.d. sturen denk ik.. (mocht je die mogelijkheid hebben) of toch nog een keer bellen en gewoon z'n VM vol lullen Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie wo 26 jan 2011 - 6:01

Bliss, ik sluit me bij mijn voorgangers aan. 3 maanden een beetje kloten is leuk, maar alleen als je het zelf wel volhoudt. Maar daar was je het zelf ook mee eens. Ik vind hem trouwens niet onrespectvol zoals Feline zegt, want hij heeft je niks belooft hij beantwoordt alleen niet aan jouw verwachtingen. En wellicht weet hij niet eens dát jij die verwachtingen hebt. Ik zou ook niet voor een smsje kiezen als je toch je gevoelens aan hem wilt vertellen en een afspraak er niet van komt. Ik zou bellen, maar als je dat echt niet durft zou ik mailen. Hierin kan je veel meer kwijt, omdat je niet aan een aantal tekens vast zit.

Maar vooralsnog hoop ik dat het gewoon goed voor je uitpakt, want dat kan ook nog steeds toch! hug
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Daya25 wo 26 jan 2011 - 6:11

We kennen elkaar via een dating site inderdaad.
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 26 jan 2011 - 6:29

Janelie schreef:Bliss, ik sluit me bij mijn voorgangers aan. 3 maanden een beetje kloten is leuk, maar alleen als je het zelf wel volhoudt. Maar daar was je het zelf ook mee eens. Ik vind hem trouwens niet onrespectvol zoals Feline zegt, want hij heeft je niks belooft hij beantwoordt alleen niet aan jouw verwachtingen. En wellicht weet hij niet eens dát jij die verwachtingen hebt. Ik zou ook niet voor een smsje kiezen als je toch je gevoelens aan hem wilt vertellen en een afspraak er niet van komt. Ik zou bellen, maar als je dat echt niet durft zou ik mailen. Hierin kan je veel meer kwijt, omdat je niet aan een aantal tekens vast zit.

Maar vooralsnog hoop ik dat het gewoon goed voor je uitpakt, want dat kan ook nog steeds toch! hug

Misschien is respectloos inderdaad een verkeerde woordkeuze. Maar zoals ik van Bliss hier begrepen heb heeft zij behoorlijk goed aangegeven wat haar verwachtingen zijn. (met tranen en al) Dan vind ik 't van respect betuigen als iemand dan eerlijk is en zegt: ik kan wel/niet aan die verwachtingen voldoen. En zoals 't nu lijkt dus niet. Lijkt me heel bijzonder als iemand zich volledig voor je openstelt (huilen doe je niet zomaar bij iemand) dus ik vind dat wel een moment van uiterste eerlijkheid.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 26 jan 2011 - 7:55

Hm Feline, ik denk niet dat huilen aan hem duidelijk maakt dat je je openstelt oid. Ik ben het eens met Janelie dat ik een goed gesprek erover zou willen hebben. Ook al is dat gesprek soms ook lastig omdat het lastig is om verwachtingen op te leggen aan iemand die niet je vriend is. Moet je toch speels en subtiel kunnen brengen.. succes iig Bliss


Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 13:05; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 26 jan 2011 - 8:13

En ik ben het weer eens met Janelie en BE. Succes ermee Bliss!

Wat jammer dat je nog niks heb gehoord van hem BE. Hoe gaat het verder tussen jullie?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos wo 26 jan 2011 - 8:17

Wat jammer dat ie niks van zich laat horen BE. Ik vraag mij ook wel af hoe het verder tussen jullie is? Konden jullie mekaar niet ff een uurtje zien, dat ie op tijd naar bed ging enzo..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 26 jan 2011 - 8:32

Ehm welke verder? :P Ik spreek hem niet dagelijks ofzo, maar had vd week wel leuk gesprek.
Ja dat had misschien wel gekund, maar ik hoor dus niks.


Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 13:06; in totaal 3 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 wo 26 jan 2011 - 8:38

Na een onrustige nacht met allemaal gedachten werd ik vanmorgen wakker en was ik er h-e-l-e-m-a-a-l klaar mee. Ik ken hem langer dan vandaag dus ik wist dat hij op facebook zou komen. Dat was inderdaad zo dus hem hem gevraagd hoe laat hij vandaag stage moest lopen. Dit was om 12 uur en hij moest half 4 beginnen. Ik zei: mooi, dan ben ik over een half uur bij je, ik moet met je praten.

Hij zei meteen dat als de vraag is of hij nog verder wil gaan met deze relatie zijn antwoord ja is en hij geen behoefte heeft daar uren over te praten omdat hij het wel weet. Ik zei dat ik dat fijn vond te horen maar dat ik toch face to face mijn verhaal wilde doen.

Half uur later zat ik bij hem. Ik vertelde dat mijn ex mijn leven erg beheerst heeft de afgelopen maanden en dat ik bang was dat hij langzaam om me aan het afknappen was. Dat ik onzeker werd van zijn gedrag etc. Hij vertelde inderdaad wat jullie ook zeiden, dat hij het erg belachelijk druk heeft gehad en hij ook liever meer tijd met me had doorgebracht. Maar de tijd die hij nu vrij heeft moet verdelen tussen vrienden en mij en ook wat tijd alleen. Hij verwacht betere tijden maar dit is wat hij me nu kan bieden. Ik heb hem gezegd dat ik niet wil dat er iets tussen ons veranderd maar dat ik wel het idee wil hebben dat hij me nog niet kwijt wil. Dat bevestigde hij, dat hij me nog niet kwijt wil. En toen heb ik het er maar bij gelaten. Hij zei: give me a kiss you crazy woman, gedaan en toen ben ik gegaan.

Heb hem nog gestuurd dat ik het fijn vond dat ik even met hem kon praten erover en dat hij niet moet denken dat ik hem alleen gebruik als "rebound". Daar heb ik echter niks meer op gehoord. Nu moet ik mezelf dwingen niet weer te denken dat ik hem nu gepushed heb en hij misschien kan twijfelen nu. Ik moest het even kwijt.
Nu weet hij het en ligt de bal weer bij hem. Zal hem w.s. dinsdag wel weer zien, dan is er weer een serie uit.

Dus dat is mijn update.

Wat is dat toch met mannen en terug smsen. Wat vreselijk irritant zeg, vooral als je weet dat het eigenlijk als je bij hem bent erg gezellig is..
Ik hoop dat daar wat veranderd voor jullie!

Edit: jemig, wat een lappen tekst typ ik telkens.. Zo ben ik ook in real life haha, praatgraag..
Sorry!

Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 wo 26 jan 2011 - 8:40

Roze Roos schreef:Wat jammer dat ie niks van zich laat horen BE. Ik vraag mij ook wel af hoe het verder tussen jullie is? Konden jullie mekaar niet ff een uurtje zien, dat ie op tijd naar bed ging enzo..


Mijn date wil zoiets niet, die weet dat ik toch geen uurtje kom, die wil wel tijd met me kunnen doorbrengen en niet even snel..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 26 jan 2011 - 8:45

Goed dat je er wat van heb gezegd Marsy. Ik hoop dat je het een beetje kan loslaten. Je zeg nu wel dat je het erbij moet laten en dat is ook wel zo maar dat betekend niet dat je je eigen gevoelens maar opzij moet zetten he. Probeer jezelf niet gek te maken. ( makkelijker gezegd dan gedaan )
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 26 jan 2011 - 8:49

Marsy28 schreef:
Roze Roos schreef:Wat jammer dat ie niks van zich laat horen BE. Ik vraag mij ook wel af hoe het verder tussen jullie is? Konden jullie mekaar niet ff een uurtje zien, dat ie op tijd naar bed ging enzo..


Mijn date wil zoiets niet, die weet dat ik toch geen uurtje kom, die wil wel tijd met me kunnen doorbrengen en niet even snel..
Nou prima als hij dat niet wilt, maar hoe je het ook wendt of keert, vind ik het wel normaal als je wat terugstuurt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 26 jan 2011 - 8:57

Krijg je een afleverbericht op je gsm BE? Misschien heeft hij zijn gsm uitstaan en heeft hij hem dus nog niet ontvangen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 26 jan 2011 - 9:17

nee ik weet niet hoe ik dat aan moet zetten smile maar dat zegt toch alleen dat ie is aangekomen, niet dat hij hem heeft geopend
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum