Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 wo 26 jan 2011 - 9:18

ButterflyEffect schreef:
Marsy28 schreef:
Roze Roos schreef:Wat jammer dat ie niks van zich laat horen BE. Ik vraag mij ook wel af hoe het verder tussen jullie is? Konden jullie mekaar niet ff een uurtje zien, dat ie op tijd naar bed ging enzo..


Mijn date wil zoiets niet, die weet dat ik toch geen uurtje kom, die wil wel tijd met me kunnen doorbrengen en niet even snel..
Nou prima als hij dat niet wilt, maar hoe je het ook wendt of keert, vind ik het wel normaal als je wat terugstuurt

Ok, dat is waar.. Hopelijk doet hij dat snel!
Hoeveel meiden zijn er nu wel niet die wachten tot hij wat terug stuurt? Ik heb vandaag niks meer gehoord, Bliss natuurlijk, BE...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 26 jan 2011 - 9:24

Ik wacht niet.. Is wel grappig. Ik zit nu even The Bachelor te kijken (net5) waarbij desbetreffende vrijgezel verliefd is geworden op beide vrouwen. Ik zou daar dus echt niet aan mee kunnen doen he. Die concurrentie.. die ervaar ik nu ook een beetje. Sinds mijn date heeft gezegd dat ie nog bezig is met het verwerken van z'n vorige relatie voel ik totaal geen drang meer om contact met hem op te nemen. Puur omdat ik totaal geen bewijsdrang heb.
Zo stond ik ook ooit bijna te zoenen in de kroeg met een hele leuke man. Totdat zijn ex een glas drinken over me heen gooide.. M'n vriendinnetje vond dat ik voor 'm moest 'vechten', ik ben daar blijkbaar te lui voor.. Graag of niet hoor..

Ben ik de enige?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 26 jan 2011 - 9:27

Lekker brutaal van die ex! Heb je er nog wat aan gedaan?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 26 jan 2011 - 9:28

Die drinken over ons heen gooide? Neuh.. zij zet zichzelf voor gek. Ik ben gewoon weg gelopen.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 26 jan 2011 - 9:34

Ja hoor ik zit ook nog steeds op een reactie te wachten... Denk dat ik mn telefoon zo maar weer uitzet als ik naar bed ga, ik moet wel aan mn nachtrust denken! :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 26 jan 2011 - 9:38

Ik zou er dan ook geen moeite meer voor doen idd.. Dus verstandig dat je ben weggelopen. Ik begrijp wel dat je zoiets heb van graag of niet. Dat zou ik ook hebben.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 26 jan 2011 - 9:49

Bliss schreef:Ja hoor ik zit ook nog steeds op een reactie te wachten... Denk dat ik mn telefoon zo maar weer uitzet als ik naar bed ga, ik moet wel aan mn nachtrust denken! :shock:
Dat is wel een slim idee, maar ik denk niet dat ik dat kan :P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 26 jan 2011 - 9:59

ButterflyEffect schreef:nee ik weet niet hoe ik dat aan moet zetten smile maar dat zegt toch alleen dat ie is aangekomen, niet dat hij hem heeft geopend
Ja dat is ook weer zo.. Maar dan weet je wel dat zijn gsm aanstaat.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 26 jan 2011 - 10:04

Nou, ik krijg net een sms. Ik had dus gestuurd dat mn rapporten klaar zijn, dat ik daarom blij was en of hij nog leuk nieuws had. Hij stuurt dat t zn gangetje gaat daar en dat ie verder vooral met die stomme carnavalswagen (ok, zo zei hij het niet, maar hij heeft t wel over 'die ...wagen') bezig is en dat dat nog stressen wordt. Niks over afspreken wederom. Ik ga morgenochtend wel vragen of hij zich dit weekend misschien nog een dagje kan losrukken van die kutwagen en hier wil komen Wink Jezus man, carnaval duurt nog ruim een maand en t gaat nu al tijden nergens anders meer over :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 26 jan 2011 - 10:07

En 't menneke is nie eens een brabander! Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 26 jan 2011 - 10:20

Klopt, maar in t oosten leeft t minstens zo erg! Ik ben zelf ook een fervent carnavalvierder, maar niet met wagens en verenigingen en toestanden, daar heb ik niks mee. Ik wil me gewoon verkleden, biertjes drinken en twee leuke dagen hebben. Maar goed, het zal dan wel voornamelijk hierdoor komen dat t steeds niet van afspreken komt ofzo. Al staat het me niks aan dat een carnavalswagen wordt verkozen boven mij :affraid: Hoe dan ook, ik vraag morgen wel of ie nog zin heeft om hier te komen, al betwijfel ik of dat past in zn drukke klusschema Neutral

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 26 jan 2011 - 10:38

Sweety schreef:
ButterflyEffect schreef:nee ik weet niet hoe ik dat aan moet zetten smile maar dat zegt toch alleen dat ie is aangekomen, niet dat hij hem heeft geopend
Ja dat is ook weer zo.. Maar dan weet je wel dat zijn gsm aanstaat.
Ohh die staat wel aan hoor. Ik denk ook dat hij misschien niet het idee heeft om wat terug te sturen omdat hij toch voor zichzelf had besloten dat het niet door ging en het nut misschien niet meer inzag? twijfel nu om te laten weten dat ik eigenlijk wel wat terug verwachtte


Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 13:07; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 26 jan 2011 - 10:38

Bliss schreef:Nou, ik krijg net een sms. Ik had dus gestuurd dat mn rapporten klaar zijn, dat ik daarom blij was en of hij nog leuk nieuws had. Hij stuurt dat t zn gangetje gaat daar en dat ie verder vooral met die stomme carnavalswagen (ok, zo zei hij het niet, maar hij heeft t wel over 'die ...wagen') bezig is en dat dat nog stressen wordt. Niks over afspreken wederom. Ik ga morgenochtend wel vragen of hij zich dit weekend misschien nog een dagje kan losrukken van die kutwagen en hier wil komen Wink Jezus man, carnaval duurt nog ruim een maand en t gaat nu al tijden nergens anders meer over :shock:
lol!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 26 jan 2011 - 10:52

Dat is inderdaad wel lastig. Je kan misschien iets sturen met dat je zo gaat slapen en dat je het jammer vind dat je geen reactie meer had gekregen. Of dat je het nog leuk zou vinden om een reactie te krijgen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 26 jan 2011 - 11:05

Ok ik heb gestuurd dat ik nog wel een reactie had verwacht
Bedankt voor het meedenken Sweety smile


Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 13:07; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 26 jan 2011 - 11:09

Graag gedaan! Very Happy
En je heb zo te lezen een goed smsje verstuurd.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 26 jan 2011 - 11:10

Hoe gaat het eigenlijk met Disney?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 26 jan 2011 - 11:22

Gaat goed. Ik blijf vrijdagavond bij hem slapen. Hij gaat eerst nog naar vrienden toe en hij smst me als hij bijna thuis is. Dan gaan we zaterdagochtend samen boeken voor Londen. Very Happy
Alleen ik merk wel dat ik soms beetje onzeker ben. Heel raar hoor.. Als voorbeeld gister. Hij had visite gehad en hij smste dat de visite weg was en dat het gezellig was. Ik smste terug en we hebben even heen en weer gesmst. Ik vroeg nog of hij mee kon naar de verjaardag van een vriend ( die hij ook kent ) en hij zou even kijken. Alleen het leek voor mijn gevoel alsof ik alle vragen moest stellen en hij alleen maar antwoord gaf. Ik vertelde ook iets en ik zei daarna oh heb ik al eens verteld. Toen zei hij dat ik oud werd dus ik grapte dat ik maar een kamer moest boeken in het bejaardentehuis en of hij dan ook kwam. Hij zei dat hij nog jong van geest is, dat het niet nodig is en dat het verstandig zou zijn voor mij. Waarop ik antwoorde dat het jammer was dat ik werd afgewezen en dat ik hoopte dat het alleen voor dit was. Hij antwoorde: de toekomst zal het leren. met haha erachter.

Daar raakte ik wat onzeker van. Waarom.. Weet ik eigenlijk ook niet echt. Ik vroeg of hij zin had om met me uit eten te gaan en dat had hij wel. Maar hij was moe en ging naar bed toe. Dus ik zei slaap lekker en hij zei toen wel jij ook lieverd.
Dus dat maakte het wel weer goed. Vandaag voor het eten stuurde hij: Hey beauty hoe was je dag?
Dat was lief en leuk om te lezen.
Ik ben er klaar voor om het een naam te geven wat we hebben. Maar ja hoe begin je daarover? En hoe weet ik wel dat hij er ook klaar voor is om het een naam te geven.
Ondertussen weer een heel verhaal geworden.. Sorry.. Embarassed
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect wo 26 jan 2011 - 11:32

O haha geeft niet hoor, vond het niet vervelend om te lezen iig :P
Dat vragen stellen is misschien wel een beetje vermoeiend, dat heb ik ook wel eens. Weet niet zo goed wat ik daarover moet zeggen, misschien komt het omdat je graag het gesprek op gang wilt houden? Ik denk dat je niet al te veel moet zoeken achter dat hij zei 'dat zal de toekomst leren haha' Het weegt in ieder geval zwaarder dat hij uit zichzelf smste om te vragen hoe je dag was!
Leuk dat jullie snel weer gaan afspreken! Zelf ben ik er nooit zon voorstander van om het gesprek te beginnen om het een naam te geven, maar als je denkt dat anders jullie verwachtingen uiteen gaan lopen, zou je zoiets dergelijks aan kunnen knopen. Ik zou sowieso even afwachten hoe het gaat in Londen. Misschien hebben jullie wel een super romantisch moment waaruit blijkt hoe hij het ziet of waarin je het één en ander subtiel los kan peuteren
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 26 jan 2011 - 21:51

ButterflyEffect schreef:O haha geeft niet hoor, vond het niet vervelend om te lezen iig :P
Dat vragen stellen is misschien wel een beetje vermoeiend, dat heb ik ook wel eens. Weet niet zo goed wat ik daarover moet zeggen, misschien komt het omdat je graag het gesprek op gang wilt houden? Ik denk dat je niet al te veel moet zoeken achter dat hij zei 'dat zal de toekomst leren haha' Het weegt in ieder geval zwaarder dat hij uit zichzelf smste om te vragen hoe je dag was!
Leuk dat jullie snel weer gaan afspreken! Zelf ben ik er nooit zon voorstander van om het gesprek te beginnen om het een naam te geven, maar als je denkt dat anders jullie verwachtingen uiteen gaan lopen, zou je zoiets dergelijks aan kunnen knopen. Ik zou sowieso even afwachten hoe het gaat in Londen. Misschien hebben jullie wel een super romantisch moment waaruit blijkt hoe hij het ziet of waarin je het één en ander subtiel los kan peuteren
Ik denk dat dat inderdaad zo is. Dat ik het gesprek op gang wil houden. Terwijl als we bij elkaar zijn ook gewoon op de bank zitten tv te kijken en niks zeggen en ik me dan niet ongemakkelijk voel. Juist op mijn gemak. Zondagavond was ik bij hem en toen vertelde ik dat een vriend van hem ( die ik ook ken ) mij had gesmst of er een man in mijn leven was en dat ik zei dat hij dat was. Toen zei die vriend: Zo en Disney verteld me dat gewoon niet dat jullie verkering hebben. Daarop zei ik dat we dat nog niet hadden maar dat we genieten van elkaars aandacht en dat we lekker aan het daten zijn.
Dit vertelde ik allemaal aan hem en volgens mij zag ik hem even kijken naar me toen ik zei dat we nog geen verkering hadden. ( woord verkering klinkt zo raar eigenlijk.. :P )
Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen. Soort van teleurgesteld of verbaasd..
Ik wilde eerst met Valentijn een kaartje schrijven met iets erin of we een setje waren.. Maar misschien dat het wachten tot Londen ook wel goed is. :P
Heb nog even de tijd om na te denken. Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  *Rainbow wo 26 jan 2011 - 22:18

Bliss, pas wel op dat je er zelf niet aan onderdoor gaat he... Ik herken je onzekerheid en is ook heel lastig om met een situatie als deze om te gaan. Zoals je zelf ook al aan geeft moet er gewoon snel duidelijkheid komen, dan weet je wat je met je gevoel aan moet. Denk dat ik hem nog 1 keer de vraag zou stellen of hij zin heeft om af te spreken, maar dan wel de vraag wat directer stellen zonder een 'grapje' van de carnavalswagen er omheen Wink Dan doe je nog 1x moeite en als ie er dan niet op in gaat dan zou ik er denk ik klaar mee zijn en het proberen af te sluiten, of iig weinig moeite meer voor hem doen.

Marsy, goed dat je naar hem toe bent gegaan! Volgens mij werkt dat wel goed om hem gewoon ff voor het blok te zetten en te zeggen dat je eraan komt, goede actie dus Wink Geeft het je zelf nu ook wel een fijner gevoel?

BE, jij nog wat gehoord op je smsje?

Sweety, kan me voorstellen dat je door zulk soort opmerkingen wat onzeker wordt. Maar denk dat hij het niet zo bedoeld als hoe het over komt. Ik heb ook wel eens dat ik een grapje maak en dat het wat botter over komt als hoe het bedoeld is. Of dat ik iets eruit flap omdat ik niet echt weet wat ik er precies op moet zeggen, misschien was dat bij hem ook zoiets? Of als het vaker gebeurd dan aangeven dat je er onzeker van wordt en wat hij nou precies met zulke opmerkingen bedoeld.

Mijn date gister was gezellig Very Happy Lekker gepraat/geknuffeld/gezoend/tegen elkaar aan gelegen smile Best raar dat we elkaar nog maar kort kennen maar we hebben beide zo'n goed gevoel bij elkaar. Heel vertrouwd en of we elkaar al een tijd kennen... Heb dat nooit eerder zo sterk gehad maar zorgt er ook voor dat ik dan snel de neiging heb om te hard van stapel te lopen terwijl ik dat ook niet wil, wil ook nog wel helder na blijven denken Wink Hij zal wel aardig gaar zijn nu, hij wilde niet weg dus toen ie weg ging kon ie nog maar 5 uurtjes slapen, ahh haha.
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 26 jan 2011 - 22:37

Heb vanmorgen gesmst en gevraagd of hij denkt dat ie zich even van die wagen los kan rukken en of ie zin heeft om dit weekend hierheen te komen... Zo niet, dan geef ik het voorlopig op denk ik.

Gisteravond stuurde hij na zn sms over die wagen enzo nog wel een slaap-lekker-sms, dat was ook alweer even geleden, dus wel leuk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall wo 26 jan 2011 - 22:55

Ik vind echt dat je goed bezig bent Bliss! Jij ook BE! Very Happy

Ik reageer later nog even wat langer maar ik moet nu echt onderweg naar m'n werk. Neutral
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 wo 26 jan 2011 - 23:13

@ Rainbow..

Ja, ik voelde me er vet goed onder. Alleen tja, dan hoor ik niks op de sms die ik heb gestuurd. Hij is natuurlijk druk aan het werk, niet op facebook te vinden, vanavond komt die vriend voor 4 dagen.. Stomme achterlijke onzekerheid.

Maar hij heeft wel bevestigd dat hij me nog leuk vind, deze "relatie" nog niet over wil hebben dus waar maak ik me dan druk om! Dat is mijn ratio, mijn gevoel reageert nog steeds hoe ze zelf wil!

Ga dit weekend lekker stappen, als ik hem tegenkom - prima, zo niet, dan hoor ik wel weer van hem!

Bliss, ik leef zo met jouw verhaal mee op een 1 of andere manier. Ik hoop dat hij deze keer hapt, anders laat je hem maar mooi in zijn sop gaarkoken hoor!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 23:14

@ Bliss: Misschien een stomme vraag.. Maar ben jij ook wel eens bij hem geweest?

Ik heb nu dinsdag een nieuwe afspraak staan met mn date. Om 20:00 uur, want ik moet gewoon weer de volgende dag werken. Hij ook, maar pas om 11:00 uur.
Heb voor volgende week zaterdag ook een 'date' staan (met een ander dus). Laat ik even afhangen van dinsdag of ik dat door laat gaan. Die jongen woont ook echt ver van hier, maar hij komt wel naar A'dam toe iig. Wel lief smile


Laatst aangepast door Reeza op wo 26 jan 2011 - 23:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum