Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 8:35

Janelie schreef:Ik verkeer ook weer in het stadium 'ik-haat-mannen-'.. Wink haha nee eigenlijk valt het wel mee.

Piemels zijn inderdaad leuk speelgoed. Ik vind ze ook niet mooi, maar zo fascinerend.

RR, ik kan me voorstellen dat je verschillen ziet tussen je vriend/date en je werkpiemels lol! Gelukkig wel!

HAHA!
Werkpiemels :P De piemels op mijn werk zijn echt geen piemels meer. Vallen meer onder de categorie: Micro penis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall wo 2 feb 2011 - 8:36

Ik vind ze slap ook echt helemaal NIETS aan, maar stijf kan ik ze zelfs wel mooi vinden hoor. Mits het goede afmetingen zijn Laughing

Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 8:38

Laughing Werkpiemels! Hahaha geniaal! Oow die fase heb ik ook wel eens gehad, arme vriendinnen met vriendjes die lastig deden.................

Haha op mijn werk heb ik ook wel eens een micropenis gezien, ik denk dat het goed was voor die jongen dat ie nog niet eens wist dat ie een piemel had ongeveer
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 8:40

Haha RR! Bij mij op mijn werk zijn ze ook niet allemaal erg groot. Soms ben je ze gewoon kwijt met wassen laughcry


Laatst aangepast door Dolcis_ op wo 2 feb 2011 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie wo 2 feb 2011 - 8:40

Roze Roos schreef: Laughing Werkpiemels! Hahaha geniaal! Oow die fase heb ik ook wel eens gehad, arme vriendinnen met vriendjes die lastig deden.................

Haha op mijn werk heb ik ook wel eens een micropenis gezien, ik denk dat het goed was voor die jongen dat ie nog niet eens wist dat ie een piemel had ongeveer

Wat heb ik gemist?? Question

Micro-penissen ken ik alleen maar van de televisie :cyclops:
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 8:40

Laughing Jij werkt met bejaarden toch of heb ik dat verkeerd begrepen?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 2 feb 2011 - 8:40

Sugarfall schreef:Ik vind ze slap ook echt helemaal NIETS aan, maar stijf kan ik ze zelfs wel mooi vinden hoor. Mits het goede afmetingen zijn Laughing


En hoe zit het met die van jouw date vriend? Heb je die al goed bestudeerd en heeft ie de juiste afmetingen? :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie wo 2 feb 2011 - 8:41

Dolcis_ schreef:Haha RR! Bij mij op mijn werk zijn ze ook niet allemaal erg groot. Soms ben je ze gewoon kwijt met wassen laughcry

Aaaah.. haha stiekem moest ik wel lachen angel Gemeen he!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 8:42

Janelie schreef:
Roze Roos schreef: Laughing Werkpiemels! Hahaha geniaal! Oow die fase heb ik ook wel eens gehad, arme vriendinnen met vriendjes die lastig deden.................

Haha op mijn werk heb ik ook wel eens een micropenis gezien, ik denk dat het goed was voor die jongen dat ie nog niet eens wist dat ie een piemel had ongeveer

Wat heb ik gemist?? Question

Micro-penissen ken ik alleen maar van de televisie :cyclops:

Je "ik haat mannen fase". Toen ik daarin zat en mijn vriendinnen vertelde over hun vriendjes die vervelend deden was ik niet zo heel enthousiast. Lees: standaard reactie:dumpen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 8:43

Ja klopt RR.. Jij met jongeren? Heb je wel eens te maken met stijve piemels?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall wo 2 feb 2011 - 8:44

Bliss schreef:
Sugarfall schreef:Ik vind ze slap ook echt helemaal NIETS aan, maar stijf kan ik ze zelfs wel mooi vinden hoor. Mits het goede afmetingen zijn Laughing


En hoe zit het met die van jouw date vriend? Heb je die al goed bestudeerd en heeft ie de juiste afmetingen? :P

Haha! I have nothing to complain about. Very Happy En jouw date?!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 8:44

Ai.. Dat houdt in dat we met z'n allen van piemels moeten genieten voordat ze bejaard zijn en we ze dus kwijt zijn!

Ja werk met kinderen/jongeren, erectie komt regelmatig voor, voornamelijk 's ochtends of tijdens het wassen ofzo. Gelukkig ligt het niveau vrij laag als ze gewassen moeten worden angel
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie wo 2 feb 2011 - 8:47

Roze Roos schreef:
Janelie schreef:
Roze Roos schreef: Laughing Werkpiemels! Hahaha geniaal! Oow die fase heb ik ook wel eens gehad, arme vriendinnen met vriendjes die lastig deden.................

Haha op mijn werk heb ik ook wel eens een micropenis gezien, ik denk dat het goed was voor die jongen dat ie nog niet eens wist dat ie een piemel had ongeveer

Wat heb ik gemist?? Question

Micro-penissen ken ik alleen maar van de televisie :cyclops:

Je "ik haat mannen fase". Toen ik daarin zat en mijn vriendinnen vertelde over hun vriendjes die vervelend deden was ik niet zo heel enthousiast. Lees: standaard reactie:dumpen!

Aaah zo. Ex-scharrel. Bleh hij negeert me dus gewoon echt. En ik snap niet zo goed waarom, vind het vooral heel erg stom. Eigenlijk moet het me ook niet boeien, want ik ben er wel klaar mee. Maar toch. Ik vind het nooit leuk als mensen mij opeens negeren, zonder reden. Neutral
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 8:48

Idd :P Blijft niet veel van over haha! Maar wel sneu, want de meeste mannen hebben nog wel hun behoeften.. Het is gelukkig geen geheimzinnig onderwerp ofzo, er kan gewoon over gesproken worden met hun.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Chocolate Cookie wo 2 feb 2011 - 8:48

Roze Roos schreef:Oooeeee dat is wel een leuke film!

Misschien leer ik nog wat van die film, haha!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie wo 2 feb 2011 - 8:50

Chocolate Cookie schreef:
Roze Roos schreef:Oooeeee dat is wel een leuke film!

Misschien leer ik nog wat van die film, haha!

Zou dat de truuk zijn? Ik kijk altijd alleen thrillers enzo. Ik heb nu ook criminal minds. clown
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 8:52

Aaah dat is naar Janelie, wel logisch hoor. Hoe meer mensen mij negeren, hoe vervelender ik het vind!
Ja dat is zeker sneu, als je wel behoefte hebt aan seks maar als het allemaal niet meer zo goed werkt.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 2 feb 2011 - 8:53

Sugarfall schreef:
Bliss schreef:
Sugarfall schreef:Ik vind ze slap ook echt helemaal NIETS aan, maar stijf kan ik ze zelfs wel mooi vinden hoor. Mits het goede afmetingen zijn Laughing


En hoe zit het met die van jouw date vriend? Heb je die al goed bestudeerd en heeft ie de juiste afmetingen? :P

Haha! I have nothing to complain about. Very Happy En jouw date?!

Mooi zo Very Happy Die van mijn date is ook goedgekeurd! (al gaat er niks boven die van een ex-scharrel van me (niet dat ik er zoveel gezien heb trouwens))

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 2 feb 2011 - 8:54

Janelie schreef:Zou dat de truuk zijn? Ik kijk altijd alleen thrillers enzo. Ik heb nu ook criminal minds. clown

Ooh ff offtopic maar dat is zo'n goede serie hè! Heb het ook altijd gekeken, maar ze begonnen steeds ineens met een ander seizoen. Ik wil de hele serie nog een keer op dvd hebben smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall wo 2 feb 2011 - 9:00

Bliss schreef:
Sugarfall schreef:
Bliss schreef:
Sugarfall schreef:Ik vind ze slap ook echt helemaal NIETS aan, maar stijf kan ik ze zelfs wel mooi vinden hoor. Mits het goede afmetingen zijn Laughing


En hoe zit het met die van jouw date vriend? Heb je die al goed bestudeerd en heeft ie de juiste afmetingen? :P

Haha! I have nothing to complain about. Very Happy En jouw date?!

Mooi zo Very Happy Die van mijn date is ook goedgekeurd! (al gaat er niks boven die van een ex-scharrel van me (niet dat ik er zoveel gezien heb trouwens))

Haha, we're lucky! Was je ex scharrel echt zo perfect down under? Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie wo 2 feb 2011 - 9:05

Bliss schreef:
Janelie schreef:Zou dat de truuk zijn? Ik kijk altijd alleen thrillers enzo. Ik heb nu ook criminal minds. clown

Ooh ff offtopic maar dat is zo'n goede serie hè! Heb het ook altijd gekeken, maar ze begonnen steeds ineens met een ander seizoen. Ik wil de hele serie nog een keer op dvd hebben smile

Ja, stom he! Dit zijn herhalingen, deze heb ik al gezien Sad
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus wo 2 feb 2011 - 9:05

Ik meng me ook maar even in dit topic..
Heb namelijk van de vakantie(was groepsreis) een leuke jongen leren kennen. Hebben na de vakantie een keer afgesproken en was helemaal top. En vorige week hadden we een reünie van de vakantie en ben daar helemaal verliefd van terug gekomen, en dat mag wat zeggen want ik ben namelijk nog nooit écht verliefd geweest. Maar als je constant aan hem moet denken, over hem droomt, kriebels voelt in je buik en hem het liefst vandaag als morgen ziet, dan zit het wel goed geloof ik.
Maar helaas is het allemaal niet van een leien dakje gelopen. Hij heeft namelijk nogal een druk bestaan, qua werk als privé en daardoor hebben we eigenlijk nog maar één keer samen na de vakantie af kunnen spreken(en dat was in november). Er was verder ook weinig contact en dat maakte me ook hartstikke onzeker. Tijdens de reünie hebben we weinig contact gehad, niet echt samen gesproken en tijdens het afscheid ook verder niks afgesproken qua afspraak. Ik kwam dus echt met een rot gevoel thuis!
Nu heeft een vriend van mij(die ook mee was met die reis en zijn kamergenoot was) afgelopen weekend tijdens de reünie tegen hem gezegd dat als hij mij echt leuk vind hij wel wat meer energie en duidelijkheid moet geven. Toen had ie gezegd; ja daar ben ik de laatste tijd nogal in tekort geschoten. Afgelopen zondag echt zo klote gevoeld, helemaal down en was van plan om hem te gaan mailen en hem om duidelijkheid vragen. Maar toen kreeg ik dus zondagavond een smsje van hem waarin er stond dat hij graag een afspraak wilde maken omdat dat er tijdens de reünie niet van gekomen was. Echt ik was echt superblij, want dit is eigenlijk de eerste keer dat er een initiatief van zijn kant komt! Zou ik hier, met mijn onzekerheid, toch uit op kunnen maken dat hij me leuk vind...? De dag erna had ik nl. ook nog een mailtje met allerlei data's waarop hij zou kunnen..
Maar waar ik nu nog meezit is eigenlijk dat die datum pas over 3 weken is! Ik weet dat hij het druk heeft qua werk en privé, maar over 3 weken?? En ik ben ook bang dat we weer weinig contact gaan krijgen in deze periode. En ook, hoe moet ik nu verder? Ik vind hem dus echt super leuk en ik wil hier gewoon wat mee, want zo kan het niet langer. Wat vinden jullie; moet ik hem tijdens die date laten weten dat ik hem echt leuk vind, en hoe moet ik dat in vredesnaam doen? Ik ben zoo bang om op mijn bek te gaan, maar aan de andere kant met die onzekerheid kan ik ook niet langer leven. Wat ik eigenlijk gewoon graag wil is bevestiging van zijn kant, dan weet ik ook dat ik er voor kan gaan maar zonder die bevestiging ben ik toch wat voorzichtiger.
Pfff, sorry heel verhaal en had nog veel meer kunnen tikken maar ik wil het nog enigszins overzichtelijk houden(voor zover het dat nu nog is! Laughing )
Maar komt er dus op neer dat ik hem dus écht leuk vind en ik er wat mee wil, maar wat? En met het feit dat hij dus zo druk is met alles, hoe ik dat op moet vatten..want daar wordt ik ook onzeker van!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 2 feb 2011 - 9:05

@ SF: Tja, ik vond die van hem altijd wel mooi en imposant. Beetje jammer dat er een eikel van een vent aan vast zat :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Prosecco wo 2 feb 2011 - 9:09

Is er weer voetbal op tv ofzo :S
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie wo 2 feb 2011 - 9:10

Lastig Tinus. Als je hem echt leuk vindt zou ik wel nog een keer met hem afspreken op één van de datums die hij kan. Dan kan je vanuit daar wel verder zien. Jij bent nu gewoon nog geen prioriteit, maar hij neemt wel de moeite om alsnog een keer met je af te spreken. Ik vrees dat je daar nu even genoegen mee moet nemen.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum