Date-topic 2
+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Date-topic 2
Wat een wisselende verhalen hier zeg! Of super-romantisch of mannen die zich nogal lomp gedragen! Wel erg leuk om te lezen allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Wat lief Sugarfall Geniet ervan! Dapper van hem dat hij er zelf over begon, aangezien jullie eerst hadden afgesproken om het geen naam te geven.
Sweety, wat leuk dat jullie toch nog weggaan. 4 maart kan ook wel toch? Is maar iets later en je tante wordt maar 1 keer 50!
BE, er zijn wel meiden die posten die geen serieuze relatie willen toch? Marsy bijvoorbeeld. Ik denk dat als er niks serieus achter steekt dat het gewoon wat sneller weer over is. En daarnaast willen veel meiden toch het liefst een vaste relatie. Maarre blijf lekker posten hoor
Sweety, wat leuk dat jullie toch nog weggaan. 4 maart kan ook wel toch? Is maar iets later en je tante wordt maar 1 keer 50!
BE, er zijn wel meiden die posten die geen serieuze relatie willen toch? Marsy bijvoorbeeld. Ik denk dat als er niks serieus achter steekt dat het gewoon wat sneller weer over is. En daarnaast willen veel meiden toch het liefst een vaste relatie. Maarre blijf lekker posten hoor
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
+ 1! Heerlijk om te lezen, hoe wel ook niet alles altijd verloopt zoals we het het liefste zien.Roze Roos schreef:Wat een wisselende verhalen hier zeg! Of super-romantisch of mannen die zich nogal lomp gedragen! Wel erg leuk om te lezen allemaal!
O en Bliss, fijn dat hij toch gesmst heeft! Geduld wordt dus toch beloond
Janelie- Ratel
Jeej! Nu heb jij hem ook de kans gegeven om uit zichzelf wat van zich te laten horen en nu blijkt dat hij dat dus ook echt wel doet. En zelfs om negen uur in de ochtend denkt hij aan je, lijkt me een goed teken! En inderdaad even een paar uurtjes wachten met reageren, daar wordt hij echt niet minder van.Bliss schreef:Lady4 schreef:Goed van je Bliss! Één dagje niks horen wil echt nog niks zeggen. Twee dagen ook niet, mannen zijn daar gewoon anders in.Bliss schreef:Even heel snel, want ik ga zo naar de dokter, maar heb dus nog steeds niks vernomen! Maar zelf ook niks gestuurd. Die stress is wel goed voor mn lijn, kreeg gisteravond geen hap door mn keel!
Leeeeeuk SF! Gefeliciteerd! (foto? )
Wat praat ik makkelijk hè! En dat terwijl ik het zóó erg herken, haha!
Kreeg om 9:10 vanmorgen een sms hoe het met mn gezondheid is en of ik weer ben gaan werken of dat de koorts heeft doorgezet (ik voelde me zondagavond nogal koortsig ineens). Ha ik ben nu blij dat ik zelf niet eerst wat heb gestuurd, stuur vanmiddag wel een keer iets terug. (en ik wacht nog steeds een nieuw datevoorstel af...)
Sugarfall, wat leuk dat jullie nu officieel een setje zijn!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Zo zie je toch maar weer: een beetje hard to get spelen werkt wel echt!
Ook al is het in theorie toch een belachelijk iets..
Ik ben zenuwachtig voor vanavond en ik snap eigenlijk zelf niet zo waarom.. Ik denk de hele dag al dat hij afzegt, terwijl hij dat nog nooit gedaan heeft. Hij is vrij maar niet op facebook te bekennen en ik heb gewoon een raar onderbuik gevoel. Nu weet ik dat ik me echt óveral druk om maak wat deze leuke datemeneer betreft maar nu is het bijna zo dat ik geen zin heb om te gaan. Raar he?
Misschien komt het omdat ik hem een week niet gezien heb. Misschien komt het omdat ik het idee heb dat ik qua zien op een lager pitje ben gezet (hij spreekt me wel altijd aan als we samen op facebook zijn).. Ik weet het niet, maar ik hou jullie op de hoogte!
Ook al is het in theorie toch een belachelijk iets..
Ik ben zenuwachtig voor vanavond en ik snap eigenlijk zelf niet zo waarom.. Ik denk de hele dag al dat hij afzegt, terwijl hij dat nog nooit gedaan heeft. Hij is vrij maar niet op facebook te bekennen en ik heb gewoon een raar onderbuik gevoel. Nu weet ik dat ik me echt óveral druk om maak wat deze leuke datemeneer betreft maar nu is het bijna zo dat ik geen zin heb om te gaan. Raar he?
Misschien komt het omdat ik hem een week niet gezien heb. Misschien komt het omdat ik het idee heb dat ik qua zien op een lager pitje ben gezet (hij spreekt me wel altijd aan als we samen op facebook zijn).. Ik weet het niet, maar ik hou jullie op de hoogte!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Dat is afwachten Marsy of hij het op een laag pitje zet. Hoe erg zou je dat vinden?
Janelie- Ratel
Ik lees hier alleen mee, en ik bedoel het niet gemeen Marsy, maar ik vind niet heel gezond overkomen zoals je er mee bezig bent. Het komt over alsof je alleen nog maar met hem bezig bent en echt overal iets achter zoekt. Ik snap dat daten heel spannend en eng is, maar het hoort ook leuk te zijn, en hoe leuk is het nog als je al bang bent dat hij een ander meisje tegenkomt en jou meteen niet meer wil als hij gewoon met een paar vrienden gaat stappen? En wat maakt het nou uit dat hij om 20.00 pas wil afspreken? Wat hij ook doet, het is voor jou nooit genoeg/goed genoeg, zo komt het over. Hij komt er zelf mee dat hij dan vandaag wel wil afspreken, maar dan vind je de tijd niet goed genoeg, hij spreekt je uit zichzelf aan, maar toch ben je bang dat hij ondertussen iemand anders leuk vind. Laat het een beetje los, volgens mij ben je er in je hoofd zo mee bezig en probeer je zo erg de controle te houden dat je het gewoon over het hoofd ziet dat er eigenlijk helemaal niet zoveel aan de hand is, geef hem ook een beetje de ruimte om het aan te pakken waar hij zich goed bij voelt, en probeer niet overal iets achter te zoeken.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Ik sluit me aan bij LoveMusic.. vooral omdat je er niks serieus mee wilt en niet verliefd bent. Pas je wel op jezelf dat je je er niet in verliest?
Janelie- Ratel
LoveMusic schreef:Ik lees hier alleen mee, en ik bedoel het niet gemeen Marsy, maar ik vind niet heel gezond overkomen zoals je er mee bezig bent. Het komt over alsof je alleen nog maar met hem bezig bent en echt overal iets achter zoekt. Ik snap dat daten heel spannend en eng is, maar het hoort ook leuk te zijn, en hoe leuk is het nog als je al bang bent dat hij een ander meisje tegenkomt en jou meteen niet meer wil als hij gewoon met een paar vrienden gaat stappen? En wat maakt het nou uit dat hij om 20.00 pas wil afspreken? Wat hij ook doet, het is voor jou nooit genoeg/goed genoeg, zo komt het over. Hij komt er zelf mee dat hij dan vandaag wel wil afspreken, maar dan vind je de tijd niet goed genoeg, hij spreekt je uit zichzelf aan, maar toch ben je bang dat hij ondertussen iemand anders leuk vind. Laat het een beetje los, volgens mij ben je er in je hoofd zo mee bezig en probeer je zo erg de controle te houden dat je het gewoon over het hoofd ziet dat er eigenlijk helemaal niet zoveel aan de hand is, geef hem ook een beetje de ruimte om het aan te pakken waar hij zich goed bij voelt, en probeer niet overal iets achter te zoeken.
Hmm, ik snap wat je zegt en ik lijk nu ook net een obsessieve gek. Het valt natuurlijk in de praktijk best wel mee. Ben er eigenlijk helemaal niet zo heel veel mee bezig, daar heb ik het ook te druk voor.
Alleen af en toe komt er dan een onzeker paniek gevoel boven. Ik heb geloof ik wel verteld dat mijn relatie van 6 jaar net 3 maanden over is en daar zijn zulke erge dingen wat vertrouwensbeschadiging gebeurd dat ik eigenlijk nu over alles en iedereen twijfel.
Ik ben gewoon heel erg gekwetst door wat er gebeurd is en met mijn houding probeer ik me te beschermen tegen eventuele andere zaken die me kwetsen.
Daardoor probeer ik in control te blijven over wat er gebeurd en af en toe verlies ik die controle. En dat is het moment dat ik dat hier neertyp want zodra ik dat doe is er een soort last van mijn schouders, dat ik het even kan delen. Maar daardoor kom ik hier natuurlijk over als een idioot. Dat is niet de bedoeling!
Het verstandigste zou zijn om even helemaal alleen te zijn. Maar ik vind deze jongen leuk en hij geeft me, zodra ik bij hem ben, wel wat ik nu nodig heb. En meer hoef ik ook niet.
Maar zodra ik dan alleen ben komen allemaal twijfels en spoken. Opeens vertrouw ik hem niet meer, ben ik bang dat hij andere vrouwen tegenkomt en ik daardoor ziektes krijg. En ik kan die gedachtes niet stoppen. Dan ga ik puzzels maken van puzzelstukjes en kom ik tot de raarste conclusies. Terwijl ik heus wel rationeel weet dat het niet klopt. Blame mijn ex echt hiervoor en vind het vreselijk!
Intussen is mijn date op facebook geweest en ik haal hem 8 uur op. Heb er nu wel zin in, zin in wat mannelijke aandacht. We zullen zien!
Marsy28- Prater
Marsy28 schreef:LoveMusic schreef:Ik lees hier alleen mee, en ik bedoel het niet gemeen Marsy, maar ik vind niet heel gezond overkomen zoals je er mee bezig bent. Het komt over alsof je alleen nog maar met hem bezig bent en echt overal iets achter zoekt. Ik snap dat daten heel spannend en eng is, maar het hoort ook leuk te zijn, en hoe leuk is het nog als je al bang bent dat hij een ander meisje tegenkomt en jou meteen niet meer wil als hij gewoon met een paar vrienden gaat stappen? En wat maakt het nou uit dat hij om 20.00 pas wil afspreken? Wat hij ook doet, het is voor jou nooit genoeg/goed genoeg, zo komt het over. Hij komt er zelf mee dat hij dan vandaag wel wil afspreken, maar dan vind je de tijd niet goed genoeg, hij spreekt je uit zichzelf aan, maar toch ben je bang dat hij ondertussen iemand anders leuk vind. Laat het een beetje los, volgens mij ben je er in je hoofd zo mee bezig en probeer je zo erg de controle te houden dat je het gewoon over het hoofd ziet dat er eigenlijk helemaal niet zoveel aan de hand is, geef hem ook een beetje de ruimte om het aan te pakken waar hij zich goed bij voelt, en probeer niet overal iets achter te zoeken.
Hmm, ik snap wat je zegt en ik lijk nu ook net een obsessieve gek. Het valt natuurlijk in de praktijk best wel mee. Ben er eigenlijk helemaal niet zo heel veel mee bezig, daar heb ik het ook te druk voor.
Alleen af en toe komt er dan een onzeker paniek gevoel boven. Ik heb geloof ik wel verteld dat mijn relatie van 6 jaar net 3 maanden over is en daar zijn zulke erge dingen wat vertrouwensbeschadiging gebeurd dat ik eigenlijk nu over alles en iedereen twijfel.
Ik ben gewoon heel erg gekwetst door wat er gebeurd is en met mijn houding probeer ik me te beschermen tegen eventuele andere zaken die me kwetsen.
Daardoor probeer ik in control te blijven over wat er gebeurd en af en toe verlies ik die controle. En dat is het moment dat ik dat hier neertyp want zodra ik dat doe is er een soort last van mijn schouders, dat ik het even kan delen. Maar daardoor kom ik hier natuurlijk over als een idioot. Dat is niet de bedoeling!
Het verstandigste zou zijn om even helemaal alleen te zijn. Maar ik vind deze jongen leuk en hij geeft me, zodra ik bij hem ben, wel wat ik nu nodig heb. En meer hoef ik ook niet.
Maar zodra ik dan alleen ben komen allemaal twijfels en spoken. Opeens vertrouw ik hem niet meer, ben ik bang dat hij andere vrouwen tegenkomt en ik daardoor ziektes krijg. En ik kan die gedachtes niet stoppen. Dan ga ik puzzels maken van puzzelstukjes en kom ik tot de raarste conclusies. Terwijl ik heus wel rationeel weet dat het niet klopt. Blame mijn ex echt hiervoor en vind het vreselijk!
Intussen is mijn date op facebook geweest en ik haal hem 8 uur op. Heb er nu wel zin in, zin in wat mannelijke aandacht. We zullen zien!
Oh nee, dat je relatie op zo'n nare manier is stukgelopen heb ik gemist. Dan snap ik het ook beter, het is niet makkelijk als je vertrouwen zo geschaad is om dat zomaar te vergeten. Ik vind je helemaal niet als een obsessieve gek overkomen, zo was mijn stukje echt niet bedoeld. Ik snap dat je het heel fijn vind om het hier neer te schrijven als je het zelf even niet meer zo goed weet.
Misschien zou het inderdaad het verstandigste zijn om even met niemand te zijn, maar als dit voor jou goed voelt dan moet je dat doen, je zegt zelf dat je je fijn voelt als jullie samen zijn. Je moet alleen proberen op die momenten dat je even een onzekerheidsaanval hebt te denken dat hij níet je ex is, en er ook niets aan kan doen. Het is natuurlijk heel makkelijk gezegd, maar probeer niet naar dingen te zoeken, als je dat doet dan zijn er altijd wel dingen die raar kunnen overkomen, als je maar lang genoeg nadenkt en piekert (zo ben ik zelf ook). Nogmaals het was niet de bedoeling om het over te laten komen alsof jij niet goed bij je hoofd bent, ik bedoelde meer zoals Janelie zegt, probeer er een beetje voor op te passen dat het je niet teveel gaat beheersen, zeker omdat je niet echt verliefd op hem bent, maar je hebt zelf al gezegd dat je dat niet doet!
Veel plezier vanavond, jullie gaan naar de film toch? :-)
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Ja, we gaan naar de film (saw3d, heb ik mooi een reden tegen hem aan te kruipen..). Vooraf ga ik nog even bij hem langs en hij had het erover dat hij vanavond nog wel een serie met me wil kijken waar ik uit concludeer dat we na die tijd ook nog even naar zijn huis gaan... hihihi...
Ja ik probeer het echt! Het is alleen lastig want als je in zo'n negatieve spiraal zit om daar dan uit te komen.
Ja ik probeer het echt! Het is alleen lastig want als je in zo'n negatieve spiraal zit om daar dan uit te komen.
Marsy28- Prater
Marsy28 schreef:Ja, we gaan naar de film (saw3, heb ik mooi een rede tegen hem aan te kruipen..). Vooraf ga ik nog even bij hem langs en hij had het erover dat hij vanavond nog wel een serie met me wil kijken waar ik uit concludeer dat we na die tijd ook nog even naar zijn huis gaan... hihihi...
Het is inmiddels Saw 7 hoor;) Maar Saw 3D inderdaad haha!
Veel plezier!
Ik heb vanavond ook een date!
Bij hem.. en ik heb m nog nooit eerder gezien haha..
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
hahaha, ja, ik heb een heel stom toetsenbord, hij vergeet wel eens letters..
Had het al verbeterd!
Een date? Hoe, wie, wat, waar, waarom????
Had het al verbeterd!
Marsy28- Prater
Marsy28 schreef:hahaha, ja, ik heb een heel stom toetsenbord, hij vergeet wel eens letters..
Had het al verbeterd!
haha!
Hoe; via internet
Wie; lijkt me duidelijk.. een man;)
Wat: iets drinken
Waar; bij hem thuis..
Waarom; omdat het denk ik wel klikt en we gaan kijken of dat in het echt ook zo is :-)
Gigi_- Fluisteraar
Oe, spannend! Spannender dan de mijne in elk geval!
Hoe laat?
Vertel je even hoe het was?
Hoe laat?
Marsy28- Prater
Marsy28 schreef:Oe, spannend! Spannender dan de mijne in elk geval!
Hoe laat?
Doe ik!
Gigi_- Fluisteraar
reeza, wat balen zeg dat je date niet doorging.. kan me voorstellen dat je er overna wil denken nu. heb je nog iets gehoord?
sf, wat leuk dat jullie nu officieel een setje zijn! lekker van genieten..
Bliss, knap dat je niks uit je zelf hebt laten horen.. wel lastig hoor, k ben daar ook altijd zooo slecht in!! ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.
Marcy, veel plezier op je date vanavond.. lekker van genieten.. van dat soort films in de bioscoop is niks voor mij haaha.. maar heb je indd een reden om lekker tegen hem aan te kruipen..
BE: we gaan elkaar iig zien van het weekend..maar moeten nog wat bedenken om te doen.. Wel lastig, date liever niet thuis voordat mn familie er van af weet ik wil het wel graag snel vertellen omdat het echt lijkt te klikken en het er wel naar uitziet dat het wat gaat worden.. maar ik durf het niet te zeggen.. omdat ik hem via internet ken, eigenlijk via een geintje met een vriendin. normaal ben ik helemaal niet van het internetdaten en mn ouders dus ook niet..dus een beetje bang voor de reactie.
gigi: jij ook veel plezier op je date..! lijkt me wel raar idee om bij iemand thuis te daten die je verder nog niet kent.
maar veel plezier!
Liefs
sf, wat leuk dat jullie nu officieel een setje zijn! lekker van genieten..
Bliss, knap dat je niks uit je zelf hebt laten horen.. wel lastig hoor, k ben daar ook altijd zooo slecht in!! ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.
Marcy, veel plezier op je date vanavond.. lekker van genieten.. van dat soort films in de bioscoop is niks voor mij haaha.. maar heb je indd een reden om lekker tegen hem aan te kruipen..
BE: we gaan elkaar iig zien van het weekend..maar moeten nog wat bedenken om te doen.. Wel lastig, date liever niet thuis voordat mn familie er van af weet ik wil het wel graag snel vertellen omdat het echt lijkt te klikken en het er wel naar uitziet dat het wat gaat worden.. maar ik durf het niet te zeggen.. omdat ik hem via internet ken, eigenlijk via een geintje met een vriendin. normaal ben ik helemaal niet van het internetdaten en mn ouders dus ook niet..dus een beetje bang voor de reactie.
gigi: jij ook veel plezier op je date..! lijkt me wel raar idee om bij iemand thuis te daten die je verder nog niet kent.
maar veel plezier!
Liefs
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Ik lees al een tijdje mee (heb alleen niet alles gelezen wegens tijdgebrek) maar mag ik mij ook mengen in dit topic?
Ik heb namelijk iemand leren kennen via internet en ik heb of a.s. zaterdag een date (bij hem thuis) of volgende week woensdag, in Scheveningen. Even kijken wat het makkelijkste uitkomt. Hij werkt bij een vliegtuigmaatschappij dus is ie vanmiddag vertrokken (vergeten te vragen welk land) en komt a.s. vrijdagavond weer terug... Hij heeft beloofd dat ie vrijdagavond weer contact met me opneemt. Vind het super leuk, maar ook wel eng...
Ik heb namelijk iemand leren kennen via internet en ik heb of a.s. zaterdag een date (bij hem thuis) of volgende week woensdag, in Scheveningen. Even kijken wat het makkelijkste uitkomt. Hij werkt bij een vliegtuigmaatschappij dus is ie vanmiddag vertrokken (vergeten te vragen welk land) en komt a.s. vrijdagavond weer terug... Hij heeft beloofd dat ie vrijdagavond weer contact met me opneemt. Vind het super leuk, maar ook wel eng...
Daya25- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10
Dan meld ik mij ook maar even Was steeds meelezer maar kan ondertussen zelf ook wel wat date info posten
Heb een jongen leren kennen via internet. Nu 2 date's gehad en morgenavond zie ik hem weer Het is best snel om te zeggen maar we hebben beide een goed en vertrouwd gevoel bij elkaar, dat is wel fijn. Normaal word ik best snel onzeker van daten (sommige dingen die ik hier lees zijn erg herkenbaar voor me) maar bij hem heb ik er bijna geen last van. Komt omdat hij duidelijk is in wat ie van me vind, hij smst uit zichzelf, doet moeite voor me enzo dus heb geen reden om onzeker te zijn dit keer
Heb een jongen leren kennen via internet. Nu 2 date's gehad en morgenavond zie ik hem weer Het is best snel om te zeggen maar we hebben beide een goed en vertrouwd gevoel bij elkaar, dat is wel fijn. Normaal word ik best snel onzeker van daten (sommige dingen die ik hier lees zijn erg herkenbaar voor me) maar bij hem heb ik er bijna geen last van. Komt omdat hij duidelijk is in wat ie van me vind, hij smst uit zichzelf, doet moeite voor me enzo dus heb geen reden om onzeker te zijn dit keer
*Rainbow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11
Wat leuk Rainbow en Daya!
Ik ben nog steeds date-loos
Ik ben nog steeds date-loos
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Feline schreef: Begin me wel steeds meer af te vragen hoe lang je dit vol gaat houden.. Eigenlijk weet ik 't antwoord al (door eigen situatie): zolang hij je hoop blijft geven. Maar hou wel de eer aan jezelf he..
Dit begin ik me zo onderhand ook af te vragen... Heb vanmiddag wat gesmst en hij stuurt net wel weer wat terug, maar t blijven toch vrij algemene smsjes en wederom niks over een date of wat dan ook. Ik geloof dat ik dit niet meer lang trek zo. Moet ik dan wéér vragen of ie dit weekend naar DH komt? Ik wil wel afspreken, maar ik wil het ook gewoon van tevoren weten, want anders plan ik wat anders. Nu zit ik toch steeds onbewust dagen vrij te houden voor hem omdat ie misschien wel af wil spreken: belachelijk dus! Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Bellen durf ik niet meer, aangezien ie niet opnam en ook niet terug heeft gebeld. Ik vind/vond hem echt leuk en we passen gewoon echt goed bij elkaar, maar dit gaat toch nérgens meer over zo? We hebben nu al ruim drie maanden contact en het schiet geen ene fuck op...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Feline schreef: Begin me wel steeds meer af te vragen hoe lang je dit vol gaat houden.. Eigenlijk weet ik 't antwoord al (door eigen situatie): zolang hij je hoop blijft geven. Maar hou wel de eer aan jezelf he..
Dit begin ik me zo onderhand ook af te vragen... Heb vanmiddag wat gesmst en hij stuurt net wel weer wat terug, maar t blijven toch vrij algemene smsjes en wederom niks over een date of wat dan ook. Ik geloof dat ik dit niet meer lang trek zo. Moet ik dan wéér vragen of ie dit weekend naar DH komt? Ik wil wel afspreken, maar ik wil het ook gewoon van tevoren weten, want anders plan ik wat anders. Nu zit ik toch steeds onbewust dagen vrij te houden voor hem omdat ie misschien wel af wil spreken: belachelijk dus! Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Bellen durf ik niet meer, aangezien ie niet opnam en ook niet terug heeft gebeld. Ik vind/vond hem echt leuk en we passen gewoon echt goed bij elkaar, maar dit gaat toch nérgens meer over zo? We hebben nu al ruim drie maanden contact en het schiet geen ene fuck op...
Ik vind het zo herkenbaar, het ging bij mijn laatste date ook steeds zo. Je weet vast nog wel hoe ik daar mee bezig was. Ik plande ook minder dingen in de hoop dat wij zouden afspreken, maar vaak gebeurde dat pas weken later. Uiteindelijk is het niks geworden. Heel klote, maar ik trok die onzekerheid ook echt niet meer en in die zin viel er een last van mijn schouders. Ik hoop echt dat het bij jullie anders zal lopen, maar ik hoop nog meer dat jij de eer aan jezelf houdt. Plan gewoon je ding, dat doet hij blijkbaar ook. En wil hij toch afspreken dan valt daar altijd iets voor te regelen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ben inmiddels weer thuis en het was heel gezellig! :-)
nu lekker slapen..
nu lekker slapen..
Gigi_- Fluisteraar
Gigi, dat is veelste weinig informatie, hoe was het??
Ik kom ook net weer thuis. Dubbel gevoel. Aan de ene kant was het super maar er waren ook mindere momenten. Ik had namelijk besloten een paar dingen te zeggen.
Ik stelde me bij wijze van grapje voor, zo van: ik heb je echt heel lang niet gezien (een week), weet je nog wel wie ik ben En dat ik vond dat ik op een laag pitje gezet was.
Hij zei: ja sorry, heb het echt superdruk gehad. Dat weet ik ook wel.. Maar ergens vind ik dat je best tijd voor iemand vrij kan maken. Dat heb ik overigens niet gezegd. Hij redeneert waarschijnlijk dat als hij me uitnodigt dat het niet even een uurtje is.
Daarnaast heeft hij het deze week ook weer druk. Normaal mag ik altijd overal zijn, elk feestje. Nu komt zijn beste vriend uit Australië op bezoek donderdag en blijft tot zondag. Ik snap dat hij tijd met hem door wil brengen. Maar nu is er schijnbaar vrijdagavond een feestje, hij weet dat ik vrij ben maar nodigt me niet uit. Raar... Omdat ik eigenlijk ook vrienden met hem en zijn huisgenoot ben. Maar ok.. Ze gaan geloof ik met de buitenlanders verschillende drugs proberen, misschien dat hij me er daarom niet bij wil hebben. Er komen wel 2 vrouwelijke klasgenoten waarvan hij er met 1 gesext heeft..
Dus ik benoemde dat hij een beetje raar en vaag deed en of hij niet wilde dat ik die vriend zou ontmoeten. Hij zei: ik doe wel eens vaker een beetje vreemd maar dat is echt flauwekul. Dus ik zeg: ik heb wel echt een vertrouwensbeschadiging dus wees alsjeblieft eerlijk tegen me, over alles. Hij zegt eerlijk te zijn en altijd geweest te zijn.
Ik heb wel het idee dat hij beetje geïrriteerd was over mijn lichtelijke zeikgedrag. Maar ergens moet ik toch laten zien dat ik het jammer vind dat we elkaar in het begin bijna elke dag zagen en nu 1 keer per week..
Ik heb besloten om hem zaterdag een sms te sturen met: ik ben in die en die kroeg, mocht je zin hebben om langs te komen.. En verdere uitnodiging maar aan hem over te laten. Spartacus kijken we samen, a.s. dinsdag heeft hij weer de nieuwe. Zal hij me wel voor uitnodigen. Ik ben erg benieuwd hoe het verder loopt.. In elk geval ga ik me na zaterdag niet meer opdringen. Hij weet nu dat ik hem vaker wil zien, aan hem wat hij ermee doet.
Verder was het wel erg gezellig, lekker gezoend etc, handje handje en veel gelachen. Wel leggen we er allebei behoorlijk de nadruk op dat we goede vrienden zijn en geen stel. In woorden en grapjes. Hopelijk denkt hij over alles niet teveel na..
Dat was mijn update, incl. de gepaste onzekerheid
Nog andere updates?
Ik kom ook net weer thuis. Dubbel gevoel. Aan de ene kant was het super maar er waren ook mindere momenten. Ik had namelijk besloten een paar dingen te zeggen.
Ik stelde me bij wijze van grapje voor, zo van: ik heb je echt heel lang niet gezien (een week), weet je nog wel wie ik ben En dat ik vond dat ik op een laag pitje gezet was.
Hij zei: ja sorry, heb het echt superdruk gehad. Dat weet ik ook wel.. Maar ergens vind ik dat je best tijd voor iemand vrij kan maken. Dat heb ik overigens niet gezegd. Hij redeneert waarschijnlijk dat als hij me uitnodigt dat het niet even een uurtje is.
Daarnaast heeft hij het deze week ook weer druk. Normaal mag ik altijd overal zijn, elk feestje. Nu komt zijn beste vriend uit Australië op bezoek donderdag en blijft tot zondag. Ik snap dat hij tijd met hem door wil brengen. Maar nu is er schijnbaar vrijdagavond een feestje, hij weet dat ik vrij ben maar nodigt me niet uit. Raar... Omdat ik eigenlijk ook vrienden met hem en zijn huisgenoot ben. Maar ok.. Ze gaan geloof ik met de buitenlanders verschillende drugs proberen, misschien dat hij me er daarom niet bij wil hebben. Er komen wel 2 vrouwelijke klasgenoten waarvan hij er met 1 gesext heeft..
Dus ik benoemde dat hij een beetje raar en vaag deed en of hij niet wilde dat ik die vriend zou ontmoeten. Hij zei: ik doe wel eens vaker een beetje vreemd maar dat is echt flauwekul. Dus ik zeg: ik heb wel echt een vertrouwensbeschadiging dus wees alsjeblieft eerlijk tegen me, over alles. Hij zegt eerlijk te zijn en altijd geweest te zijn.
Ik heb wel het idee dat hij beetje geïrriteerd was over mijn lichtelijke zeikgedrag. Maar ergens moet ik toch laten zien dat ik het jammer vind dat we elkaar in het begin bijna elke dag zagen en nu 1 keer per week..
Ik heb besloten om hem zaterdag een sms te sturen met: ik ben in die en die kroeg, mocht je zin hebben om langs te komen.. En verdere uitnodiging maar aan hem over te laten. Spartacus kijken we samen, a.s. dinsdag heeft hij weer de nieuwe. Zal hij me wel voor uitnodigen. Ik ben erg benieuwd hoe het verder loopt.. In elk geval ga ik me na zaterdag niet meer opdringen. Hij weet nu dat ik hem vaker wil zien, aan hem wat hij ermee doet.
Verder was het wel erg gezellig, lekker gezoend etc, handje handje en veel gelachen. Wel leggen we er allebei behoorlijk de nadruk op dat we goede vrienden zijn en geen stel. In woorden en grapjes. Hopelijk denkt hij over alles niet teveel na..
Dat was mijn update, incl. de gepaste onzekerheid
Nog andere updates?
Marsy28- Prater
Marsy, als ik het zo lees kan het best zijn dat het een beetje aflopende zaak is. Hij wil gewoon een leuk meisje voor erbij en die moet niet gaan 'zeuren'. (Ik vind niet dat je zeurt hoor, begrijp me niet verkeerd) Vooral omdat jullie elkaar eerst veel vaker zagen en dat er maar benoemd blijft worden dat jullie vrienden zijn. Ik denk dat de nieuwigheid er een beetje af is en dat hij toch verder gaat kijken. Ik hoop het niet voor jou, maar voor nu zou ik het contact uit hem laten komen. Als hij je echt graag wil zien komt hij wel over de brug.
Wel fijn dat je toch dingen hebt gezegd, al is het alleen maar voor jezelf en natuurlijk dat je ondanks dit alsnog een leuke avond hebt gehad.
Wel fijn dat je toch dingen hebt gezegd, al is het alleen maar voor jezelf en natuurlijk dat je ondanks dit alsnog een leuke avond hebt gehad.
Janelie- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: