Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 27 jan 2011 - 7:08

Blugh.. af en toe ben ik 't even heel erg zat! Zo.. en dat lucht nog steeds niet op smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 7:11

Gooi iets kapot of steek een brief met al je frustraties in brand of zing HEEEL HARD mee met muziek! Of je mag er ook gewoon hier over praten;)
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CaptainSpectacular do 27 jan 2011 - 7:14

Roze Roos schreef:Tijd voor een positieve ervaring dus! Je toch inschrijven op een datingsite? Los van of je er wel of niet van gaat daten is het vaak wel een boost voor je ego en dat lijkt mij bij jou niet slecht!
Ik kan mezelf niet verkopen. Daarnaast pak ik geen complimenten op en til ik zwaar aan tegenslagen. Ik denk dat een datingsite meer kapot maakt dan heelt. Einde smoes.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 7:16

Je maakt het jezelf ook niet makkelijk he! Je kan ook een foto/beschrijving van jezelf hier neerzetten, dan noemen wij positieve punten van je op! Hoe lastig het ook is, op de een of andere manier zul je toch positieve ervaringen op moeten doen als je niet de rest van je leven alleen wil blijven en volgens mij wil je dat niet. Einde betoog :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 27 jan 2011 - 7:18

Roze Roos schreef:Gooi iets kapot of steek een brief met al je frustraties in brand of zing HEEEL HARD mee met muziek! Of je mag er ook gewoon hier over praten;)

Ga zo naar een vriendin, wijn drinken.. En ik kan niet hard meezingen want zit hier tussen gipsen muurtjes.. Buren zouden spontaan hun huis in de fik steken!
Maar ben 't gewoon zat dat ik altijd alles alleen moet doen. En ik ben niet lelijk, ik durf met mensen te praten, ik kom veel nieuwe mensen tegen.. maar op één of andere manier is er een demon die alle leuke mannen heel ver bij me weg houdt.. Of juist lekker dichtbij duwt.. maar dan wel de mannen die vooral mij niet leuk gaan vinden smile

I know.. ooit komt 't goed maar het is gewoon irritant dat 't nu weer mislukt is.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 7:22

Gewoon zingen/schreeuwen, wat kunnen jou die buren nou schelen? Dan steken ze lekker hun huis in de fik, boeiend!

Naar gevoel, dat je alles alleen moet doen en dat het mislukt met mannen, helaas herkenbaar. Hoe cliche het ook gaat klinken, laat het los en geniet van de dingen in je leven die goed gaan. Die man komt vanzelf en liever dat je tot die tijd van je leven hebt genoten dan dat je hebt ziten balen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 27 jan 2011 - 7:24

Whaha.. er gaat weinig goed op dit moment in m'n leven smile Misschien dat ik er daarom ook meer mee zit.. alhoewel ik nu ook niet echt zit te wachten op een nieuwe relatie! smile Naja, ik zeur! Maar hoop toch echt dat ik in 2012 dit topic kan verlaten!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 7:27

Ai ai ai! Dat maakt het moeilijker, heel herkenbaar! Ik was date-loos in de periode dat ik het naar mijn idee erg goed kan gebruiken! Gewoon lekker zeuren af en toe, zoek naar dingen die goed gaan en/of dingen die je leuk vindt en zoek/vindt steun bij vrienden/vriendinnen! En weet jij veel wat er nog in 2011 gaat gebeuren! Misschien kan Janelie ff in haar glazenbol kijken Wink
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 27 jan 2011 - 7:44

Ja, Janelie.. doe es even een leuke voorspelling voor mij! smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje do 27 jan 2011 - 10:00

RR, ik wil liever nog niet thuis afspreken.. bij de volgende date misschien!
en dierentuin willen we ook een keer doen.. maar liever als het wat warmer is, en we hebben niet echt de mogelijkheid tot een boswandeling hier in de buurt, en vorige week zijnw e naar de film geweest haha..
lastig ben ik he.. dilema dilema;)

ohhjaa!! jij was toch die gene die koekjes bij je buurman in de bus had gegooid?! vond dat echt een vet cool idee haha..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 do 27 jan 2011 - 10:10

Jemig, wat een verhalen in dit topic, ik weet gewoon niet meer op wie ik moet reageren..

Mijn date heeft dus nu weer even een paar dagen geen tijd voor me, omdat er een vriend van hem uit Oz op bezoek is. Nu heb ik die vriend even opgezocht en die is vet lekker EN vrijgezel. Ergens heb ik het idee dat mijn date niet wil dat ik erbij ben dit weekend. Geen idee waarom niet trouwens maar ok, denk ik maar niet teveel over na.

Maaaar, nu dacht ik even heel sneaky, ik kan natuurlijk wel even laten vallen, als ik hem weer eens spreek, dat zijn vriend echt hot is. Gewoon als opmerking. Misschien dat hij dan even een jaloers momentje krijgt. En dat is eigenlijk even wat ik wil, dat hij even een onzeker momentje krijgt. Want door mijn onzeker moment gisteren heb ik het idee dat ik nu echt even het meisje ben in de wel-niet relatie..
Wil hem wel even laten weten dat mijn ogen niet opeens zijn dichtgevallen door hem en hij me niet for granted moet nemen. Dat er ook anderen zijn en hij dus wel wat extra moeite voor me moet doen. Het is beetje gemeen maar ik wil even de touwtjes in mijn handen terug.
Wat vinden jullie?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall do 27 jan 2011 - 10:35

Ik vind het vooral een slecht idee eerlijk gezegd. Waarom zou je zin hebben in dat soort spelletjes? Ja, dan heeft hij misschien een jaloers gevoel voor een paar seconden, en daarna is het gewoon weer precies hetzelfde. Ik denk dat je er echt heel erg weinig mee bereikt..
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 do 27 jan 2011 - 10:46

Hmm..

Nou ja, spelletjes spelen we eigenlijk de hele tijd dus al.
Dus ik dacht ik zeg als geintje: oh daarom mag ik jou en je vriend dit weekend niet zien, hij is te lekker..

Terwijl ik dit typ vind ik het zelf ook weer behoorlijk kinderachtig eigenlijk..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 27 jan 2011 - 10:50

Marsy, ik zou dat niet doen hoor, zeggen dat zijn vriend hot is. Natuurlijk hoeft ie je niet voor lief te nemen, maar dit is misschien een beetje een kinderachtige manier om hem dat duidelijk te maken. Wacht gewoon even af, je ziet hem dinsdag waarschijnlijk toch alweer?

Van mijn kant weer even een update. Vandaag ging ik om 17:00 weg van mn werk, met een collega mee om bij hem en zn vriendin te eten. Ik had toen nog niks gehoord van mn date en heb mn telefoon uitgezet om stress te voorkomen. Rond 20:15 zette ik hem aan en had ik twee smsjes. De eerste om 17:15, waarin stond dat dat losrukken van die wagen wel moest lukken, dat ie er ook wel even klaar mee was, maar dat voetbal weer is begonnen en hij zaterdagochtend bardienst heeft, zondagochtend moet voetballen en hij zaterdagavond het huis vol heeft zitten omdat ze het over de vakantie gaan hebben. Hij zegt: "word (spelfout!) dus weer lastig! Niet bewust!!". Om 19:10 stuurde hij het volgende: "Op de uitkomst van mijn rekensom na (ja dit was ff een onderonsje over mijn rapporten) zal er wel niet veel goeds in het vorige smsje hebben gestaan! Sad ben echt doodop, ga even poging tot slapen doen!x".
Pffffff ik word er gewoon flauw van onderhand... Ik zat dus bij mn collega en zn vriendin op de bank en heb t erover gehad met ze. Op aanraden van mijn collega en omdat ik er dus ook niet echt goed van word, heb ik nu gestuurd: "Ok, dan zie ik je zondagmiddag na het voetballen! Wink x". Laughing Heb hier niks meer op gehoord, maar misschien wordt ie morgen pas weer wakker... Ik durf te wedden dat ie ook hier weer niet op ingaat. Weet je, het IS ook gewoon allemaal zo verdomd onpraktisch! Het frustreert me nogal, omdat ik dus gewoon daar woonde en hem nu pas weer opnieuw tegenkom. Als ik die klik met hem niet zo had gevoeld, dan had ik allang gezegd dat ie t lekker kon bekijken. Maar ik heb nu het idee dat het van hem geen onwil is, maar dat het voor hem vooralsnog praktisch bijna onhaalbaar lijkt om iets af te spreken. Aan de andere kant denk ik wel dat als hij wat meer moeite zou doen, er vast wel iets mogelijk is. Daarom ben ik ook benieuwd naar zijn reactie op mijn sms (die ik eerst bijna niet durfde te sturen haha).

Vind het in elk geval wel leuk en fijn dat iedereen hier zo meeleeft en haar mening geeft, want ik ben af en toe gewoon clueless (maar dat was al duidelijk Wink)!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Mariposa do 27 jan 2011 - 11:15

Hier nog een meelezer! Vind t leuk om jullie dateverhalen te lezen, heb zelf een tijdje terug ook een leuke jongen leren kennen tijdens t uitgaan en heb pas geleden een date met hem gehad en hebben gezoend angel .En hij is echt leuk! Dat is toch altijd maar even afwachten als je degene alleen maar tijdens uitgaan hebt gezien. Hij zei mij ook een hele leuke meid te vinden en me gauw weer te willen zien. Hebben nog niks concreets afgesproken maar ik hoop op een vervolg! Ben zelf niet zo'n initiatiefneemster dus ik wacht eerst op een voorstel van hem, daarnaast ben ik ook wel iemand van een beetje hard to get spelen, werkt vaak wel goed :P !
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 27 jan 2011 - 12:29

Even mijn stomme onzekerheid typen.. Ben nu paar dagen onzeker over dingen.. Echt heel raar. Hij smste me vanavond en toen ik terug smste kreeg ik niks meer. Was rond 11 uur thuis en smste dat ik ging douchen en daarn slapen. Zag ik net dat hij online was geweest 1 min voor ik het programma opende. Dus ik sms: nog wakker? Nou kreeg ik een sms dat hij misselijk was. Daarna een sms: Iets heel anders. Ik weet echt niet hoe laat ik morgen thuis ben. Zullen we anders zaterdagochtend afspreken? Voel me anders toch een beetje opgejaagd omdat ik anders te laat thuis ben voor jou. Wel lief maar ik vond het ook beetje raar/jammer. Dus we hadden om 11 uur bij hem thuis afgesproken. Kreeg ik sms: Is goed. Zie ik je zaterdag. Ga ik nu stoppen. Kus. Ik was gewoon even beledigd dat het zo snel was afgelopen het gesprek. Dat ik smste: dat heb ik in de gaten, slaap lekker en sterkte ermee. X. Daarna kreeg ik nog thanks van hem en dat wad het. De onzekerheid dat ik misschien teveel ben of wat dan ook kwam even boven. Terwijl ik dat eerst niet had.. Raar eigenlijk. Mijn vriendin zei ook omdat hij ouder is en relaxer naar dingen kijkt. Dat het daarom misschien anders op mij over komt. Voel wel even lekker dit opschrijven smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect do 27 jan 2011 - 12:49

Ach ik denk dat hij gewoon moe was! Niks aan de hand smile

Leuk mariposa!

SF, hoe gaat het?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 20:27

@ Sweety: Ik denk dat dat gewoon kwam doordat hij misselijk was. Als ik misselijk ben kan ik niet zo veel meer en heb ik al helemaal geen zin om te smsen omdat me dat dan te veel moeite kost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 21:39

Klavertje: Hmmm lastig dus! Ik ga er nog even over denken: dingen zoals een museum, dagje grote stad, strand of iets in die zin dan? Hahaha ja ik ben van het koekjesverhaal Laughing

Marsy: Ik sluit mij volledig bij Bliss aan!

Bliss: Dat is voor je eigen gevoel een stap in de goede richting toch? Dat je ziet dat het geen onwil is vanuit zijn kant en dat het allemaal gewoon wat onpraktisch is! Goed dat je hem dat gesmst hebt! Misschien kan ie dat wel waarderen, beetje directheid! Heb je al wat gehoord?

Sweety: Niet onzeker worden, nergens voor nodig! Wrs dat hij het kort hield omdat ie misselijk/moe was. En verder denk ik dat het enigzins voortkomt uit het feit dat je wellicht niet helemaal weet hoe dingen nu verder gaan lopen en of jullie nou al wel of nog niet een stel zijn, maar dat is invulling van mijn kant:)

Mariposa: Er is toch niks mis met initiatief nemen? Als je hem graag weer wil zien is dat helemaal niet zo'n slecht idee toch?

SF: Hoe is het bij jou?

BE: Nog leuke ontwikkelingen nadat je aan hebt gegeven dat je pyjamafeestje alleen leuk was?

VH: Zijn er bij jou nog ontwikkelingen?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 21:51

@ RR: nee er zijn helaas geen ontwikkelingen bij mij smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Roze Roos do 27 jan 2011 - 21:58

Dat is jammer of is het op een manier dat je het wel even goed vindt zo?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 27 jan 2011 - 22:30

vruchtenhagel schreef:@ Sweety: Ik denk dat dat gewoon kwam doordat hij misselijk was. Als ik misselijk ben kan ik niet zo veel meer en heb ik al helemaal geen zin om te smsen omdat me dat dan te veel moeite kost.
Ja dat denk ik ook wel. Maar ik vind/vond het zo raar dat ik even onzeker werd. :shock:

Roze Roos schreef:
Sweety: Niet onzeker worden, nergens voor nodig! Wrs dat hij het kort hield omdat ie misselijk/moe was. En verder denk ik dat het enigzins voortkomt uit het feit dat je wellicht niet helemaal weet hoe dingen nu verder gaan lopen en of jullie nou al wel of nog niet een stel zijn, maar dat is invulling van mijn kant:)
Misschien dat ook wel. Dan ga ik juist dingen misschien anders interpreteren dan dat ze zijn.

@ Mariposa: wat leuk! Maar je kan toch wel initiatief nemen als je hem graag wil zien? Niet iedere keer maar een keertje. Smsen jullie met elkaar?

@ VH : Het kan zo gebeuren dat je hem straks ziet met boodschappen halen Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall do 27 jan 2011 - 22:32

Bliss heb je al een smsje terug gehad? Ik hoop het zo, je doet echt zo je best voor hem/jullie! Ik ben het wel eens met de rest, als je na dit weekend (als je hem ziet) nog steeds geen duidelijkheid van hem krijgt (omdat hij toen al begon over de afstand etc.) dan zou ik het contact in ieder geval verminderen, en gewoon eerlijk zeggen hoe je erover denkt. Dit gaat je gewoon opbreken en dan is er helemaal niets leuks meer aan, maar zoals iemand anders al zei, je moet het wel tegen hem zeggen zodat hij ook kan reageren en misschien komen jullie er dan samen uit met een manier die voor beíde goed voelt!

Sweety ik denk ook gewoon dat hij moe was. Zulke momenten heb ik ook weleens met mijn vriend (haha nog steeds zo raar om dat te zeggen) als we aan het smsen zijn of aan het bellen als we niet samen zijn en hij is of wordt moe dan is hij ook ineens kortaf en dan denk ik ''Oh hij vind me niet leuk meer!'' maar dat is de volgende ochtend al over en hij heeft er niet eens zo over nagedacht :P Zal echt niets aan de hand zijn hoor!

BE heb jij nog een reactie gehad? Ik ben ook wel benieuwd!

Bij mij gaat het goed, ik moet er alleen nog wel echt aan wennen om weer een relatie te hebben (niet dat ik eeuwen single ben geweest, maar toch) maar verder hebben we het echt super leuk samen! Ik ben echt blij en verliefd op hem. Hij gaat dit weekend weg met vrienden, dat is wel jammer maar dan kan ik ook mooi met vriendinnen iets gaan doen toch? Laughing
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 do 27 jan 2011 - 22:36

Ok, ok, nachtje over geslapen en vind het zelf ook een hele kinderachtige wanhopige stomme actie dus doe het maar niet. Het is gewoon frustrerend niks te horen. Maar ja, ik zou ook 24/7 met mijn vriend/vriendin uit mijn geboorteland bezig zijn als die bij mij zou slapen. Had hem gisteren nog een berichtje gestuurd, heel casual, dat de rituals shop uitverkoop heeft en dat misschien wat voor hem was (hij heeft een rare "festish" - hij houdt niet van mannengeuren maar van fruitige geuren onder de douche, hij ruikt dus altijd zoet haha). Kreeg ik terug dat hij er langs zou gaan als hij tijd heeft en nu mijn zwarte bloempot (ooit een nieuw-huis-bloemetje voor hem gekocht, die hij heeft laten doodgaan haha) gebruikt om helemaal te vullen met m&m's en dat dat er helemaal geweldig uitziet.

Bliss: hij reageert nog wel, dat vind ik wel positief. Hoe lang was het ook alweer richting jou? Want het klinkt alsof hij het wel oprecht echt heel druk heeft. Het is gewoon niet zo'n doorzetter maar als hij je helemaal niet zou willen zou hij toch helemaal niet meer reageren..
Als je er echt zat van bent zou je altijd een sms kunnen sturen met: ben je just not that into me, zeg dat dan gewoon...

Sweety: oh ja, nou die onzekerheid van jou kan ik me mee identificeren! Het verandert me in een raar denkend monster! Maar eigenlijk is er weinig aan de hand haha. Hij was misselijk, gaf dat aan, dan zal dat ongetwijfeld ook de reden zijn.

Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:57

Roze Roos schreef:Dat is jammer of is het op een manier dat je het wel even goed vindt zo?

Ik zou het wel leuk vinden om weer een leuk iemand tegen te komen en ik denk dat ik er ook wel weer aan toe ben, maar echt op zoek ben ik niet. Ik hoop gewoon zoals sweety aangaf hem een keer tegen te komen met boodschappen doen ofzo smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum