Dieet van water.
+36
FireButterfly
Davinia
Kowalski
Mermaid
JustMeDaan
Inge
Poeke
silly-one
May
Rouge
Aziraphale
Lousanne
Lavendel
SoGood
blondje1313
Arwyn
Marin
Coco
Gizmo
Caramba
TNMN
Minx
Niekske
Linnie1985
Jerry
Tiana
Tazz
Ibbeltje
Bacio
Blond
Jeanette
Esperanza
_Nina
Vanilla Queen
Poubelle
Caribbeanlover
40 plaatsers
Pagina 11 van 18
Pagina 11 van 18 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18
Re: Dieet van water.
Caribbeanlover schreef:Minx schreef:17 dagen dieet is moeilijk.
Foodwatch is een website over marketing trucs met voeding
Ik ga eens kijken naar dat 17 dgn dieeet.
Bah s'avonds tussen 21.00 en 22.00 eet ik yoghurt met fruit en een schep zoetstof, maar het blijft vrij zuur. Ik vind yoghurt zo niks en vroeger moest ik het eten na het avondeten. Er zat dan een schep suiker in, maar ja dat smelt niet dus at het heel korrelig.
Iemand een alternatief voor yoghurt dus geen kwark wat ook zuur is?
Eventueel agavesiroop erdoor, is te koop bij de biowinkel. Is natuurlijke siroop. Of rozijnen erdoor?
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Agavesiroop is gewoon te koop bij de Appie staat bij de bijzondere dieet voedingsmiddelen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:Agavesiroop is gewoon te koop bij de Appie staat bij de bijzondere dieet voedingsmiddelen.
Ow haha
Poeke- Fluisteraar
Luce, is honing niet teveel suiker? Lijkt me niks in de yoghurt.
Arizaphle, ben dat van plan om te kopen en is uiteindelijk voordeliger dan het los kopen.
Poeke, ik zou jou hier voor het eerst reageren in dit topic. Jij weet toch niet wat ik de afgelopen dagen heb gegeten. Nou als je het graag wilt weten dat is gezond en geen chips ed. Als tussendoortjes een cracker, ei en fruit dat soort dingen.
Arizaphle, ben dat van plan om te kopen en is uiteindelijk voordeliger dan het los kopen.
Poeke, ik zou jou hier voor het eerst reageren in dit topic. Jij weet toch niet wat ik de afgelopen dagen heb gegeten. Nou als je het graag wilt weten dat is gezond en geen chips ed. Als tussendoortjes een cracker, ei en fruit dat soort dingen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Luce, is honing niet teveel suiker? Lijkt me niks in de yoghurt.
Zoals ik aangaf heb ik het grootste gedeelte gelezen, wat ik je alleen wil mee geven is dat het vaak begint bij de knop omzetten voor jezelf en er 100% voor gaan. En zoals je kunt lezen geef ik je het advies naar eten te kijken als een noodzakelijk iets wat niet altijd lekker hoeft te zijn. Zo kun je soms beter je oude patroon los laten.
Dat je nu gezond eet is natuurlijk super fijn en goed alleen heb ik bij mezelf gemerkt dat pas toen ik de knop omzette en hard voor mezelf was ik pas de kilo's kon afvallen en die er af bleven toen ik eten anders ging zien. Klinkt misschien beetje raar en wellicht begrijp je wat ik bedoel en zo niet dan hoop ik voor je dat het goed gaat met afvallen en je bereikt wat je wilt. Probeer in elk geval als je een keer 'snoept' je niet schuldig te voelen en gewoon weer op de goede tour verder te gaan!
Poeke- Fluisteraar
Ik weet dat je het goed bedoeld en waardeer dat ook. Zal eens kijken naar hetgeen wat je zei.
s'Ochtends eet ik volkoren crackers met mager beleg en halvajam alhoewel ik jam niet iedere dag eet.
s'Middags eerst 3 bruine boterhammen met mager beleg, maar nu 2, 3 was teveel. Vandaag had ik er 2, met een kiwi erbij.
Tussendoortje rond 16.00, een cracker met mager beleg, kale rijstewafel en een ei.
Avondeten, 2 wraps met groenten, vegaworst, quacomole, salsasaus en creme fraiche (van die 2 echt weinig).
Nu ga ik yoghurt met fruit eten.
s'Ochtends eet ik volkoren crackers met mager beleg en halvajam alhoewel ik jam niet iedere dag eet.
s'Middags eerst 3 bruine boterhammen met mager beleg, maar nu 2, 3 was teveel. Vandaag had ik er 2, met een kiwi erbij.
Tussendoortje rond 16.00, een cracker met mager beleg, kale rijstewafel en een ei.
Avondeten, 2 wraps met groenten, vegaworst, quacomole, salsasaus en creme fraiche (van die 2 echt weinig).
Nu ga ik yoghurt met fruit eten.
Caribbeanlover- Ratel
Waarom eet je zo laat nog fruit met yoghurt? Kun je die niet laten staan en na je avond eten niks meer eten? En dan je tussendoortje vervangen voor de yoghurt?
Gast- Gast
Je dagmenu zit nu goed in elkaar qua gezonde dingen.
Ik zag ergens dat je vegatarisch bent, kook je ook vaak uit kookboeken? Ik eet zelf nog maar 1x pwk vlees en heb wat vegatarische kookboeken gehaald, staan vaak super gezonde en voedzame dingen in! Ook veel met linzen en bonen ed voor de eiwitten die normaal in vlees zitten.
Er is hier op yes ook een topic over Amber Alberda, het heet eet jezelf mooi slank en gelukkig. Misschien staan daar ook nog tips in voor je!
Ik zag ergens dat je vegatarisch bent, kook je ook vaak uit kookboeken? Ik eet zelf nog maar 1x pwk vlees en heb wat vegatarische kookboeken gehaald, staan vaak super gezonde en voedzame dingen in! Ook veel met linzen en bonen ed voor de eiwitten die normaal in vlees zitten.
Er is hier op yes ook een topic over Amber Alberda, het heet eet jezelf mooi slank en gelukkig. Misschien staan daar ook nog tips in voor je!
Laatst aangepast door Poeke op wo 8 aug 2012 - 8:06; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Spelfout :))
Poeke- Fluisteraar
Middag-tussendoortje lijkt mij erg veel bij elkaar. Probeer daar wat in te skippen.
's-Avonds nog wat yoghurt lijkt mij prima.
(En zo zie je maar weer, zoveel mensen, zoveel meningen )
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Jip83 schreef:Waarom eet je zo laat nog fruit met yoghurt? Kun je die niet laten staan en na je avond eten niks meer eten? En dan je tussendoortje vervangen voor de yoghurt?
Omdat hier door iemand als tip rond 21.00 yoghurt werd gegeven vandaar. Goh vind het wel lastig, de een zegt dat het niet goed is rond 21.00 (zoals jij), een ander zegt dat lightdranken goed zijn en weer iemand die zegt dat het niet zo is, eierkoeken zijn niet zo goed, maar soms mag wel, chips mag ook, maar beperkt.
Tja als ik naar iedereen za luisteren hier, dan kan ik niks eten/drinken.
Caribbeanlover- Ratel
Gizmo schreef:Middag-tussendoortje lijkt mij erg veel bij elkaar. Probeer daar wat in te skippen.
(En zo zie je maar weer, zoveel mensen, zoveel meningen ;) )
Ja ik had trek en dacht zolang het gezond is maakt de hoeveelheid toch niet zoveel uit?! Btw, daarna had ik nog trek.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Jip83 schreef:Waarom eet je zo laat nog fruit met yoghurt? Kun je die niet laten staan en na je avond eten niks meer eten? En dan je tussendoortje vervangen voor de yoghurt?
Omdat hier door iemand als tip rond 21.00 yoghurt werd gegeven vandaar. Goh vind het wel lastig, de een zegt dat het niet goed is rond 21.00 (zoals jij), een ander zegt dat lightdranken goed zijn en weer iemand die zegt dat het niet zo is, eierkoeken zijn niet zo goed, maar soms mag wel, chips mag ook, maar beperkt.
Tja als ik naar iedereen za luisteren hier, dan kan ik niks eten/drinken.
Ik eet eigenlijk nooit meer wat in de avond. Tenzij ik flink getraind heb, maar dan eet ik mijn avondeten.zoals morgen dan eet ik een banaan/sportgel en dan ga ik 2u hardlopen, daarna mijn avondeten en dan nog uitfietsen. Daarna eet ik niks meer. Heb je echt honger trek of trek trek? Vaa
Vaak moet je lichaam ook even wennen dat het wat anders moet gebruiken voor energie (vet) dan energie uit de maag. En dat kan een honger gevoel geven.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Gizmo schreef:Middag-tussendoortje lijkt mij erg veel bij elkaar. Probeer daar wat in te skippen.
Ja ik had trek en dacht zolang het gezond is maakt de hoeveelheid toch niet zoveel uit?! Btw, daarna had ik nog trek.
Ook met eieren en crackers met beleg kan het totaal aantal calorieën flink aantikken. Ei is iets van 70, rijstewafel 40, en dan die cracker met beleg nog. Ik hou voor mezelf altijd aan dat een tussendoortje ongeveer 100 kca mag zijn.
Je moet calorieën minderen om af te vallen, dus ja, hoeveelheid maakt wel degelijk uit. Je kan beter een flink stuk komkommer naast één cracker pakken. Groenten bevatten weinig calorieën, dus die kan je beter meer eten.
Wat je ook moet gaan leren komende weken, is trek en honger onderscheiden. Trek is geen rammelende maag, neem een flink glas water. Bij trek hoef je echt niet te eten. En als je echt honger hebt, neem dan bijvoorbeeld eerst de cracker met beleg. Eet niet alles meteen achter elkaar. Je maag heeft 20 minuten nodig voordat er een seintje komt.
Ga dan gewoon wat anders doen wat je bezig houdt, grote kans dat je na een uur er niet eens meer aan denkt.
Gizmo- Prater
Ik vind het zo moeilijk dat als mijn maag knort ik beter niks kan eten, dan voel ik me slapjes en da's niet goed lijkt me. Ik mag geen ''honger'' lijden en dan zet ik expres tussen haakjes omdat ik anders niet weet hoe ik het moet zeggen. In dit land heeft niemand honger, in Afrika ed daar is het erg, hier niet!
Calorieen tellen lijkt me erg lastig. Hoe kan ik nou weten hoeveel 1 plakje ham bevat en een dun laagje halvajam. Had gister beschuitjes met ham, pate en jam alleen met die eerste 2 vond ik eigenlijk een beetje gek beleg voor op een beschuitje.
Calorieen tellen lijkt me erg lastig. Hoe kan ik nou weten hoeveel 1 plakje ham bevat en een dun laagje halvajam. Had gister beschuitjes met ham, pate en jam alleen met die eerste 2 vond ik eigenlijk een beetje gek beleg voor op een beschuitje.
Caribbeanlover- Ratel
Dat komt omdat je lichaam moet wennen aan de nieuwe vorm van energie voorraad aanspreken. Dat slappe gaat vanzelf over!
Gast- Gast
Hoe lang duurt dat?
Ik heb het volgende genoteerd van dit topic;
9.00 ontbijt
11.00 tussendoor
13.00 -14.00 lunch
15.00 - 16.00 tussendoor
18.00 - 19.00 avondeten
20.00 - 21.00 tussendoor
Dus het is beter om tussen 15.00 - 16. 00 yoghurt te neme en s'avonds een cracker ofzo? Zal het eens zo proberen. s'Avonds moet ik echt nog wat hebben. Ook ben ik nou eenmaal gewend als mijn maag knort dat ik wat snaai/eet alleen is het nu gezond wat ik eet.
Ik weet dat overal calorieen inzitten, maar als ik al op een droge cracker moet gaan letten hoeveel erin zit ben ik telkens bezig. Kan het ook zonder daarop te letten en gewoon gezonde tussendoortjes eten?
Ik zag dat oa vetburners, eetlustremmers bij de Etos nu in de aanbieding zijn. Is dat wat? Als erop staat dat het vet niet afneemt moet ik het niet kopen. Maar dat lijkt me sterk dat dat op een potje vetburners staat.
Ik heb het volgende genoteerd van dit topic;
9.00 ontbijt
11.00 tussendoor
13.00 -14.00 lunch
15.00 - 16.00 tussendoor
18.00 - 19.00 avondeten
20.00 - 21.00 tussendoor
Dus het is beter om tussen 15.00 - 16. 00 yoghurt te neme en s'avonds een cracker ofzo? Zal het eens zo proberen. s'Avonds moet ik echt nog wat hebben. Ook ben ik nou eenmaal gewend als mijn maag knort dat ik wat snaai/eet alleen is het nu gezond wat ik eet.
Ik weet dat overal calorieen inzitten, maar als ik al op een droge cracker moet gaan letten hoeveel erin zit ben ik telkens bezig. Kan het ook zonder daarop te letten en gewoon gezonde tussendoortjes eten?
Ik zag dat oa vetburners, eetlustremmers bij de Etos nu in de aanbieding zijn. Is dat wat? Als erop staat dat het vet niet afneemt moet ik het niet kopen. Maar dat lijkt me sterk dat dat op een potje vetburners staat.
Caribbeanlover- Ratel
Alsjeblieft: Blijf van die pillen en andere rommel af. Werkt niet en kan zelfs gevaarlijk zijn voor je gezondheid.
Als je graag precies wil bijhouden wat je op een dag aan voedingsstoffen en Ckal binnenkrijgt en je een inzicht wil in hoeveel voedingswaarden er in een product zitten raad ik je aan om je aan te melden bij http://www.voedingscentrum.nl/ . Je kan per dag een eetmeter invullen en vanuit daar een globaal overzicht verkrijgen wat je goed doet/minder goed doet qua eitwitten, koolhydraten, vetten, calorieen etc. Ook kan je je BMI bijhouden. Succes!
Als je graag precies wil bijhouden wat je op een dag aan voedingsstoffen en Ckal binnenkrijgt en je een inzicht wil in hoeveel voedingswaarden er in een product zitten raad ik je aan om je aan te melden bij http://www.voedingscentrum.nl/ . Je kan per dag een eetmeter invullen en vanuit daar een globaal overzicht verkrijgen wat je goed doet/minder goed doet qua eitwitten, koolhydraten, vetten, calorieen etc. Ook kan je je BMI bijhouden. Succes!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Kan ik daar ook zien hoeveel calorieen ik volgens mij gewicht en lengte het best per dag mag binnen krijgen?
Wat een gedoe zeg, ik word gek ervan!
Caribbeanlover- Ratel
`s avonds iets hebben is een pure gewenning. Ik weet niet of je in staat bent het avond eten iets later te nemen, bijvoorbeeld half 7. Hierdoor heeft je maag ´s avonds minder snel dat rammelende gevoel. Dat ´s avonds laat eten is namelijk nergens voor nodig. Op een bepaalde tijd gaat je lichaam al in de rust stand, ook al ben je nog wakker. De afbraak van voedsel gaat dan ook trager.
Misschien kan je bij het avond eten volkoren producten eten (volkorenpasta, zilvervliesrijst etc.). Hiervoor heeft je lichaam meer energie nodig om af te breken en het gaat langzamer, waardoor je 's avonds dat honger gevoel niet meer hebt.
Ik spreek uit ervaring dat ik ooit veel snackte 's avonds. Ik altijd rond dat tijdstip weer 'honger' kreeg en daar gaf ik aan toe. Ik heb het een week niet gedaan en nu heb ik dat gevoel niet meer. 's Avonds snacken doe ik eigenlijk niet meer, omdat ik er echt geen behoefte meer aan heb. Het is eerder dat ik het op feestje o.i.d. laat staan omdat ik er geen zin in heb.
Misschien kan je bij het avond eten volkoren producten eten (volkorenpasta, zilvervliesrijst etc.). Hiervoor heeft je lichaam meer energie nodig om af te breken en het gaat langzamer, waardoor je 's avonds dat honger gevoel niet meer hebt.
Ik spreek uit ervaring dat ik ooit veel snackte 's avonds. Ik altijd rond dat tijdstip weer 'honger' kreeg en daar gaf ik aan toe. Ik heb het een week niet gedaan en nu heb ik dat gevoel niet meer. 's Avonds snacken doe ik eigenlijk niet meer, omdat ik er echt geen behoefte meer aan heb. Het is eerder dat ik het op feestje o.i.d. laat staan omdat ik er geen zin in heb.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Caribbeanlover schreef:Kan ik daar ook zien hoeveel calorieen ik volgens mij gewicht en lengte het best per dag mag binnen krijgen?
Ja, precies! Al vind ik dat ik dan wel érg veel calorieen mag hebben.. Maar goed.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Silly one, we eten altijd rond dat tijdstip. Ik heb nu op het boodschappenlijstje volkorenpasta, zilvervliesrijst ed gezet.
Houdt dat geknor ooit op? Dat is toch niet normaal en ik dacht dat een lichte goede snack wel kon. Helemaal niks kunnen eten dan vind ik ook niet fijn.
Houdt dat geknor ooit op? Dat is toch niet normaal en ik dacht dat een lichte goede snack wel kon. Helemaal niks kunnen eten dan vind ik ook niet fijn.
Caribbeanlover- Ratel
Sogood schreef:Caribbeanlover schreef:Kan ik daar ook zien hoeveel calorieen ik volgens mij gewicht en lengte het best per dag mag binnen krijgen?
Ja, precies! Al vind ik dat ik dan wel érg veel calorieen mag hebben.. Maar goed.
Ja dat vind ik ook. Heb het net eens gedaan en kom zelf maar op iets van 1100/1200 calorieen uit per dag terwijl ik er 2000 zou moeten. 2000 is echt veeeeel te veel voor iemand van maar 1.58 met een kantoorbaan. En ik eet echt niet weinig. Eet gewoon veel groente tijdens avondeten en lunch, maar daar zit zo weinig calorieen in dat dat niet echt optelt. Terwijl het wel gewoon vult.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Caribbeanlover schreef:Silly one, we eten altijd rond dat tijdstip. Ik heb nu op het boodschappenlijstje volkorenpasta, zilvervliesrijst ed gezet.
Ja dat houdt echt ooit op. Een paar dagen volhouden en je zult echt merken dat je honger minder wordt. Je maag moet weer even iets kleiner worden en wennen aan minder.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Als je wat meer zelf zou lezen op internet enzo, dan is het veel minder 'gedoe'.
Lees veel, en trek je eigen plan. Want hier geeft iedereen zijn eigen adviezen.
Ik kan je wel vertellen hoe ik afval, maar een ander doet het weer anders. Je moet wel doen wat goed voor je voelt. Maar lees je eens in over wat je nu eigenlijk allemaal eet.
Kijk ook eens op bijvoorbeeld www.calorielijst.nl Je hoeft echt niet alle calorieën te gaan tellen, maar globaal kijken wat je nu eigenlijk in je mond stopt maakt je meer bewust van wat je eet.
En dat van die pillen is je inmiddels al meerdere malen gezegd....
Punt is gewoon, jij moet je bewust worden van wat je eet. En niet klakkeloos alles van anderen overnemen.
Lees veel, en trek je eigen plan. Want hier geeft iedereen zijn eigen adviezen.
Ik kan je wel vertellen hoe ik afval, maar een ander doet het weer anders. Je moet wel doen wat goed voor je voelt. Maar lees je eens in over wat je nu eigenlijk allemaal eet.
Kijk ook eens op bijvoorbeeld www.calorielijst.nl Je hoeft echt niet alle calorieën te gaan tellen, maar globaal kijken wat je nu eigenlijk in je mond stopt maakt je meer bewust van wat je eet.
En dat van die pillen is je inmiddels al meerdere malen gezegd....
Punt is gewoon, jij moet je bewust worden van wat je eet. En niet klakkeloos alles van anderen overnemen.
Gizmo- Prater
Lavendel schreef:Caribbeanlover schreef:Silly one, we eten altijd rond dat tijdstip. Ik heb nu op het boodschappenlijstje volkorenpasta, zilvervliesrijst ed gezet.
Ja dat houdt echt ooit op. Een paar dagen volhouden en je zult echt merken dat je honger minder wordt. Je maag moet weer even iets kleiner worden en wennen aan minder.
Nou ik ben nu meer dan een week bezig en het geknor is er nog.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 11 van 18 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18
Pagina 11 van 18
Permissies van dit forum: