Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dieet van water.

+36
FireButterfly
Davinia
Kowalski
Mermaid
JustMeDaan
Inge
Poeke
silly-one
May
Rouge
Aziraphale
Lousanne
Lavendel
SoGood
blondje1313
Arwyn
Marin
Coco
Gizmo
Caramba
TNMN
Minx
Niekske
Linnie1985
Jerry
Tiana
Tazz
Ibbeltje
Bacio
Blond
Jeanette
Esperanza
_Nina
Vanilla Queen
Poubelle
Caribbeanlover
40 plaatsers

Pagina 10 van 18 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 10 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Aziraphale zo 5 aug 2012 - 10:18

Caribbeanlover schreef:
In hoeveel tijd ben je 7 kg afgevallen? Eet je nooit chips, taart ed? Ik haat sporten, de sportschool heb ik gedaan en is niks voor me.

Vanaf december ben ik 7 kilo afgevallen. Ik ben dol op chips, dat eet ik in ieder geval 1x per week. Taart e.d. lust ik niet graag, dat is m'n redding Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 10:20

Aha dat scheelt. Ik vraag me af of ik taart moet laten op een verjaardag en daar heb ik er toch niet veel van dus dat scheelt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caramba zo 5 aug 2012 - 13:30

Je eet toch nier iedere dag taart mag ik hopen? Wanneer je een verjaardag hebt, kun je best een stukje taart nemen, maar dan moet je daarna wel weer de dicipline hebben om je er weer aan te houden.

Vorig jaar heb ik een maand sonja bakker gedaan, ik hield mij er in het begin goed aan, maar op een gegeven moment wilde ik zelf niet meer. Wel 6 kg kwijt, nadien er net zo hard weer aan. En nee ik ben niet het dubbele aangekomen.
Nu zit ik niet lekker in mijn vel en de kilo's vliegen eraf. Vanaf december tot nu 14 kilo weg. Er mag meer af, maar dat ga ik op een gezondere manier laten gebeuren. Tussendoortjes laat ik het liefste staan, chips ben ik dol op, maar kan er nu weken vanaf blijven. En neem ik chips dan is dat een klein beetje meer. Fruit neem ik zelden tussendoor, ben geen fruit eter. Dus neem dan een glas water. Koek etc. eet ik nooit, haal dat ook niet in huis, komt hier om.
Ik denk als je er zelf echt achterstaat je het snelst resultaat zult hebben. Dus minder roomboter/kaas. Niet teveel zoetbeleg. Die bagel met roomboter en pasta is naar mijn idee al dubbel beleg.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 20:17

Minx schreef:
Caribbeanlover schreef:Je zegt zelf dat het meeste van mijn buik af zal gaan en ik hoef echt geen wasbordje, gewoon een stuk minder buik.

Als je geluk hebt. Ik zou zelf trouwens in het begin de weekenden nog wat strenger zijn. Waarschijnlijk gaat het als eerste van je borsten en gezicht af.

Nou da's niet zo best, dan houd ik amper wat over:cry:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  _Nina zo 5 aug 2012 - 20:20

Bij mij is er nooit wat van mijn borsten af gegaan. Bij mij gaat het meeste altijd van mijn buik/taille af. Maar je kunt er verder geen zinnig woord over zeggen over waar je af zult vallen, want dat is per persoon anders...
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 20:23

Aziraphale schreef:
Caribbeanlover schreef:
In hoeveel tijd ben je 7 kg afgevallen? Eet je nooit chips, taart ed? Ik haat sporten, de sportschool heb ik gedaan en is niks voor me.

Vanaf december ben ik 7 kilo afgevallen. Ik ben dol op chips, dat eet ik in ieder geval 1x per week. Taart e.d. lust ik niet graag, dat is m'n redding ;)

Dat is best over een lange periode of is dat een normale tijd. Wel goed en ook dat je hebt volgehouden. Taart sloeg ik soms wel eens af op verjaardagen omdat ik dan net thuis gegeten had (laat ontbijt in het weekend).

Minx, is 4 kg afgevallen in 10 dgn echt veel he in zo korte tijd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 20:23

Statler schreef:Bij mij is er nooit wat van mijn borsten af gegaan. Bij mij gaat het meeste altijd van mijn buik/taille af. Maar je kunt er verder geen zinnig woord over zeggen over waar je af zult vallen, want dat is per persoon anders...

Da's waar, ik zie wel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 20:24

Minx, met die 5 a 6 eetmomenten bedoel je ook 3x maaltijden per dag he? Is het dan van belang dat de maaltijden kleinere porties bevatten dan normaal?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel zo 5 aug 2012 - 20:48

Caribbeanlover schreef:Minx, met die 5 a 6 eetmomenten bedoel je ook 3x maaltijden per dag he? Is het dan van belang dat de maaltijden kleinere porties bevatten dan normaal?

Ligt eraan wat je eet, als het voornamelijk groente is hoeven de porties niet klein. Eet je voornamelijk aardappels, pasta's etc dan zou ik de porties iets kleiner maken dan normaal maar je hoeft echt niet op drie hapjes te leven hoor. Verder zou ik proberen met je ontbijt het grootst te maken, lunch iets kleiner en avondeten nog iets kleiner.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale zo 5 aug 2012 - 21:27

Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:
Caribbeanlover schreef:

Vanaf december ben ik 7 kilo afgevallen. Ik ben dol op chips, dat eet ik in ieder geval 1x per week. Taart e.d. lust ik niet graag, dat is m'n redding Wink

Dat is best over een lange periode of is dat een normale tijd. Wel goed en ook dat je hebt volgehouden. Taart sloeg ik soms wel eens af op verjaardagen omdat ik dan net thuis gegeten had (laat ontbijt in het weekend).

Minx, is 4 kg afgevallen in 10 dgn echt veel he in zo korte tijd.

Ja, bij mij ging het langzaam. Ik volgde geen dieet en in 4 mnd ben ik toen 5 kilo kwijtgeraakt (wat er nu nog steeds af is, zelfs meer). Daar komt bij dat ik spiermassa heb opgebouwd, dus in kilo's zegt het niet veel. In centimeters heb ik helaas iet gemeten. De laatste 2 kg ben ik deze maand afgevallen dmv 17 dagen dieet, half meedoen met mijn vriend.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 21:30

Is dat wat dat 17 dgn dieeet? Waarom volg je er nu een als je dat eerst niet deed/wilde?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale zo 5 aug 2012 - 21:37

Caribbeanlover schreef:Is dat wat dat 17 dgn dieeet? Waarom volg je er nu een als je dat eerst niet deed/wilde?

Ik vind het wel fijn, 17 dagen dieet. Ik had er op het forum over gelezen en mijn vriend wilde het graag uitproberen. En mijn streefgewicht was 60 dus ik wilde nog 2 kg kwijt Wink
Plus dat ik een moeilijke eter ben qua groente/fruit, dat gaat nu heel goed en lichamelijk voel ik me ook beter. Maar ik volg het dieet niet strict hoor. Mijn vriend wel, hij is bijna op z'n streefgewicht. Zijn BMI was nl. net 25 voor hij startte. Hij is nu 3,5 kg afgevallen in 3 weken.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 22:04

Dat doet je vriend ook goed zeg. Ik ben ook geen groente en fruit fan. Liever eet ik rauwkost dan warme groenten.

Wat is het nu van dat 17 dgn dieeet? Daarna stop je er toch mee en ga je op andere voet verder?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale zo 5 aug 2012 - 22:17

Je hebt 4 fasen van 17 dagen. Uiteindelijk is het de bedoeling dat je je eetstijl blijvend aan past, anders kom je natuurlijk weer aan. Ik vind het echt heel goed te doen en voel me lichamelijk veel beter. Je leert nu ook meer over voeding, vind ik ook leuk.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one zo 5 aug 2012 - 22:24

CBL ik las dat je zelf erg veel suikers binnenkrijgt op verschillende manieren. Ik deed dat ook, maar ik heb nu tegen mijzelf gezegd dat dat minder moest. Dus ik haal bijna niks te snoepen in huis. De eerste week had ik het daar moeilijk mee, ik had echt gewoon de behoefte aan suikers of slechte vetten. Dat is nu twee weken geleden. Dit weekend mocht ik van mij zelf een zak chips halen, maar om eerlijk te zeggen ik zat met tegenzin chips te eten. Ik vond het niet lekker en mijn lichaam vroeg er ook niet meer op.
Koolzuurhoudende frisdranken heb ik nog in huis liggen, wat over is van een feestje. Maar eigenlijk heb ik daar ook geen zin in.

Gisteren had ik een verjaardag van een vriendin en na 2 glazen cola ben ik over gegaan op water. Ik had daar meer behoefte aan dan aan cola. Ik merk dus echt dat mijn lichaam eerst op die suikers en slechte vetten vroeg terwijl dat nu echt niet meer is. In het begin is het lastig om er niet aan toe te geven, maar nu heb ik die behoefte ook echt niet meer.

Ik weet nu al dat ik deze week niks aan chips of snoep in huis ga halen omdat ik die behoefte gewoon echt niet heb.
Probeer echt niet toe te geven aan de vraag van je lichaam als het niet nodig is.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 22:30

Wij hebben nog genoeg ''troep'' in de kast liggen en ik moet regelmatig daar zijn bijv. voor de stofzuiger en probeer er niet naar te kijken.

Trouwens mag ik wel een dun laagje boter op mijn cracker oid doen en dan ham erop? Ik heb nu ook halvajam in huis. Dat is toch ook goed?

Gisteravond heb ik een bakje Yoghurt genomen met aardbeien en 1 eetlepel zoetstofpoeder. Is dat teveel? Ik proefde het amper en dus meer die zure Yoghurt.

Ik ben bang dat tussendoortjes als komkommer ed gauw gaan vervelen en geen smaak hebben. Japanse zoutjes schijnen toch goed te zijn als je wilt afvallen? Daarmee bedoel ik ipv chips en ook niet elke dag, heel af en toe dus.

Ik heb net een ei op als tussendoortje omdat mijn maag knorde en ik dan wat moet eten. Gewoon zonder iets erop. Dat werd hier toch bedoeld? Wilde er een beetje zout of ketchup op doen, maar toch maar niet gedaan. Wel saai hoor een ei zonder iets.:|

Het ei vult niet bepaald.

Ik begrijp dat ik maar moet afwachten op welke plek ik al eerste resultaat zie, maar het gaat echt om mijn buik. Daarna mijn kont daar mag ook wel best wat vanaf.Dieet van water. - Pagina 10 1578173417

Overigens kunnen de tussendoortjes ervoor zorgen dat ik minder trek heb alleen blijft mijn maag knorren en ook al heb ik wel een vol gevoel dan heb ik de neiging om te snaaien...............zucht.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 6 aug 2012 - 23:46

Ik heb nu alles genoteerd wat belangrijk is. Dat 17 dgn dieeet is misschien ook wel wat.

Minx, jij zei dat Foodwatch moeilijk is te volgen omdat ik vegetarier ben, maar ik kan dan toch het vlees vervangen voor vegaburgers ed? Zo moeilijk lijkt me dat niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 0:03

Sogood schreef:Ik zou zeggen, doe deze workout eens 2/3 keer achter elkaar. Dieet van water. - Pagina 10 561177 https://www.youtube.com/watch?v=E63OUoRuCSU

Ik heb hem net 3 keer gedaan en het zweet liep over m'n lichaam, met hardlopen heb ik dat echt niet zo intens hoor. Kan gewoon thuis, geen atributen voor nodig verder. Succes! :D

Ik heb het bekeken en het ziet er niet moeilijk uit. Heb aan mijn man gevraagd of hij Zumba kan downloaden, maar die staat er niet op. Alleen zal het wel lastig worden aangezien ik het op de pc moet kijken en er recht voor niet veel ruimte heb en dus het opzij moet doen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 0:08

CBL, als je buikomvang je zwakke gebied is, gaat daar niet het eerste vet verloren. Het zal eerst op andere plekken (langzaam) verminderen en als laatste doorgaans pas je buik, tenzij je veel buikspieroefeningen doet.

Het volgen van een dieet doe ik eigenlijk nooit, ik heb eens in de zoveel tijd stress. Dat is mijn dieet, geloof ik. laughcry Bewust met eten omgaan, lijkt me overigens altijd verstandig.

Gast
Gast

Bericht  Minx di 7 aug 2012 - 0:17

17 dagen dieet is moeilijk.

Foodwatch is een website over marketing trucs met voeding
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 1:53

Nour schreef:CBL, als je buikomvang je zwakke gebied is, gaat daar niet het eerste vet verloren. Het zal eerst op andere plekken (langzaam) verminderen en als laatste doorgaans pas je buik, tenzij je veel buikspieroefeningen doet.

Het volgen van een dieet doe ik eigenlijk nooit, ik heb eens in de zoveel tijd stress. Dat is mijn dieet, geloof ik. :laughcry: Bewust met eten omgaan, lijkt me overigens altijd verstandig.

De kans dat het het als eerste bij mijn buik weg gaat is er wel werd hier gezegd, maar kan net zo goed ergens anders zijn. Bovendien zit daar het meeste dus de kans lijkt me wel groot. Ik doe geen dieeet, let gewoon op wat ik eet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 1:54

Minx schreef:17 dagen dieet is moeilijk.

Ik ga eens kijken naar dat 17 dgn dieeet.

Bah s'avonds tussen 21.00 en 22.00 eet ik yoghurt met fruit en een schep zoetstof, maar het blijft vrij zuur. Ik vind yoghurt zo niks en vroeger moest ik het eten na het avondeten. Er zat dan een schep suiker in, maar ja dat smelt niet dus at het heel korrelig.

Iemand een alternatief voor yoghurt dus geen kwark wat ook zuur is?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Poeke wo 8 aug 2012 - 3:40

Caribbeanlover Heb de eerste 6 pagina's van dit topic gelezen en was erg benieuwd of je bij pagina 17 al je houding had verandert. Niet echt.,

Het is goed dat je gezond wilt eten en wilt afvallen maar ik denk dat het belangrijkste als ik het zo lees is dat je de knop omzet en leert dat eten niet ALTIJD lekker of fijn moet zijn,.
Soms is het gewoon bedoelt als voedingsstoffen/vulling en niet elke maaltijd kan in jouw ogen lekker zijn. Hoe langer je bezig bent hoe meer je als het goed is eten gaat waarderen en dus ook je smaak verandert en het makkelijker vol te houden.

Ik krijg het idee dat je graag wilt afvallen maar het liefste er niet zo veel voor doet of je leven wilt aanpassen. Pas als je accepteerd dat je je oude levensstijl niet kunt aanhouden zul je het makkelijker vinden om de motivatie te vinden.

Ik eet zelf volgens het Amber Alberda concept, dit gaat om puur eten. Hier mag je alles zolang het maar voedzaam en vers is en eet lekkerder dan ooit. Vol verse kruiden/smaken en vetten. Misschien is dit ook wat voor jou? Dat is geen dieet maar een nieuwe levenstijl. Echter is het wel in het begin veel werk om je leven aan te passen en even doorzetten maar erna wil je niks anders meer!
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:42

Caribbeanlover schreef:

Bah s'avonds tussen 21.00 en 22.00 eet ik yoghurt met fruit en een schep zoetstof, maar het blijft vrij zuur. Ik vind yoghurt zo niks en vroeger moest ik het eten na het avondeten. Er zat dan een schep suiker in, maar ja dat smelt niet dus at het heel korrelig.

Honing erin doen?

Verder moet je er echt gewoon even aan wennen. Niet overal meer suiker in gooien, dan wen je er snel genoeg aan.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale wo 8 aug 2012 - 3:44

Caribbeanlover schreef:

Heb je al yoghurt/kwark met een fruitsmaak geprobeerd? Bijv Optimel 0% vet, heel lekker vind ik!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 18 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: