Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

25 euro per week

+44
Gympie
Sophiee
Inge
_Lacey_
Lousanne
Marin
Liadan
Phileine
SuperGrover
minoessepoes
Rush
Mermaid
Bazinga
Lavendel
Bolleke
Niekske
Arwyn
Tiana
Davinia
TukTuk
Caresses
Aziraphale
loura
Bacio
Raindrop
Dora
Shisha
luisa
Star007
Caulfield
Ella
Paper Crown
Slakje
Stuiterbal
luenca
Caroow
Steep
Gigi_
Blair
Printje
Sarah1985
Atelier Madame
Poubelle
Minx
48 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Minx za 28 jul 2012 - 8:32

Printje schreef:
Raindrop schreef:Je hebt ook brood bij de Lidl of is het bij de AH (op een bepaalde dag) niet 3 broden voor 2 euro?
En buiten vleeswaren is er nog zoveel aan beleg. Boter, hagelslag, vruchtenhagel, siroop, chocopasta etc. Dat is allemaal veel goedkoper volgens mij (tenzij je echt merk zou nemen).

De rijst van de Euroshopper heb ik nooit op, geen idee of hij lekker is. Wij hebben zelf rijst van de Lidl of Aldi, die is ook niet duur en valt hier goed in de smaak 25 euro per week - Pagina 4 561177

Klopt maar die broden vind ik dus echt niet lekker. Ik let al op zoveel dingen om wat te 'bezuinigen' maar brood vinden we allemaal lekker en daar geef ik dan liever wat meer aan uit.

J maakt het gelukkig niets uit, mij wel maar ik eet nu ff geen brood smile. Ik ga zelf het liefste naar de bakker. Zo veel lekkerder
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Printje za 28 jul 2012 - 8:34

Tegen de echte bakker kan idd geen brood vd AH op, en bij de bakker hebben ze ook mooie aanbiedingen qua brood 3 voor 5 nog iets geloof ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Minx za 28 jul 2012 - 8:42

Ja idd, ik had het er met een bakker over een tijdje terug. Die vertelde dat hij op zondagochtend een auto van de fabrikant van de Lidl had zien rijden. Hij was een beetje gaan rekenen en was tot de conclusie gekomen dat het brood dat op mandag als vers in de winkel ligt op zijn laatste op zaterdagnacht om 3 uur uit de oven komt. Vond dat zo bizar.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Printje za 28 jul 2012 - 8:45

Minx schreef:Ja idd, ik had het er met een bakker over een tijdje terug. Die vertelde dat hij op zondagochtend een auto van de fabrikant van de Lidl had zien rijden. Hij was een beetje gaan rekenen en was tot de conclusie gekomen dat het brood dat op mandag als vers in de winkel ligt op zijn laatste op zaterdagnacht om 3 uur uit de oven komt. Vond dat zo bizar.

mmm nou 'lekker vers' idd. Wij drinken beiden geen alcohol, gaan niet vaak meer uit eten dus op sommige dingen wil ik gewoon niet besparen, zoals brood dus.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Raindrop za 28 jul 2012 - 8:47

Oh, dat is wel bizar Minx! Vers kun je het dan niet meer noemen..

Het brood van de echte bakker blijft ook wel het lekkerst inderdaad! Alhoewel ik het brood van de AH of andere Nederlandse supermarkten wel weer veel lekkerder vind dan het brood uit de Belgische supermarkten. Het brood uit de Belgische supermarkten is veel harder en die moet je ook zelf snijden en in een zak doen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Minx za 28 jul 2012 - 8:48

Zelf snijden is met het Nederlandse brood ook wel lekker. Wij zijn echt Nederlands brood gewend, heb het nog nergens echt zo gevonden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Raindrop za 28 jul 2012 - 9:13

Ik heb het ook nog nergens zo gevonden. Het was ook wel wennen toen ik in België ben gaan wonen haha maar als ik nu naar Nederland ga (ik woon dichtbij de grens) neem ik gewoon brood mee Wink
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Bacio za 28 jul 2012 - 13:01

Atelier Madame schreef:
Bacio schreef:
Atelier Madame schreef:Je moet vooral gewoon het goedkoopste van het goedkoopste nemen. Em heel goed afwegen, 10 kilo aardappelen eet je zo lang van, terwijl doe hooguit 5 euro kosten. Kilo gehakt verdelen in 4 porties en weer vier dagen eten. Een blik doperwten etc. Google eens op gerechten voor een euro.

Lastiger lijkt me om aan je fruit te komen, tenzij je alleen maar appels eet maar die zijn alsnog 25 cent per stuk oid. Goed plannen iig!!

Wij halen gemiddeld voor 40 euro per week voor 2
maar gehakt, aardappelen en wat doperwten uit blik is toch geen gezonde maaltijd? Misschien ben ik wel een beetje een gezondheids freak, maar dan kom je toch niet aan je dagelijkse vitaminen?

Nja ook niet elke dag doperwten uit blik of de diepvries, maar als aanvulling op de wat duurdere verse groente is het prima te doen.. en een gehaktbal is toch prima vlees? Aardappelen is ook niets mis mee.
Zeker niks mis met gehakt en aardappelen. Daar kun je veel verschillende gerechten van maken, maar ik vind doperwten uit blik niet gezond genoeg. Daarom zei ik al " ik ben een gezondheids freak". Ik eet minstens 2 a 3 verschillende groenten bij mn avond eten anders heb ik t gevoel ongezond te eten.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Caresses za 28 jul 2012 - 20:44

Wij hamsteren altijd tijdens de hamster weken. Dat scheelt zoveel geld. Dan zijn veel dingen 1+1 gratis en halen we bijvoorbeeld 10 pakken rijst (of andere houdbare dingen). Tegen de tijd dat dat op is, zijn de nieuwe hamster weken weer aangebroken smile.
Verder kan je kijken naar wat er die week bij je supermarkt in de aanbieding is en dat eten.
Op brood kan je een dun laagje pesto doen (goedkoop, gezond en zit genoeg smaak aan waardoor er maar een klein beetje op hoeft. Als je budget het toelaat kan je er nog stukjes tomaat bij op doen).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 20:50

Wij geven gemiddeld €33 uit in de maand week laughcry aan boodschappen. Dit kan nog wel minder, dus ik denk dat €25 best reëel is! Wij doen namelijk meestal boodschappen bij de Appie, en moeten bijna elke dag wel heen. Als we ons aan ons voornemen gaan houden dat we iedere week inkopen doen bij Aldi en Lidl gaat het bedrag nog wel naar beneden.
Het is een beetje jammer dat mijn vriend een heel klein vriezertje heeft.


Laatst aangepast door Fruity op za 28 jul 2012 - 21:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  TukTuk za 28 jul 2012 - 21:25

Raindrop schreef:Oh, dat is wel bizar Minx! Vers kun je het dan niet meer noemen..

Het brood van de echte bakker blijft ook wel het lekkerst inderdaad! Alhoewel ik het brood van de AH of andere Nederlandse supermarkten wel weer veel lekkerder vind dan het brood uit de Belgische supermarkten. Het brood uit de Belgische supermarkten is veel harder en die moet je ook zelf snijden en in een zak doen.

Het brood in België is inderdaad echt niet lekker! Het is vooral ook zo droog / taai en smakeloos en ze snijden het altijd in van die mini sneetjes!
Ik probeer ook altijd een brood mee te nemen op zondag avond, en anders heeft de groenteboer die naast ons kot zit, ook wel brood wat nog best goed te eten is, maar ook weer van die ielige sneetjes.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Atelier Madame za 28 jul 2012 - 21:48

I (l) hamsterweken!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 22:35

Ik redde dat makkelijk toen ik nog samenwoonde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 22:43

Minx schreef:Ja idd, ik had het er met een bakker over een tijdje terug. Die vertelde dat hij op zondagochtend een auto van de fabrikant van de Lidl had zien rijden. Hij was een beetje gaan rekenen en was tot de conclusie gekomen dat het brood dat op mandag als vers in de winkel ligt op zijn laatste op zaterdagnacht om 3 uur uit de oven komt. Vond dat zo bizar.

Dat is hier gelukkig niet zo, wij hebben een "luxe" lidl, met verse broodafdeling! Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Davinia za 28 jul 2012 - 22:46

Ik sta er toch van verbaasd dat mensen dat redden.. Ik red het met 50 euro per week nog maar net. Maar misschien komt dat doordat er niet echt een Aldi of Lidl in de buurt zit en ik het echt met de PLUS of Coop moet doen.

Wat ik me af vraag, wat drinken jullie dan? En eten jullie geen chips, snoepje of koekje?
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Tiana za 28 jul 2012 - 22:48

Ik doe de afgelopen weken boodschappen voor mezelf, omdat mijn moeder en de rest van het gezin op vakantie is, maar ik ben tussen de 30-40 euro per week kwijt. En dan koop ik niet eens chips, koekjes en frisdrank etc.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 5:40

Davinia schreef:Ik sta er toch van verbaasd dat mensen dat redden.. Ik red het met 50 euro per week nog maar net. Maar misschien komt dat doordat er niet echt een Aldi of Lidl in de buurt zit en ik het echt met de PLUS of Coop moet doen.

Wat ik me af vraag, wat drinken jullie dan? En eten jullie geen chips, snoepje of koekje?

We hebben altijd pakken fruitdrank staan, paar flessen fris e.d. Pakken gewoon altijd huismerk of euroshopper. Snoepjes, koekjes en chips hebben we niet op ontbijtkoek en evergreen na. Maar ook dat hoeft niet veel te kosten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 5:43

Ik denk niet dat het voor ons haalbaar zou zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Arwyn zo 29 jul 2012 - 5:48

Wij zouden het echt niet redden van 25,-..
We eten helemaal geen heel dure dingen (gewoon aardappels, groente, vlees, pasta met saus ed), maar zijn echt wel 50,- kwijt per week, vaak zelfs meer.
Nou eet mijn vriend ook voor 2, haha, maar toch.
Fruit bijvoorbeeld vind ik gewoon best duur. Als ik twee bakken aardbeien eet per week, ben ik al 6,- kwijt.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 6:10

Arwyn schreef:Wij zouden het echt niet redden van 25,-..
We eten helemaal geen heel dure dingen (gewoon aardappels, groente, vlees, pasta met saus ed), maar zijn echt wel 50,- kwijt per week, vaak zelfs meer.
Nou eet mijn vriend ook voor 2, haha, maar toch.
Fruit bijvoorbeeld vind ik gewoon best duur. Als ik twee bakken aardbeien eet per week, ben ik al 6,- kwijt.

Ik koop alleen het fruit wat in de aanbieding is. Scheelt vaak ook best wat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Raindrop zo 29 jul 2012 - 6:14

Fruity schreef:
Arwyn schreef:Wij zouden het echt niet redden van 25,-..
We eten helemaal geen heel dure dingen (gewoon aardappels, groente, vlees, pasta met saus ed), maar zijn echt wel 50,- kwijt per week, vaak zelfs meer.
Nou eet mijn vriend ook voor 2, haha, maar toch.
Fruit bijvoorbeeld vind ik gewoon best duur. Als ik twee bakken aardbeien eet per week, ben ik al 6,- kwijt.

Ik koop alleen het fruit wat in de aanbieding is. Scheelt vaak ook best wat!

Of haal het op de markt. Dat scheelt ook veel!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Caresses zo 29 jul 2012 - 19:32

Davinia schreef:Ik sta er toch van verbaasd dat mensen dat redden.. Ik red het met 50 euro per week nog maar net. Maar misschien komt dat doordat er niet echt een Aldi of Lidl in de buurt zit en ik het echt met de PLUS of Coop moet doen.

Wat ik me af vraag, wat drinken jullie dan? En eten jullie geen chips, snoepje of koekje?

Wij drinken altijd thee (soms koffie) en diksap/roosvice.
Verder eten we heel weinig chips/snoep/koekjes. (Want als we die in huis hebben moet het in 1x op, dat is nogal ongezond maar kan mezelf dan echt niet inhouden. Vandaar dat we het dus helemaal niet meer kopen smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Niekske zo 29 jul 2012 - 19:53

Wij zouden het misschien wel redden, maar dan moeten we toch wel veel laten denk ik smile we eten allebei graag veel groenten, die halen we elke week op de markt en dan halen we meestal aubergines, courgettes, paprika's, komkommers, tomaten, champignons, uien, wortels, sla en soms nog wat andere groenten. Fruit halen we ook op de markt. We hebben vaak twee flinke tassen vol groenten en fruit voor nog geen 20 euro. Daar kunnen we zeker een week mee doen, maar daar moet dan nog aardappelen, pasta, rijst, brood, broodbeleg, drinken etc bij. Ik denk dat we ongeveer 40 euro per week uitgeven gemiddeld. En dan hebben we nog geen snacks of alcohol ofzo gehad. Als het zou moeten, kan het ook met minder, maar dan zit er minder variatie in. Wij gaan trouwens vooral naar de lidl, scheelt zoveel met de AH!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Bolleke zo 29 jul 2012 - 20:03

Mijn budget per week is tussen de 50 en 60 euro, en daar doe ik dan alles mee, boodschappen, cadeautjes als het nodig is, wat drinken als ik repetitie heb gehad. En daar kom ik meestal wel goed mee uit.
25 alleen boodschappen zou ik denk ik wel moeilijk vinden, denk dat ik aan de boodschappen 35 euro kwijt ben.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Atelier Madame zo 29 jul 2012 - 20:11

Idd vooral fruit uit de Aanbieding eten! Dat scheelt heel veel smile idem voor groente, en vlees eten wij ook altijd met korting. Daarbij kook ik regelmatig dubbele porties, scheelt weer opwarmmaaltijden kopen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 4 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum